Golden Awards

  • Topicstarter Deleted User - 487776907
  • Startdatum
Reactiescore
2.064
Als ik de situatie goed had begrepen was het als volgt:

Chef had de vv van kiler aan zijn MB gegeven (gezien hij de vv oorspronkelijk had en kiler wilde beginnen internen). we hadden pas door dat kiler aanvallen kreeg toen we zagen dat wife een dorp van kiler had gepakt. waarna we nog moesten wachten tot chef zijn mb had gecontacteerd om een idee te krijgen van wat de situatie was...

Naja ga zeker niet zeggen dat hierbij geen fouten zijn gemaakt geweest. was beter geweest dat chef de vv van begin af aan aan iemand in de stam (die verder van kiler was verwijderd) had gegeven ipv zijn MB, maar goed neem aan dat ie zijn lesje wel heeft geleerd nu... reactie was wnr ie de vv van de MB had gekregen. maar toen was er al heel wat def dood van kiler en kon ie ook enkel nog schade reduceren.

verder zou niet zeggen dat dit een Top-offensief was dat veel respect ofzo heeft afgedwongen... zaten best wel wat grove fouten tussen (edels die seconden uit elkaar liepen zonder clear ervoor e.d. als ik het goed heb gehoord) en nog wel wat... de intentie van de actie was denk ik ook wel vrij duidelijk met hoe kort ze het hebben laten duren... (snel pakken wat ze kunnen tot we in een ietwat deftige positie zitten om te deffen en dan weglopen alsof hun neus bloeit)

volstaat dat als antwoord?

Wanneer je merkt dat iemand inactief is, dus eigenlijk gewoon niks doet, ga je natuurlijk sneller ongetimed edels sturen. Als dit ook gewoon werkt, waarom niet? De enige dorpjes waar de edels niet door kwamen, waar er een enkeling die heel snel gestacked werden met 80k def. Soms is het niet nodig om altijd alles te timen, dit gaat namelijk alleen maar tijd verspillen. Als iemand offline is, en je moet wachten totdat je clears/edels terugzijn om te gaan timen, kost dit extra tijd. In die tijd kan een speler online komen en evt een snipe/c-snipe doen.

Toen de VVer op het account kilerboy online kwam, werd er niet eens gesniped/c-sniped. Het was of blocken, of dorp verliezen.
 
Reactiescore
301
Ik heb idd edels los verstuurd. Zat toen op gsm op café nog (waar ik werk, vandaar 6u 's ochtends) ervoor raakten ze er door. Toen ik merkte dat er wel degelijk gesniped/deffed werd door jullie heb ik gewoon edels gegooid omdat ik ze ergens anders nodig heb nu ❤️ maar je reactie is terecht
 

Deleted User - 487776907

Guest
Beste speler: Collationem
Op dit account zit erg veel ervaring. De spelers spelen dit spel al een tijdje en weten gewoon hoe het werkt. Op dit account zit ook nog eens een van de beste leiders in het huidige tw. Ze staan op dit moment op een rang 4, met een mooi en uitdagend front. Ik ben heel erg benieuwd hoe jullie dit gaan uitspelen. Ik verwacht veel van dit account.

Thanks man :) Ik hoop ook dat de verwachtingen snel waar kunnen gaan maken!

Het grootste ego: Collationem
Komt erg duidelijk naar voren op het AF. Heeft een grote mond, maar misschien niet helemaal onterecht. Ik hoop echter dat ze het op deze wereld ook gaan waar maken.

Is het zo duidelijk? :p

Favoriete forum poster: Single Malt.
Posten alle 4 inhoudelijk sterk, en weinig onzin.

Discutabel.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.789
Tegenwoordig heb je al het grootste ego als je goed (of in ieder geval met 5 af-accounts..) vertegenwoordigd bent op het AF voor één account. Ik denk ook dat het dragen van vier uit vijf forum-titels 2019 (waar we zelf niet voor kozen) bijdragen aan dit beeld wat mensen hebben.

Ik weet van mijzelf dat ik arrogant kan overkomen, maar je kunt je afvragen of dat nou de definitie is van een groot ego. Immers denk ik juist dat Collationem een voorbeeld is van een account dat volledig voor stam speelt en zichzelf prima wilt wegcijferen daarvoor. Een andere interpretatie van een groot ego kan gaan over het zelfbeeld dat iemand heeft. Persoonlijk zie ik tw echt als een spelletje en zal ik echt niet trots zijn op 'resultaten' in mijn beleving steekt het hele Colla team er op die manier in - lol maken met elkaar - een hoge ranking is een leuke bijkomstigheid.

Moest ik iemand moeten noemen voor een groot ego dan zou ik sneller gaan voor totaal andere spelers gaan - wat ik nu maar niet concretiseer, voordat ik tegen het zere been van sommigen schop.
 

DeletedUser77704

Guest
Tegenwoordig heb je al het grootste ego als je goed (of in ieder geval met 5 af-accounts..) vertegenwoordigd bent op het AF voor één account. Ik denk ook dat het dragen van vier uit vijf forum-titels 2019 (waar we zelf niet voor kozen) bijdragen aan dit beeld wat mensen hebben.

Ik weet van mijzelf dat ik arrogant kan overkomen, maar je kunt je afvragen of dat nou de definitie is van een groot ego. Immers denk ik juist dat Collationem een voorbeeld is van een account dat volledig voor stam speelt en zichzelf prima wilt wegcijferen daarvoor. Een andere interpretatie van een groot ego kan gaan over het zelfbeeld dat iemand heeft. Persoonlijk zie ik tw echt als een spelletje en zal ik echt niet trots zijn op 'resultaten' in mijn beleving steekt het hele Colla team er op die manier in - lol maken met elkaar - een hoge ranking is een leuke bijkomstigheid.

Moest ik iemand moeten noemen voor een groot ego dan zou ik sneller gaan voor totaal andere spelers gaan - wat ik nu maar niet concretiseer, voordat ik tegen het zere been van sommigen schop.

Maak een lijstje, dan kan je het wel zeggen ;)
 

DeletedUser80615

Guest
Tegenwoordig heb je al het grootste ego als je goed (of in ieder geval met 5 af-accounts..) vertegenwoordigd bent op het AF voor één account. Ik denk ook dat het dragen van vier uit vijf forum-titels 2019 (waar we zelf niet voor kozen) bijdragen aan dit beeld wat mensen hebben.

Ik weet van mijzelf dat ik arrogant kan overkomen, maar je kunt je afvragen of dat nou de definitie is van een groot ego. Immers denk ik juist dat Collationem een voorbeeld is van een account dat volledig voor stam speelt en zichzelf prima wilt wegcijferen daarvoor. Een andere interpretatie van een groot ego kan gaan over het zelfbeeld dat iemand heeft. Persoonlijk zie ik tw echt als een spelletje en zal ik echt niet trots zijn op 'resultaten' in mijn beleving steekt het hele Colla team er op die manier in - lol maken met elkaar - een hoge ranking is een leuke bijkomstigheid.

Moest ik iemand moeten noemen voor een groot ego dan zou ik sneller gaan voor totaal andere spelers gaan - wat ik nu maar niet concretiseer, voordat ik tegen het zere been van sommigen schop.

Dus ik ben niet de enigste die die indruk had :S
 
Reactiescore
146
Die lijstjes hier, is meestal "eigen wijn" wat een krans krijgt ;), "rate de speler" vind ik daarentegen vele malen leuker om te lezen.
 

DeletedUser77704

Guest
Die lijstjes hier, is meestal "eigen wijn" wat een krans krijgt ;), "rate de speler" vind ik daarentegen vele malen leuker om te lezen.

Vind juist vaak leuke kijk geven van hoe mensen tegen de wereld aankijken vanuit een ander stamperspectief.

Zie jouw geen van beide plaatsen :(
 
Reactiescore
146
Klopt, ik ben ook een lezer, en geen plaatser!


Maar ik vind , zoals ik al zei "rate de speler" gewoon een stuk leuker, dat mag ik toch wel zeggen hoop ik?
 
Reactiescore
19
Slechte leider: Valar,
Wat een aanfluiting was dit account. Een grote mond, en binnen 1 massa vallen. Over de acties voor het vallen weten de buitenstaanders niet veel af, maar dit account flopte al weken. Niet sturen van aanvallen tijdens massa's is hier een voorbeeld van.


Mooiste actie van de wereld:
Het wegspelen van Valar, door Ax. Erg sterk gedaan AX, complimenten.

-Scuzi 2 Massas, de eerste hadden we maar 4 dorpen buitgemaakt. 2de was raak.
& Dankje :D
 
Reactiescore
767
Beste speler: Collationem
Op dit account zit erg veel ervaring. De spelers spelen dit spel al een tijdje en weten gewoon hoe het werkt. Op dit account zit ook nog eens een van de beste leiders in het huidige tw. Ze staan op dit moment op een rang 4, met een mooi en uitdagend front. Ik ben heel erg benieuwd hoe jullie dit gaan uitspelen. Ik verwacht veel van dit account.

Beste stam: Maai
Maai is op dit moment voor mij de favoriet. AX was voor de leaves van bepaalde leden erg sterk, maar op dit moment is Maai met afstand de beste. In Maai zit gewoon de meeste kwaliteit, en nu ook weer de meeste kwantiteit.

De beste stam speler: The Wolfpack,
Dit account heeft naar mijn mening veel inzet getoond naar stamleden. Het liep misschien niet overal even lekker, zoals in AX. Maar het toont echt wel inzet, en verwacht hierbij ook inzet terug. Ze lijken misschien stamhoppers, maar het zijn gewoon top spelers met een top mentaliteit.

Het grootste ego: Collationem
Komt erg duidelijk naar voren op het AF. Heeft een grote mond, maar misschien niet helemaal onterecht. Ik hoop echter dat ze het op deze wereld ook gaan waar maken.

Beste leider: Roald
Een topleider in het huidige TW, heeft zich hierin de afgelopen werelden echt bewezen. Hij haalt overal topspelers vandaan, en weet wat die moet doen.

Slechte leider: Valar,
Wat een aanfluiting was dit account. Een grote mond, en binnen 1 massa vallen. Over de acties voor het vallen weten de buitenstaanders niet veel af, maar dit account flopte al weken. Niet sturen van aanvallen tijdens massa's is hier een voorbeeld van.

Meest overschatte stam: AX,
In AX zitten wel wat leuke spelers, maar ook veel inactieve mensen. Deze stam heeft het in het begin makkelijk gehad, maar nu het nodig is, zijn er teveel mensen inactief. Het is dat XII standhoud, want sommige AX accounts zouden dat niet doen.

Meest onderschatte stam: IDGAF
Er zitten in deze stam echt toppers, en ik ben benieuwd hoe we dit gaan aanpakken. Het wordt echter wel lastig door de frontvorming met 3 stammen. Er is echter ook wat verleden met 2 stammen, dus zullen er wraakgevoelens zijn. Dit maakt het altijd lastig.

Meest overschatte speler: .ChefDiepvries
Dit account heeft op dit moment nog niet veel gepresteerd. Het is misschien geen slechte speler, maar zeker nog geen 2e rang waardig. Heel veel interns en makkelijke slachtoffers gehad. Ik hoop echter dat het account nu ook laat zien, dat het een top account waardig is. Ik wens ze veel succes.

Meest onderschatte speler: TheWitch
Wij zijn zo'n klein account, maar we bezitten echt genoeg ervaring en kwaliteit. Alles is een beetje ongelukkig gevallen, met inactieve periodes. Maar we staan er nog, en hopelijk vinden we aansluiting met de top. Het wordt in ieder geval een uitdaging met 2 verschillende clusters.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Eigenlijk best veel accounts uit de grotere stammen. Ik lig eigenlijk bij niemand slecht. Ik hoop ook alleen dat mensen uit AX het ons niet kwalijk nemen dat we mee gingen met de rest naar IDGAF. Ik zou graag nog met mensen uit Maai, AX en vitare willen spelen.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Shakedown
Dit account ken ik uit het verleden, en ik vind het niet zulke fijne gasten.

Het tofste topic: Stelling van de dag

Het domste topic: Opnieuw een stab

Favoriete forum poster: Roald97, Justinwebs, single malt en just me and u.
Posten alle 4 inhoudelijk sterk, en weinig onzin.

Minst favoriete forum poster: -

Dikste wannabe op het forum: -

Dikste wannabe in het spel: -

Meest belovende speler voor de toekomst: Thomas Shelby,
Account is erg sterk gepositioneerd, en beloofd veel voor de toekomst. Ben benieuwd hoe het account hun front gaat waar spelen. Ik verwacht echter dat de snel gaan doorbreken.

Meest belovende stam voor de toekomst: Maai

Grootste blunder:
opslag (echt flink) laten overlopen, na Gs aanvragen voor goudmunten.

Mooiste actie van de wereld:
Het wegspelen van Valar, door Ax. Erg sterk gedaan AX, complimenten.

alleen meer zin om jou te edelen kut @Theo Walcott. ! :p
 
Reactiescore
2.064

Deleted User - 487776907

Guest
Benieuwd of er ondertussen nieuwe perspectieven zijn ontstaan betreffende de golden awards. Iemand zin om een lijstje te maken?
 
Reactiescore
2.064
Ik ben benieuwd!
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.413
ik zal binnenkort er ook wel eentje maken
 
Bovenaan