1. Voordat je kan participeren op het forum dien je je eerst te registreren.

Druk hier om je te registreren!
    Ontzet Notitie

Golden awards

Discussie in 'Wereld 67' gestart door Pittige pit, 10. mei 2019.

Deel Deze Pagina

1. We Like Hot Chicks

We Like Hot Chicks

Lid geworden:
    14. dec 2017
    Leuk Bevonden:
    187
    Das wel erg appart. =.=. Dan was ik verkeerd geinformeerd :O
    Ach, boeit ook weer genoeg als iedereen erop hapt :)

2. Global Knowledge

Global Knowledge

Lid geworden:
    30. mei 2013
    Leuk Bevonden:
    1.056
    Maakt niet uit, fouten gebeuren. Still love you.

3. blowsie

blowsie

Lid geworden:
    16. mei 2017
    Leuk Bevonden:
    48
    Klopt, en wanneer (als?) ik ingespeeld ben maak ik een nieuwtje, maar voorlopig brengt dit alleszins wat reactie ;)

4. Hanu Panu Mäkelä

Hanu Panu Mäkelä

Lid geworden:
    4. okt 2015
    Leuk Bevonden:
    9
  5. Pittige pit

Pittige pit

Lid geworden:
    1. apr 2018
    Leuk Bevonden:
    98
    Benji is banned van het AF :(

6. Magic

Magic

Lid geworden:
    5. apr 2014
    Leuk Bevonden:
    433
    Psy noobacc

OostWestAsbest vindt dit leuk.
  7. The Minion

The Minion Tribal Wars Team Forum Mod

Lid geworden:
    24. mrt 2012
    Leuk Bevonden:
    1.277
    Zeg Daan kom je nog een keertje mijn kant op samen met Pimmetje?

8. Hanu Panu Mäkelä

Hanu Panu Mäkelä

Lid geworden:
    4. okt 2015
    Leuk Bevonden:
    9
    Thanks <3

9. .MortuaMemoria

.MortuaMemoria

Lid geworden:
    4. dec 2012
    Leuk Bevonden:
    21
    Ik speel pas 3/4 dagen op deze wereld, dus bij voorbaat wil ik aangeven dat ik nog lang niet van alles in het verleden op de hoogte ben.

Beste speler:
    Als ik één speler moet kiezen, zal dit voor mij Definition of Insanity zijn. Mede door hetgeen zij gepresteerd hebben op vorige werelden en ik daar op de eerste rij getuige van heb mogen zijn, kan ik voorspellen dat zij het heel ver gaan schoppen op deze wereld. De toekomstige nummer 1 in mijn ogen.
    Beste stam: Op dit moment Babe en Dood. Ik denk dat beide stammen over de kwaliteiten beschikken er een mooie strijd op deze wereld van te maken en toekomstige diplomatie zal uitwijzen wie hierin de winnende zal zijn. De ontwikkelingen in deze stammen wacht ik met smart af.
    Stam met meeste potentie: 404 wil ik niet onbenoemd laten. Met de ligging die ze hebben, hebben ze de potentie om belangrijk te zijn op het wereldtoneel, mits daar goed leiderschap en diplomatie wordt bedreven. Dit is nog een van de punten waar ik sterk mijn twijfels bij heb, maar de potentie qua ligging om een topstam te worden is er zeker.
    De beste stam speler: Ik denk dat nog weinig mensen zich nog hebben bewezen een echte stamspeler te zijn, hier zullen de stammenoorlogen die gaan komen meer uitsluitsel geven.
    De beste aanvaller: Mediated van Babe bezit op dit moment rank 1 ODA en is samen met .Deathstroke het account dat bij afstand de hoogste ODA scores hebben behaald. Deze 2 accounts wil ik beide nomineren, omdat ik zelf geen verdere informatie tot mijn beschikking heb om tot een ander oordeel te komen.
    De beste verdediger: Knap hoe schedel en Alexandria Morgan tot nu toe hebben gedeffed, maar de toekomst moet uitwijzen of zij dit daadwerkelijk gaan volhouden. Bovendien hebben ze weinig ander groeiperspectief en omliggende accounts zullen snel veel groter worden, dus naar mijn mening is dit slechts een kwestie van tijd. Ook weer iets dat de leiding van 404 moet zien op te lossen.
    Beste/slechtste leider: Murena heeft natuurlijk hopeloos gefaald, maar verder heeft geen enkele leider zich op deze wereld echt hoeven bewijzen. Een beste valt dus nog niet te noemen.
    Meest overschatte stam: Ik denk dat 404 zichzelf enigzins overschat, aangezien ze nog niks gepresteerd hebben op deze wereld, maar hier wel mee willen pronken. Zoals gezegd zal de toekomst gaan uitwijzen of ik hier gelijk in heb.
    Meest onderschatte stam: Ik denk niet dat er een stam onderschat wordt, aangezien de de top 3 stammen zich ook neerzetten als de topstammen van deze wereld.
    Favoriete forum poster: Er mag wel wat meer serieuze actie op het AF op deze wereld komen. Dus voel je geroepen om niet alleen spotprenten te maken, maar ook discussies op het scherpst van de snede te voeren!
    Minst favoriete forum poster: Jongens als Rise Against en jannes kunnen me mateloos irriteren.

Ik heb het redelijk kort gehouden, maar dit is mijn oordeel en jullie moeten het er maar mee doen :D

icedking, Barbarendorp, Soaleban en 5 anderen vinden dit leuk.