Golden Awards

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Reactiescore
786
Drop liever eens lijstjes x
 
Reactiescore
103
Middag AF'ers!
Het wereldverloop mag hier dan wel meer over de tongen gaan dan dat er effectief iets gebeurt. Toch probeer ik hier nogmaals een lijstje te plaatsen, daarbij hoop ik dit forum ook nieuw leven in te blazen.


Beste speler:
Momenteel Finnvard, hier zit een topteam, ze behalen al de hele wereld gestaag overal winsten, hebben een mooi cluster en komen zelden of nooit onder verdrukking met verliezen tot gevolg. Bovenover moet dit account ook instaan als spraakbuis qua stamleiding van hun stam.

Slechtste speler(s):
Hier iemand plaatsen komt natuurlijk zelden of nooit goed over. In principe zou dit om spelers moeten gaan die direct weggespeeld worden zonder veel boe of bah. Echter ga ik hier voor een iets ander antwoord gaan. Namelijk misschien niet voor de kwalitatief slechtste accounts, maar wel voor de accounts die door een bepaalde actie zorgen dat de wereld op zijn kop staat en mogelijks zelfs afloopt. Namelijk : TheFarmersLife en Heer Waldemar 89.

Nogmaals, ik geef geen kritiek op hun kunnen, heb met TFL ook altijd oplossingen proberen zoeken. Echter denk ik toch dat beide accounts er mede voor gezorgd hebben dat deze wereld vroegtijdig zal aflopen.

Beste stam:
Volgens mij is dit Tides, ik zou graag een kleine underdog noemen, maar die tijd zijn we voorbij. Als we kijken naar de actieve stammen is er namelijk niet veel keuze meer en lijkt Tides toch het beste voorkomen te hebben. Meeste kwaliteit, meeste kwaliteit en vooral het meeste voor elkaar willen betekenen. Offensieve acties van Tides zo heb ik er van geen enkele andere stam tot op heden gezien.

De beste stam speler:
Zoals al meerderen aangeven, dit is moeilijk te zeggen want je ziet enkel je eigen stam. Toch wil ik Wow Who hier nomineren. Het wordt misschien afgezaagd want die blijft maar terugkomen en lijkt haast voorspelbaar. Toch is Wow Who 1 van de zoniet de drijvende kracht binnen 24/7. Zorgt voor offensieve plannen, defensieve plannen, draait vv's alsof het niets is,.... . Ik denk dat dit in andere stammen niet zo is omdat daar gewoon betere afspraken of activiteit zijn. Daarom lijkt Wow Who mij toch een terechte vermelding.

Meest belovende speler voor de toekomst:
Is er hier nog een toekomst? Zoja, dan wens ik langs beide kanten 1 account te benoemen. AAO, gewoon omwille van ligging, groei, mogelijkheden, activiteit, ervaring, skills,... alles is hier aanwezig om gewoon verder te doen zoals ze bezig zijn. Daarbij hebben ze opnieuw enkele cf's kunnen nemen voor edelspam. Mij lijkt AAO de account die toekomstgericht het meest veelbelovend voor de dag kan en zal komen. Langs kant van 24/7 lijkt me dit Alexandria Morgan, dit account heeft ook al enkele tegenslagen te verwerken gekregen met ligging, met Heer Waldemar 89, met inkomende massa zonder al te veel defensieve ondersteuning,.... toch laten ze elke keer opnieuw zien waarom ze hier vermeld MOETEN worden, nauwelijks dorpsverliezen, en gewoon enkele dagen later even terugslaan alsof het niets is en dit volledige solo. Als deze wereld nog een toekomst heeft, dan lijkt me Alexandria Morgan het account om in het oog te houden bij 24/7.

Meest onderschatte speler:
Wie benoem je hier he, wordt er nog iemand onderschat? Ergens zegt iets mij Bad Attitude, dit account wordt nergens veel benoemd, maar is gewoon een topaccount. Vermoedelijk zal het ook niet zo lang aan hen zijn om dat te bewijzen. Laat daarom de cijfers maar spreken in plaats van een lofzang van mijn kant ;)

Meest overschatte speler:
Ik ga hier mijn directe tegenstander benoemen. Misschien is dit wat snel als benoeming, toch vanuit de gegevens waarover wij beschikken (aanvalsrapporten, resultaten en kennis van vv op dat account) lijkt dit een correcte benoeming. Ze kregen immers vorige week geen grote massa's te verwerken maar toch stapelden de fouten zich op (dodgefouten, slechte snipes, foutieve stacks,...) waardoor eigenlijk met 1 account dat bijna half zo groot is redelijke resultaten geboekt konden worden. Bijgevolg bleek telkens dat bij incommings het account onder vv werd geplaatst.
Als ik mij goed herinner had ik hen vorige keer in meest belovende speler of beste speler benoemd, een serieuze aanpassing van mijn kant dus. Het vervolg zal uitwijzen welke mening correct is/was.

Het tofste topic:
Golden Awards, dit topic heeft volgens mij geen verdere lofbetuiging nodig.

Het domste topic:
Top/Flop spelers, dit topic slaagt ondertussen nergens meer op.

Mooiste actie van de wereld:
Heel moeilijk om hier iets te benoemen. Een massa plannen en goed uitvoeren zou in principe standaard moeten zijn en misschien dus niet echt een lofzang verdienen. Gezien dit hier toch niet zo eenvoudig blijkt, kijk het aantal massa's dat gepland is van onze eigen stam (misschien 1?) blijkt dit toch moeilijker dan gedacht.
Mij lijkt de "mooiste" actie van de wereld dan toch het geheimhouden van de premade in het noorden. Je bent voor of tegen, maar toch is het goed uitgevoerd, kan je niets van zeggen! Dit zal voor een groot deel ook hun wereldwinst hebben ingeleid.

Grootste blunder:
Ging er een week voorbij zonder dat hier blunders werden begaan? Ik ga me er niet aan wagen om hier iets op te noemen, tegen dat ik het post is er waarschijnlijk al een nieuwe nog grotere blunder uitgevoerd.

Het grootste ego:
Ook hier, ik sta niet met iedereen in contact, dus kan niet volledig correct oordelen. Toch zijn er volgens mij veel ego's actief op deze wereld. Dit is ook niet altijd slecht, ik zie bijvoorbeeld volgende spelers als groot ego :
- Martijn van AAO
- Bjorn van HoH
- Stan van Finnvard
- Justin van Wow Who
- Eric van Addison Rae
- Tim van RSAM (Al is dit op basis van andere lijstjes)
- ...

Echter zijn een aantal van bovenstaande gewoon ook terecht een groot ego, als ik kijk naar een Justin, Martijn, Stan, .... (ik vergeet er een aantal nu) ze weten van zichzelf hoe goed ze zijn en durven dit te laten merken = groot ego, maar is dit verkeerd?
Zo kan ik als voorbeeld Justin opgeven, door sommige visies of adviezen in de stam merk je dat hij er bovenuit steekt qua visie en skills, hij vind het ook niet erg om dat te laten zien (dus groot ego), maar is toch niet te beroerd om andere accounts hierin te adviseren om mee te groeien.

Mooiste stam naam:
Thalassophiles

Mooiste profiel foto van stammen:
No Life : vooral omdat het plaatje blijkt te kloppen. Meermaals blijken spelers als een lijk achter hun PC te zitten.
Meest belovende stam voor de toekomst:
/

Meest onderschatte stam:
Ik hoop 24/7, maar denk dat de wereld te ver gevorderd is voor onderschatting.

Meest overschatte stam:
Ik denk dat er maar 1 stam hoog wordt ingeschat, dus kan je er maar 1 benoemen. Toch zou dat niet correct zijn, daarom ook hier : Geen antwoord.

Slechtste leider:
Ik ga hierbij even citeren uit een vorig lijstje, gewoon omdat dit alles verwoord :
Een lastige, maar wij gaan hier voor Joey. Niks persoonlijks Joey, maar als je als leider binnen een week weer de handdoek in de ring gooit kunnen we eigenlijk niet om je heen.

Beste leider:
Justin, Wow Who. Waarom --> Zie beste stam speler!

Mooiste spelers naam:
Surrounded by idiots..
Dit zegt gewoon alles!

Mooiste profiel foto van spelers:
TFL
Het is misshien niet direct gelinked aan TW, maar waar nog wel? Het verwoord gewoon perfect hun account naam.


Zo, dit was mijn laatste visie omtrent huidige verloop w75.

Mvg,
Alex
 
Bovenaan