Golden Awards

Reactiescore
786
Code:
[B]Beste speler:

Beste stam:

De beste stam speler:

Het grootste ego:

Beste leider:

Slechtste leider:

Meest onderschatte stam:

Meest overschatte stam:

Meest overschatte speler:

Meest onderschatte speler:

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:

Mooiste spelers naam:

Mooiste stam naam:

Het tofste topic:

Het domste topic:

Favoriete forum poster:

Minst favoriete forum poster:

Dikste wannabe op het forum:

Dikste wannabe in het spel:

Mooiste profiel foto van spelers:

Mooiste profiel foto van stammen:

Mooiste actie van de wereld:

Meest belovende speler voor de toekomst:

Meest belovende stam voor de toekomst:

Grootste blunder:

Voor wie heb je nu echt respect:

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:

Ik wil graag nog meedelen dat:[/B]

Met de start van wereld 76 voor de deur zitten we op deze wereld toch al in een stadium waarin we nog meer awards kunnen uitdelen. Als we dan gedurende de rest van deze wereld af en toe nog eens kunnen terug blikken op oudere lijstjes is dit helemaal prima.

Wees niet verlegen een lijstje te maken omdat deze teveel op anderen zou lijken of omdat je maar in een select groepje speelt. Veel schrijfplezier, mijn eigen lijstje is voor morgen.
 
Reactiescore
431
Wel beter dat we deze wereld nog geen een topic zien dat gemaakt is door onze andere forum topic fanaat met die 2 woorden in zijn naam en het groene plaatje

Voor mij nog wat vroeg aangezien er nog niet echt flink gestreden wordt maar beter te vroeg dan telaat
 
Reactiescore
5.686
Je zult maar zo hard een AF moeten carryen, hou niet eens tijd over ingame, vandaar de rang.
 
Reactiescore
2.064
Lord-Toms TOP
 
Reactiescore
438
Mijn excuus voor de wat minder uitgebreide lijst, we zijn tenslotte nog vrij vroeg in het spel.

Beste account*:

In mijn ogen zijn er meerdere accounts die hier voor in aanmerking komen.

AAO vanwege hun prachtige ligging.

FireFox. omdat ze hunzelf compleet wegcijferen om AAO op gang te helpen.

Finit Hic Deo. simpelweg omdat ze keer op keer weer ontiegelijk veel dorpen weten leeg te halen en, ondanks hun wat meer centrale ligging, toch weer hun farm records frequent verbeteren.

Finnvard omdat ze zich nergens wat van aantrekken en, ondanks hun wat tragere start vergeleken met RSAM, gewoon lekker doorgroeien.

RSAM leek in slaap gevallen te zijn en op AM te draaien maar plots schoten ze wakker waar Freaks* de dupe van werd.

Beste stam:

Rose heeft momenteel de beste papieren in handen, de vraag is echter wanneer de noordelijke spelers (eindelijk) eens zich samen gaan voegen. Mits Rose hetzelfde probleem heeft als dat een deel van hun had in Beast. zullen ze het nog moeilijk gaan krijgen.

Het noorden staat er goed voor en steeds meer accounts beginnen vorm te krijgen en hun edellijnen worden duidelijker met de dag.

De beste stam speler:

In mijn ogen zijn vooral de kleinere spelers die zichzelf wegcijferen voor "the greater good" noemenswaardig. Accounts zoals The Evil Rider en FireFox. die stamgenoten helpen ondanks de zware verliezen aan hun kant.

Het grootste ego:

Niet van toepassing.

Beste leider:

Rose is vrij soepel opgezet en ik hoor er veel goeds over, de vraag is of ze dat zo kunnen houden. Erg benieuwd naar wat de toekomst zal brengen.

De (nog te maken) noordelijke stam begint eindelijk vorm te krijgen, er zijn geen "stabs" of kata voorvallen geweest. Dit kan natuurlijk betekenen dat de (geheime?) leiding daar de touwtjes strak in handen heeft of dat de spelers het op zich hebben genomen om er een leuke wereld van te maken.

Slechtste leider:

Het vallen van Beast. zie ik niet echt komen door een falend leiderschap, meer een samenloop van omstandigheden tussen spelers. Beast. zelf was erg ambitieus; wellicht iets té. Als het dan niet allemaal soepel verloopt ontstaan er ongetwijfeld wat onderlinge wrijvingen waardoor er conflicten ontstaan. Zelfs een goede leiding kan dit niet altijd voorkomen of genezen.

Meest onderschatte stam:

Zowel Wolves als TM75 hebben ieder zo hun eigen kwaliteit er in zitten, hoewel ze een uitdagende ligging hebben, en met verscheidene stammen in oorlog zijn, liggen ze er nog steeds. Ik ben erg benieuwd wat deze stammen gaan doen in de toekomst on relevant te blijven.

Zowel Rose als de noordelijke stam (die zich nog moet vormen) zullen ongetwijfeld door beide heen moeten willen ze met elkaar kunnen fronten.

Meest overschatte stam:

Beast. Een stam met een prachtige, al dan niet zeer uitdagende, ligging die helaas door interne problemen geen stand kon houden. Niet zo zeer overschat maar wel iet wat te ambitieus.

Meest overschatte speler:

Er zijn verscheidene accounts die gewoon nog niets hebben laten zien. Enkel internen, abusen en boost accounts het werk laten doen.

Wellicht hebben ze nog niets kúnnen laten zien of wellicht zullen ze dat in de toekomst ook niet doen. De tijd zal het leren; in mijn ogen is het nog iets te vroeg om hier over te oordelen.

Meest onderschatte speler:

Helaas heb ik te weinig zicht op andere accounts om hier goed over te oordelen. Ik heb wel mijn oog op een aantal accounts die zeker wat aan de kleine kant zijn maar kan niet goed oordelen of ze onderschat zijn of niet.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:

Dit zijn er vrij veel. Onder de juiste omstandigheden kunnen er leuke gesprekken plaatsvinden over koetjes en kalfjes; of hun echter ook betrouwbare stamgenoten zijn valt dan uiteindelijk nog af te wachten.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:

Deze laat ik open; afhankelijk van omstandigheden kunnen mensen enorm veranderen.

Mooiste spelers naam:

Blow Me Up: BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOM

LeCoq15; Woordspeling ;) ?

Sjaak Trekhaaak; een naam met een grappige ondertoon. Hou ik wel van!

Mooiste stam naam:

KAAS!

KAAS! Need I say more?

Het tofste topic:

De eerste twee posts van "Rate de top 20"; man man man, wat een genot om te lezen. Kan niet wachten op het vervolg!

Favoriete forum poster:

Hands down Melish.

Minst favoriete forum poster:

Niemand, als ik me te erg aan iemand erger verwelkom ik ze op de block lijst :)

Verscheidene posters geven de indruk af dat ze ofwel last hebben van een erg laag IQ ofwel gewoon keihard aan het trollen zijn. Soms is het een combinatie van beide waarbij ze de meest domme dingen zeggen en het dan afwimpelen als trollen. Wie zal weten waar de waarheid ligt; ik in ieder geval niet :p

Mooiste profiel foto van spelers:

FireFox..

Mooiste profiel foto van stammen:

KAAS!
En ja; ik hou van kaas <3

Ook die van .Fly is wel mooi. Niet te veel poes pas al snap ik het klokje niet zo goed.

Mooiste actie van de wereld:

Lastig, nog te weinig gebeurd wat echt "mooi" te noemen valt. Her en der word er een account weggespeeld en her en der ontstaat er een nieuwe stam. Tot nu toe is alles nog vrij soepel verlopen.

Meest belovende speler voor de toekomst:

Het account Zelda heeft een mooie ligging en doen het erg goed. Vechten voor hun dorpen en dat kun je zien ook.
Wellicht krijgen ze nog een keer mazzel en pakken ze achter elkaar een paar spelers en rollen ze de top 25 binnen. We gaan het zien!

FireFox.. mag wel eens wat terug verwachten van AAO; erg benieuwd wat die klaar kunnen spelen.

Meest belovende stam voor de toekomst:

De noordelijke stam die ongetwijfeld nog vorm zal krijgen. We gaan zien of Rose genoeg momentum kan creëren om het tegen hun op te kunnen nemen.

Grootste blunder:

TW te spelen. Veel te verslavend. Daarnaast zelf nog vrij weinig echte "fouten" gemaakt, komt voornamelijk doordat onze start vrij soepel verliep.

Voor wie heb je nu echt respect:

Hoewel dit wellicht een beetje raar zal klinken wil ik hier toch een shoutout geven naar mijn huidige stamleider: Tegridy Farms.

Ondanks dat hij niet de meest ervaren, de meest actieve of beste leider is die ik ooit heb meegemaakt is hij wel diegene die zichzelf keer op keer weer opoffert voor andere. Hij cijfert zichzelf vrijwel geheel weg en is ook zeker niet bang om zijn fouten toe te geven. Dit is iets wat ik zeer kan waarderen; ongeacht wat het is je kunt altijd bij hem terecht.

Dit is zeker een speler waar ik respect voor heb.

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:

Onze mentor EWAP heeft in het begin goed geholpen met het meedenken over hoe we het account het beste vorm konden geven, ook FireFox.. had hier een belangrijke rol in gespeeld. We zijn ze erg dankbaar. Niet alleen de kennis maar ook vooral gewoon de leuke gesprekken.

Ik wil graag nog meedelen dat:

Het wel eens tijd is om die noordelijke stam op te richten. Duurt allemaal veel te lang!
 
Laatst bewerkt:

Deleted User - 487824574

Guest
Ik word niet genoemd ik ben boos.
Wie wil mij internen?

D.
 
Reactiescore
438
Ik word niet genoemd ik ben boos.
Wie wil mij internen?

D.

Er was geen "INNO's grootste sponsor", sorry :(


No offense naar Firefox hoor maar hoe kom je hier bij? AAO staat juist dorpen af aan Firefox en niet andersom.

Verder prima lijstje!

Op 2020-08-25 heeft het account FireFox.. een aanzienlijke hoeveelheid ODA erbij gekregen. Dit was ook de datum dat AAO aanzienlijke winsten met hun aanvallen hebben weten te maken. FireFox.., ondanks hun achterstand vergeleken met AAO, heeft hun goed geholpen.
 
Reactiescore
1.380
Er was geen "INNO's grootste sponsor", sorry :(




Op 2020-08-25 heeft het account FireFox.. een aanzienlijke hoeveelheid ODA erbij gekregen. Dit was ook de datum dat AAO aanzienlijke winsten met hun aanvallen hebben weten te maken. FireFox.., ondanks hun achterstand vergeleken met AAO, heeft hun goed geholpen.

AAO 4 gratis dorpen aan FF plus wat nog komen gaat.
En als je naar ODA kijkt en dan kijkt hoeveel dorpen wij die dag gepakt hebben dan zijn dat er aanzienlijk minder dan dat wij gegeven hebben.
Daarbij als je 1,5 clear gooit en mensen gewoon dramatisch deffen en dus off niet dodgen of 1 defje laten staan als er een clear aankomt is het gemakkelijk oda scoren.

Neemt niet weg dat ik geen andere buurman zou willen dan FF maar wegcijferen voor AAO is complete onzin.

Voor de rest een mooi lijstje en dat we er meer van mogen krijgen.
 
Reactiescore
5.686
Ik denk persoonlijk niet dat het nodig is om hier inhoudelijk gezien over in discussie te gaan. FF en AAO zijn voor de tweede keer buren vanaf de start, dit houdt in dat gedurende de weg er momenten zullen komen dat AAO geeft en FF neemt en andersom. Ik denk dat beide accounts stam-minded zijn en dat is waar het uiteindelijk om draait.
 
Reactiescore
1.380
Ik denk persoonlijk niet dat het nodig is om hier inhoudelijk gezien over in discussie te gaan. FF en AAO zijn voor de tweede keer buren vanaf de start, dit houdt in dat gedurende de weg er momenten zullen komen dat AAO geeft en FF neemt en andersom. Ik denk dat beide accounts stam-minded zijn en dat is waar het uiteindelijk om draait.

Dit is 100% waar en zoals vorige wereld ook zullen wij AAO en FF altijd voor elkaar klaar staan maar het klopt niet wat hij zei dus daar heb ik wat over gezegd mer niet
 
Reactiescore
2.386
Beste account*:
Finnvard omdat ze zich nergens wat van aantrekken en, ondanks hun wat tragere start vergeleken met RSAM, gewoon lekker doorgroeien.
Zeg bedankt eeeeeee, maar onszelf vergelijken met de start van RSAM was een zelfmoordactie voor mijn bankrekening geweest. :sad:
 
Reactiescore
54
Voor wie heb je nu echt respect:

Hoewel dit wellicht een beetje raar zal klinken wil ik hier toch een shoutout geven naar mijn huidige stamleider: Tegridy Farms.

Ondanks dat hij niet de meest ervaren, de meest actieve of beste leider is die ik ooit heb meegemaakt is hij wel diegene die zichzelf keer op keer weer opoffert voor andere. Hij cijfert zichzelf vrijwel geheel weg en is ook zeker niet bang om zijn fouten toe te geven. Dit is iets wat ik zeer kan waarderen; ongeacht wat het is je kunt altijd bij hem terecht.

Dit is zeker een speler waar ik respect voor heb.

Ben het hier zeker mee eens, mooie vent en echt een stamspeler. Hoop dat hij op W75 meer ervaring op kan doen, zodat hij in de toekomst een waardevolle stamspeler / -leider wordt.

Verder een mooi lijstje, bedankt voor de opening!
 
Reactiescore
438
Dit is 100% waar en zoals vorige wereld ook zullen wij AAO en FF altijd voor elkaar klaar staan maar het klopt niet wat hij zei dus daar heb ik wat over gezegd mer niet

Deze lijst is niet gemaakt om andere spelers te bekritiseren en heeft, hopelijk, een humoristische ondertoon.
Dit is geen kritiek naar jullie toe en verbaas me er ook een beetje over dat jullie dit zo opvatten.
 
Bovenaan