* Beste speler *
Als eerste wil ik
.Deathstroke nomineren. Dit account staat al lange tijd hoog in de ranglijsten en laat zien ook met clears en def om te kunnen springen door tegenstanders weg te spelen en stamgenoten te helpen zodra deze onder aanval liggen.
Hiernaast komt
anonymous forever. Dit account groeit al weken lang zeer goed mee en laat zien over voldoende inzicht (en pp) te beschikken. Aanvallend heeft dit team ook al wat laten zien.
Babe er bovenuit springen. Niet alleen door het aantal punten, maar ook omdat het lijkt alsof deze stam zich al aan het opmaken is voor de stappen richting de eindstrijd. De stam begint langzaam vorm te krijgen en de leden zijn niet de minste.
Opnieuw verdient
.Deathstroke de nominatie, deze speler toont het goede voorbeeld aan de stam met zowel het aanvallen als verdedigen en dit levert een mooie ODS score op.
(geen profielafbeelding)
Als laatst wil ik
Freyr44 nomineren. Net als Deathstoke staat deze speler hoog met ODS maar daarnaast leek het er ook op dat dit de dragende kracht van Lucrum was. Dat deze speler nu in Babe zit is een zeer goede zet.
Smashingone was een van mijn stamgenoten op wereld 61 en deze speler kennende wordt elke massa zorgvuldig uitgevoerd waardoor het succespercentage zeer hoog zit. Het solo wegspelen van een (kleine) rimstam in een tweetal dagen lijkt een voorproef te zijn van wat dit account in petto heeft.
Omdat ik niet weer .Deathstroke wilde nomineren, gaat deze nominatie naar zijn stamgenoot.
Gregory12365 lijkt een van de nieuwere namen op deze wereld en ikzelf heb dan ook geen idee wie er op dit account spelen. Wat ik wel zie is dat dit account eerste in de ODA lijst staat. Hoewel dit niet alleen voor zijn eigen dorpen geweest lijkt te zijn (wss gezamelijke stamactie op ex-Inf spelers?), heeft hij zijn dorpen toch zeer netjes behaald door offensief sterke acties.
schedel ook een account dat onder vuur heeft gelegen. De stam INNI probeert al een tijd door deze speler te breken maar dat is tot nu toe nog niet gelukt.
* Beste leider *
Tot nu toe de leiding van zowel
Dood,
404 en
Babe. Alle drie de stammen lijken de zaakjes goed op orde te hebben.
SS (SikkeSakke) in de noordwestelijke RIM ziet er naar mijn mening als meest onderschatte stam uit. Een RIM stam in je rug hebben is altijd gevaarlijk en na even kijken ziet deze stam er het meest dreigend uit van alle RIM-stammen.
lz89z1 als een van de meest overschatte accounts uit. Dit account heeft al enkele interns gehad, en ook de rang 1 die het account momenteel bezit lijkt iets te hoog gegrepen.
Daarnaast het account
Wife is Life. Door enkele domme keuzes kijkt dit account nu tegen een reusachtig front aan. Het wegspelen van de stam Brain en het internen van meerdere dorpen hebben ervoor gezorgd dat dit account waarschijnlijk geen grote toekomst heeft.
Als laatst wil ik
Murena nomineren (logischerwijs). Dit account is het slachtoffer geweest van de eerste grote actie vanuit Dood. en de speler(s) zijn direct gaan rennen. Met een dusdanige hoeveelheid dorpen en een relatief hoge rang had ik wel iets meer van dit account verwacht.
Definition of Insanity is stukke later begonnen dan vele andere spelers in hun buurt, echter staat dit account nu netjes in de top 25. De groei die het account de laatste tijd heeft gehad kan alleen nog maar sterker worden.
Voor zover is weet zit er een aardig team op het account
Slash N' Bash, de potentie komt er echter nog niet helemaal uit. Wanneer dit account het op zijn heupen krijgt zal het in de toekomst zeker nog wel voor een verrassing kunnen zorgen.
* Favoriete forum poster *
@.Fakie @Global Knowledge @Pittige pit @Rob.
* Mooiste actie van de wereld *
Aanval van Dood. op Kush/Inf
* Meest belovende stam voor de toekomst *
Dood / Babe / 404