Golden Awards

Reactiescore
44
Maar er zijn hier dus twee partijen die dus al weken/maanden met elkaar wereldafspraken probeert te maken om o.a. het katagebruik UITERAARD te verbieden.

Er is dus een kamp die toch de kata in bouw heeft, op elkaar gooit? en bovendien voor de afspraken rond was van plan was om toch nog even iemand te kata'en op deze wereld?
Het verhaal van de kata's gaat er toch juist om dat men het laag vind om dit te doen, en kortweg niet getolereerd mag worden..
 
Reactiescore
1.647
Maar er zijn hier dus twee partijen die dus al weken/maanden met elkaar wereldafspraken probeert te maken om o.a. het katagebruik UITERAARD te verbieden.

Er is dus een kamp die toch de kata in bouw heeft, op elkaar gooit? en bovendien voor de afspraken rond was van plan was om toch nog even iemand te kata'en op deze wereld?
Het verhaal van de kata's gaat er toch juist om dat men het laag vind om dit te doen, en kortweg niet getolereerd mag worden..

Als mensen stabben of je naaien gaan mensen wel eens overstag hé.
 
Reactiescore
290
Laten we gewoon allemaal eerlijk zijn.
ik zal ermee beginnen.
Ja er is vanuit mij en mijn acc al vaker gezegd dat we kata’s gaan gooien. Zijn we hier ooit zelf mee begonnen? Nee. Maakt dit uit of praat dit het goed? Nee. Kunnen we het terug draaien? Nee. En dat maakt niet uit. Heb ik spijt van dingen die ik geroepen heb? Ja. Ik roep nogal vaak iets wat niet nodig is ook wel “dom” genoemd. Ben ik redenen geweest van enkele ruzies? Ja zeker wel. Maar ik reageerde op dat moment iets wat ik op dat moment las. Kijkende naar de join van de viezerik van een Joey van rara. Later met Eric in de leiding. Maar dat is uitgepraat met Eric en we zijn daarna gewoon normaal verder gegaan. Ik heb eerder al gezegd klaar te zijn met de wereld en dat ben ik nog steeds. Gister werd er in de stam allemaal vrolijk gezegd kata’s worden gegooid targets werden gepland de enige die er hard op tegen was en meteen zei ik ga dit niet doen is het account coco-Remco geweest. Maar dit was ook niet de eerste keer dat we het woude doen als stam zijnde. 2 januari kregen wij ook al berichten in mededeling ingame dat we in alle dorpen tot 150 kata’s moesten gaan zetten voor kata waves. Ook eerder werd gezegd we gaan zonder regels spelen cf’s zetten hoe diep het ook is alles mag voortaan. Plots word ineens alles steeds terug gedraaid de dag erop. En toen gister gezegd werd dat we ineens weer in wereldafspraken zaten had ik persoonlijk al gemeld dat ik als persoon zou stoppen op w75 en mijn medespelers zelf mochten kiezen. En ja ik geef toe toen ik daarna hoorde van kata’s ging ik mezelf ook bemoeien en zag ik de plezier er ook wel van in.
Tides heeft de wereld ondanks deze shitzooi in mijn ogen gewoon gewonnen. En dit stond al tijden vast. De kwaliteit de motivatie om te winnen en de activiteit is daar vele malen hoger.
Dus Tides van harte gefeliciteerd met De wereldwinst en ik wens iedereen mooie volgende werelden of een mooi pensioen toe.

xx Bjorn
 
Reactiescore
3.457
Ja er is binnen 24/7 gezegd dat iedereen lekker kata's ging gooien op Tides
Ja, er zijn hele gesprekken over geweest in de stam en zelfs het plan en de targets waren bekend
Nee ging gesprek over TFL enkel. Afleidingen op stamgenoten zodat niet alle OS zou krijgen omdat oost dan nogal.lang liep.
Gister werd er in de stam allemaal vrolijk gezegd kata’s worden gegooid targets werden gepland d
Dank je wel Bjorn dat jij wel eerlijk kan zijn:)
 
Reactiescore
44
@Wow Who who

Je doelt denk ik op actie-reactie?
Als imbeciele leden kan het wellicht terwegen brengen.

Maar als leiding moet je hier toch ver boven staan.
Sta je er zelf niet boven dan krijg je imbecielen die elkaar kate'en..

Maar goed ken je verder niet maar je kwam voorheen meestal wel als recht/justified over.
Zoals ik eerder zei: vind het alleen gek dat de leiding van een partij wereldafspraken om kata's omdat het triest is om dan zelf met de stam een kata actie voor te breiden.
Dan geef je een heel verkijkt beeld naar tegenpartij maar ook aan de buitenwereld/ neutrale lezer.
 
Reactiescore
57
Een transparante post. Iets waar anderen nog wat van kunnen leren!

pluim ook voor coco remco!
 
Reactiescore
1.647
@who who

Je doelt denk ik op actie-reactie?
Als imbeciele leden kan het wellicht terwegen brengen.

Maar als leiding moet je hier toch ver boven staan.
Sta je zelf er zelf niet boven dan krijg je imbecielen die elkaar kate'en..

Maar goed ken je verder niet maar je kwam voorheen meestal wel als recht/justified over.
Zoals ik eerder zei: vind het alleen gek dat de leiding van een partij wereldafspraken om kata's omdat het triest is om dan zelf met de stam een kata actie voor te breiden.
Dan geef je een heel verkijkt beeld naar tegenpartij maar ook aan de buitenwereld/ neutrale lezer.

Je maakt wereldafspraken op basis van vertrouwen. Als vertrouwen ver te zoeken blijkt, het neigt naar dat de tegenpartij dan liegt tegen je, je leden rekruteert en in stam laat zitten, andere leden internt en erover liegt met het gevolg je leden er klaar mee zijn. Dan worden zulke zaken besproken.
 
Reactiescore
17
Je maakt wereldafspraken op basis van vertrouwen. Als vertrouwen ver te zoeken blijkt, het neigt naar dat de tegenpartij dan liegt tegen je, je leden rekruteert en in stam laat zitten, andere leden internt en erover liegt met het gevolg je leden er klaar mee zijn. Dan worden zulke zaken besproken.

Ben je de tijdlijn van 24/7 en alle fusies aan het opnoemen?
 
Reactiescore
1.380
Kijk dit zijn nou eens berichten waar men vrolijk van wordt. Netjes verwoord @Harlequin of Hate.
Hier kunnen een hoop spelers een voorbeeld aan nemen.

Wij Tides zijn zeker niet 100% goed geweest in alles en daar komt geen maar achter. De wereld was eigenlijk al een maand geleden gespeeld en net voor de kerstvakantie zonder tfl die weg ging helemaal. Veel fronten zijn niet meer te deffen en om serieus je naam dan in de grabbel te gooien omdat men gepikeerd is over een wel of niet dubieuze leave en join. Ik zou dat niet doen.

Hierbij moet ik zeggen wat er ook gebeurd ik het wel gezellig gehad heb met mijn fronters. Gezellige mensen.

@Wow Who misschien moet je eens goed lezen, want de post van Bjorn is on the spot.
 
Reactiescore
1.647
Kijk dit zijn nou eens berichten waar men vrolijk van wordt. Netjes verwoord @Harlequin of Hate.
Hier kunnen een hoop spelers een voorbeeld aan nemen.

Wij Tides zijn zeker niet 100% goed geweest in alles en daar komt geen maar achter. De wereld was eigenlijk al een maand geleden gespeeld en net voor de kerstvakantie zonder tfl die weg ging helemaal. Veel fronten zijn niet meer te deffen en om serieus je naam dan in de grabbel te gooien omdat men gepikeerd is over een wel of niet dubieuze leave en join. Ik zou dat niet doen.

Hierbij moet ik zeggen wat er ook gebeurd ik het wel gezellig gehad heb met mijn fronters. Gezellige mensen.

@Wow Who misschien moet je eens goed lezen, want de post van Bjorn is on the spot.

En waar zeg ik iets anders dan zijn post? Misschien zelf je suggestie eens te harte nemen?
 
Reactiescore
1.380
Je maakt wereldafspraken op basis van vertrouwen. Als vertrouwen ver te zoeken blijkt, het neigt naar dat de tegenpartij dan liegt tegen je, je leden rekruteert en in stam laat zitten, andere leden internt en erover liegt met het gevolg je leden er klaar mee zijn. Dan worden zulke zaken besproken.

Moeten we alle gesprekken over wereldafspraken hier inzetten? Ook de tijden waar we begonnen zijn om die rond te krijgen en dat jij elke keer het uit stelde?
Hou nu eens op om jezelf goed proberen te praten, want als je stamleden weten dat jij diegene bent waardoor de wereldafspraken er nooit gekomen zijn ben jij misschien wel diegene die de kata's krijgt. ;)
 

Deleted User - 487924308

Guest
Ik wil ook even zeggen dat ik respect heb voor mijn fronters (Bananenkrommer en Jekkeuh), hebben een aantal leuke acties over en weer gehad en heb me zeker al geamuseerd!

Ook wil ik zeggen dat alles wat @lord-toms zegt fake news is en dat je hem nooit mag geloven
 
Reactiescore
37
Moeten we alle gesprekken over wereldafspraken hier inzetten? Ook de tijden waar we begonnen zijn om die rond te krijgen en dat jij elke keer het uit stelde?
Hou nu eens op om jezelf goed proberen te praten, want als je stamleden weten dat jij diegene bent waardoor de wereldafspraken er nooit gekomen zijn ben jij misschien wel diegene die de kata's krijgt. ;)

Zullen we het niet doen, ik heb die periode van mijn leven achter me gelaten, het was zwaar.
 
Reactiescore
1.647
Moeten we alle gesprekken over wereldafspraken hier inzetten? Ook de tijden waar we begonnen zijn om die rond te krijgen en dat jij elke keer het uit stelde?
Hou nu eens op om jezelf goed proberen te praten, want als je stamleden weten dat jij diegene bent waardoor de wereldafspraken er nooit gekomen zijn ben jij misschien wel diegene die de kata's krijgt. ;)

Mijn leden weten waarom ik toen ben gestopt of ben je dat vergeten? Ik ben toen zelf gekomen om weer nieuwe afspraken te maken, er kwam toen gezeik met Stan maar met jullie was dit daarna gelijk opgelost over die 2 dorpen? Toen bijna afgerond was zou Eric gesprekken afronden maar dat klapte tussen jullie 2. Weet je nog wat ik toen gedaan heb? Ik ben ondanks ongeluk terug gekomen om te fixen en wereldafspraken af te ronden. Waarom duurde dat daarna langer? Omdat TFL jullie joinde, de BB CF, de dorpen die TFL via EVO pakte en jullie gebrek aan reactie hierop. Dus ga niet met vinger wijzen als ik degene ben die terugkwam om af te ronden wat ik totaal niet had hoeven doen.
 
Bovenaan