Golden Awards

  • Topicstarter Deleted User - 487776907
  • Startdatum

DeletedUser79783

Guest
Ik zie jullie vorm van propaganda eerder als een soort jaloezie: je zult nooit het niveau bereiken dat wij hebben bereikt in onze "TW-carrieres" en dan is afgeven op de gevestigde elite inderdaad het makkelijkst. Een soort marxistische revolutie, slechts een utopie voor velen en de elite die altijd zal blijven bestaan. Ach, ik begin weer te bazelen van het niveau hier.

Even rustig hè Thierry
 
Reactiescore
766
Reactiescore
1.149
Reactiescore
961
Is oogst seizoen hier op de plantage in Cambodja. Rot op met je tijd zat man.
Ik had je laatst nog gefotografeerd:
Farmer.jpg
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.322
Diegene die Colla nu weg speelt is wel gelijk favoriet voor alle "Of the Year" awards :D

@unkn0wn15 verandering van plan, klinkt als een uitdaging. Hoef ik niet meer enkel te hopen op een nominatie voor the snipe :rolleyes:
 

Deleted User - 487776907

Guest
The Wall Breaker, The Snipe en Master Commander op 1 account? Wie kan dat nou aan?

Je vergeet trouwens Forum Personality. Niet geheel onbelangrijk om te vermelden en ik kan er niet tegen als we tekort worden gedaan. :)
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.322
Waarom zou jij een nominatie voor the snipe krijgen Maarten. Op 66 ben je net mister block ok noob

Daarom hopen op een nominatie. Winnen doe ik hen toch niet van jou en jeremy na w64
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.744
Inderdaad Roald, je hebt me bespeeld daar ben je oh zo goed in. Bespelen van anderen. Dat is dan ook de enige reden voor jou om op tw te zitten, andere spelers naaien. Ik neem aan dat ik je niet hoef terug te koppelen naar je wel befaamde post over LSD, en de stam IDGAF laat staan de rekruut 2 win discussie tegen AX.

Al je beweringen naar andere, voer je zelf uit. Trouwens grappig over dat interne leiderschap en beleid gesproken. Maai had voor mijn komst nog geen interne leiding en geen beleidsmaker! Werd ter plekke opgezet vandaar ook dat ik überhaupt de functie aanval coördinator kreeg. Dit omdat er nog helemaal niets van een basis opzet was met rollenverdeling in de stam.

Je gaat mij niet pakken maat, vergeet het maar.

Grappig, kijk naar de tijden en naar wat er gezegd word. Roald concludeerde bij mij over ESFR. Ik had ESFR nooit benaderd over het plan wat mij doorgespeeld was. Shakedown had een in-game PM gestuurd naar ESFR wat er toe leidde dat ik het maar uitgelegd had bij ESFR, waar wij over benaderd werden.

Roald komt met een impulsieve bewering, met een context wat je ook maar op enige manier kan interpreteren als een mol op het account. Hij wist er gewoon niks van af, ik had ook mijn keuze nooit gemaakt. Sterker nog ik had mijn keuze bij die van Shakedown gelaten, toen ESFR er bewust uitgelaten was.

Ik had nooit plannen, ik was benaderd. Shakedown was ook benaderd. Dus nee, deze screens tonen hoe Roald met een impulsieve beweging een conclusie ergens vandaan trok. Als hij mij er voor bedoelde zou hij het niet op Jeroen, Glenn en daan leggen.

Ik ga hier niet eens moeite meer voor doen Jeroen. Je gooit lukraak wat screentjes waarmee je in mijn opinie alleen maar aan toont dat jij een smeerlap bent en niet eens een slimme aangezien je elke deur die ik op een kiertje zet, direct open trapt en mij daarmee precies geeft wat ik zocht; duidelijkheid. Je gaat totaal niet in op mijn post en trekt ook geen enkele conclusie uit je eigen screens. Knap dat jij die je stam, voornamelijk bestaande uit debielen kunt overtuigen van jou capaciteiten. Wijselijk negeerde je Single malts post, want inderdaad, als je je account niet eens op orde hebt, hoe wil je dan een stam gaan leiden vol instabiele niet loyale stamhoppers. IDGAF is no-time voorbij.
 
Bovenaan