Golden Awards

  • Topicstarter Deleted User - 487776907
  • Startdatum

DeletedUser69389

Guest
maai heeft een spion!! dit kan geen toeval zijn. wij plannen een massa voor kerst en gelijk weten ze het.
Ah kruip jij ook weer onder je steen vandaan? Kun je nog reageren op mijn laatste post aan jou?


Speciaal voor jou:

Ik vind het niet nodig om te bewijzen dat ik deze informatie verkregen heb terwijl ik gewoon duidelijk aangeef hoe ik bij deze informatie kom. Mocht er inhoudelijk bewijs naar voren komen over het feit dat wij een spion zouden hebben binnen maai. Wat al een langere tijd gesuggereerd word. Zal deze noodzaak meer wet geven dan wat je nu probeert te verwijten. Ik ga dus geen bewijzen tonen printscreens vragen van mensen hun whatsapp om mijn gelijk te krijgen.


Geloof me, of doe het niet

Ben wel gewoon benieuwd wanneer jullie eens met harde feiten gaan komen.
Je vindt het niet nodig om te bewijzen hoe je de informatie hebt verkregen omdat je hebt aangegeven hoe je eraan bent gekomen? Of is het misschien omdat je niet je eigen schuld wilt bewijzen? Want waarom zou je je onschuld niet willen bewijzen? Juist door met reacties zoals deze te komen versterk je alleen maar het beeld van een speler die hier weldegelijk achter (zou kunnen) zit(ten). Het lijkt mij toch dat je ten alle tijden wilt ontkrachten hier iets mee te maken te hebben? Of heb je geen eergevoel en boeit het je niet? Dat zou alleen maar des te meer een reden geven waarom je het niet erg zou vinden om dan dergelijke speelmanieren gebruik te maken.....
 
Reactiescore
344
Ah kruip jij ook weer onder je steen vandaan? Kun je nog reageren op mijn laatste post aan jou?

volgens mij ben ik duidelijk geweest, ik hoef toch niet te onderbouwen wat ik al erken?
dat ik mijn onschuld zou moeten bewijzen na een feitelijke beschuldiging is tot daar aan toe.

voor de rest kruipt deze jongen weer onder die steen.
 
Reactiescore
344
dit is allemaal begonnen na een aantijging vanaf maai, dat er een spion in het spel zou zitten. tot aan de dag van vandaag zijn er alleen maar argumenten naar voren gekomen wat een twijfel na een beschuldiging kan brengen. maar geen feiten of een duidelijk beeld waar van ik zeg nu moet ik dit ontkrachten.

en ik ben te trots, om mijn onschuld te bewijzen tegen over iemand die propaganda aan het opzetten is.
ik vind het grappig, en ik zou jullie verdenkingen eerder voeren dan ontkrachten. blijf lekker zoeken naar een spion zou ik zeggen!
 

DeletedUser77845

Guest
Nou (dames) en heren laat ik dan maar eens een lijstje invullen, hopelijk dat er meer gaan verschijnen. Blijft toch altijd leuk om te lezen. Deze lijst is gemaakt door Jasper van Shakedown8.

Beste speler:

The Wolfpack: Op dit account zitten goede spelers en ook nog eens aardig en sociaal. Dat kom je tegenwoordig niet zo vaak meer tegen met al die ego trippers. In mijn optiek heeft dit team toch al wel bewezen om mee te gaan in de top. Als je het vergelijkt met andere accounts op de wereld hebben ze toch wel laten zien om op offensief en defensief vlak goed uit te voeten te kunnen.

Collationem: Mijn bovenbuurtjes, altijd goed contact mee en ook veel online. Natuurlijk ben je dan niet de beste speler. Echter weet ik wel dat het een team is dat helemaal op elkaar is ingespeeld/afgestemd waardoor ze nu ook top draaien in de bovenste regionen. Ze halen het maximale uit het account en ligging. Echter komt er wel een nieuwe fase voor dit account aan, namelijk richting de core groeien en daarbij tegen tegenstanders van het zelfde kaliber "punten"

Dpschut: Toch vernoem ik dit account er maar ook even bij, in de startfase al wel bewezen dat ze wat kunnen en op ten duur nog steeds aanwezig ondanks de lastige ligging die ze hebben. Uiteraard staat er wel bakken met OS op dit account waardoor skills minder naar voren hoeven te komen, enkel gillen om OS en op BLOCK OK zetten maar dat is natuurlijk ook een kunst. Qua respect dikke voldoende voor dat dus. Qua personen die erop spelen is het weer helaas een onvoldoende. Mij persoonlijk zwaar teleurgesteld in bepaalde acties die ze hebben gedaan.

Overige spelers die ook wel een kleine vermelding verdienen:
- Eat sleep Farm Repeat
- The Mind of A Murderer

Nog benieuwd naar (omdat ik deze accounts niet geheel goed kan inschatten):
- Double Dutch, ken dit account totaal niet maar weet wel dat ze flink groeien en in de beginfase een wat lastigere situatie hadden waar ze zich goed hebben uit kunnen werken
- Anxiety Disorder, benieuwd hoe dit account zich gaat aanpassen aan de huidige situatie. Eens kijken hoe ze er over 2 maanden bij liggen.

Beste stam:

- Maai
is toch voor mij persoonlijk de beste stam die er nu is en zal blijven. Zowel op offensief als verdedigend vlak staan ze er, de statistieken zeggen genoeg. Echter in het noorden moet het wat beter draaien op offensief vlak. De motor van maai zijn toch voornamelijk in mijn optiek de zuidelijkere leden deze zullen maai bij de hand moeten nemen op resultaten te boeken in het noorden. Ook omdat natuurlijk noord de slagkracht minder is dan midden/zuid Maai.
- GoPro, Tja de naam zegt al genoeg. Ik ben echt niet te spreken over heel deze stam en het ontstaan ervan. Voor mij is het grootste gedeelte een stelletje bende van ellende die elkaar maar opzoeken in de hoop dat ze het met kwantiteit zullen redden op deze wereld. Qua allianties en dergelijke zitten ze toch wel in de bovenste regionen om de wereld naar zich toe te trekken. Kwalitatief stuk minder en daar ligt dan ook de grootste uitdaging voor ze. Ook ben ik benieuwd wat huidige bondgenoten gaan doen in de toekomst, hier is GoPro namelijk heel afhankelijk van. Een of twee spelers die andere keuze(s) gaan maken kan grote gevolgen met zich mee brengen.
- XII, een stam die ook al lang mee draait maar enkel rekruteert om te overleven. In principe zijn er nog maar 2 spelers over van XII die meetellen dat is Chemistry en dpschut. De rest hebben ze maar laten joinen om Maai de groei te belemmeren en het zo lastig mogelijk te maken. Uiteraard is dat ze ook goed recht enkel hebben ze dus tot op heden als stam zijnde enkel verliezen moeten lijden.
- IDGAF, toch een hechte stam en compact cluster waardoor ze veel kunnen bereiken zeker met de samenwerking met Maai op het moment is er bij beide stammen veel safe bijgekomen wat weer aan andere fronten goed gebruikt kan worden. Ook is IDGAF relatief klein m.b.t. het aantal spelers dat ze hebben in vergelijking met Maai en GoPro. Een optie is dat ze in de toekomst bijvoorbeeld Maai gaan joinen. Maai en IDGAF zijn op deze wereld afhankelijk van elkaar geworden om de bende van ellende te stoppen!


De beste stam speler:

Aangezien ik in maai speel beoordeel ik enkel deze leden.

- Colla
- ESFR
- AoD


Zijn in mijn ogen wel dragende krachten van de stam zowel intern als extern vlak. Iedereen doet zijn bijdrage, de ene pakt vaak een VV de ander zorgt voor structuur, positieve stemming in de stam etc. Overigens zit ik nog niet heel lang in Maai dus sommige accounts moet ik zelf ook nog wat beter leren kennen. Dus er zullen er zeker meer in de stam aanwezig zijn.

Beste leider:

Politiek gezien Roald enkel een klein minpuntje af en toe wat communicatie vooraf een beslissing kan geen kwaad (iets minder de dictator spelen, spelers iets meer tijd geven, iets meer duidelijkheid op langer termijn vind ik erg belangrijk en niet zeggen " dat zien we dan wel weer"") Maar voor de rest steekt Roald veel tijd erin en heeft hij zo zijn ideeën, visie en argumenten klaar liggen. Nu moet het op aanvallend vlak nog een tikkeltje beter binnen Maai vind ik persoonlijk om het maximale eruit te halen. Ben benieuwd of die iedereen op een lijn kan krijgen m.b.t. targets en niet dat sommige spelers voor eigen belang gaan terwijl stambelang in mijn ogen het belangrijkste is.

Slechte leider:

Justinwebs op het AF, voorheen op Wife is Life en nu op Cabbie als ik mijn niet vergis. Die heeft Vitare ten onder gebracht samen met zijn leden door in mijn optiek een totaal verkeerde keuze te maken om met toentertijd AX in zee te gaan en niet met maai samen te blijven (wat hij had moeten doen is samen met maai IDGAF kapot moeten maken waardoor ze daarna in zee konden gaan met AX wat als vervolg dat Maai in een heel lastig pakket zou komen te zitten. Echter is dit niet gebeurd waardoor de huidige situatie nu zo is, geen verbetering voor vitare. Helemaal omdat er spelers niet mee eens zijn en er alsnog binnen GoPro een tweestrijd heerst waar niet iedereen helemaal op zijn plek zit.

Meest onderschatte stam:

Last, Ligging is relatief goed en hebben helemaal controle over de RIM. Spelen ook actieve spelers op. Dus ben vooral benieuwd nog naar een aantal spelers daar. Ben benieuwd hoever ze het gaan schoppen. Ook omdat ze wellicht nog in de toekomst de mogelijkheden hebben om een andere partij te joinen.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:

The Wolfpack
Aniexty Disorder
Dpschut (maar eerst een hard woordje praten ^^)
Moneysoldaat (oud speler Twisted Fate)
The Mind of a Murderer
Plaaimout ( ook al zijn we atm vijanden, kunnen het op persoonlijk vlak goed met elkaar vinden, tevens ben je veel online en heb je redelijk goed je eerste aanvalswave afgeslagen, complimenten)


Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:

Persoonlijk kan ik wel met iedereen in een stam zitten, in mijn huidige stam mag Noordter wel een tikkeltje beter zijn best doen ^^

Mooiste speler naam:

.TalkToTheHand, Deze wereld valt tegen ben meer van de hilarische namen en plaatjes.

Mooiste stam naam:

Vind alle stamnamen eigenlijk niks hebben. Maai is misschien op het vlak van een beetje humor misschien dan nog wel de favoriet.

Het tofste topic:
- Rate de speler/ Golden Awards / Rapportjes

Favoriete forum poster:
- Weinig tekst maar wel concreet zijn, niemand dus.

Minst favoriete forum poster:

Aceshigh, alhoewel dit vroeger nog een co is geweest van mij heb ik het idee dat hij af en toe het spoor bijster is. Sommige uitspraken die hij doet slaan echt nergens op en dan vraag ik mij nog af of die het echt meent en dat blijkt dan ook zo te zijn. Voor de rest als je hem persoonlijk kent is het wel een toffe gast die zich volledig inzet voor zijn account en stam. En heeft ook skilss in huis.

Meest belovende speler voor de toekomst:
- Double Dutch
- Shakedonw8

Potentieel nummer 1 accounts

Meest belovende stam voor de toekomst:
Uiteindelijk schat ik Maai toch nog het hoogste in op de wereld te winnen. Kwalitatief in mijn ogen sterker dan de huidige andere stammen. Tevens kunnen ze altijd nog wat troeven op tafel gooien.

Grootste blunder:

- Jeroen van Conservative. Ik heb zelden iemand gezien die zo gefaald heeft. Allereerst je eigen stam stabben, terwijl je er pas in korte tijd inzat, om vervolgens een potentiële 3 a 4 strijd te creëeren en 2 weken voordat je moet laten zien wat je waard bent te gaan runnen van je account. Echt bijzonder triest. (gekopieerd)
- Al die interns en samenzweringen van de westzijde van de wereld. + keuze van vitare om in samenwerking te gaan met AX.

Mooiste actie van de wereld:

Steeds meer rood op de map. Met de gedachten dat dit steeds meer blauw wordt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.785
Leuk weer een (eerlijke) lijst, bedankt voor de nominaties en tijd die je er in gestoken hebt! Ben het op veel punten wel met je eens, wat wel logisch is aangezien we toch een beetje vanuit dezelfde 'hoek' (of noem het perspectief) naar de wereld kijken.

- IDGAF, toch een hechte stam en compact cluster waardoor ze veel kunnen bereiken zeker met de samenwerking met Maai op het moment is er bij beide stammen veel safe bijgekomen wat weer aan andere fronten goed gebruikt kan worden. Ook is IDGAF relatief klein m.b.t. het aantal spelers dat ze hebben in vergelijking met Maai en GoPro. Een optie is dat ze in de toekomst bijvoorbeeld Maai gaan joinen.

Even één puntje rectificeren:
1573848224175.png

Nu snap ik dat je IDGAF mogelijk als 7 serieuze leden kunt zien, Maai als 10 serieuze en GoPro als 12 a 14?. Echter zie ik ook dan niet echt noemenswaardige verschillen in ledenaantal, niet tussen idgaf/maai in ieder geval. Verder benadruk ik graag even dat de genoemde optie aan het eind van je stukje nog nooit besproken is tussen IDGAF en Maai en naar mijn verwachting voorlopig niet zal gebeuren.
 

DeletedUser77845

Guest
Ik zie inderdaad IDGAF aan voor 7 leden wat natuurlijk ook vrij logisch aan. Maai inderdaad voor 10 leden. Een verschil van 3 leden is op zo kleine wereld toch wel een enorm verschil vind ik. (zeker als je kijk naar de grote accounts)

Wat betreft GoPro zie ik ze niet als 12 of 14 leden. Maar eigenlijk de gehele wereld - IDGAF en Maai. Uiteindelijk zal GoPro op 15 leden uitkomen mocht de situatie daar gunstig voor zijn. Ik tel bijvoorbeeld XII ook erbij. GoPro "stuurt" de omgeving aan om zoveel mogelijk profijt ervan te hebben, helemaal tegen de kant van maai aan. Dus GoPro bestaat "eigenlijk" uit meer leden dan dat er nu in de stam zit.

Nog nooit besproken maar die kans is wel aanwezig dat dit ooit gebeurd. Ook omdat het haast niet anders kan. Echter zijn er gekkere dingen gebeurd op andere werelden. Het is inderdaad wat je vaak zegt ook een " kwestie van afwachten en daarop reageren, andere stappen nemen.
 

DeletedUser77704

Guest
Nou (dames) en heren laat ik dan maar eens een lijstje invullen, hopelijk dat er meer gaan verschijnen. Blijft toch altijd leuk om te lezen. Deze lijst is gemaakt door Jasper van Shakedown8.

Beste speler:

The Wolfpack: Op dit account zitten goede spelers en ook nog eens aardig en sociaal. Dat kom je tegenwoordig niet zo vaak meer tegen met al die ego trippers. In mijn optiek heeft dit team toch al wel bewezen om mee te gaan in de top. Als je het vergelijkt met andere accounts op de wereld hebben ze toch wel laten zien om op offensief en defensief vlak goed uit te voeten te kunnen.

Collationem: Mijn bovenbuurtjes, altijd goed contact mee en ook veel online. Natuurlijk ben je dan niet de beste speler. Echter weet ik wel dat het een team is dat helemaal op elkaar is ingespeeld/afgestemd waardoor ze nu ook top draaien in de bovenste regionen. Ze halen het maximale uit het account en ligging. Echter komt er wel een nieuwe fase voor dit account aan, namelijk richting de core groeien en daarbij tegen tegenstanders van het zelfde kaliber "punten"

Dpschut: Toch vernoem ik dit account er maar ook even bij, in de startfase al wel bewezen dat ze wat kunnen en op ten duur nog steeds aanwezig ondanks de lastige ligging die ze hebben. Uiteraard staat er wel bakken met OS op dit account waardoor skills minder naar voren hoeven te komen, enkel gillen om OS en op BLOCK OK zetten maar dat is natuurlijk ook een kunst. Qua respect dikke voldoende voor dat dus. Qua personen die erop spelen is het weer helaas een onvoldoende. Mij persoonlijk zwaar teleurgesteld in bepaalde acties die ze hebben gedaan.

Overige spelers die ook wel een kleine vermelding verdienen:
- Eat sleep Farm Repeat
- The Mind of A Murderer

Nog benieuwd naar (omdat ik deze accounts niet geheel goed kan inschatten):
- Double Dutch, ken dit account totaal niet maar weet wel dat ze flink groeien en in de beginfase een wat lastigere situatie hadden waar ze zich goed hebben uit kunnen werken
- Anxiety Disorder, benieuwd hoe dit account zich gaat aanpassen aan de huidige situatie. Eens kijken hoe ze er over 2 maanden bij liggen.

Beste stam:

- Maai
is toch voor mij persoonlijk de beste stam die er nu is en zal blijven. Zowel op offensief als verdedigend vlak staan ze er, de statistieken zeggen genoeg. Echter in het noorden moet het wat beter draaien op offensief vlak. De motor van maai zijn toch voornamelijk in mijn optiek de zuidelijkere leden deze zullen maai bij de hand moeten nemen op resultaten te boeken in het noorden. Ook omdat natuurlijk noord de slagkracht minder is dan midden/zuid Maai.
- GoPro, Tja de naam zegt al genoeg. Ik ben echt niet te spreken over heel deze stam en het ontstaan ervan. Voor mij is het grootste gedeelte een stelletje bende van ellende die elkaar maar opzoeken in de hoop dat ze het met kwantiteit zullen redden op deze wereld. Qua allianties en dergelijke zitten ze toch wel in de bovenste regionen om de wereld naar zich toe te trekken. Kwalitatief stuk minder en daar ligt dan ook de grootste uitdaging voor ze. Ook ben ik benieuwd wat huidige bondgenoten gaan doen in de toekomst, hier is GoPro namelijk heel afhankelijk van. Een of twee spelers die andere keuze(s) gaan maken kan grote gevolgen met zich mee brengen.
- XII, een stam die ook al lang mee draait maar enkel rekruteert om te overleven. In principe zijn er nog maar 2 spelers over van XII die meetellen dat is Chemistry en dpschut. De rest hebben ze maar laten joinen om Maai de groei te belemmeren en het zo lastig mogelijk te maken. Uiteraard is dat ze ook goed recht enkel hebben ze dus tot op heden als stam zijnde enkel verliezen moeten lijden.
- IDGAF, toch een hechte stam en compact cluster waardoor ze veel kunnen bereiken zeker met de samenwerking met Maai op het moment is er bij beide stammen veel safe bijgekomen wat weer aan andere fronten goed gebruikt kan worden. Ook is IDGAF relatief klein m.b.t. het aantal spelers dat ze hebben in vergelijking met Maai en GoPro. Een optie is dat ze in de toekomst bijvoorbeeld Maai gaan joinen. Maai en IDGAF zijn op deze wereld afhankelijk van elkaar geworden om de bende van ellende te stoppen!


De beste stam speler:

Aangezien ik in maai speel beoordeel ik enkel deze leden.

- Colla
- ESFR
- AoD


Zijn in mijn ogen wel dragende krachten van de stam zowel intern als extern vlak. Iedereen doet zijn bijdrage, de ene pakt vaak een VV de ander zorgt voor structuur, positieve stemming in de stam etc. Overigens zit ik nog niet heel lang in Maai dus sommige accounts moet ik zelf ook nog wat beter leren kennen. Dus er zullen er zeker meer in de stam aanwezig zijn.

Beste leider:

Politiek gezien Roald enkel een klein minpuntje af en toe wat communicatie vooraf een beslissing kan geen kwaad (iets minder de dictator spelen, spelers iets meer tijd geven, iets meer duidelijkheid op langer termijn vind ik erg belangrijk en niet zeggen " dat zien we dan wel weer"") Maar voor de rest steekt Roald veel tijd erin en heeft hij zo zijn ideeën, visie en argumenten klaar liggen. Nu moet het op aanvallend vlak nog een tikkeltje beter binnen Maai vind ik persoonlijk om het maximale eruit te halen. Ben benieuwd of die iedereen op een lijn kan krijgen m.b.t. targets en niet dat sommige spelers voor eigen belang gaan terwijl stambelang in mijn ogen het belangrijkste is.

Slechte leider:

Justinwebs op het AF, voorheen op Wife is Life en nu op Cabbie als ik mijn niet vergis. Die heeft Vitare ten onder gebracht samen met zijn leden door in mijn optiek een totaal verkeerde keuze te maken om met toentertijd AX in zee te gaan en niet met maai samen te blijven (wat hij had moeten doen is samen met maai IDGAF kapot moeten maken waardoor ze daarna in zee konden gaan met AX wat als vervolg dat Maai in een heel lastig pakket zou komen te zitten. Echter is dit niet gebeurd waardoor de huidige situatie nu zo is, geen verbetering voor vitare. Helemaal omdat er spelers niet mee eens zijn en er alsnog binnen GoPro een tweestrijd heerst waar niet iedereen helemaal op zijn plek zit.

Meest onderschatte stam:

Last, Ligging is relatief goed en hebben helemaal controle over de RIM. Spelen ook actieve spelers op. Dus ben vooral benieuwd nog naar een aantal spelers daar. Ben benieuwd hoever ze het gaan schoppen. Ook omdat ze wellicht nog in de toekomst de mogelijkheden hebben om een andere partij te joinen.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:

The Wolfpack
Aniexty Disorder
Dpschut (maar eerst een hard woordje praten ^^)
Moneysoldaat (oud speler Twisted Fate)
The Mind of a Murderer
Plaaimout ( ook al zijn we atm vijanden, kunnen het op persoonlijk vlak goed met elkaar vinden, tevens ben je veel online en heb je redelijk goed je eerste aanvalswave afgeslagen, complimenten)


Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:

Persoonlijk kan ik wel met iedereen in een stam zitten, in mijn huidige stam mag Noordter wel een tikkeltje beter zijn best doen ^^

Mooiste speler naam:

.TalkToTheHand, Deze wereld valt tegen ben meer van de hilarische namen en plaatjes.

Mooiste stam naam:

Vind alle stamnamen eigenlijk niks hebben. Maai is misschien op het vlak van een beetje humor misschien dan nog wel de favoriet.

Het tofste topic:
- Rate de speler/ Golden Awards / Rapportjes

Favoriete forum poster:
- Weinig tekst maar wel concreet zijn, niemand dus.

Minst favoriete forum poster:

Aceshigh, alhoewel dit vroeger nog een co is geweest van mij. Heb ik het idee dat hij af en toe het spoor bijster heeft. Sommige uitspraken die hij doet slaan echt nergens en dan vraag ik mij nog af of die het echt meent en dat blijkt dan ook zo te zijn. Voor de rest als je hem persoonlijk kent is het wel een toffe gast die zich volledig inzet voor zijn account en stam.

Meest belovende speler voor de toekomst:
- Double Dutch
- Shakedonw8

Potentieel nummer 1 accounts

Meest belovende stam voor de toekomst:
Uiteindelijk schat ik Maai toch nog het hoogste in op de wereld te winnen. Kwalitatief in mijn ogen sterker dan de huidige andere stammen. Tevens kunnen ze altijd nog wat troeven op tafel gooien.

Grootste blunder:

- Jeroen van Conservative. Ik heb zelden iemand gezien die zo gefaald heeft. Allereerst je eigen stam stabben, terwijl je er pas in korte tijd inzat, om vervolgens een potentiële 3 a 4 strijd te creëeren en 2 weken voordat je moet laten zien wat je waard bent te gaan runnen van je account. Echt bijzonder triest. (gekopieerd)
- Al die interns en samenzweringen van de westzijde van de wereld. + keuze van vitare op in samenwerking te gaan met AX.

Mooiste actie van de wereld:

Steeds meer rood op de map. Met de gedachten dat dit steeds meer blauw wordt.

Bewust niet een BG ophouden bij bepaalde kennis om wereld nog open te houden kan je slechte keus vinden, de keuze voor fusie is in stemming unaniem genomen dus kan je dan weinig aan veranderen. Ook is Maai snel op de hoogte gebracht bij kleine ontwikkelingen uit respect voor de BG, maar zo proberen te stoken dat wij onderlinge wrijving hebben werkt eerder averechts dus bedankt ;)

Voor de rest mooi lijstje
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.785
Nog nooit besproken maar die kans is wel aanwezig dat dit ooit gebeurd. Ook omdat het haast niet anders kan. Echter zijn er gekkere dingen gebeurd op andere werelden. Het is inderdaad wat je vaak zegt ook een " kwestie van afwachten en daarop reageren, andere stappen nemen.

Ik ben een rationalist. Een fusie biedt amper meer voordelen dan een bondgenootschap. Qua middelen maakt het geen verschil. De enige reden om te fuseren zouden stamlevel (al denk ik dat beide stammen richting maximaal zitten), organisatie (wat volgens mij prima verloopt) en overwinningsdorpen (welke overwinningsdorpen?) zijn. Met andere woorden: geen noodzaak volgens mij dus ook niet ''omdat het niet anders kan''. Zo een fusie onderga je alleen als je elkaar goed kent en samen beslist de overwinning allebei verdient te hebben - dat is een goede beweegreden voor een fusie. Samengaan met vreemdelingen kan alleen maar leiden tot meer overlopers, wat al talloze keren plaats heeft gevonden op deze wereld. (#gopro)

de keuze voor fusie is in stemming unaniem genomen dus kan je dan weinig aan veranderen.

Zo unaniem dat meerdere stamgenoten zich gedistantieerd hebben van jou en je stam? Je kent de definitie van unaniem neem ik aan hè...
 

DeletedUser77704

Guest
Ik ben een rationalist. Een fusie biedt amper meer voordelen dan een bondgenootschap. Qua middelen maakt het geen verschil. De enige reden om te fuseren zouden stamlevel (al denk ik dat beide stammen richting maximaal zitten), organisatie (wat volgens mij prima verloopt) en overwinningsdorpen (welke overwinningsdorpen?) zijn. Met andere woorden: geen noodzaak volgens mij dus ook niet ''omdat het niet anders kan''. Zo een fusie onderga je alleen als je elkaar goed kent en samen beslist de overwinning allebei verdient te hebben - dat is een goede beweegreden voor een fusie. Samengaan met vreemdelingen kan alleen maar leiden tot meer overlopers, wat al talloze keren plaats heeft gevonden op deze wereld. (#gopro)



Zo unaniem dat meerdere stamgenoten zich gedistantieerd hebben van jou en je stam? Je kent de definitie van unaniem neem ik aan hè...

Als je nou je feiten kende had je dit niet gezegd, kan deze bewering met gerust hart doen want is de waarheid
 

DeletedUser69389

Guest
Als je nou je feiten kende had je dit niet gezegd, kan deze bewering met gerust hart doen want is de waarheid
Hoezo zitten die accounts nu niet in GoPro dan? Heeft dat te maken met die info die je naar mij stuurde maar hier niet gepubliceerd mocht worden?
 

DeletedUser20001

Guest
Wat een haat jegens Justin. Die jongen doet zijn best. Ben wel blij dat ik in Maai speel.
 

DeletedUser77704

Guest
Hoezo zitten die accounts nu niet in GoPro dan? Heeft dat te maken met die info die je naar mij stuurde maar hier niet gepubliceerd mocht worden?

Mee te maken ja, zoals ook zei, is klein beetje van de informatie. Iedereen in GoPro weet wat gebeurt is en hoe en meer ook niet nodig. Op AF is het toch een propoganda plaats en dus totaal geen nut om hier verder daar over te hebben. Gebeurt is gebeurt en je moet verder, zoals enkel hier al aangaf werden we op laatst verrast door de keuze van sommige. Maar die keuze hebben we gerespecteerd en we zijn verder gegaan.
 
Reactiescore
983
Beste speler:
Hier wil ik drie spelers voor nomineren.
Collationem Stuk voor stuk toppertjes, aardige gasten en zeer actief. Nummer twee van de wereld, met een reden. Bijna alles wat ze doen is erg efficiënt en kennen het spelletje met elk detail door en door, behalve de overwinningsdorpen en bolwerk want dat was nog even een uitzoek dingetje, hé Roald;)

Wolfpack
Deze speler stond ook al in mijn vorige lijstje, blijven het naar mijn verwachting doen. Nummer 1 oda score en derde op totaal OD-S. Blijf zo doorgaan en je staat er de volgende keer weer in.

Don Pablito
Onmisbaar, stelletje gekken die daar spelen, vooral Rick. Pablito wil de potentie op rang 1 maar niet afgeven, rang 2 op OD-S totaal en rang 3 in de ranglijsten zelf. Ga zo door schatjes.




Beste stam:
Maai
, naar mijn mening nog steeds de favoriet. Blijven keer op keer iedereen voor op prestaties en gewonnen ruimte/ dorpen. Er valt weinig negatiefs te zeggen over het huidige Maai.

Ik moet toegeven, XII heeft het tot nu toe beter gedaan dan ik verwacht had. Dus felicitaties voor de block ok`s en de uren die gestopt zijn in het deffen. Wel denk ik nog steeds dat het steeds moeilijker gaat worden voor XII.

IDGAF presteert ook beter naar mijn verwachting, in het begin had ik verwacht dat (Vitare) ze wel even zou wegspelen, integendeel zelfs.

Gopro, weinig goeds over te zeggen momenteel. Wederom een nieuwe stam, moeten zich dus nog naar mijn mening gaan bewijzen.

De beste stam speler:
Hierbij wil ik er in het bijzonder één noemen, en dat is Collationem. Dit account heeft mij heel erg veel geholpen toen ik een lange tijd solo was, en waren niet vies van vv`s draaien voor mij. Daarnaast ben ik trots op Maai hoe zijn de vv`s van andere willen nemen, zonder moeite en gesteun. Dit is in veel stammen waar ik in gezeten heb wel anders geweest.

Het grootste ego:
Bona, stomme Bona.

Beste leider:
Roald, constant aan het nadenken over tactische zetten, geniaal die vent. 3 stappen voor op de huidige leiders van w68, en daarnaast denkt hij heel erg in het stambelang.

Slechte leider:
Ik ben liefkozend dus ik vind dat iedereen het naar behoren doet, goed bezig.

Meest overschatte stam:
Naar mijn mening geen, mocht ik toch moeten kiezen denk ik dat Gopro en co overschat zijn. Ik heb het gevoel dat er geen super activiteit en klasse in de betreffende stam zit. Voor nu nog de grootste, ik gok niet heel lang meer.

Meest onderschatte stam:
Momenteel denk ik geen enkele stam.

Meest overschatte speler:
Bona, nubje.

Meest onderschatte speler:
Shakedown, nog niet veel gedaan. Als de interns op zijn dan gaat ie jullie allemaal pakken!

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Aldo maar hij wilt nooit :(
X ray, geinig dat ik hier in het begin van de wereld ook mee in de stam zat, maar hij heeft mij weeral verlaten voor de TW esporters GoPro.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Dpschut, misschien geeft hij mijn grappen ook aan en heb ik een ban aan mijn laars.

Mooiste speler naam:
Moet nog komen: Don Savasnatso.
Mind of a Murderer, in Amerika wel een beetje een taboe tho..

Mooiste stam naam:
R.I.P. Vitare, dan moet ik maar gaan voor IDGAF (Audaces Fortuna Juvat).

Het tofste topic:
Golden Awards, fo sjo.


Favoriete forum poster:
Als je goede one-liners plaatst vind ik je al leuk, dus best veel posters. Inhoudelijk natuurlijk het kanon van Maai; Roald.

Minst favoriete forum poster:
Ook genoeg, f ya all

Meest belovende speler voor de toekomst:
don Savasnatso, stel me niet teleur Maks.

Meest belovende stam voor de toekomst:
De stam van Don Pablito, solo.

Mooiste profiel foto van spelers:
1574019639136.png
1574019665585.png
Mooiste profiel foto van stammen:
1574019688814.png purfuct
1574019717914.png
Grootste blunder:
Stamnaam Wall geven, Berlijnse muur heeft het niet overleefd en de muur van GoT ook niet.
Mooiste actie van de wereld:
Niks is mooi in deze sombere wereld.
 

Deleted User - 487776907

Guest
Beste speler:
Collationem
Stuk voor stuk toppertjes, aardige gasten en zeer actief. Nummer twee van de wereld, met een reden. Bijna alles wat ze doen is erg efficiënt en kennen het spelletje met elk detail door en door, behalve de overwinningsdorpen en bolwerk want dat was nog even een uitzoek dingetje, hé Roald;)

De beste stam speler:
Hierbij wil ik er in het bijzonder één noemen, en dat is Collationem. Dit account heeft mij heel erg veel geholpen toen ik een lange tijd solo was, en waren niet vies van vv`s draaien voor mij. Daarnaast ben ik trots op Maai hoe zijn de vv`s van andere willen nemen, zonder moeite en gesteun. Dit is in veel stammen waar ik in gezeten heb wel anders geweest.

Thanks

Het grootste ego:
Bona, stomme Bona.


Meest overschatte speler:
Bona, nubje.

Wat is dit nou? 1v1 me in MW2 Rust, dikzak.
 

DeletedUser81255

Guest
Ik hoop dat mijn lijstje een positieve bijdrage kan leveren aan het AF van W68. Punten van discussie mogen altijd aangehaald worden, alsmede een uitgebreidere onderbouwing. Natuurlijk kan het lijstje ietwat Maai georiënteerd zijn, om hier tegenwicht aan te bieden maak je maar lekker zelf een lijstje!

Beste speler:
- Collationem: dit account heeft veel op deze plek gestaan, vanwege het potentieel dat de spelers op dit account met zich meebrengen. Ze internden nog veel, moesten groeien naar belangrijke fronten en toen was het moment eindelijk daar: front met IDGAF. Na het wegspelen van monymaker, hebben ze nu opnieuw laten zien accounts van hun eigen formaat met gemak weg te kunnen spelen, zonder dat daar überhaupt een stammassa voor nodig was. Conservative legde ook het lootje, wie is de volgende?
- Wolfpack: er zitten prima spelers op dit account en buiten de morele kwestie die het ontstaan van IDGAF bewerkstelligde, laten ook zij keer op keer zien van extreem sterke huize te komen. De OD-scores zeggen wat mij betreft genoeg, zowel aanvallend als verdedigend staan ze hun mannetje en ik denk dat dit account een belangrijke rol zal blijven spelen op deze wereld.
- The Mind of a Murderer: ook hier zitten 2 (of inmiddels meer?) goede spelers op. Ik verwacht nog veel van dit account, na hun omstreden overstap naar IDGAF. Ik ben benieuwd of ze hun naam en faam kunnen waarmaken, maar als de activiteit goed zit, zal dat goedkomen.

Beste stam:
- Maai is zonder meer kwalitatief de beste stam op dit moment. Laat zowel aanvallend als verdedigend het beste zien en de AF verschijning is altijd goed geweest. Toch heeft ook Maai zijn moeilijkheden, maar tot op het moment van vandaag doet de leiding (niet alleen Roald, ook Timo en Simon) goede zaken met het in gareel houden van hun spelers.
- AX is een stam die mij toch ietwat positief verrast heeft over de loop van de tijd. Na het leaven van Anxiety Disorder had ik niet verwacht dat AX nog een rol van betekenis zouden spelen, maar met de gigantische massa op Maai hebben ze laten zien heel goed samen te werken, zowel met elkaar als met hun BG XII. Dat hun massa nog niet het gewenste resultaat opleverde, doet er dan minder toe. Maar ze hebben laten zien een rol van betekenis te kunnen en willen spelen op deze wereld en zich sterk herpakt hebben.
- IDGAF. Doet het westelijk heel erg sterk, maar dat komt vooral omdat hun kwalitatief sterke accounts aan die kant liggen. Oostelijk laat het nog te wensen over, dus ik hoop dat IDGAF een betere balans gaat vinden in hun stam. Anders gaan ze het zichzelf nog erg lastig maken.
- Vitare. Zal toch wat sterker voor de dag moeten komen, zeker na de mislukte massa's op IDGAF en de NAP's die ze hebben met AX. Succes is een motivator tot meer en ik denk dat Vitare dat nodig heeft.

De beste stam speler:
- Dpschut. Ook al kan ik het niet altijd even goed vinden met deze bespelers door hun manier van handelen, moet ik ze nageven dat ze zich altijd ten volste ingezet hebben voor XII. Je komt ze overal tegen d.m.v. VV's en zijn niet beroerd, ondanks hun grote front, het gehele account leeg te zetten. Bewonderenswaardig!
- ESFR heeft na hun omstreden overstap naar IDGAF en de terugkomst in Maai laten zien dat het gewoon een goed account is en zetten hun beste beentje voor. Pakken veel VV's, leveren deff waar nodig en leveren een positieve bijdrage aan het stammoraal. Het kost wat ballen om op deze manier weer terug te komen naar Maai, maar ze hebben zich fantastisch herpakt.
- Act of Divinity mag ook echt niet ontbreken. Misschien wel de stilste kracht van dit Maai, maar met een team dat amper gewijzigd vanaf het begin. Draaien VV's waar nodig, durven veel deff te sturen en hebben 2 leidinggevende spelers in hun team.
- Barnix/spijker93. Cijferen zich helemaal weg om de andere frontspelers van AX en van XII van deff en clears te voorzien. Nu hebben ze die mogelijkheden wel door NAP's/interns, maar ik vind het knap dat zij zich zo inzetten om van AX toch een stam van formaat te maken.

Bijzondere benoeming: Knuppelvechter. Altijd erg fijn mee samengewerkt en altijd op kunnen rekenen, ondanks dat onze karakters soms botsen. Kan niet wachten tot we echt samen kunnen gaan knallen op het front.

Ik vind het verder lastig om van IDGAF/Vitare duidelijke stamspelers aan te wijzen, omdat ik een minder goed beeld heb van die stammen.

Beste leider:
Voor mij is dit gemakkelijk. Roald is en blijft de beste leider op deze wereld, mede door zijn ervaring. Zijn enige minpunt is dat als dingen niet zo gaan als hij wil, hij zich duidelijk van een andere kant laat zien, i.p.v. het soms wat te laten lopen. Maar zijn inzet en tactisch inzicht zijn ongeëvenaard, waardoor vijandelijke stammen altijd een stap te laat zijn. Bovendien is hij bij ieder lid zeer betrokken en van alles op de hoogte.

Slechte leider:
Ik vind eigenlijk dat alle stammen het boven verwachting goed doen. Er is veel activiteit op de wereld, met massa's over en weer. Alleen achter het beleid van XII kan ik nog steeds geen rode draad zien, dus als ik iets moet noemen is het dat.

Meest onderschatte stam:
Eigenlijk zijn de 4 topstammen die nog over zijn allemaal kanshebbers. Allen hebben veel potentie. Alleen IDGAF gaat het erg lastig krijgen, omdat zij gewoonweg de minste deff tot hun beschikking gaan hebben. AX, Vitare en Maai gaan de rim domineren, dus dat gaan hele mooie clashes worden.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Accounts als The Wolfpack (vanwege hun kwaliteiten), The Witch, Anxiety Disorder en Mind of a Murderer lijken me heerlijk om mee samen te werken. Misschien in de toekomst, al dan niet op een andere wereld.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Spelers die hun afspraken niet nakomen. De "stab" van ChefDiepvries zal er al voor zorgen dat ik niet met een dergelijk account wil samenwerken, puur om het feit dat ik ze gewoon niet kan vertrouwen. Ik denk dat dat in een stam het belangrijkste is: wederzijds vertrouwen. Zelfs met The Wolfpack zou ik moeite hebben en ook Conservative staat me niet aan.

Mooiste speler naam:
Mijn eigen natuurlijk. Don Pietro Savastano is de hoofdpersoon uit de ondergewaardeerde serie Gomorra op Netflix. Van Italiaanse makelij, een zeer goede serie over de hedendaagse maffia in Napels, specifiek de wijk Secondigliano. Een dikke aanrader voor de seriekijkers onder ons.

Mooiste stam naam:
Mortis Vitare non Potes, ofwel Vitare. Klinkt erg goed.

Het tofste topic:
Overal waar discussie te vinden is.

Favoriete forum poster:
Iedere speler die zijn post degelijk structureert en onderbouwt. @Roald97, @maretan, @Single Malt, @Theo Walcott. en @just me and u doen dat altijd wel aardig.

Minst favoriete forum poster:
Spelers die hun eigen stam op wat voor manier dan ook voor schut zetten. Ik hoef het echt niet altijd met je eens te zijn - dat ben ik ook niet altijd met bovenstaande spelers (ook al zijn het stamgenoten) -, maar een degelijke onderbouwing en redelijkheid moet toch wel echt aanwezig zijn. @Barnix heeft potentie, maar zal zijn emoties soms wat de baas moeten zijn. @aceshigh is hier enkel om schenen te trappen, die post sla ik dan doorgaans ook gewoon over.

Meest belovende speler voor de toekomst:
Knuppelvechter en Shakedown8 zijn toch echt accounts die in de toekomst echt hoge ogen kunnen gooien. Goede spelers en mooi vooruitzicht in edellijnen.

Meest belovende stam voor de toekomst:
AX. Ik verwacht toch veel van ze, ook al laten ze nu nog net te weinig zien. Ze hebben zoveel potentie met de ligging die ze hebben, daar kunnen ze echt wat mee bereiken.

Grootste blunder:
Jeroen van Conservative. Ik heb zelden iemand gezien die zo gefaald heeft. Allereerst je eigen stam stabben, terwijl je er pas in korte tijd inzat, om vervolgens een potentiële 3 a 4 strijd te creëeren en 2 weken voordat je moet laten zien wat je waard bent te gaan runnen van je account. Echt bijzonder triest.

Mooiste actie van de wereld:
Het wegspelen van achtereenvolgens monymaker en Conservative. Ook de eerste grote stammassa van de wereld van AX vond ik erg knap gedaan, ze werkten goed en structureel samen met hun BG XII.

Mooie post, ik heb zelf inderdaad fouten gemaakt. Ook heb ik deze wereld zeker niet de beste beslissingen genomen, maar hier wel van geleerd. Zo heb ik ook individueel een excuses geboden aan spelers als Collationem, Shakedown en ESFR voor mijn gedrag/gespreksvoering.

Verder vind in het wel een vertekend beeld wat hier over mij word weergegeven. Ik heb mij altijd volledig ingezet voor de positie waar ik in stond, zo ben ik ook nooit gaan “runnen”.

De activiteit voor mij was al een probleem toen ik in Maai speelde, dit was wel bekend aangezien er vaker een vraagje rond was gegaan voor Co-Spelers die mij konden helpen. Dit was helaas nooit echt van toepassing gekomen, ik speelde vrijwel alleen. Wel kreeg ik hulp en deed één co, Dennis, wat hij kon om mij te helpen.

Tijdens de massa op monymaker was ik zelf actief online, het is voornamelijk door slechte communicatie waardoor het als een flop gelopen is. Ik had vv’s tijdens deze massa voor west gedraaid om ook daar te deffen, continue geprobeerd de stam zo veel mogelijk te helpen. Dit terwijl ik zelf de activiteit er niet voor kon opbrengen, wat al maanden lang bekend was ook bij IDGAF. Op gegeven ogenblik moet je de knoop doorhakken, waar de gezondheidszorgen van mijn naaste voorrang krijgen op een strategisch spelletje.

Verder maakt het niet veel uit of ik de stam nu wel opgezet had of niet, na meerdere malen duidelijk gezegd te hebben dit niet te doen. Met dit in gedachte begrijp ik er dus uit dat je het verlaten van een stam om bij een nieuwe stam te spelen als een stab ziet. Dat kan, dit zal een erg wisselende mening zijn tussen spelers.

In mijn mening zou het een stab zijn als het de stam waar je uit verlaat erg benadeeld, dit was nooit het geval geweest met Maai. Ze kregen alleen maar een mooie gelegenheid om een goed front te stellen, waar ze eerst problemen hadden omdat het ruim drie keer zo groot was voordat IDGAF gevormd werd.

Zo doende, mijn reactie.
 
Bovenaan