Golden Awards

Reactiescore
54
Maar er zijn hier dus twee partijen die dus al weken/maanden met elkaar wereldafspraken probeert te maken om o.a. het katagebruik UITERAARD te verbieden.

Er is dus een kamp die toch de kata in bouw heeft, op elkaar gooit? en bovendien voor de afspraken rond was van plan was om toch nog even iemand te kata'en op deze wereld?
Het verhaal van de kata's gaat er toch juist om dat men het laag vind om dit te doen, en kortweg niet getolereerd mag worden..


Jullie zijn echt foempiefoeloefoemps! zoals andere dat zouden zeggen!

Ik begrijp allereerst dat niemand zo goed en gevreesd is als mij zeker als er ineens 75.000 kata,s op me account aanwezig zijn... je merkt het gelijk mensen komen ineens lief vragen aan je stellen aaitje over je bolletje en dan komt die vraag daar ineens! maar hoe zit het nou met die kata,s

Nou gezien het er al enkele weken vanaf hangt of wereld afspraken getekend worden door beide kanten en het feit er deze wereld meer kata boosters zijn als ram boosters (zeker in onze invertaris) hadden wij 28dec besloten om full kata te gaan.... deze kunnen netjes op de muur.... of naar TFL die niet mee doet aan wereld afspraken(mag duidelijk zijn!) of wie weet tides.. die ons toch nog zou willen naaien....

Al met al VERDOMD spannend momenteel op w75 ofdat prone zijn kata,s gaat gebuiken... JUSTIN BEPAALT SOWISO!!!
 
Reactiescore
54
Dat was 21 dec en dat waren er MAAR 8.000 ....... das geen vergelijking!

en dat is ook allemaal uitgepraat want ja een goeie stam kan dat gewoon hebben van elkaar... zag het als een kata try out moest even voor doen toch hier in de stam hoe dat werkt!
 
Reactiescore
54
8000 kata 1400 boer levels :rolleyes: :eek::cool2:
 
Reactiescore
44
Oke goed,

Dat kata gebruik, wat is je purpose ermee?
Is dat omdat je het ziet als een verdienste straf voor iemand die in jouw ogen ‘gestabbed’ heeft?
 
Reactiescore
54
Zeker dat ziet jij goed;) zou jij dat dan niet verdient vinden? als iemand al 6 weken onrust loopt te stoken in je stam en info loopt door te spelen?
Want zo is het account TheFarmerslife
 
Reactiescore
54
geen idee welk account je bent dat allereerst....

verder heeft de eigenaar van het account waar wij kata,s op hadden gestuurd al gezegt dat die dit begreep en is dit verder uitgepraat en vergeven verder waren wij uiteraard bereid schade te vergoeden toen we eenmaal ons conflict hadden uitgepraat

Je gaf aan dat TFL niet bij de wereldafspraken hoort. Waar in de Tw community horen jullie dan.

Zal ik heel duidelijk in zijn wij zijn die types die gewoon TW willen spelen en een hekel aan Backstabs enz. hebben verder geeft onze verslagenstats wel aan dat wij echt stam spelers zijn....

Verder zijn de wereldafspraken gemaakt tussen de 2 overgebleven stammen en hier van ThefarmersLife inmiddels buiten :) Overigens nog geen kata gestuurd! We hebben vandaag heerwaldemart geclears voor tides lief he? :D
 
Reactiescore
786
Zal ik heel duidelijk in zijn wij zijn die types die gewoon TW willen spelen en een hekel aan Backstabs enz. hebben verder geeft onze verslagenstats wel aan dat wij echt stam spelers zijn....

Je hebt een hekel aan backstabs? Je hebt op deze wereld meer oud stamgenoten geedeld dan eerder welk account. Dat zijn geen stabs dan? Je bent zo’n type speler die zijn eigen fouten niet ziet en wild rond je gaat slaan als je eens je zin niet krijgt. Hou toch op met je hypocriet gedrag man.
 
Reactiescore
5.686
Ik zeg niet dat ik heel slim ben of zo, maar jeetje deze man is dom.
 
Reactiescore
54
Ik zeg niet dat ik heel slim ben of zo, maar jeetje deze man is dom.

Nee dat is duidelijk !dat dit de gemiddelde reactie is op het AF.... ingaan op spel termen zit er niet in, nee enkel elkaar lekker beschouwen he dat je je zelf ietsjes beter voelt? echt een top reactie van je man!
 
Reactiescore
5.686
Beste speler : Firefox..
Beste actie: Alexander die finit rekt en Dylan die niet meer in de discord zit.
 
Bovenaan