Golden Awards

Reactiescore
508
Facts.

Haha Liverpool - Barcelona: 4 - 0. Voor de duidelijkheid, da's die match in de halve finale van de cl waar Wijnaldum en Origi beiden 2x scoren. Corner taken quickly... ORIGIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII. Avond van men leven.
Normaal doen wi gie
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
Beste speler: Ik persoonlijk had nog nooit samen met of tegen firefox.. gespeeld, en om toe te geven heb ik er ook lang geen al te hoge pet van opgehad en vond ik hun wat overrated. Tot de laatste massa ze blijkbaar eens moeite deden en ze me positief verbaasd hebben met hun aanvalskunsten. Vooral de timings en de edelspam heeft ons hier de das omgedaan. Maar zeker en vast een heel mooie massa, zoals eerder al gezegd, kudo's!

Bedankt voor je benoeming! Veel te veel moeite zelfs! Normaal is dat een taak voor @lord-toms maar meneer had geen tijd. Toen moest ik het doen en aangezien ik niet wist hoe je al die aanvalsplanners qua looptijden optimaliseerde en we de edels behoorlijk random hadden neergezet, resulteerde dat in hierin :sad:

169DFDF2-8FAA-4511-B6EB-F55249AF2112.jpeg

Gelukkig was onze lord er later die middag wel toen we samen meer dan 8u non-stop online waren omdat m’n planning zo kut was :redface: Kudo’s voor de rest van het team ook, Tim heeft alle edels gefixt en Stijn, Eli en Tom hebben nog enkele dagen na de massa doorgebeukt!
 
Reactiescore
786
Bedankt voor je benoeming! Veel te veel moeite zelfs! Normaal is dat een taak voor @lord-toms maar meneer had geen tijd. Toen moest ik het doen en aangezien ik niet wist hoe je al die aanvalsplanners qua looptijden optimaliseerde en we de edels behoorlijk random hadden neergezet, resulteerde dat in hierin :sad:


Gelukkig was onze lord er later die middag wel toen we samen meer dan 8u non-stop online waren omdat m’n planning zo kut was :redface: Kudo’s voor de rest van het team ook, Tim heeft alle edels gefixt en Stijn, Eli en Tom hebben nog enkele dagen na de massa doorgebeukt!

Toppers zijn het die Foxjes <3
 
Reactiescore
5.686
@the lord of the toilet als je ons nu een paar maanden eerder overrated noemde hadden we wel wat meer ons best gedaan??:tongue:

Onze aanval voor deze laatste keer was ook edelspam en meen me te herinneren dat toen de edels veel strakker getimed werden, het enige punt was de hoeveelheid. Door een paar wimpels van Tim hadden we eindelijk eens meer edels dan 40 beschikbaar en dan wordt nogmaals duidelijk dat edelspam enkel zin heeft met voldoende kwantiteit aan edels.

Nu zat er bij deze massa nog wel een klein foutje in, namelijk 4 edels per dorp. Ik meen dat er vanuit ons op ong 25 dorpen 4 edels gespamd werden, echter is dat relatief makkelijk te deffen, daar je maar 1,2 edels hoeft te snipen per dorp. Helaas voor jullie hadden we buurtjes die ook nog edels gooide en dan kan het allemaal al gauw teveel worden idd.

Al met al denk ik dat we een prima front hebben geleverd, al hadden we defensief graag meer te doen gehad.

Bedankt voor je nominatie xx
 
Reactiescore
0
Bedankt voor je benoeming! Veel te veel moeite zelfs! Normaal is dat een taak voor @lord-toms maar meneer had geen tijd. Toen moest ik het doen en aangezien ik niet wist hoe je al die aanvalsplanners qua looptijden optimaliseerde en we de edels behoorlijk random hadden neergezet, resulteerde dat in hierin :sad:


Gelukkig was onze lord er later die middag wel toen we samen meer dan 8u non-stop online waren omdat m’n planning zo kut was :redface: Kudo’s voor de rest van het team ook, Tim heeft alle edels gefixt en Stijn, Eli en Tom hebben nog enkele dagen na de massa doorgebeukt!
Enkel Eli en Stijn ja
 
Reactiescore
244
Met een beetje vertraging heb ik mijn lijstje ook afgekregen.

Beste speler:

Ik ga hier terug AAO neerzetten. Als je het wereldverloop ziet is het eigenlijk misschien wel het enigste account dat echt op aanvallend vlak wat heeft laten zien en wat ertoe heeft geleid om meerdere accounts pijn te doen. Op verdedigend vlak hebben ze nog niets moeten laten zien maar dat is offcourse niet iets dat ze elf in de hand hebben.

Verder zet ik hier ook het team van Alexandria Morgan. Het account heeft toch ook al moeten laten zien dat ze verdedigend hun mannetje kunnen staan en ook in aanvallend opzicht hebben ze toch ook laten zien dat ze wel wat teweeg kunnen brengen.




Beste stam:

Kunnen we hier iemand anders zetten dan Tides? Ik denk het niet. Ik ben het deze wereld zeker niet met al jullie beslissingen eens geweest. Ik denk dan echt vooral aan het starten met 3 verschillende stammen en dat zolang verzwijgen maarja dat zal jullie een worst wezen :biggrin:. Jullie hebben op alle vlakken laten zien dat je veel beter voorbereid was. Betere accountsbezetting, floaters voor just in case, sluwer, .. . Dit is langs één kant natuurlijk wel logisch aangezien het een premade was maar toch moet je het allemaal maar doen.



De beste stam speler:

Aangezien ik weinig tot geen idee heb hoe het er in Tides aan toe gaat kan ik enkel in onze stam kijken. De man die met stip op nummer 1 staat is 100% Justin. Het aantal vv's dat hij heeft gedraaid deze wereld is gewoonweg next level.

Ook de twee Robins in onze stam van zowel Alexander13 en AM verdienen ook een pluim. Robin van Alexander13 heeft nooit de strijdbijl willen begraven en bleef ervoor gaan. Hij heeft met man en macht telkens als onze stam weer in een dip zat ervoor gezorgd dat we er terug voor gingen.
Ook Robin van AM heeft zeker in het begin ook zijn steentje bijgedraagd op het vlak van vv's draaien. Ook hij wou liever nog tot op het einde verder blijven battlen maar zag uiteindelijk ook in dat het niet mogelijk is om een strijd te voeren als je de helft van je stam moet gaan vv'en.

Het grootste ego:

Is duidelijk gebleken dat er genoeg ego's op deze wereld rondlopen :)

Beste leider:

Ik heb gigantisch veel respect voor de leiding van zowel Tides als 24/7. De tijd en moeite er steeds nodig was om langs beide kanten alles in goede banen te leiden was echt bewonderingswaardig. Toch zijn er in mijn ogen door beide partijen gewoon onnodige calls gemaakt die telkens absoluut niet wereldbervorderend waren waardoor er in mijn ogen geen beste leider is.

Slechtste leider:

/

Meest overschatte stam:

/


Meest onderschatte stam:

/

Meest overschatte speler:

Hier ga ik zeker weten voor de spelers van @Addison Rae, dan vooral richting Eric. In het begin van deze wereld hoog van de toren blazen dat je bij de elite hoort van het spel maar uiteindelijk dan gaan lopen als een klein meisje dat voor de eerste keer monsters en co ziet is toch echt wel ridicuul. De eerste massa eigenlijk alleen maar onder vv gestaan en dan zelfs eigenlijk helemaal niet goed voorbereid dan kan je toch heel moeilijk zeggen dat je bij de elite hoort. Ik had geen hoge pet van je op voor je in de stam kwam en ik kan je zeggen dat mijn mening absoluut niet verbeterd is.

Ook ga ik hier mijn buren van Finit zetten. De keuze van een account voor 90-95% off te maken is toch wel een beetje naïef, ookal heb je een deffbunker van ongeveer 2 mil. Het is quasi onmogelijk om dan fatsoenlijk te kunnen deffen. Als je dan ziet dat een account van praktisch de helft van jouw punten op 1 week 10 dorpjes kan afsnoepen en praktisch al je front lc'tjes sloopt dan denk ik wel dat het pijnlijk duidelijk geworden dat dit toch niet de optimale weg is. Het feit dat je dan tijdens de aanvallen ook telkens onder vv stond helpt natuurlijk niet echt :p

Meest onderschatte speler:

Hier zet ik de spelers van Bad Attitude. Kwalitatief horen deze gasten toch wel echt bij top op deze wereld. Jammer genoeg gaan ze dit niet volledig kunnen laten zien maar anders ben ik ervan overtuigd dat ondanks hun quasi onmogelijk front ze toch hadden laten zien dat ze niet zomaar overlopen gingen worden.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:

Ik zou graag wel eens met de jongens van AAO, Firefox en finnvard in de stam zitten.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:

Ik ga hier toch het account Prone zetten. De hoeveelheid impulsieve beslissingen dat er deze wereld van dat account zijn gekomen zijn niet meer te tellen op één hand. Ik moet wel eerlijk zeggen dat Bjorn echt aardig zijn best deed om te verbeteren maar ik zal toch altijd met een argwanende blik naar dat account blijven kijken omdat ik altijd schrik zou blijven hebben dat daar iemand terug een kortsluiting krijgt.

Mooiste spelers naam:

Bad Attitude heeft wel iets

Mooiste stam naam:

Wolves all the way <3<3<3

Het tofste topic:

GA


Het domste topic:

/

Favoriete forum poster:

Lord Toms en Melish zijn één van de weinige die kwalitatief blijven posten in een discussie


Minst favoriete forum poster:

100% zeker patrick

Mooiste profiel foto van spelers:

finit.gif




Mooiste profiel foto van stammen:

AT.gif




Mooiste actie van de wereld:

Eigenlijk zijn er weinig echt mooie acties op deze wereld gebeurd. Als ik dan toch 1 moet kiezen dan kies ik voor de massa's op Jekkeuh. Zaten aanvallend toch vaak wel echt goed in elkaar. Ook wle een pluim voor de bespelers van Jekkeuh dat ze ervoor bleven gaan ookal was hun situatie door de vele CF's quasi onhoudbaar.

Grootste blunder van de wereld:
Dat de wereld veel te laat door had dat er een premade was en dat toen het kwaad al was geschied.
 
Reactiescore
5.686
Ben het vrijwel met alles eens, prima lijstje
 
Reactiescore
1.237
Ook Robin van AM heeft zeker in het begin ook zijn steentje bijgedraagd op het vlak van vv's draaien. Ook hij wou liever nog tot op het einde verder blijven battlen maar zag uiteindelijk ook in dat het niet mogelijk is om een strijd te voeren als je de helft van je stam moet gaan vv'en.
Robin en vv's, iconic duo. @Alexandria Morgan
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Beste speler: Ik persoonlijk had nog nooit samen met of tegen firefox.. gespeeld, en om toe te geven heb ik er ook lang geen al te hoge pet van opgehad en vond ik hun wat overrated. Tot de laatste massa ze blijkbaar eens moeite deden en ze me positief verbaasd hebben met hun aanvalskunsten. Vooral de timings en de edelspam heeft ons hier de das omgedaan. Maar zeker en vast een heel mooie massa, zoals eerder al gezegd, kudo's!

Zijn nog bg's geweest!!
 
Bovenaan