Het einde van w30? even een dankwoordje

DeletedUser

Guest
Dat geheim had gewoon ver naar achteren geschoven moeten worden

Nyx is altijd al een walgelijk account geweest bah bah

Dit had natuurlijk voorkomen moeten worden

Niemand heeft dit zien aankomen schijnbaar

Ik ben er klaar mee.....
 

DeletedUser

Guest
Dat geheim had gewoon ver naar achteren geschoven moeten worden

Nyx is altijd al een walgelijk account geweest bah bah

Dit had natuurlijk voorkomen moeten worden

Niemand heeft dit zien aankomen schijnbaar

Ik ben er klaar mee.....

Nyx altijd een walgelijk account geweest?:eek:
 

DeletedUser59368

Guest
Ik ben een Backstabber. :cool:
Oorlogen en strategiëen worden altijd lelijk gespeeld. Ookal had ik nog graag tijdje doorgegaan met W30...
 
Reactiescore
255
Dat geheim had gewoon ver naar achteren geschoven moeten worden

Nyx is altijd al een walgelijk account geweest bah bah

Dit had natuurlijk voorkomen moeten worden

Niemand heeft dit zien aankomen schijnbaar

Ik ben er klaar mee.....

Iemand die logisch na kan denken. ;)
 

DeletedUser63643

Guest
Quote Origineel geplaatst door Prinsesje Bekijk berichten
Heb je een punt, maar je kunt niet beweren dat jullie gewonnen hebben omdat jullie de beste zijn, want dat is gewoon echt onjuist. Wij zijn er nog, wij staan eerste dus wij zijn de beste!


De grootste, dat is iets anders dan de beste.......:)
 

DeletedUser31490

Guest
+/- gefelcitieerd met de overwinning.

Echter weten we beiden dat jullie niet de betere waren, en durf ik te zeggen dat jullie verloren hadden als jullie je netjes aan de afspraken hadden gehouden.

Ik kan deze wereld met een voldaan gevoel afsluiten omdat ik aan de winnende kant speelde.

Respect is voor sommige van jullie in zekere maten gedaald.
 

DeletedUser

Guest
Ik kan deze wereld met een voldaan gevoel afsluiten omdat ik aan de winnende kant speelde.

''Opposites heeft alle geheimen bemachtigd en wint in: 41:33:06 » Meer informatie''

Just so you know..
 

DeletedUser

Guest
Ik heb echt geen idee waar het hersenspinsel van ODA vandaag komt dat ze beter waren en zouden winnen? Zoals ik al in het andere topic zei, we staan 700(!!!) dorpen voor en komen nog van een achterstand ook. Dan nog de kwantitatieve overmacht van ODA meegenomen zijn jullie de gehele oorlog veel minder gebleken dan +/-. Dit zal dan ook zo blijven aangezien jullie niet aan ons kunnen en zouden kunnen gaan tippen.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb echt geen idee waar het hersenspinsel van ODA vandaag komt dat ze beter waren en zouden winnen? Zoals ik al in het andere topic zei, we staan 700(!!!) dorpen voor en komen nog van een achterstand ook. Dan nog de kwantitatieve overmacht van ODA meegenomen zijn jullie de gehele oorlog veel minder gebleken dan +/-. Dit zal dan ook zo blijven aangezien jullie niet aan ons kunnen en zouden kunnen gaan tippen.

lol zegt degene die zonder nap nergens was geweest :p
Die daarmee het spelplezier van zijn buurman verneukt heeft.
En de stam al maandenlang vroeg om hem te verbreken maar meneertje het niet durfde omdat hij bang was voor een beetje front.
En dan altijd maar die grote mond over hoe goed jij wel niet bent.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb echt geen idee waar het hersenspinsel van ODA vandaag komt dat ze beter waren en zouden winnen? Zoals ik al in het andere topic zei, we staan 700(!!!) dorpen voor en komen nog van een achterstand ook. Dan nog de kwantitatieve overmacht van ODA meegenomen zijn jullie de gehele oorlog veel minder gebleken dan +/-. Dit zal dan ook zo blijven aangezien jullie niet aan ons kunnen en zouden kunnen gaan tippen.
Wat eeen arrogantie,ODA zou zeker gewonnen hebben.waarom zo zeker zijn als je ging winnen maar dan op een laffe manier doen,wat een eer dan.Iedereen zou weten wie de stabbers waren en iedereen weet wie de echte winnaar is,wat je hier verkondigt is onzin. Jullie hebben niks bewezen hoe goed jullie zijn.enkel wat voor stabbers jullie zijn.

Als jullie hele tijd doen alsof ODA zelf stabt,en jullie nooit iets verkeerd doen,stabben enzo.kijk eerst naar je eigen en realiseer wat voor laffaards jullie zijn.
 

DeletedUser31490

Guest
''Opposites heeft alle geheimen bemachtigd en wint in: 41:33:06 » Meer informatie''

Just so you know..

zonder geheimen hadden jullie niet gewonnen, dat is wat ik beweerde.

ODA heeft inderdaad een achterstand gehad, maar +/- verloor aan vele kanten dorpen :

- CJS hun deff buffer werd weg geedeld door North, ook Qluz verloor dorpen aan North.
- Candle zat vol met CF's en was onmogelijk om te houden met zo'n front.
- Kapsel verloor dorpen aan postabon en dit was waarschijnlijk zo doorgegaan.

Zo kan ik nog wel meer dingen beweren waarom jullie gewoon niet hadden gewonnen, hoe graag je het ook had gewilt jullie hadden verloren.

Als jullie jezelf echt willen bewijzen sta dan het geheim af, en probeer de strijd op een eerlijke manier te winnen. Zonder de regels te breken;)
 

DeletedUser

Guest
lol zegt degene die zonder nap nergens was geweest :p
Die daarmee het spelplezier van zijn buurman verneukt heeft.
En de stam al maandenlang vroeg om hem te verbreken maar meneertje het niet durfde omdat hij bang was voor een beetje front.
En dan altijd maar die grote mond over hoe goed jij wel niet bent.

Haha ramon, popje, ik heb altijd een groot front gehad, nooit minder dan 3 frontspelers gehad. En inderdaad ik wilde geen stamdeff dus beindigde daarom de NAP niet. Spelplezier van mijn buurman? Ik heb altijd gezegd probeer het gewoon je kan echt wel wat pakken hoor. En wat bleek toen bart er actief op ging zitten samen met ron, Heeeee ook met de NAP konden er winsten worden geboekt. Ik heb altijd aangegeven wanneer ik de NAP zou verbreken en me daar dan ook aan gehouden.
Verder wilde jij retardation recruiten om de NAP te verbreken, maar heb ik dat tegengehouden omdat ik geen noobs in de stam wilde die ik gewoon weg kon spelen zodat ik juist een GROTER front zou hebben en ildraco uiteindelijk niet in verdrukking zou komen. Ik weet dat jij natuurlijk niet zo ver in de toekomst kijkt maar ga niet hier proberen te doen alsof je er verstand van hebt, want dat is gewoon lachwekkend.

Wat eeen arrogantie,ODA zou zeker gewonnen hebben.waarom zo zeker zijn als je ging winnen maar dan op een laffe manier doen,wat een eer dan.Iedereen zou weten wie de stabbers waren en iedereen weet wie de echte winnaar is,wat je hier verkondigt is onzin. Jullie hebben niks bewezen hoe goed jullie zijn.enkel wat voor stabbers jullie zijn.

Als jullie hele tijd doen alsof ODA zelf stabt,en jullie nooit iets verkeerd doen,stabben enzo.kijk eerst naar je eigen en realiseer wat voor laffaards jullie zijn.

Ik heb geen idee welke noob jij bent hoor, maar als je er geen verstand van hebt wees dan gewoon stil.
 

DeletedUser68252

Guest
zonder geheimen hadden jullie niet gewonnen, dat is wat ik beweerde.

ODA heeft inderdaad een achterstand gehad, maar +/- verloor aan vele kanten dorpen :

- CJS hun deff buffer werd weg geedeld door North, ook Qluz verloor dorpen aan North.
- Candle zat vol met CF's en was onmogelijk om te houden met zo'n front.
- Kapsel verloor dorpen aan postabon en dit was waarschijnlijk zo doorgegaan.

Zo kan ik nog wel meer dingen beweren waarom jullie gewoon niet hadden gewonnen, hoe graag je het ook had gewilt jullie hadden verloren.

Als jullie jezelf echt willen bewijzen sta dan het geheim af, en probeer de strijd op een eerlijke manier te winnen. Zonder de regels te breken;)

Zo zijn er ook zoveel dingen in ODA die je kan aanhalen, ;)

- Highlander die maar 2x per week inlogt, vaak op geel staat.
- De onderbemanning die er al maanden is op Nyx, waardoor jullie een stop van Ian moesten faken
- Tobias die na 7 dagen onder aanval gelegen te hebben geen zin meer had.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
zonder geheimen hadden jullie niet gewonnen, dat is wat ik beweerde.

ODA heeft inderdaad een achterstand gehad, maar +/- verloor aan vele kanten dorpen :

- CJS hun deff buffer werd weg geedeld door North, ook Qluz verloor dorpen aan North.
- Candle zat vol met CF's en was onmogelijk om te houden met zo'n front.
- Kapsel verloor dorpen aan postabon en dit was waarschijnlijk zo doorgegaan.

Zo kan ik nog wel meer dingen beweren waarom jullie gewoon niet hadden gewonnen, hoe graag je het ook had gewilt jullie hadden verloren.

Als jullie jezelf echt willen bewijzen sta dan het geheim af, en probeer de strijd op een eerlijke manier te winnen. Zonder de regels te breken;)

Op kapsel waren de verliezen aanvankelijk gestopt, dat account was nog lang niet reddeloos, zeker niet als je ziet hoe dat cluster is opgebouwd. Verder verloor timmethy dorpen was nyx een onhoudbaar account mr tobias zou geownd worden als Noire en MJND er vol op zouden gaan, en zo kan ik ook nog wel even doorgaan. Nee jullie uitgangspositie was niet beter, integendeel zelfs.

Verder zou ik dat heel graag doen maar helaas kan ik er niks aan veranderen.
 

DeletedUser73336

Guest
Ik wil Opposites graag feliciteren met hun overwinning. Ze waren gewoon de beste. Afspraken in oorlogen zijn flauwekul, als je die op het (voor jou) gunstigste moment verbreekt, da's gewoon taktiek. Dat gebeurt op alle werelden en door alle mensen, ook door mensen die de arrogantie hebben zichzelf "pro" te noemen. Ik heb er talloze voorbeelden van gezien in de loop der jaren.
Dus nogmaals:proficiat!

Niet huilen, dat is voor kinderen, gewoon op naar de volgende wereld.
 

DeletedUser68936

Guest
Iedereen bedankt voor de mooie tijd, al is het zuur hoe het voor mij is geëindigd. M'n 2e grote wereld was een redelijk succes, tot ik een toetsweek kreeg waar ik voor moest slagen. :(

Heel ODA bedankt, en van +/- vooral Jordy, Kees en Dennis, jullie zijn toppers;) Hopelijk tot een volgende wereld(w37 hehe) :D
 

DeletedUser

Guest
http://nl.twstats.com/nl30/index.php?page=player&mode=conquers&id=215026

image.php


lol ja de verliezen waren gestopt :p
haal die plaat eens voor je kop weg pim
 
Bovenaan