Het einde van w30? even een dankwoordje

DeletedUser

Guest
Meneer Paul.. Je hele stuk bestaat uit P&P voor +/- op 2 regels over ODA na... Beetje kansloos als je het mij vraagt :eek:

Vind je dat raar? De spelers die ik ken zijn +/- vooral, ik had bitterweinig contact nog met enkele andere leden, en met diegne waar ik contact mee had zullen ondertussen ookal gestopt zijn. Late game is niks voor me, maar wou ook nooit +/- in de steek laten.

Maar het topic is niet bedoelt om P&P te voeren, integendeel. Ik besef maar al te goed dat de gemoederen verhit raken en nog woorden zullen vallen, maar dat hoeft voor mij nog niet meteen persoonlijk te worden. Dit topic vind ik gewoon een leuke manier om elkaar te bedanken, denk je dat ik geen respect heb voor spelers als Boen, ian of Robin? Tuurlijk wel maar buiten hun ken ik gewoon niet zoveel volk buiten +/-.

Zal aan mij liggen maar dan is het normaal dat mijn topic zo overkomt, ookal bedoel ik dat niet, dat jullie trouwens meteen de P&P toer opgaan vind ik jammer. maar goed ik snap het wel. Was misschien nog wat vroeg
 

DeletedUser69437

Guest
even ter opmerking: Ik had ook even er aan gedacht om intro zijn geheim te pakken die op 7u afstand lag, maar ik heb me wel aan de afspraken gehouden.
Ik weet zelfs nog dat wouter me dat strikt vroeg toen ik nog leider van vert. was om de wereld niet zo te laten eindigen.
Ik hoopte ook mijn bijdrage tot de oorlog van w30 te brengeno
En nu flikkeren jullie ons dit... kan ik echt niet bij jongens.
Vind het overigens niet vreemd dat het die dikke nekken van EOM zijn die het weer doen, weliswaar DIE kerels die constant zitten roepen van 'stabbers' naar oda

dik ontgoocheld
Dikke sukkels zijn het robin..
 

DeletedUser44216

Guest
Vind je dat raar? De spelers die ik ken zijn +/- vooral, ik had bitterweinig contact nog met enkele andere leden, en met diegne waar ik contact mee had zullen ondertussen ookal gestopt zijn. Late game is niks voor me, maar wou ook nooit +/- in de steek laten.

Maar het topic is niet bedoelt om P&P te voeren, integendeel. Ik besef maar al te goed dat de gemoederen verhit raken en nog woorden zullen vallen, maar dat hoeft voor mij nog niet meteen persoonlijk te worden. Dit topic vind ik gewoon een leuke manier om elkaar te bedanken, denk je dat ik geen respect heb voor spelers als Boen, ian of Robin? Tuurlijk wel maar buiten hun ken ik gewoon niet zoveel volk buiten +/-.

Zal aan mij liggen maar dan is het normaal dat mijn topic zo overkomt, ookal bedoel ik dat niet, dat jullie trouwens meteen de P&P toer opgaan vind ik jammer. maar goed ik snap het wel. Was misschien nog wat vroeg

Het blijft een smerige streek van +/-. No doubt.

En ja, in je hele stuk tekst ben je +/- aan het ophemelen. Dat is P&P. Jij ziet dat anders. Denk eens aan de andere partij ipv alleen aan jezelf. Oh wacht..
 

DeletedUser63643

Guest
Goed gesproken Paul, het eindigt nu eenmaal eens en de verliezers vinden dat meestal niet leuk.
Om dan een bedank woord zo neer te zetten, weinig respect meer, heel jammer.
Ik heb tenminste met heel veel plezier in TRI en nog even in +/- gespeeld.
Aan allen die mij nog gekend hebben, zullen er niet veel meer zijn, jongens bedankt voor de mooiste tijd die ik op TW heb gehad.

Gr Klaas
 

DeletedUser44216

Guest
Goed gesproken Paul, het eindigt nu eenmaal eens en de verliezers vinden dat meestal niet leuk.
Om dan een bedank woord zo neer te zetten, weinig respect meer, heel jammer.
Ik heb tenminste met heel veel plezier in TRI en nog even in +/- gespeeld.
Aan allen die mij nog gekend hebben, zullen er niet veel meer zijn, jongens bedankt voor de mooiste tijd die ik op TW heb gehad.

Gr Klaas

Als ODA op een eerlijke manier had verloren. Als er aan de afspraken was gehouden. Dan ben ik zeker niet de gekste om dat eerlijk toe te geven. Helaas is dat niet gebeurd en dus ben ik nu aan het ragen. :p
 

DeletedUser67275

Guest
Goed gesproken Paul, het eindigt nu eenmaal eens en de verliezers vinden dat meestal niet leuk.
Om dan een bedank woord zo neer te zetten, weinig respect meer, heel jammer.
Ik heb tenminste met heel veel plezier in TRI en nog even in +/- gespeeld.
Aan allen die mij nog gekend hebben, zullen er niet veel meer zijn, jongens bedankt voor de mooiste tijd die ik op TW heb gehad.

Gr Klaas

Grootste gedeelte van+- heeft er mee ingestemd. Dus vind het niet erg om de wereld te eindigen als verliezer
 

DeletedUser63643

Guest
Als ODA op een eerlijke manier had verloren. Als er aan de afspraken was gehouden. Dan ben ik zeker niet de gekste om dat eerlijk toe te geven. Helaas is dat niet gebeurd en dus ben ik nu aan het ragen. :p


Wat is er mis met een geheim veroveren ? Daar zijn ze toch voor.
 

DeletedUser67275

Guest
Ach en wee, een ksbouter die niet van alle afspraken weet.
 

DeletedUser63643

Guest
Jullie kijken alleen naar de laatste maanden, ik kan mij herinneren dat we als TRI vanaf de start van de wereld altijd nr 1 gestaan hebben.
Het was jammer dat er toen veel heel goede spelers gestopt zijn. Zoals een Nightring, de beste speler die ik ooit op TW heb gezien.
 

DeletedUser65908

Guest
ook vanaf mij een bedankje voor de leuke en minder leuke tijden, ik hoop dat jullie nog veel leuke dingen gaan beleven op andere werelden en wie weet kom ik ooit nog eens kijken
 

DeletedUser63643

Guest
Ach en wee, een ksbouter die niet van alle afspraken weet.

Gelukkig niet, ik houd niet van afspraken in een oorlog, een oorlog met afspraken, wie verzint het.
Ik speelde alleen in het begin en ben op tijd gestopt.

En noem je zelf een kabouter, ik kan waarschijnlijk je vader wel zijn, respect, helaas verdwenen, inclusief de echt goede spelers.
 

DeletedUser67275

Guest
Gelukkig niet, ik houd niet van afspraken in een oorlog, een oorlog met afspraken, wie verzint het.
Ik speelde alleen in het begin en ben op tijd gestopt.

En noem je zelf een kabouter, ik kan waarschijnlijk je vader wel zijn, respect, helaas verdwenen, inclusief de echt goede spelers.

Respect, daar sla je de spijker op z'n kop! bedankt, scheelt mij weer om een domme reactie van een kabouter te weerlegen.

PS: kabouters kunnen ook kinderen krijgen.;)
 

DeletedUser

Guest
Gelukkig niet, ik houd niet van afspraken in een oorlog, een oorlog met afspraken, wie verzint het.
Ik speelde alleen in het begin en ben op tijd gestopt.

En noem je zelf een kabouter, ik kan waarschijnlijk je vader wel zijn, respect, helaas verdwenen, inclusief de echt goede spelers.

Klopt Klaas :)

Toch mooi dat +/- (TRI) gezien alles wat we in het begin te verwerken kregen nu victorie mogen kraaien. Ik zou zeggen laat je plezier niet vergallen, gewoon genieten :)

Respect, daar sla je de spijker op z'n kop! bedankt, scheelt mij weer om een domme reactie van een kabouter te weerlegen.

PS: kabouters kunnen ook kinderen krijgen.;)

:eek: echt, ik leer elke dag bij
 

DeletedUser

Guest
Klopt Klaas :)

Toch mooi dat +/- (TRI) gezien alles wat we in het begin te verwerken kregen nu victorie mogen kraaien. Ik zou zeggen laat je plezier niet vergallen, gewoon genieten :)



:eek: echt, ik leer elke dag bij

lol paul wat heb je gewonnen dan ???

Beide stammen wilde niet winnen door middel van geheimen.
Daarom is er afgesproken om eerst de oorlog uit te vechten die zeker nog niet uitgevochten is.
Als 1 van de 2 stammen toch door middel van geheimen willen winnen had dit 2 maanden van te voren aangegeven moeten worden.
Dus dit is gewoon de dikste backstab van w30.

En dan probeer jij het ook nog eens goed te praten.
Wees dan gewoon een vent en zeg ja wij hebben gestabt.
 

DeletedUser

Guest
Heb je een punt, maar je kunt niet beweren dat jullie gewonnen hebben omdat jullie de beste zijn, want dat is gewoon echt onjuist. Wij zijn er nog, wij staan eerste dus wij zijn de beste!

Nee dat is een rare gedachtegang.
 
Bovenaan