Golden Awards

  • Topicstarter Deleted User - 487776907
  • Startdatum
Reactiescore
55
Ik ga hier niet eens moeite meer voor doen Jeroen. Je gooit lukraak wat screentjes waarmee je in mijn opinie alleen maar aan toont dat jij een smeerlap bent en niet eens een slimme aangezien je elke deur die ik op een kiertje zet, direct open trapt en mij daarmee precies geeft wat ik zocht; duidelijkheid. Je gaat totaal niet in op mijn post en trekt ook geen enkele conclusie uit je eigen screens. Knap dat jij die je stam, voornamelijk bestaande uit debielen kunt overtuigen van jou capaciteiten. Wijselijk negeerde je Single malts post, want inderdaad, als je je account niet eens op orde hebt, hoe wil je dan een stam gaan leiden vol instabiele niet loyale stamhoppers. IDGAF is no-time voorbij.


Wil jij even niet zo populair doen en schelden betekend zwakheid! Dus graag even stil.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.325

DeletedUser77704

Guest
Beste speler:
Double Dutch - Dit lijkt misschien een heel vreemde keuze kijkend naar de ranking en manier van groeien maar op moment vind ik dit de beste speler van de top 10. Deze speler stond op een gegeven ogenblik in een positie waar hij omsingeld was door vijanden. Had een 360 graden front en was toen een realistische speler en besloot zijn cluster dicht te edelen. Op dat moment was hij 1/3e van de punten van 1 van zijn directe vijanden terwijl hij tegen 2 van dit soort spelers lag. Ook lag hij nog tegen vele mb's en moest het solo doen tegen een enorme overmacht. Langzaam heeft het account zich doorontwikkeld en zijn tactiek omgebouwd van enkel def naar een gebalanceerd account wat ook zijn vijanden verslaat. Als je dan nu kijkt naar zijn OD stats spreken die boekdelen:

ODA : 24 Double Dutch 3,44 Mil.
ODD : 3 Double Dutch 11,77 Mil.
ODS : 37 Double Dutch 967.248
OD : 5 Double Dutch 16,18 Mil.

Account staat dus ook qua OD op de plaats waar hij hoort en verdient daarom deze titel omdat hij het beste uit zijn situatie heeft gehaald en nu boven al zijn voormalig vijanden staat.


Beste stam:
Maai
- Hier is weinig argumentatie voor nodig, hoogste puntengemiddelde, nummer 1 in punten, goede ligging en #1 OD. Word interessant wie deze stam een halt gaat toeroepen welke bestaat uit vele ervaren spelers met een goede reputatie en veel succes.


De beste stam speler:
Cabbie
- Vind dat je deze titel enkel naar je eigen stamgenoten kan geven, enkel van heen weet je hoe goed ze in stamverband denken. Ik bedank dit account enorm voor het trouw blijven aan de stam meermaals. Daar komt dan ook nog bij kijken hoe het account in de stam functioneert en nu helpt met de leiding nemen en zo zijn tijd opoffert wat ik enorm waardevol vind in een stam, een goede speler die zich volledig voor stam inzet en trouw is.

Ook Greyady wil ik daarvoor nog een eervolle vermelding geven en staat bij mij op plek 2 hierin.


Het grootste ego:
Collationem
- Hier lijken me niet veel woorden voor nodig, het leiding account van Maai heeft een enorm ego. Tijd zal blijken of dit terecht is, met de huidige #4 positie en hoe ze de zaken met Maai op orde hebben gezet lijkt het tot op dit moment terecht.


Beste leider:
Collationem
- Leider van de nummer 1 stam zijn zonder tot op heden aanwijsbare fouten te hebben gemaakt maakt je voor mij al snel de beste leider van de wereld.


Slechte leider:
The Wolfpack
- De manier waarop de stam IDGAF tot stand is gekomen en als kijken hoe dit account eerder de leiding heeft genomen tegenover het aantal stammen wat account gehad heb vind ik dit op moment de meeste slechte leider op het moment in de wereld. Deels door omstandigheden deels door eigen houding tegenover bepaalde zaken/acties. Daarom erg nieuwsgierig hoe het met IDGAF vergaat de komende tijd en of dit account zich toch als goede leider bewijst op deze wereld.


Meest overschatte stam:
AX
- Stond op de nummer 1 positie en leek al langzaam aan wereldwinst/eindstrijd te denken. Nu is de account helemaal ingekakt en lijkt er weinig swing nog te zijn binnen de stam. Natuurlijk zijn ze genaaid door de leavers maar daarvoor was de stam ook al overschat (dat zullen de leavers achteraf ook hebben gedacht).


Meest onderschatte stam:
XII
- Denkt dat vele de kansen van XII met hun positie laag inschatten, ook met de hulp van Ax. Ze leken op voorhand weinig kans te maken en hebben tot op heden met een aantal accounts goed weerstand geboden. Ondanks de huidige verliezen van ze, welke met een hele grote massa bereikt is zeggen de verliezen al genoeg. Er was zo'n grote massa nodig om op 1 van de zwakkere spelers winst te boeken. Dit bevestigd voor mij enkel dat de stam van te voren onderschat is en nog flink weerstand gaat bieden tegen Maai wat toch op moment de beste speler is.


Meest overschatte speler:
.ChefDiepvries
- Op dit moment valt deze speler me het meeste op in de top 10 van spelers. Zijn letterlijk goede spelers en ik mag deze gasten echt maar ze hebben op deze wereld letterlijk nog niks bewezen. Tot het moment dat ze vooral verdedigend zich ook daadwerkelijk bewijzen vind ik ze te hoog staan voor getoonde spel. Als dan ook kijk naar cluster ben ik erg benieuwd wat de bedoeling word.


Meest onderschatte speler:

Kuit - Ben echt benieuwd wat deze speler nog gaat brengen, zit een goed team op welke het spel snappen. Hebben nog steeds een 270 graden front en moeten daarna tegen aanzienlijk grotere spelers het opnemen. Denk dat meeste mensen niet veel van dit account vinden op moment maar denk dat mensen zich daar flink in gaan verslikken.


Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Vitare / Don Pablito / .ChefDiepvries / Shakedown8 / One Shot.



Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
IDGAF / heer draggy



Mooiste speler naam:
Wife is Life - Duh! :p


Mooiste stam naam:

Vitare - Mortis Vitare Non Potes


Het tofste topic:
Spotprentjes



Het domste topic:
Opnieuw een stab


Favoriete forum poster:

Theo Walcott.


Minst favoriete forum poster:

heer draggy


Dikste wannabe op het forum:

heer draggy


Dikste wannabe in het spel:
heer draggy


Meest belovende speler voor de toekomst:

Wife is Life - Denk dat wijzelf wel nog erg ver kunnen komen en op meerdere vlakken ons stempel drukken. Ook heeft account de potentie en de edels om met de top 3 mee te draaien al, dus denk met het spannende front wat volgt een mooie wereld kan worden.


Meest belovende stam voor de toekomst:
Vitare
- Denk dat de stam nog aardig wat te bewijzen heeft maar de zaakjes langzaam op orde heeft. Stam heeft een stabiele cluster, doet qua formaat niet onder aan de andere top 4 stammen en lijk intern eindelijk rust te hebben gevonden.


Mooiste profiel foto van spelers:
129397_large



Mooiste profiel foto van stammen:

133753_large



Grootste blunder:

Manier hoe IDGAF is opgeriht.


Mooiste actie van de wereld:
Het kicken van een bepaalde speler van het account Heer Draggy
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.744
Onderbouwd, dus prima. :)
 
Reactiescore
301
Als chef de vv'er was van Kilerboy ben ik het eens met justin zijn stelling. 20 dorpen weg en pas rond 12u werd er echt gedefft
 

DeletedUser81281

Guest
Als chef de vv'er was van Kilerboy ben ik het eens met justin zijn stelling. 20 dorpen weg en pas rond 12u werd er echt gedefft

Gelukkig kan jij niet zo goed rekenen..
12 dorpen is nog steeds geen 20.

Buiten dat, heeft dit niks te maken met ChefDiepvries.
Een voormalig stamgenoot aanvallen met alle info die je nog hebt, is nou niet echt een prestatie te noemen.

We zullen in de toekomst zien of jullie (IDGAF) zulke geweldige spelers zijn..
Voorlopig staan jullie alleen nog maar bekend als stamhoppers & zielige spelers.
 
Reactiescore
301
Gelukkig kan jij niet zo goed rekenen..
12 dorpen is nog steeds geen 20.

Buiten dat, heeft dit niks te maken met ChefDiepvries.
Een voormalig stamgenoot aanvallen met alle info die je nog hebt, is nou niet echt een prestatie te noemen.

We zullen in de toekomst zien of jullie (IDGAF) zulke geweldige spelers zijn..
Voorlopig staan jullie alleen nog maar bekend als stamhoppers & zielige spelers.

Ik kan gerust aantonen met bewijzen dat ik eerst alle dorpen binnen range heb verkend. Niets te maken dus met info die ik ervoor had. Ik heb ze zelf verkregen die moment zelf. Verder zeg ik ook niet dat ik een 'geweldige' speler ben, zoals jij t benoemd. Ik zeg dat het account kilerboy inactief was/is en het jammer was dat er pas zo laat gedefft werd.

Tot slot waren het inderdaad 12 dorpen van kilerboy zelf. Maar ook nog meerdere dorpen van zijn mb's. Die reken ik dus bij kilerboy zijn account.

Jammer dat je jezelf zo snel aangevallen voelt.
 

DeletedUser80398

Guest
Om ook maar even te reageren hier op, dorpen mb's kan je de VV niet kwalijk nemen aangezien het best zo kan zijn dat die MB'ers niet op tijd waren met reageren.

Verder kan ik je garanderen dat Diepvries niet degene was die de VV had van Killerboy. Dus ben wel benieuwd hoe je aan zulke informatie komt?
 
Reactiescore
301
Om ook maar even te reageren hier op, dorpen mb's kan je de VV niet kwalijk nemen aangezien het best zo kan zijn dat die MB'ers niet op tijd waren met reageren.

Verder kan ik je garanderen dat Diepvries niet degene was die de VV had van Killerboy. Dus ben wel benieuwd hoe je aan zulke informatie komt?

We kregen een pm vanuit het account kilerboy dat ondertekend was met 'chef diepvries'.

Verder blame ik helemaal niemand. De MB's is idd sowieso niet de vv zijn schuld. Alhoewel een account altijd moet instaan voor zijn/haar mb's.
 

DeletedUser77704

Guest
Hoorde gerucht dat precies alle offdorpen van Killer geëdeeld zijn en geen enkel defdorp maar niet alle gepakte dorpen gescout zijn. Toeval of ontwerp?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
2.064
Dit is echt grote onzin, ik weet niet welke clown dit in het leven brengt. Kiler is gewoon aan het front aangepakt. We hebben niet express dorpjes laten liggen, welke def waren. Uberhaupt is er nog nooit een aanval samen met kiler uitgevoerd, dus geen idee hoe we ooit kunnen weten wat off en def is.

We hebben alles in de 1e 3/4 linies aangevallen, echter zijn er een paar dorpen niet gepakt, omdat daar een stack/def stond. Dit wisten we echter niet, en zijn hier ook clears op doodgelopen, heb hier ook meer dan genoeg bewijs van. Zeg maar tegen de clown die dit verzind, dat die zijn tijd beter kan besteden, en voortaan gewoon kan snipen/deffen op kiler.

Ik merk dat sommige leden, echt zeker niet allemaal, alleen maar zitten te zeiken de laatste 2 weken. Alles is slecht, en de oud AX leden doen alles verkeerd. We kregen ook 100x naar ons kop dat we weer aan het stabben waren omdat we kiler aanvielen. We hebben ons gehouden aan de 10 dagen NAP en alsnog is het een stab. Ik vraag AX om gewoon te gaan spelen, en te stoppen met huilen!
 
Reactiescore
301
Mooier vind ik eigenlijk nog wel dat AX hun BG helemaal volstampt met deff, maar vervolgens wel hun eigen stamgenoot laat stikken. Hoe snel Rubentju volstond, ben benieuwd hoe snel dat gaat gebeuren bij Killerboy.

vannachg gescout op overgebleven dorpen en daar kwamen onze scouts niet door. Ik vermoed dat de stacks bij kiler er dus wel al staan ;) Net zoals Theo zegt: Ik heb genoeg bewijs dat we eerst alles verkend hebben/ ook clears zijn doodgelopen. We hebben ook deff dorpen van kiler genomen. Maar als hij al zijn deff in een ander dorp zet en daardoor een frontdorp letterlijk leeg laat staan, is het niet aan ons om hierover te zagen natuurlijk :p
 
Reactiescore
301

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.744
Nou chef gooi maar een screentje van de vv log van killerboy om het te ontkrachten. Of hebben we iemand die zich voordoet als, wat dit nog sappiger zou maken?
 
Reactiescore
301
Nou chef gooi maar een screentje van de vv log van killerboy om het te ontkrachten. Of hebben we iemand die zich voordoet als, wat dit nog sappiger zou maken?

Het kan zeker ontkracht worden, maar dat betekent dan zeker dat iemand anders zich voordoet als Chef. Want zo nodig kan ik gewoon heel de conversatie screenshotten. Dit ging gewoon atm even sneller.

Verder moet het ook even duidelijk zijn dat dit niet persé een vingerwijzen is naar Chef toe. Ik verschoot er gewoon van dat er dus om 6u 's ochtends iemand ons pm'ed en er toch pas echt gedefft werd rond 12u smiddags.
 
Reactiescore
2.064
Beste speler: Collationem
Op dit account zit erg veel ervaring. De spelers spelen dit spel al een tijdje en weten gewoon hoe het werkt. Op dit account zit ook nog eens een van de beste leiders in het huidige tw. Ze staan op dit moment op een rang 4, met een mooi en uitdagend front. Ik ben heel erg benieuwd hoe jullie dit gaan uitspelen. Ik verwacht veel van dit account.

Beste stam: Maai
Maai is op dit moment voor mij de favoriet. AX was voor de leaves van bepaalde leden erg sterk, maar op dit moment is Maai met afstand de beste. In Maai zit gewoon de meeste kwaliteit, en nu ook weer de meeste kwantiteit.

De beste stam speler: The Wolfpack,
Dit account heeft naar mijn mening veel inzet getoond naar stamleden. Het liep misschien niet overal even lekker, zoals in AX. Maar het toont echt wel inzet, en verwacht hierbij ook inzet terug. Ze lijken misschien stamhoppers, maar het zijn gewoon top spelers met een top mentaliteit.

Het grootste ego: Collationem
Komt erg duidelijk naar voren op het AF. Heeft een grote mond, maar misschien niet helemaal onterecht. Ik hoop echter dat ze het op deze wereld ook gaan waar maken.

Beste leider: Roald
Een topleider in het huidige TW, heeft zich hierin de afgelopen werelden echt bewezen. Hij haalt overal topspelers vandaan, en weet wat die moet doen.

Slechte leider: Valar,
Wat een aanfluiting was dit account. Een grote mond, en binnen 1 massa vallen. Over de acties voor het vallen weten de buitenstaanders niet veel af, maar dit account flopte al weken. Niet sturen van aanvallen tijdens massa's is hier een voorbeeld van.

Meest overschatte stam: AX,
In AX zitten wel wat leuke spelers, maar ook veel inactieve mensen. Deze stam heeft het in het begin makkelijk gehad, maar nu het nodig is, zijn er teveel mensen inactief. Het is dat XII standhoud, want sommige AX accounts zouden dat niet doen.

Meest onderschatte stam: IDGAF
Er zitten in deze stam echt toppers, en ik ben benieuwd hoe we dit gaan aanpakken. Het wordt echter wel lastig door de frontvorming met 3 stammen. Er is echter ook wat verleden met 2 stammen, dus zullen er wraakgevoelens zijn. Dit maakt het altijd lastig.

Meest overschatte speler: .ChefDiepvries
Dit account heeft op dit moment nog niet veel gepresteerd. Het is misschien geen slechte speler, maar zeker nog geen 2e rang waardig. Heel veel interns en makkelijke slachtoffers gehad. Ik hoop echter dat het account nu ook laat zien, dat het een top account waardig is. Ik wens ze veel succes.

Meest onderschatte speler: TheWitch
Wij zijn zo'n klein account, maar we bezitten echt genoeg ervaring en kwaliteit. Alles is een beetje ongelukkig gevallen, met inactieve periodes. Maar we staan er nog, en hopelijk vinden we aansluiting met de top. Het wordt in ieder geval een uitdaging met 2 verschillende clusters.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Eigenlijk best veel accounts uit de grotere stammen. Ik lig eigenlijk bij niemand slecht. Ik hoop ook alleen dat mensen uit AX het ons niet kwalijk nemen dat we mee gingen met de rest naar IDGAF. Ik zou graag nog met mensen uit Maai, AX en vitare willen spelen.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Shakedown
Dit account ken ik uit het verleden, en ik vind het niet zulke fijne gasten.

Het tofste topic: Stelling van de dag

Het domste topic: Opnieuw een stab

Favoriete forum poster: Roald97, Justinwebs, single malt en just me and u.
Posten alle 4 inhoudelijk sterk, en weinig onzin.

Minst favoriete forum poster: -

Dikste wannabe op het forum: -

Dikste wannabe in het spel: -

Meest belovende speler voor de toekomst: Thomas Shelby,
Account is erg sterk gepositioneerd, en beloofd veel voor de toekomst. Ben benieuwd hoe het account hun front gaat waar spelen. Ik verwacht echter dat de snel gaan doorbreken.

Meest belovende stam voor de toekomst: Maai

Grootste blunder:
opslag (echt flink) laten overlopen, na Gs aanvragen voor goudmunten.

Mooiste actie van de wereld:
Het wegspelen van Valar, door Ax. Erg sterk gedaan AX, complimenten.
 

DeletedUser80615

Guest
Nou chef gooi maar een screentje van de vv log van killerboy om het te ontkrachten. Of hebben we iemand die zich voordoet als, wat dit nog sappiger zou maken?

Als ik de situatie goed had begrepen was het als volgt:

Chef had de vv van kiler aan zijn MB gegeven (gezien hij de vv oorspronkelijk had en kiler wilde beginnen internen). we hadden pas door dat kiler aanvallen kreeg toen we zagen dat wife een dorp van kiler had gepakt. waarna we nog moesten wachten tot chef zijn mb had gecontacteerd om een idee te krijgen van wat de situatie was...

Naja ga zeker niet zeggen dat hierbij geen fouten zijn gemaakt geweest. was beter geweest dat chef de vv van begin af aan aan iemand in de stam (die verder van kiler was verwijderd) had gegeven ipv zijn MB, maar goed neem aan dat ie zijn lesje wel heeft geleerd nu... reactie was wnr ie de vv van de MB had gekregen. maar toen was er al heel wat def dood van kiler en kon ie ook enkel nog schade reduceren.

verder zou niet zeggen dat dit een Top-offensief was dat veel respect ofzo heeft afgedwongen... zaten best wel wat grove fouten tussen (edels die seconden uit elkaar liepen zonder clear ervoor e.d. als ik het goed heb gehoord) en nog wel wat... de intentie van de actie was denk ik ook wel vrij duidelijk met hoe kort ze het hebben laten duren... (snel pakken wat ze kunnen tot we in een ietwat deftige positie zitten om te deffen en dan weglopen alsof hun neus bloeit)

volstaat dat als antwoord?

Hier is lijstje van vv's trouwens... heb het wel wat zitten reduceren tot enkel de voor het gesprek relevante info er nog van overbleef haha :S
beter_bewijs_3.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan