Golden Awards

  • Topicstarter Deleted User - 487776907
  • Startdatum

Deleted User - 487776907

Guest
Na plus minus anderhalve maand zijn er vast al wat meningen gevormd over bepaalde dingen op deze wereld. Met alle ophef rondom Paint! / Star. / LSD is dit een leuk moment om dus te beginnen met de Golden Awards! Lekker veren in elkaars reet duwen en modder gooien, heerlijk.

Voor het gemak, want ik weet hoe lui jullie Nederlanders zijn, een template gemaakt. Ik had alvast mijn naam overal kunnen invullen, maar ik laat jullie zelf ook nog wat doen.
Code:
[B]Beste speler:[/B]
[B]Beste stam:[/B]
[B]De beste stam speler:[/B] 
[B]Het grootste ego:[/B]
[B]Beste leider: [/B]
[B]Slechte leider:[/B]
[B]Meest overschatte stam:[/B]
[B]Meest onderschatte stam:[/B]
[B]Meest overschatte speler:[/B]
[B]Meest onderschatte speler:[/B]
[B]Met wie zou zeker graag in een stam zitten:[/B]
[B]Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:[/B]
[B]Mooiste speler naam:[/B]
[B]Mooiste stam naam:[/B]
[B]Het tofste topic:[/B]
[B]Het domste topic:[/B]
[B]Favoriete forum poster:[/B]
[B]Minst favoriete forum poster:[/B]
[B]Dikste wannabe op het forum:[/B]
[B]Dikste wannabe in het spel:[/B]
[B]Meest belovende speler voor de toekomst:[/B]
[B]Meest belovende stam voor de toekomst:[/B]
[B]Mooiste profiel foto van spelers:[/B]
[B]Mooiste profiel foto van stammen:[/B]
[B]Grootste blunder:[/B]
[B]Mooiste actie van de wereld:[/B]

Laat ik dan ook maar aftrappen.. :)

Beste speler: Mensen die mij kennen weten wellicht al wie ik hier ga neerzetten, zo ook bij een andere award in deze lijst. Collationem staat wat mij betreft hoog in de top van potentieel beste spelers van W68. Het team wat er op zit is gewoonweg ijzersterk. Een team wat (los van elkaar) meerdere werelden is gestart en meerdere werelden heeft gewonnen. Vaak samen gespeeld via andere accounts, maar nu samengekomen op één. In het begin een kleine tegenslag gehad, maar zoals aan de groei van afgelopen week te zien is - waar wij van een rang 21 naar een rang 5 zijn gestegen - is kwaliteit op dit account in meerdere maten aanwezig.
Kortom, ik speel er dus sws beste speler. #ezpz

Beste stam:
Een beste stam is er op dit moment niet. AX, Pink, Star, XII, Paint!? Allemaal stammen die op dit moment los van elkaar staan en welke mooie dingen kunnen laten zien als ze dat willen. Natuurlijk is er subjectief een lijstje te maken door mensen te benoemen die ik ken uit ervaring, maar dit is niet bepaald eerlijk. Een beste stam gaat er pas uitkomen het moment dat west met elkaar clashed en oost ook. Vanaf dat moment gaan er pas mensen/stammen uitspringen.

De beste stam speler:
Nu een maandje in Pink zittende kan ik op dit moment stellen dat zowel Don Pablito en Eat Sleep Farm Repeat voor mij de beste stamspelers zijn. De wereld is nog jong en we hebben niet ontzettend veel te maken gehad met het noordelijke deel van de stam gezien de weinige gebeurtenissen, maar op het kleine stukje zuiden heb ik vaak hulp gevraagd aan de genoemde twee spelers. Beiden schoten altijd te hulp waar dat kon en zonder tegenspraak. Nachtelijke VV's, fakes, clears, deff, etc. Geen probleem voor die jongens.

Het grootste ego: Zoals in de eerste award gezegd plaats ik mijzelf voor 90% van de gevallen standaard op twee plekjes. Beste speler en grootste ego, tenzij Dragonshield op dezelfde wereld speelt. Gezien Lau weer ergens in z'n rukbunker zit en halverwege de wereld waarschijnlijk z'n kop laat zien kies ik vooralsnog voor Single Malt.

Beste leider: HA. Leiding? Pink kende tot voor kort nog geen bepaald persoon/account als specifieke leider dus daar kan ik niet veel over zeggen. Mocht Roald zich ermee gaan bemoeien is het een simpele keus. Voor nu laat ik hem nog even leeg.

Slechte leider: Van wat we tot nu toe hebben gezien op W68 kan ik concluderen dat de leiding van Star. veel te stompzinnig aan het handelen is. Als er veel eerder gereageerd werd op hetgeen wat gebeurd is met LSD en Paint! had dat een hoop ellende kunnen schelen. Het is daarnaast ook niet voor niets dat er een stam als Snow wordt opgericht met leden die Star verlaten. Ook al blijkt uit posts van gisteren dat óók dit niet helemaal netjes is gegaan, Snow is er en dat is een feit. Dan doe je als leiding van Star toch echt iets fout.

Meest overschatte stam: Ik weet niet in hoeverre ze worden overschat, maar als ik deze plaats subjectief invul moet ik toch voor XII gaan.
Allereerst wil ik even zeggen dat een PM samenstellen, die kopiëren en vervolgens exact dezelfde PM naar een selectief groepje spelers in de buurt sturen niet het idee geeft dat het hier om een topstam gaat. Zo ook hebben wij 3 weken terug desbetreffende PM mogen ontvangen. Allemaal leuk en aardig, maar een persoon wordt niet graag als nummertje gezien. Een beetje persoonlijk had het wel gemogen. Leer daarvan ;)
Daarnaast heb ik een paar aanvallen mogen deffen van ze en het zag er in eerste instantie best wel leuk uit, maar achteraf bleek het niet veel soeps. De targets waren er zo uitgepikt en er had veel meer doorgepakt moeten worden. Een trein alleen is niet genoeg om een frontdorpje te pakken. Zeker niet als je op een wereld speelt met uitkijktorens en je alles al van ver ziet aankomen. Maar ik ga jullie vanzelfsprekend niet teveel tips geven. Desalniettemin was er actie en daar is toch enigszins moed voor nodig om zoiets te beginnen tegen een grotere stam. Ik had in eerste instantie meer verwacht, maar dit kunnen jullie zeker nog eens goedmaken. We zullen zien :)

Meest onderschatte stam: Paint!. Niet zozeer op dit moment, want volgens mij weet men wel wat ze van Paint! kunnen verwachten, maar het is meer in de beginfase geweest dat deze stam onderschat werd. Een kwestie van rekruteren als laksheid van de leiding is het niet geweest, want ze hebben het geprobeerd. Zelfs met een AF post. Deze stam had een hoop potentie en ik denk dat ook dat ze door verscheidene spelers onderschat werden toen er contact werd gelegd over een eventuele join. Het had een prachtstam kunnen zijn, maar door gebrek aan inzicht bij een hoop spelers is dit idee naar mijn inziens snel spaak gelopen.

Meest overschatte speler: Stuntman. Hij groeit hard, het lijkt een leuk account met een leuk cluster. Tot je z'n spelersakte bekijkt. Drie, ik herhaal DRIE, van zijn 21 overnames zijn géén intern. Do I need to say more?

Meest onderschatte speler: Ze staan wellicht niet heel hoog in de ranglijst op dit moment, maar Eat Sleep Farm Repeat heeft een geweldig team spelen. Actief, meedenkend en niemand onderschattend kunnen zij een hoop teweeg gaan brengen op deze wereld. Ook, zoals ik als zei, staan zij altijd klaar voor hun stamgenoten en keren ze hun kont er niet voor om iets te doen.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Morgan Firestorm, want Maick en Inge. Why did you leave me :(

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Simpel. Lazy Summer Days. en Coruscant. De eerste is een dwaas gebleken. Blij dat hij toentertijd Pink heeft verlaten. Eén tip: leer met het woordje "nee" omgaan. Brengt je verder in het leven. Coruscant en ik lijken enigszins te clashen qua persoonlijkheid. Hij staat me niet aan en ik ben iemand die daar wat van zegt. Zoiets hoort niet bij elkaar in de stam, vandaar mijn keuze hem hier te plaatsen.

Mooiste speler naam: .ChefDiepvries. @Jeroen, gemiste kans kerel.

Mooiste stam naam: We Heard You Paint Houses, oftewel Paint!.

Het tofste topic: Waarom denk je dat ik dit topic ben gestart. Zoals de derde zin luidt: "Lekker veren in elkaars reet stoppen en modder gooien, heerlijk!".

Het domste topic: Praattopic. Ik ben meer van gesprekken van niveau en niet van geforceerde gesprekken over verschillende soorten -philia.

Favoriete forum poster: Draait niet om dingen heen, is recht voor z'n raap en heeft op een gepaste manier geen blad voor z'n mond. Lees ook altijd lekker weg. Roald97

Minst favoriete forum poster: Alles wat hierboven staat, maar dan het tegenovergestelde. Coruscant.

Dikste wannabe op het forum: Buiten de gebruikelijke personen zie ik hier niet iemand uitspringen die graag je-van-het wilt zijn, maar het niet waarmaakt.

Dikste wannabe in het spel: MastermarkB, kap gewoon als het keer op keer niet lukt. Dit is niet je ding.

Meest belovende speler voor de toekomst: Er zijn zoveel mensen die nog een hoop teweeg kunnen gaan brengen. Het is nog vroeg en er kan nog zoveel veranderen. Wel heb ik mijn ogen op Morgan Firestorm gericht. Tijdje stamloos nu met twee meer dan capabele spelers erop. Wat gaan zijn doen en gaat dit voor een geheel andere toekomst van W68 zorgen?

Meest belovende stam voor de toekomst: Zelfde als bij beste stam is er ook niet echt een belovende stam te noemen met wederom dezelfde redenen.

Mooiste profiel foto van spelers:
130155_large

Humor +1

Mooiste profiel foto van stammen:
129277_large


Grootste blunder: Twee treinen en je clears doodlopen op een deffstam welke allemaal om 5 uur snachts elkaar wakker bellen. Wie verwacht dat nou weer?

Mooiste actie van de wereld: Het leaven van Pink door Lazy Summer Days.
 

DeletedUser78680

Guest
Beste speler: Collationem. Ze hadden het in het begin wat lastiger, nu eenmaal op stoom razen ze door. Team Pablito speelt al sinds early in de game met hen samen en het is een genot om een team als hen naast je te hebben. Deff, fakes, clears. We hoeven maar een seintje te geven en het komt eraan. Idem naar hun uiteraard :)

Beste stam: Lastig om nu al te bepalen. Geen enkele stam heeft tot nu toe zware clashes gehad. P1NK en XII hebben enkel eens clears over en weer gegooid. Maar om dit nu een 'oorlog' te noemen is het nog verre van. Ik laat deze dan voor nu ook nog even open.

De beste stam speler: ESFR. Die grasmaaiers doen alles.Ik ken ze persoonlijk al wat langer en weet wat voor fijne spelers het zijn. Het woord VV valt in de groep en ze staan al vooraan. Even een nachtje vv draaien, Deffen terwijl je op de wc zit. Geen probleem voor dit team.

Het grootste ego: Bonaya, Just read the topic above xx

Beste leider: Tja wat vroeg om hier over te oordelen IMO. Open dus

Slechte leider: De leiding van STAR. De keuzes omtrent Zuur en de stam Snow zijn redelijk smerig. Stab? nee niet zozeer. Maar zeker onrespectvol.

Meest overschatte stam: CF ( Van wat er nog van over is ). Ze leken toch een redelijke positie te pakken in de rim Noord/Noord-Oost. Maar al gauw bleek dat dit groepje niet zoveel te brengen had. Na de recruit van Knuppel naar P1NK ging het ook snel bergafwaarts.

Meest onderschatte stam: Paint. Ik verwacht nog steeds leuke acties van hun en ben benieuwd of ze zich kunnen wapenen tegen de volgende wave van Star.

Meest overschatte speler: Stuntman. Man man nog meer interns mogelijk?

Meest onderschatte speler: Red sky at morning. Dit team heeft al 2x een aardig gecoördineerde wave afgeslagen. XII had zeker niet verwacht dat dit zoveel problemen zou gaan opleveren.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Team Deminator lijkt me een leuk en interessant team.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Niet zozeer een team wat ik zo op kan noemen. Stabbers/zeikerds hoeven zich niet te melden bij mij

Mooiste speler naam: TranquilloPorFavor

Mooiste stam naam: Roze Orde

Het tofste topic: Spotprentjes

Het domste topic: /

Favoriete forum poster: Perfect Hatred

Minst favoriete forum poster: /

Dikste wannabe op het forum: /

Dikste wannabe in het spel: /

Meest belovende speler voor de toekomst: Knuppelvechter. Deze mannen gaan hard en hebben een mooie ligging in de rim. Keep the good work up boys!

Meest belovende stam voor de toekomst: Laat ik nog even open. Ik verwacht veel van P1NK, AX en Paint. Maar wie nu het meest belovend is valt nog niet te zeggen.

Mooiste profiel foto van spelers:
130239_large

Mooiste profiel foto van stammen:
129355_large


Grootste blunder: Stuntman Zoveel interns geven

Mooiste actie van de wereld: Red sky die 8 clears op BLOCK OK zet.
 
Reactiescore
634
Coruscant en ik lijken enigszins te clashen qua persoonlijkheid. Hij staat me niet aan en ik ben iemand die daar wat van zegt. Zoiets hoort niet bij elkaar in de stam, vandaar mijn keuze hem hier te plaatsen.

Allereerst bedankt dat je aan mij heb zitten denken tijdens opstellen van je GA lijst.

Ten Tweede, persoonlijk zit ik ook niet graag met Noobs in een stam.
Dus jij en ik in 1 stam, nahhh.....
 
Reactiescore
634
Gezellie, maar een 1 op 1 en 69 in één zin met jou. Daar heb ik alles behalve zin in ;) Maar ieder zijn voorkeur voor seksualiteit.

Jij wilt 1 vs 1 en dan trek je je terug.
Terwijl je in W69 mij mocht trekken :(.

Maar goed, het is bedoeld om hier GA lijsten te lezen en geen onnodige off topic gedoe
 
Reactiescore
2.064
esfr bakt er niks van
 

DeletedUser80892

Guest
Meest overschatte speler:Stuntman. Hij groeit hard, het lijkt een leuk account met een leuk cluster. Tot je z'n spelersakte bekijkt. Drie, ik herhaal DRIE, van zijn 21 overnames zijn géén intern. Do I need to say more?


Lijkt allemaal leuk als je het op papier bekijkt inderdaad. Maar wij spelen met zijn tweeën, en op het start dorp na, is voor alle dorpen toch degelijk wel geknokt. Alles is netjes gecleard en eerlijk geëdeld.

Dit is ook de laatste post die jullie van mij gaan tegen komen, aangezien ik zo een hekel aan het AF heb gekregen door al deze zwartmakerij en mensen die denken dat ze alles beter weten En zichzelf aanzienlijk beter voelen dan de rest.
 

Deleted User - 487776907

Guest
Meest overschatte speler:Stuntman. Hij groeit hard, het lijkt een leuk account met een leuk cluster. Tot je z'n spelersakte bekijkt. Drie, ik herhaal DRIE, van zijn 21 overnames zijn géén intern. Do I need to say more?


Lijkt allemaal leuk als je het op papier bekijkt inderdaad. Maar wij spelen met zijn tweeën, en op het start dorp na, is voor alle dorpen toch degelijk wel geknokt. Alles is netjes gecleard en eerlijk geëdeld.

Dit is ook de laatste post die jullie van mij gaan tegen komen, aangezien ik zo een hekel aan het AF heb gekregen door al deze zwartmakerij en mensen die denken dat ze alles beter weten En zichzelf aanzienlijk beter voelen dan de rest.

qv97kdd8r8vtl.png


As je je eigen stamgenoten cleared en dan nobled heb ik je dus goed op je plekje gezet daar :) Alleszins leuk je gesproken te hebben!
 

DeletedUser80892

Guest
Nou vooruit 1tje nog dan om het verhaal op te helderen. Het account stuntman word gebruikt als hoofd account voor de betere vlaggen.

Twisted fate en sjonnie1997 gaan hier dus op spelen. Maar alles wat naar het hoofd account gaat is gewoon netjes in bezit genomen. Op een eerlijke manier. Als je kijkt naar oorlog statistieke van de oorlog tussen Hanze en 12 zie je dat hier gewoon goeie resultaten zijn geboekt.

Met vriendelijke groet team stuntman.

We zouden het waarderen als je voortaan een stapje verder kijkt voor dat alles zomaar op het forum word gegooid.
 
Reactiescore
58
Nou vooruit 1tje nog dan om het verhaal op te helderen. Het account stuntman word gebruikt als hoofd account voor de betere vlaggen.

Twisted fate en sjonnie1997 gaan hier dus op spelen. Maar alles wat naar het hoofd account gaat is gewoon netjes in bezit genomen. Op een eerlijke manier. Als je kijkt naar oorlog statistieke van de oorlog tussen Hanze en 12 zie je dat hier gewoon goeie resultaten zijn geboekt.

Met vriendelijke groet team stuntman.

We zouden het waarderen als je voortaan een stapje verder kijkt voor dat alles zomaar op het forum word gegooid.

Ban incoming, Dat is helaas tegen de regels.
 
Bovenaan