Het einde van w30? even een dankwoordje

DeletedUser67517

Guest
Waarom moeilijk doen als het ook makkelijk kan.

Je kijkt teveel films. Leven is hard.

Ja, nee ik zit echt te huilen hier. Omdat iemand mijn spelletje verkloot.
Nee tuurlijk niet, gek.
Ik vind het alleen heel erg jammer dat de Wereld zo moet eindigen, zonder enige actie. (In deze oorlog vanaf postabons oogpunt gezien)
 

DeletedUser

Guest
Waarom moeilijk doen als het ook makkelijk kan.

Je kijkt teveel films. Leven is hard.



"Waarom moeilijk doen als het ook makkelijk kan"

Dachten jullie zeker ook, bij de overname van het laatste geheim?

Nu het even tegenzit, maar op de makkelijke laffe manier er een einde aan maken?

Deze wereld is nog niet gespeeld, ik vind het persoonlijk echt bizar, dat dit op deze manier beindigd wordt...

Ik snap de aanleiding van deze beslissing van overwinning totaal niet, is het omdat het even tegen zit? Motivatie kwijt? inactivelingen? Poging tot fusie met North die afgeslagen wordt, dus laten we er zo maar een einde aan maken?

Er valt totaal geen eer aan te behalen zo... Maargoed, daar denken jullie dus blijkbaar anders over :)

Maargoed, als dit is hoe jullie de wereld willen beëindigen, dan zei dat zo.

Alleen zal bij mij altijd die gedachte blijven hangen, dat deze wereld gewoon nog NIET gespeeld is, en er GEEN nummer 1 is. Echt enorm jammer.

In iedergeval bedankt aan de gene die er voor gezorgd hebben dat ik me enorm heb kunnen amuseren deze jaren.
 

DeletedUser

Guest
Ja precies. -/- deed zo vaak moeilijk, terwijl het ook makkelijk kon. Recentelijk freyr nog. Waarom deed stabbosites toen moeilijk?


Wat deden wij moeilijk???

Ik was niet de gene die moeilijk deed. netjes Ian gesproken kwam wat onenigheid uit van zijn kant wat ik kon begrijpen en wilde het account gewoon op Del zetten. Zelf nog Support gevraagt om niet te wachten want anders zouden andere misbruik ervan maken.

Maar Helaas Ramon kon weer niet wachten om te fucken en op een rare manier hebben jullie die toch weer in jullie bezit. Dus wie deed er nou moeilijk???
 

DeletedUser68086

Guest
Wereld 30, mijn eerste en laatste wereld:

Beste lezers, ODA, opposites en wat dan ook. Namens het account Diedisback wil ik jullie bedanken voor anderhalf jaar oorlog, emoties en allerlei vreemde gebeurtenissen. Toen ik de wereld startte wist ik niet wat farmen was, ik wist niet wat diplomatiek inhield en ik wist niet hoe je een kaartje voor edelrichtingen kon maken. Alle basisbeginselen heb ik geleerd op wereld 30 daardoor wil ik wat mensen bedanken naast de hele stam Opposites:

Teun: mijn medespeler en broer die anderhalf jaar mijn medespeler is geweest en helaas al 16 jaar mijn broer :rolleyes:. Hij heeft mij altijd geholpen en we hebben veel plezier gehad de hele Diedisback periode door.

Paul: Paul krijgt hier de plek omdat ik in de beginfase dagelijks met hem praatte en hij me heel veel leerde over diplomatiek en hij degene was die me leerde snipen.

WOUTER: Wouter de held: dankzij wouter heb ik mijn eerste massa gepland. Wouter was en is in mijn opzichte nog steeds een 'vriend' en zal dit altijd blijven. Hierbij bied ik nog een keer de excuses aan en hoop dat je het ooit kan vergeven.

Luuk: de grootste egoistische speler die ik ken. Toch kan die er wel wat van. Hij kan zeker beter tw dan fifa en aoe :D. Naast dat is het altijd een goede internet vriend geweest.:eek: helaas durft die nog steeds geen selfie te maken. Maar dat gebeurd nog weleens.

Naast deze gasten in het speciaal wil ik heel +/- bedanken voor de mooie tijd. Ik ben blij dat we de wereld als winnaars kunnen afsluiten. We hebben de beste spelers van w30 en zo zullen we herinnert worden.

Ps: wie kan er zeggen dat die zijn eerste en laatste wereld overwon :D.

Het ga jullie allemaal goed

Diederik:)
 

DeletedUser

Guest
Wereld 30, mijn eerste en laatste wereld:

Beste lezers, ODA, opposites en wat dan ook. Namens het account Diedisback wil ik jullie bedanken voor anderhalf jaar oorlog, emoties en allerlei vreemde gebeurtenissen. Toen ik de wereld startte wist ik niet wat farmen was, ik wist niet wat diplomatiek inhield en ik wist niet hoe je een kaartje voor edelrichtingen kon maken. Alle basisbeginselen heb ik geleerd op wereld 30 daardoor wil ik wat mensen bedanken naast de hele stam Opposites:

Teun: mijn medespeler en broer die anderhalf jaar mijn medespeler is geweest en helaas al 16 jaar mijn broer :rolleyes:. Hij heeft mij altijd geholpen en we hebben veel plezier gehad de hele Diedisback periode door.

Paul: Paul krijgt hier de plek omdat ik in de beginfase dagelijks met hem praatte en hij me heel veel leerde over diplomatiek en hij degene was die me leerde snipen.

WOUTER: Wouter de held: dankzij wouter heb ik mijn eerste massa gepland. Wouter was en is in mijn opzichte nog steeds een 'vriend' en zal dit altijd blijven. Hierbij bied ik nog een keer de excuses aan en hoop dat je het ooit kan vergeven.

Luuk: de grootste egoistische speler die ik ken. Toch kan die er wel wat van. Hij kan zeker beter tw dan fifa en aoe :D. Naast dat is het altijd een goede internet vriend geweest.:eek: helaas durft die nog steeds geen selfie te maken. Maar dat gebeurd nog weleens.

Naast deze gasten in het speciaal wil ik heel +/- bedanken voor de mooie tijd. Ik ben blij dat we de wereld als winnaars kunnen afsluiten. We hebben de beste spelers van w30 en zo zullen we herinnert worden.

Ps: wie kan er zeggen dat die zijn eerste en laatste wereld overwon :D.

Het ga jullie allemaal goed

Diederik:)

Ik wil best foto's plaatsen van mijn overwinningen op Fifa :eek:

(L)
 

DeletedUser69327

Guest
Gefeliciteerd +/-, jammer dat deze wereld bekend zal staan als een wereld met stabs maar verder vrij hoog niveau. Die 2 maanden verlenging zou echt bullshit zijn, maar blijkt niet iedereen te snappen.

Nog even een paar mensen bedanken dan maar!


Joren en werner ik ben echt blij dat ik jullie heb leren kennen hier, Jullie zijn de echte toppers geweest en hebben mij altijd de zin gegeven elke dag mijn laptop aan te zetten:p

Sven, jammer dat je over zoveel hebt moeten liegen... verder altijd super goed met je kunnen vinden

Wouter, een haat liefde relatie zou niet op zijn plek zijn, maar ik denk dat een haat respect relatie beter op zijn plaats is. Je hebt me diplomatiek verslagen (maar ik je ingame, enige lichtpuntje dan toch:D)

Dion, jammer dat tw voor je ophoudt, maar nu kun je tenminste je pa punten in een fitness abonnement stoppen:(


Verder wil ik nog even benadrukken dat stabbey vooral door moet gaan met stabben op andere werelden. Jij bent de enige persoon die werkelijk waar geen enkel respect verdient:cool:


Iedereen succes verder, ook in RL

En ik blijf erbij dat +/- de terechte winnaar is, maar op een onterechte manier! Daarbij is voor mij het boek tw nu definitief afgesloten!
 
Reactiescore
86
Gefeliciteerd +/-, jammer dat deze wereld bekend zal staan als een wereld met stabs maar verder vrij hoog niveau. Die 2 maanden verlenging zou echt bullshit zijn, maar blijkt niet iedereen te snappen.

Idd:p

En ik blijf erbij dat +/- de terechte winnaar is, maar op een onterechte manier! Daarbij is voor mij het boek tw nu definitief afgesloten!

Eens, onterecht zou ik het enkel niet noemen. Eerder 'op een minder mooie manier' (daarmee bedoel ik niet met een final clash ofzo)
 

DeletedUser69866

Guest
Voor mij stopt het spel niet maar ik wil hier toch ook wel speciale mensen een plekje geven als iedereen het dan toch gaat doen.

Ian & Dion ook wel gekend als de obesitasmaatjes.. Jullie hebben me veel geleerd over het spel en dankzij jullie heb ik het ooit in de leiding van ODA gebracht. Ik ben jullie dankbaar voor de tijd en gesprekken die ik met jullie heb mogen voeren.
Ondanks dat jullie gaan stoppen zal ik toch nog terug denken aan onze tijden.
Hopelijk kan ik worden zoals jullie voor andere spelers op andere werelden zoals jullie waren voor mij.

Werner & Youri, wij hebben onze belofte al voor op een nieuwe wereld te gaan starten en deze wil ik zeker en vast nakomen!
andere ODA'ers & zelfs +/-'ers wil ik zeker en vast ook nog tegenkomen!

Dit was inderdaad een heftige stabwereld waarbij ook veel propaganda op het forum kwam. Voor sommige spelers is mijn respect inderdaad niet zo heel groot. Maar spelers zoals Robin, Cona, Jordy, Wouter, Dennis (zowel die van +/- als die van ODA) hebben me zeker wat bijgebracht.

Wat de oorlog betreft vind ik het jammer dat deze zo stopt, +/- wint op een kleine naaistreek vind ikzelf, maar vies spel is ook spel. Wij konden op deze manier ook willen als we dit wouden, dus proficiat!

Voor degene waarbij het spel stopt of een tijdje er tussen uit gaan : veel succes in RL
De andere hoop ik nog tegen te komen ! :)
 

DeletedUser68086

Guest
Wereld 30, mijn eerste en laatste wereld:

Beste lezers, ODA, opposites en wat dan ook. Namens het account Diedisback wil ik jullie bedanken voor anderhalf jaar oorlog, emoties en allerlei vreemde gebeurtenissen. Toen ik de wereld startte wist ik niet wat farmen was, ik wist niet wat diplomatiek inhield en ik wist niet hoe je een kaartje voor edelrichtingen kon maken. Alle basisbeginselen heb ik geleerd op wereld 30 daardoor wil ik wat mensen bedanken naast de hele stam Opposites:

Teun: mijn medespeler en broer die anderhalf jaar mijn medespeler is geweest en helaas al 16 jaar mijn broer :rolleyes:. Hij heeft mij altijd geholpen en we hebben veel plezier gehad de hele Diedisback periode door.

Paul: Paul krijgt hier de plek omdat ik in de beginfase dagelijks met hem praatte en hij me heel veel leerde over diplomatiek en hij degene was die me leerde snipen.

WOUTER: Wouter de held: dankzij wouter heb ik mijn eerste massa gepland. Wouter was en is in mijn opzichte nog steeds een 'vriend' en zal dit altijd blijven. Hierbij bied ik nog een keer de excuses aan en hoop dat je het ooit kan vergeven.

Luuk: de grootste egoistische speler die ik ken. Toch kan die er wel wat van. Hij kan zeker beter tw dan fifa en aoe :D. Naast dat is het altijd een goede internet vriend geweest.:eek: helaas durft die nog steeds geen selfie te maken. Maar dat gebeurd nog weleens.

Naast deze gasten in het speciaal wil ik heel +/- bedanken voor de mooie tijd. Ik ben blij dat we de wereld als winnaars kunnen afsluiten. We hebben de beste spelers van w30 en zo zullen we herinnert worden.

Ps: wie kan er zeggen dat die zijn eerste en laatste wereld overwon :D.

Het ga jullie allemaal goed

Diederik:)

Ok luuk wint ook soms.:mad:
 

DeletedUser71655

Guest
Verder wil ik nog even benadrukken dat stabbey vooral door moet gaan met stabben op andere werelden. Jij bent de enige persoon die werkelijk waar geen enkel respect verdient:cool:

och gossie Ian, je bent ook zo volwassen met je Stabbey, lachwekkend gewoon.
Met iedereen die ik praat van ODA, en die ik het échte verhaal vertel vind me geen stabber, dit benadrukt maar weer hoe jij het verhaal hebt gedraaid zodat het verhaal zodanig in mijn nadeel kwam dat iedereen het ging geloven:eek:
En dan zit je te zeuren over Wouter dat hij dingen verdraaid, maar jij kan er ook wat van, al wisten we dat al natuurlijk:)

Je mag me namelijk nog steeds wel eens vertellen wat ik in jouw ogen verkeerd heb gedaan.
Ok, ja ik heb stacks weggehaald, daarvoor zijn een ~30 dorpen verloren gegaan omdat er niemand was, daarna ben ik op aanvraag van Dion, zélf weer gaan deffen en ben ik 3 dorpen verloren door alleen snipe werk, die nacht alle stacks weer neergezet en die zouden de volgende dag aankomen, dus Dion de volgende dag hele dag aan het deffen geweest en ook nauwlijks dorpen kwijt geraakt.
Dat daarna ik weer stop, zoals aangegeven(ik zal stoppen als ik m,n troep had opgeruimd,en dat was gedaan want de stacks stonden er voor 80% al) en er daarna de zaterdag niemand is, tsja dan kan ik er echt niets aan doen dat er nóg meer dorpen verloren gaan.

Daarbij als ik ODA écht wou stabben, had ik nog veel meer kunnen uithalen met ODA, dan was ODA allang gevallen en was jij nog meer aan het ragen, maar dat heb ik jullie maar bespaart:)

Maargoed jij moet niet zeuren, jouw 'stoppen' 3x in scéne zetten om +/- op het verkeerde been te zetten is ook vrij lachwekkend, dan nog op mijn andere werelden mij in slecht daglicht proberen te zetten, is ook vrij triest.
Gelukkig ben ik,zoals op elke wereld, gewoon betrouwbaar en geloofden ze mij en jouw slap gelul niet,want tsja wie gelooft jou nou nog:eek:

En ik vind het nog steeds wonderbaarlijk dat je iemand die ODA zo lange tijd heeft gedragen samen met jijzelf en Dion, probeert in een slecht daglicht te zetten, wat nog is mislukt ook, kun je nagaan wat voor een mislukkeling je bent:D
 

DeletedUser69327

Guest
och gossie Ian, je bent ook zo volwassen met je Stabbey, lachwekkend gewoon.
Met iedereen die ik praat van ODA, en die ik het échte verhaal vertel vind me geen stabber, dit benadrukt maar weer hoe jij het verhaal hebt gedraaid zodat het verhaal zodanig in mijn nadeel kwam dat iedereen het ging geloven:eek:
En dan zit je te zeuren over Wouter dat hij dingen verdraaid, maar jij kan er ook wat van, al wisten we dat al natuurlijk:)

Je mag me namelijk nog steeds wel eens vertellen wat ik in jouw ogen verkeerd heb gedaan.
Ok, ja ik heb stacks weggehaald, daarvoor zijn een ~30 dorpen verloren gegaan omdat er niemand was, daarna ben ik op aanvraag van Dion, zélf weer gaan deffen en ben ik 3 dorpen verloren door alleen snipe werk, die nacht alle stacks weer neergezet en die zouden de volgende dag aankomen, dus Dion de volgende dag hele dag aan het deffen geweest en ook nauwlijks dorpen kwijt geraakt.
Dat daarna ik weer stop, zoals aangegeven(ik zal stoppen als ik m,n troep had opgeruimd,en dat was gedaan want de stacks stonden er voor 80% al) en er daarna de zaterdag niemand is, tsja dan kan ik er echt niets aan doen dat er nóg meer dorpen verloren gaan.

Daarbij als ik ODA écht wou stabben, had ik nog veel meer kunnen uithalen met ODA, dan was ODA allang gevallen en was jij nog meer aan het ragen, maar dat heb ik jullie maar bespaart:)

Maargoed jij moet niet zeuren, jouw 'stoppen' 3x in scéne zetten om +/- op het verkeerde been te zetten is ook vrij lachwekkend, dan nog op mijn andere werelden mij in slecht daglicht proberen te zetten, is ook vrij triest.
Gelukkig ben ik,zoals op elke wereld, gewoon betrouwbaar en geloofden ze mij en jouw slap gelul niet,want tsja wie gelooft jou nou nog:eek:

En ik vind het nog steeds wonderbaarlijk dat je iemand die ODA zo lange tijd heeft gedragen samen met jijzelf en Dion, probeert in een slecht daglicht te zetten, wat nog is mislukt ook, kun je nagaan wat voor een mislukkeling je bent:D

Jessey jessey jessey, wil je nog 1 x skypen. Laat ik je van al die mensen uit ODA die jouw geloofde zien dat ze het niet echt meenden, maar gewoon wilde dat je nog bleef deffen.

Maar ach het boeit niet joh, iedereen weet van je stab, net als je op W17 hebt gedaan. zegt genoeg dat je zo triest bent om stacks weg te trekken bah bah. En dan nog niet eens begonnen over het feit dat je bijna maandelijks betrokken was bij het vele dorpenverlies op je account en dan elke dag weer arrogant beweren dat je het wel aankon zo. Iedereen die je noob vond heeft je ongeveer weggespeeld, dus druip alsjeblieft af, je overschat jezelf zo erg (ik denk dat meerdere mensen dit kunnen beamen) en succes met het nolife op tw zitten man!

Daarbij als ik ODA écht wou stabben, had ik nog veel meer kunnen uithalen met ODA, dan was ODA allang gevallen en was jij nog meer aan het ragen, maar dat heb ik jullie maar bespaart:)

en dit zegt genoeg hoe triest je bent :p eerst ons stabben en dan zijn wij nog bespaard gebleven haha. Net zoals al je post uit het verleden, je bent gewoon echt niet serieus te nemen!
 

DeletedUser

Guest
Ff een reactie als buitenstaander; Had 2 dagen in +/- gespeeld maar was vrijwel meteen gestopt. Geen front en account werd constant geclusterfuckt door een account die onder de VV van ODA stond. Snap dat spelers het minder vinden door middel van geheimen de wereld te winnen, echter kon je dit wel verwachten als je op een geheimenwereld start. Over de afspraak heb ik niets te zeggen omdat ik niet weet hoe de vork in de steel zit
 
Bovenaan