Golden Awards

Reactiescore
5.686
Ik wil ook even zeggen dat ik respect heb voor mijn fronters (Bananenkrommer en Jekkeuh), hebben een aantal leuke acties over en weer gehad en heb me zeker al geamuseerd!

Ook wil ik zeggen dat alles wat @lord-toms zegt fake news is en dat je hem nooit mag geloven
Pijp ze nog harder
 
Reactiescore
1.380
Mijn leden weten waarom ik toen ben gestopt of ben je dat vergeten? Ik ben toen zelf gekomen om weer nieuwe afspraken te maken, er kwam toen gezeik met Stan maar met jullie was dit daarna gelijk opgelost over die 2 dorpen? Toen bijna afgerond was zou Eric gesprekken afronden maar dat klapte tussen jullie 2. Weet je nog wat ik toen gedaan heb? Ik ben ondanks ongeluk terug gekomen om te fixen en wereldafspraken af te ronden. Waarom duurde dat daarna langer? Omdat TFL jullie joinde, de BB CF, de dorpen die TFL via EVO pakte en jullie gebrek aan reactie hierop. Dus ga niet met vinger wijzen als ik degene ben die terugkwam om af te ronden wat ik totaal niet had hoeven doen.

Wereldafspraken liepen al veel langer.

Ik mag je en dat weet je maar je bent nu niet helemaal eerlijk maar dikke prima. Wereld is klaar nog beetje kutten met frontspelers en dan nieuwe wereld knallen. Kappen met gezeik op elkaar en de wereld gewoon lekker normaal uitspelen. Vlaggen farmen enz.
 
Reactiescore
1.647
Wereldafspraken liepen al veel langer.

Ik mag je en dat weet je maar je bent nu niet helemaal eerlijk maar dikke prima. Wereld is klaar nog beetje kutten met frontspelers en dan nieuwe wereld knallen. Kappen met gezeik op elkaar en de wereld gewoon lekker normaal uitspelen. Vlaggen farmen enz.

Iedereen weet dat ik eerste keer uit ben gegaan omdat Tides ze misbruikte. Daarna tijd niks en daarna ben ik zelf gekomen.
 
Reactiescore
122
Een transparante post. Iets waar anderen nog wat van kunnen leren!

pluim ook voor coco remco!

Ik was bijna de enige die continu erop gewezen heeft dat kata's niet bevorderlijk zijn voor het spelplezier. Ik snap best dat je als 2 stammen elkaar zat bent je het wellicht best grappig kunt vinden om de ander letterlijk te 'vernietigen', maar een week later ligt je eigen account in puin. Kata's zijn naar mijn idee dan ook not done en dat heb ik ook (meerdere malen) laten weten in de disc.

Ik ben overigens nooit leiding geweest in 24/7, maar ben enkel naar voren gestapt en geschoven om deze situatie te regelen, maar door omstandigheden is het toch fout gegaan. Dat is jammer.

Ik heb het idee overigens dat ik jouw AF-naam ergens van ken. W43 gespeeld?
 
Reactiescore
1.226
Vind het wel een compliment waard dat Tides-leiding nog in gesprek is gegaan met de intentie om het goed te regelen terwijl ze onder druk staan van 30-40 man in de eigen discord die lopen te pushen met een 'fack hun, we hebben genoeg gedaan'-mentaliteit.

Hadden we maar zoveel actieve spelers in de discord :biggrin:
 
Reactiescore
57
Ik was bijna de enige die continu erop gewezen heeft dat kata's niet bevorderlijk zijn voor het spelplezier. Ik snap best dat je als 2 stammen elkaar zat bent je het wellicht best grappig kunt vinden om de ander letterlijk te 'vernietigen', maar een week later ligt je eigen account in puin. Kata's zijn naar mijn idee dan ook not done en dat heb ik ook (meerdere malen) laten weten in de disc.

Ik ben overigens nooit leiding geweest in 24/7, maar ben enkel naar voren gestapt en geschoven om deze situatie te regelen, maar door omstandigheden is het toch fout gegaan. Dat is jammer.

Ik heb het idee overigens dat ik jouw AF-naam ergens van ken. W43 gespeeld?

Ooit wel op .Julius Caesar zie ik, maar herinner mij weinig van oude werelden. Op de start wel op julius caesar en daarna op PurrPurrfect doorgespeeld maar heb geen idee meer hoelang. In ieder geval niet tot het einde.
 

Deleted User - 487973510

Guest
Bedankt voor alle nominaties! Ik heb niet gelezen wat er vandaag gezegd is, maar gezien de vele pagina's nieuwe berichten ga ik er vanuit dat er in dit topic genoeg lijstjes gepost zijn en wil ik iedereen bedanken voor alle nomineringen want ik sta er ongetwijfeld meermaals in :)!!!

danku danku
 
Reactiescore
122
Ooit wel op .Julius Caesar zie ik, maar herinner mij weinig van oude werelden. Op de start wel op julius caesar en daarna op PurrPurrfect doorgespeeld maar heb geen idee meer hoelang. In ieder geval niet tot het einde.

Wua? Ik was PurrPurrfect? :D
Geen .PsychoKiller. oid?
 
Reactiescore
57
Nee, Twan. Victor was mijn co vroeger. Later samen met Bonaya en Jorn op Purr.

Is wel echt lang geleden maar we hebben best vaak samen gespeeld ^^ W31 Remain begon t weet ik nog wel. Goeie ouwe tijd
 
Reactiescore
57
Damn das echt long time ago inderdaad haha. Speelde je niet op Psycho Killer op w43?

Klinkt mij niet bekend tbh. Dus denk het niet. Heb nog een geruime tijd met Wonder op poesjestoei gespeeld haha
 
Bovenaan