Het einde van w30? even een dankwoordje

DeletedUser

Guest
Beste AF lezers van w30,

Allereerst wil ik iedereen bedanken voor het afgelopen anderhalf jaar spelplezier. Ik wil dit topic dan ook gebruiken om niet voor de P&P te gaan maar om deze wereld even in de spotlights te zetten.

Allereerst proficiat aan alle +/- leden en ex-leden die deze wereld naar zich toe wisten te trekken. Uiteraard kwam de glorie niet vanzelf, daarom wil ik ook ODA bedanken en in mindere mate ook de ex-spelers van Global en co voor de mooie tijd en glorieuze gevechten. ODA was een waardige tegenstander.

Ik vond het een eer om aan de wieg te staan van +/-, ik kon me geen perfecter moment indenken om mijn come-back te maken, ik heb vele spelers zien groeien tot de betere spelers van .nl, wat me ook deugd doet natuurlijk.

+/- was een mooie mix van ervaring met jeugdig enthousiasme, sinds het begin van de wereld zaten we dan ook in de verdrukking en was samenwerking van noodzaak, wat we met brio doorstonden. Ik kan dan ook niets anders zeggen dat ik trots ben op al mijn leden binnen +/- :) Ookal ben ik geen leider op het moment, ik voel me toch nog altijd enorm trots, want stond toch meer als een jaar aan het stuur van deze topstam.

Ook ben ik trots op ODA, dat zich ook vol heeft ingezet en gerust ook een topstam mag genoemd worden, het is ook dankzij jullie dat deze wereld zo intressant bleef. Ian en alle ODA spelers krijgen dan ook mijn volste respect. :)


Wij binnen +/- hebben ook altijd een antwoord willen geven op de laatste trends binnenin TW, verraad, stabs, en ander vies spel nooit te dulden, en daar zijn wij redelijk goed ingeslaagd, in theorie moeten we ODA 2 maanden te tijd geven volgens de afspraken, al moet ik toegeven dat het zinloos is, en waarom rekken? Maar goed dit word nog wel besproken.

Goed ik wens iedereen verder succes, ikzelf stop met werelden spelen, want hoe TW de laatste tijd evolueert zint me niet, betalen voor GS, verklote wereld 36 met de winterevents, etc
Misschien nog wat classics maar daar gaat het ook bij blijven, of eens iemand uit de nood helpen voor een korte periode.

Aan iedereen die nog iets speciaal wil zeggen, doe gerust, probeer wel de discussies en P&P te vermijden, daar zijn andere topics voor. :D
 

DeletedUser69327

Guest
je weet dat jullie altijd bekend zullen staan door te winnen via een backstab he ;) Jullie zullen het zelf niet inzien maar het gaat al als een lopend vuurtje over alle werelden!

najah succes paul, jij hebt altijd respect gehad van mij! Ik ga er ook maar mee kappen, was het al van plan.


Jammer dat jullie andere het spelzin niet gunnen
 

DeletedUser

Guest
je weet dat jullie altijd bekend zullen staan door te winnen via een backstab he ;) Jullie zullen het zelf niet inzien maar het gaat al als een lopend vuurtje over alle werelden!

najah succes paul, jij hebt altijd respect gehad van mij! Ik ga er ook maar mee kappen, was het al van plan.


Jammer dat jullie andere het spelzin niet gunnen

Werelden duren veel te lang, daarom heeft innogames de geheimen ingevoerd. Dom van ons toen...

Maar goed ik zie het zo niet, ga ook hier niet de discussie voeren, ik begrijp jullie wel, maar net als veel +/- zijn er ook veel ODA's die blij zijn dat het gedaan is hoor. Wrm nog eens nutteloos 2 maanden rekken...
 

DeletedUser67275

Guest
Ik heb niet lang deze wereld bespeeld, maar ik vond het een geweldige wereld met een mooie geschiedenis. ik blijf het jammer vinden als de wereld echt zo moet eindigen. bederft een beetje het plezier van de rest.

ik begin er nu zelfs aan te denken om niet eens meer aan TW te beginnen. terwijl ik het juist weer leuk begon te vinden. ;)
 

DeletedUser69327

Guest
Werelden duren veel te lang, daarom heeft innogames de geheimen ingevoerd. Dom van ons toen...

Maar goed ik zie het zo niet, ga ook hier niet de discussie voeren, ik begrijp jullie wel, maar net als veel +/- zijn er ook veel ODA's die blij zijn dat het gedaan is hoor. Wrm nog eens nutteloos 2 maanden rekken...

Heb je een punt, maar je kunt niet beweren dat jullie gewonnen hebben omdat jullie de beste zijn, want dat is gewoon echt onjuist. Wij zijn er nog, wij staan eerste dus wij zijn de beste!
 

Deleted User - 2242732

Guest
even ter opmerking: Ik had ook even er aan gedacht om intro zijn geheim te pakken die op 7u afstand lag, maar ik heb me wel aan de afspraken gehouden.
Ik weet zelfs nog dat wouter me dat strikt vroeg toen ik nog leider van vert. was om de wereld niet zo te laten eindigen.
Ik hoopte ook mijn bijdrage tot de oorlog van w30 te brengen
En nu flikkeren jullie ons dit... kan ik echt niet bij jongens.
Vind het overigens niet vreemd dat het die dikke nekken van EOM zijn die het weer doen, weliswaar DIE kerels die constant zitten roepen van 'stabbers' naar oda

dik ontgoocheld
 

DeletedUser65320

Guest
Ildraco, dat je zo;n verhaaltje op het forum zet, gewoon te zeilig voor woorden.

omdat jullie gewoon zwak stonden maar gaan spelen op dat de motivatie van meerdere weg was, ik kan je met 1000% zekerheid zeggen dat de motivatie van vele weer omhoog aan het gaan was, tot vandaag toen jullie de zielige actie ooit in tw geschiedenis moesten doen als +/- zijnde, ik zou mezelf echt kapot schamen als ik zo de wereld zou hebben geeindigd maarja +/- heeft geen eergevoel dat hebben ze nog nooit gehad.
 

DeletedUser69866

Guest
Hee Paul & andere +/-'ers,

Ik vind het erg jammer dat de wereld op deze manier stopt.
+/- had maanden een voorsprong op ODA, maanden ging het ene front account na het andere er een beetje aan hier (denk aan ceesar, denk aan nyx...)
ODA was net weer op de benen & had al wat potten gebroken bij jullie.
Lava verloor bakken, kapsel...
De kans is bijna onbestaande dat we het geheim nog terug kunnen nemen en ik verwijd niemand van +/- iets buiten ease our mind aangezien zijn de hele wereld een stab hebben toegediend.
En nu zelfs te laf zijn om het geheim gewoon terug te gooien en de cf te houden.

Ik ga nog niet stoppen met TW en wie weet speel ik ooit wel weer in een stam met pro's van deze wereld :)
 

DeletedUser65320

Guest
Hee Paul & andere +/-'ers,

Ik vind het erg jammer dat de wereld op deze manier stopt.
+/- had maanden een voorsprong op ODA, maanden ging het ene front account na het andere er een beetje aan hier (denk aan ceesar, denk aan nyx...)
ODA was net weer op de benen & had al wat potten gebroken bij jullie.
Lava verloor bakken, kapsel...
De kans is bijna onbestaande dat we het geheim nog terug kunnen nemen en ik verwijd niemand van +/- iets buiten ease our mind aangezien zijn de hele wereld een stab hebben toegediend.
En nu zelfs te laf zijn om het geheim gewoon terug te gooien en de cf te houden.

Ik ga nog niet stoppen met TW en wie weet speel ik ooit wel weer in een stam met pro's van deze wereld :)

Dan moet er geen enkele speler van +/- in die stam zitten want dan zijn de pussy's van de wereld. de Pro's zijn de mensen die wouden strijden tot het einde van de stam van de tegenstander en niet de spelers die het willen afmaken doormiddel van een geheim.!!!
 

DeletedUser68252

Guest
even ter opmerking: Ik had ook even er aan gedacht om intro zijn geheim te pakken die op 7u afstand lag, maar ik heb me wel aan de afspraken gehouden.
Ik weet zelfs nog dat wouter me dat strikt vroeg toen ik nog leider van vert. was om de wereld niet zo te laten eindigen.
Ik hoopte ook mijn bijdrage tot de oorlog van w30 te brengen
En nu flikkeren jullie ons dit... kan ik echt niet bij jongens.
Vind het overigens niet vreemd dat het die dikke nekken van EOM zijn die het weer doen, weliswaar DIE kerels die constant zitten roepen van 'stabbers' naar oda

dik ontgoocheld

Niemand anders op Ildraco na kon bij het geheim, daarnaast heb ik het geheim enkel uit vraag gepakt uiteindelijk, ik had namelijk al ver voordat dit zich allemaal voor deed aangekondigd te gaan stoppen. Eerst bij de mensen die ik echt goed heb leren kennen alvorens dat jullie laatste massa plaats vond op ons account, en uiteindelijk heb ik het ook aan de stam medegedeeld op 16 April.

Verder wil ik jullie enorm veel succes wensen met al jullie verwijten en dergelijke, en ga ik er geen woorden meer aan vuil maken, ik heb al tijden betere dingen te doen en speelde al langer met tegenzin op deze wereld. Noem jullie zelf de winnaars van W30 mensen uit ODA, noem het zoals jullie het willen maar houd wel in je achterhoofd dat jullie gebruik hebben gemaakt van farmbots en ip changers om eerder op een account te kunnen, jullie winst dus net zo goed als dat jullie nu roepen over onze winst niet eerlijk zou zijn.

Het enige wat ik eigenlijk over de huidige situatie op W30 kan zeggen is dat het een bevrijding is, een bevrijding voor mij en voor velen aangezien er enorm veel mensen wilde stoppen.

#Edit: Wat mij betreft vertellen jullie aan iedereen wat voor grote stabber ik wel niet zou zijn, dat zal me allemaal een worst wezen, ik heb getwijfeld om mijn account op delete te zetten toen ik aankondigde te stoppen, heb nog even door gespeeld voor de stam en uiteindelijk gedaan wat zoveel mensen op W30 wilde, de wereld beëindigen, zoals zij ook aan mij gevraagd hebben. Je kan nooit iedereen tevreden stellen.

Verders heb ik een mooie tijd gehad op deze wereld en tegelijkertijd enorm veel meegemaakt. Iedereen, bedankt voor deze mooie tijd hier, enkel is er een tijd van komen en gaan.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser67275

Guest
Niemand anders op Ildraco na kon bij het geheim, daarnaast heb ik het geheim enkel uit vraag van de stam gepakt uiteindelijk, ik had namelijk al ver voordat dit zich allemaal voor deed aangekondigd te gaan stoppen. Eerst bij de mensen die ik echt goed heb leren kennen alvorens dat jullie laatste massa plaats vond op ons account, en uiteindelijk heb ik het ook aan de stam medegedeeld op 16 April.

Verder wil ik jullie enorm veel succes wensen met al jullie verwijten en dergelijke, en ga ik er geen woorden meer aan vuil maken, ik heb al tijden betere dingen te doen en speelde al langer met tegenzin op deze wereld. Noem jullie zelf de winnaars van W30 mensen uit ODA, noem het zoals jullie het willen maar houd wel in je achterhoofd dat jullie gebruik hebben gemaakt van farmbots en ip changers om eerder op een account te kunnen, jullie winst dus net zo goed als dat jullie nu roepen over onze winst niet eerlijk zou zijn.

Het enige wat ik eigenlijk over de huidige situatie op W30 kan zeggen is dat het een bevrijding is, een bevrijding voor mij en voor velen aangezien er enorm veel mensen hebben gevraagd of ik het laatste geheim wilde edelen, zowel mensen uit ODA als uit +/-.

Ah, kijk. iemand die anderen geen spelplezier gunt! 'T ga je goed.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser69327

Guest
Niemand anders op Ildraco na kon bij het geheim, daarnaast heb ik het geheim enkel uit vraag gepakt uiteindelijk, ik had namelijk al ver voordat dit zich allemaal voor deed aangekondigd te gaan stoppen. Eerst bij de mensen die ik echt goed heb leren kennen alvorens dat jullie laatste massa plaats vond op ons account, en uiteindelijk heb ik het ook aan de stam medegedeeld op 16 April.

Verder wil ik jullie enorm veel succes wensen met al jullie verwijten en dergelijke, en ga ik er geen woorden meer aan vuil maken, ik heb al tijden betere dingen te doen en speelde al langer met tegenzin op deze wereld. Noem jullie zelf de winnaars van W30 mensen uit ODA, noem het zoals jullie het willen maar houd wel in je achterhoofd dat jullie gebruik hebben gemaakt van farmbots en ip changers om eerder op een account te kunnen, jullie winst dus net zo goed als dat jullie nu roepen over onze winst niet eerlijk zou zijn.

Het enige wat ik eigenlijk over de huidige situatie op W30 kan zeggen is dat het een bevrijding is, een bevrijding voor mij en voor velen aangezien er enorm veel m

#Edit: Wat mij betreft vertellen jullie aan iedereen wat voor grote stabber ik wel niet zou zijn, dat zal me allemaal een worst wezen, ik heb getwijfeld om mijn account op delete te zetten toen ik aankondigde te stoppen, heb nog even door gespeeld voor de stam en uiteindelijk gedaan wat zoveel mensen op W30 wilde, de wereld beëindigen, zoals zij ook aan mij gevraagd hebben. Je kan nooit iedereen tevreden stellen.

Hahaha lieve puppy die je er bent. er is niemand in ODA die wilde dat jij het geheim zou pakken vuile bluffer. je bent gewoon een lieve puppy dat wereld na wereld backstabbed. Of ben je W36 vergeten?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Ga allemaal maar lekker schelden daar word je echt stukken beter van.
 
Reactiescore
746
Ik ruim deze thread op. En tot dan blijft die gesloten.

Dames en heren

Aanvaard dit als waarschuwing. elke regelovertreding zal direct berispt worden. Waarschuwen wordt nu overgeslagen. Ongeacht jullie geschiedenis is het compleet ongepast elkaar uit te schelden.

Daarbij
Aan iedereen die nog iets speciaal wil zeggen, doe gerust, probeer wel de discussies en P&P te vermijden, daar zijn andere topics voor. :D
 

Deleted User - 2242732

Guest
Niemand anders op Ildraco na kon bij het geheim, daarnaast heb ik het geheim enkel uit vraag gepakt uiteindelijk, ik had namelijk al ver voordat dit zich allemaal voor deed aangekondigd te gaan stoppen. Eerst bij de mensen die ik echt goed heb leren kennen alvorens dat jullie laatste massa plaats vond op ons account, en uiteindelijk heb ik het ook aan de stam medegedeeld op 16 April.

Verder wil ik jullie enorm veel succes wensen met al jullie verwijten en dergelijke, en ga ik er geen woorden meer aan vuil maken, ik heb al tijden betere dingen te doen en speelde al langer met tegenzin op deze wereld. Noem jullie zelf de winnaars van W30 mensen uit ODA, noem het zoals jullie het willen maar houd wel in je achterhoofd dat jullie gebruik hebben gemaakt van farmbots en ip changers om eerder op een account te kunnen, jullie winst dus net zo goed als dat jullie nu roepen over onze winst niet eerlijk zou zijn.

Het enige wat ik eigenlijk over de huidige situatie op W30 kan zeggen is dat het een bevrijding is, een bevrijding voor mij en voor velen aangezien er enorm veel m

#Edit: Wat mij betreft vertellen jullie aan iedereen wat voor grote stabber ik wel niet zou zijn, dat zal me allemaal een worst wezen, ik heb getwijfeld om mijn account op delete te zetten toen ik aankondigde te stoppen, heb nog even door gespeeld voor de stam en uiteindelijk gedaan wat zoveel mensen op W30 wilde, de wereld beëindigen, zoals zij ook aan mij gevraagd hebben. Je kan nooit iedereen tevreden stellen.

wij hebben weldegelijk NOOIT met farmbots gespeeld en dergelijke gespeeld, ik had overigens veel zin om die hele troep aan te geven van mij konden al die noobs op delete
Maar nee, ik heb me ingehouden en het gwn niet gedaan, ook voor w30 zucht.
En sven? gewoon stoppen kon dus blijkbaar niet? Ik heb ook 2 maand gestopt omdat ik geen zin meer had in het spel, maar men account gewoon doorgegeven.
En zoals ik zei, het ergste, jullie zitten tobias tot over 2 weken nog uit te schelden, zelfs na jullie massa komt die ene (die schroef top 10 vond xD ) nog met stabias af...
en dan flikkeren jullie ons dit, kan ik echt niet bij jongens, sorry.
Als iedereen van +/- daarmee instemde
Ik heb altijd respect voor jullie gehad en jullie vertrouwt, ik denk dat ik 1 van de weinige was die af en toe wat teveel info weggaf (like i care) door gewoon een praatje met jullie te startten gewoon ffe voor te zeveren, van mijn kant zonder bijbedoelingen, van jullie kant weet ik het (na dit) niet meer... bv met rik( mjnd), vitalise, wouter indertijd, jordi en sander tijdens discussie van dame guinevere... dacht dat we toch maten waren en mekaar konden vertrouwen als het erop aankwam. Blijkbaar niet.
Als iedereen van +/- daarmee instemde dan voel ik me dik genomen. 24 backstabbers die ODA hele tijd uitschelden dat we ons niet aan de afspraken houden...
kan me bijvoorbeeld niet inbeelden dat wouter achter dit voorstel stond maargoed
Ik had ook al gezegd tegen nick; als oda een geheim pakt waarmee de wereld eindigt, leaven we gewoon oda en maken we zeker dat er nog leaven.. maarja je ziet maar, sommigen willen het spel te fair spelen, dat is het nadeel met geheimen, tw zou daar iets moeten aan veranderen.
ze hebben al zo weinig spelers laatste jaren, op die manier hebben nog veel minder spelers zin in dit spel.

men pa zei altijd ' wat baat een kaars en bril, als den uil niet ziene wil'
zit best veel waarheid in.
 

DeletedUser44216

Guest
Aan iedereen die nog iets speciaal wil zeggen, doe gerust, probeer wel de discussies en P&P te vermijden, daar zijn andere topics voor.

Meneer Paul.. Je hele stuk bestaat uit P&P voor +/- op 2 regels over ODA na... Beetje kansloos als je het mij vraagt :eek:
 

DeletedUser67275

Guest
een hopeloze poging om +/- toch nog in een goed daglicht te zetten na deze actie.
 

DeletedUser44216

Guest
Jupz.. Maar van dat 'dankwoordje' maar een 'stankwoordje'..
 

DeletedUser67609

Guest
Jongens bedankt allemaal was best een mooie tijd we hebben leuke en minder leuke dingen meegemaakt met zijn allen!

Shout out naar jullie jwz sweg
 
Bovenaan