Aangezien er graag nieuwe lijstjes gezien worden en wanneer ik die niet post enkel Kakaka zijn eigenwaarde nog verder kan opkrikken. Hier mijn lijstje met ook wat ander geluid.
Beste speler: Smashingone, was dit al op w26 en laat zien nog steeds top te zijn. Is op weg naar zijn eerste wereldwinst, waar is het op w26 misgegaan?
Beste stam: Kakaka, kan er met zo'n voorsprong moeilijk iets anders op zeggen.
De beste stam speler: Babor, maakt zichzelf ondergeschikt aan stambelang. Heeft Babe zich erg op verkeken.
De beste aanvaller: Smashingone
De beste verdediger: Predec
Het grootste ego: Murena?
Beste leider: Leiding Kakaka ook al heb ik hier geen ervaring mee.
Slechtste leider: Leiding Babe, inmiddels gemerkt dat communicatie hier schortte.
Meest overschatte stam: Snow
Meest onderschatte stam: Zes
Meest overschatte speler: Lord Neos
Meest onderschatte speler: Cracksparrow / Magmador
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Noem hier enkel personen waarmee dat nog niet is gebeurd. AyCaramba, smashingone, Rise Against.
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Lord Neos, Koning Kameel IX.
Favoriete forum poster: /
Minst favoriete forum poster: Rob. Propaganda op forum hoort erbij, maar naar mijn mening sla je de plank vaak mis.
Mooiste actie van de wereld: Niet toetreden bij Babe.
Meest belovende speler voor de toekomst: Cracksparrow / Magmador
Meest belovende stam voor de toekomst: Fight hoop dat wij Kakaka nog een eindstrijd kunnen geven die noemenswaardig is.
Grootste blunder: /
Voor wie heb je nu echt respect: Predec, is bij de vorming van Fight over persoonlijke vetes heengestapt. Heeft deze direct uitgesproken en heeft zich sindsdien teamplayer getoond.
Vriendelijke groeten vanuit Fight.