Golden awards

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Neen, jij deed een tactische verplaatsing van account en ligging (wait)
 

DeletedUser79878

Guest
Beste speler: Smashingone, toen ik cees overtuigd had om met kakaka mee te doen en in de rim te starten wist ik al direct dat hij weer ging knallen. Al 2 maanden geleden zei ik dat cees rang1 ging staan en die voorspelling is mooi uitgekomen. Dit account heeft in no time de rim volledig veilig gesteld, elke defnoob stam heeft hij met goeie aanvallen gebroken en ook nu op schedel bashed hij er door alsof het niks is. We hebben er een prioriteit van gemaakt om dit account asap naar het front gebracht en smash laat direct zien waarom.

Er zijn in kakaka wel een stuk of 5 a 6 accounts die er met kop en schouders bovenuit steken in vergelijking met de andere spelers op w67 maar smash voorlopig het meest.
Beste stam: Kakaka, al vanaf dag 1 zijn er plannen gemaakt voor onze stam op te richten, en al vanaf dag1 valt alles mooi in de plooien. Alle acties en plannen van kakaka zijn doordacht en voorlopig zijn ze ook allemaal succesvol. Onze groepsfeer maakt het ook enorm chill om tw te spelen, iedereen doet alles voor de stam en iedereen neemt initiatief. Als leider van kakaka hoef ik amper iets te doen, ook als een aanval niet goed lukt of als er tegenslagen zijn blijft de sfeer goed en probeert iedereen na te denken hoe we het beter kunnen doen. Bij andere stammen is dat net het moment dat er interne ruzies komen of dat mensen de hoop verliezen.

De beste stam speler: Hier kan ik eigenlijk niemand kiezen, heel onze stam zet zich enorm in.

De beste aanvaller: Smash & xskull Hebben beide mooi aangevallen op schedel en dit account in no time gebroken. DOI heeft verder ook mooie dingen laten zien op el chapo en wife is life. Al deze aanvallen waren stamaanvaller dus heel de stam verdient hier wel kuddo's, maar de frontspelers zijn natuurlijk wel degene die het zware werk moeten doen.

De beste verdediger: Er is nog geen enkele noemswaardige massa afgeweerd vind ik. De enige deftige massa's die uitgevoerd zijn, zijn die van kakaka en die hebben altijd spelers gebroken. Als ik dan toch iemand moet nomineren gaat deze naar predec ondanks zijn hopeloze ligging toch nog goed stand houden. Wel weer triest dat babe deze speler een aanbod gedaan heeft, if you can't beat them, recruit/intern them?

Het grootste ego: Mezelf, ik heb een groot ego maar ik weet gewoon dat ik een van de betere spelers van heel tw ben als ik actief ben dus ja dan mag je wel een ego hebben :D

Beste leider: Leiding kakaka , zoals hierboven al vermeld, al onze actief slagen, de sfeer is goed, kwaliteit is aanwezig, we hebben de zaakjes 100% op orde en dat zal ook zo blijven ;)

Slechtste leider: Murena, een uitleg lijkt me niet nodig

Meest overschatte stam: Babe, deze stam heeft nog niks bewezen behalve dat ze enorm triest zijn en alles waar ze niet door komen gwn een aanbod doen om te recruiten of te internen. Vanaf het moment dat er meer front is met kakaka zal deze stam direct vallen, babe ziet er uit als een stam waar er amper groepssfeer is. Bij de eerste tegenslaag zal babe als een kaarthuis in elkaar vallen.

Meest onderschatte stam: Kakaka, ik denk niet dat mensen al door hebben hoeveel activiteit en kwaliteit er in deze groep zit.

Meest overschatte speler: Freyr44, er zijn 2 scenario's wanneer dit account een massa gaat krijgen. 1: Dit account gaat alle stamdef opvragen en zo hard overstacken dat stamgenoten in de problemen gaan komen, 2: Het account gaat direct kapot bij de eerste massa. Freyr is een typisch account wat er niks van kan en via interns toch een hoge rang kan behalen en daarom denkt dat ze goed zijn. Vanaf het moment dat wij een deftige aanval gaan opzetten op dit account zal wel duidelijk worden dat ze niet goed genoeg zijn om met de grote jongens mee te gaan.

Meest onderschatte speler: Gregory, Heb de indruk dat dit acc enorm onderschat wordt, echter heb ik 100% vertrouwen dat greg zijn mannetje zal staan tegen babe.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Rise against , Alle knulletjes in babe die achter de R2W mentaliteit van babe staan.

Favoriete forum poster: Rob en global knowledge, Spotprenten van hoge kwaliteit met deze 2, en ook in serieuze discussies kunnen ze met sterke punten komen.

Minst favoriete forum poster: Heer jeffrey, IQ van een goudvis

Mooiste actie van de wereld: Massa schedel, stabber die lekker hard wordt aangepakt en alle smidjes verliest door onze kata's, zal ze leren om MB's te stabben.

Meest belovende speler voor de toekomst: DOI

Meest belovende stam voor de toekomst: Kakaka

Grootste blunder: Murena
 

DeletedUser79878

Guest
Goede lijst, k mis echter Koning Kameel bij beste speler.

Er zijn in kakaka wel een stuk of 5 a 6 accounts die er met kop en schouders bovenuit steken in vergelijking met de andere spelers op w67 maar smash voorlopig het meest.

Die valt hier onder ;)
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Kijk mij gewoon een sterke poster zijn. Ik wist dat ik goed was met men handen, maar dat typen er onderdeel van was, hoho xx
 
Reactiescore
163
Beste speler: smashingone: optimale ligging gecreëerd/aan het creëren, mooie ODA, mooie rang 1 (verwacht niets anders van Cees). Hij verdient die rang ook wel, good job.

Beste stam:
Kakaka. Eerst en vooral voor alle zure mensen die denken en zeggen: "ja ze kunnen enkel accs wegspelen omdat ze veel groter zijn en nu zelfs katas gebruiken". -> ik heb jou en je stam het niet zien doen? Dus ja ze zijn op dit moment zeker wel (met kop en schouders) de beste stam, mooi samenspel voor zover ik weet en zie!

De beste stam speler:
Ga deze voorlopig openlaten. Zullen overal wel stamspelers zitten, behoren zelf atm nog niet tot 1 van de topstammen dus kan dit nog moeilijk inschatten.

De beste aanvaller:
Mediated: aan zijn ODA te zien krijgt hij zijn dorpen niet gratis maar slaagt er toch in mooi mee te groeien met de hogere rangen, dus bij deze.

De beste verdediger:
sched.. predec*: heeft de (waarsschijnlijk niet fantastische
georganiseerde) massa van Babe toch mooi weten af te slagen!

Beste leider:
Kakakatoenplukker: houdt iedereen in Kakaka tevreden met het beleid en de stam blijft goed draaien en dat zie ik momenteel bij niet veel andere stammen. Misschien karel123 van KI, doet ook heel erg zijn best kan ik zelf beamen!

Slechtste leider:
Murena, yes but actually no.

Meest overschatte stam:
Babe, zit ongetwijfeld heel wat kwaliteit in deze stam maar die rang 1/2 hebben ze enkel bijeengerecruit.

Meest onderschatte stam:
Prime. Liggen daar mooi in het zuiden, leuke en goede spelers!

Meest overschatte speler:
Freyr44: ok ja staat hoog, maar betwijfel of die mee endgame gaat spelen, aangezien de grote groei door de vele interns.

Meest onderschatte speler:
AlbinoPino. Denk persoonlijk dat we daar nog veel van mogen verwachten.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Albino, Rage Parrot, Kakakasquad en het liefst vanal bij men eigen mbtjes zoals nu :p

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Artery (KI-speler), echt een rot'speler'.

Favoriete forum poster:
Rob, gimme more memes yes.

Minst favoriete forum poster:
Meh, kan iedereen wel hebben atm

Mooiste actie van de wereld:
Toch wel de actie op schedel

Meest belovende speler voor de toekomst:
anonymous forever, nice cluster + ligt redelijk safe door stam en nog langs meerdere kanten groeiemogelijkheden.

Meest belovende stam voor de toekomst:
Kakaka

Grootste blunder:
Meyrem Almaci die denkt ze de verkiezingen gewonnen heeft omdat ze in 3 steden de grootste is.

Voor wie heb je nu echt respect:
Mijn co'tjes :)
 

DeletedUser77689

Guest
Dit lezen doet me denken aan the human centipede.

Om de ketting te doorbreken hierbij mijn lijstje. Zal wat minder up to date lijstje zijn aangezien ik de laatste paar weken niet meer zo actief speel.

Beste speler: De beste speler is naar mijn mening de speler die ervoor zorgt dat andere plezier hebben in het spelletje. Geen zin om veren in iemands reet te stoppen.

Beste stam:
stam.. veel getwijfeld maar kies hier toch voor de boomstam.

De beste stam speler:
uiteraard is Jaap Stam de beste speler.

De beste aanvaller:
Doe ik wederom geen uitspraken over maar zal wel iemand van kakaka zijn gezien oda van de spelers.

De beste verdediger:
Schedel. Weken terug lagen ze al onder vuur, zonder de moed te verliezen of iets in te leveren. Natuurlijk is er altijd een vinger op de pijnlijke plek te houden, ieder team maakt fouten. De manier waarop Schedel hier ineens als slechte deffer word afgebeeld vind ik persoonlijk nietecht toon geven van respect voor je vijand, natrappen is makkelijk. Krap je eerder achter de oren met de vraag waarom er zoon overmacht nodig was of dat het zolang heeft geduurd voor hij daadwerkelijk gepakt is..

Beste leider:
Eerlijk is eerlijk, kakaka maakt een zeer sterke indruk. Aangezien het een premade is kan ik niet anders dan toegeven dat dit een mooi staaltje werk is.

Slechtste leider:
Dat ben ik zelf. Het moment dat ik de leiding moet pakken is er al iets goed mis in de stam. Ik ben hier te impulsief voor, verder heb ik geen geduld, ben ik snel geirriteert, heb ik hekel aan deftige pm's of zeurende spelers.
Naast mezelf zou ik graag Robin van Mulgrut op het podium willen. Deze speler is niet in staat om zijn emoties te bedwingen of objectief te blijven.

Meest overschatte stam:
Ga ik geen uitspraak over doen,

Meest onderschatte stam:
-

Meest overschatte speler:
Voor mij persoonlijk is dat Mulgrut. Had echt heel wat meer verwacht van dit account.

Meest onderschatte speler:
-

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Een hele berg oudstamgenoten van vorige werelden die ik nog niet gesproken heb sinds ik weer even ben gaan kijken. Verder mis ik kletsmajoren Raymon&Maxim

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Iedere speler die serieus denkt dat mn account gestabt zou hebben.

Favoriete forum poster:
Die heb ik absoluut niet. Vind dat er veel te weinig respect is voor elkaar op dit forum en het te erg voor propaganda doeleinden word gebruikt. Hierop heb ik vaker de reactie gekregen: Daarom heet het forum P&P. True. Maar tijden veranderen. Zijn steeds minder forumbezoekers, en veel spelers hebben besloten om hier niet meer aan mee te doen omdat het er giftig aan toe gaat. Trek daar een les uit, en gebruik het om spelers buiten je stam te leren kennen ipv mensen tegen elkaar op te zetten.

Minst favoriete forum poster:
Ene mortua bla bla of bla bla mortua. Weken geleden dat hij constant de confrontatie zocht, dingen uit verband trok, aannames maakte, ons constant zwart aan het maken was zonder enig bewijs. Vervolgens stopt hij compleet met reageren op het moment dat hij een zinnig weerwoord krijgt. Paar dagen later nog toen hij weer ergens poste begon hij met dat hij als ie tijd had op mn post zou reageren om er volgens niet meer op terug te komen. Zwakke vertoning was het.

Mooiste actie van de wereld:
Hangt helemaal af van wat je mooi vind. De actie van kakaka is mooi. Ze hebben iedereen goed geflasht. Maargoed, ik stel me dan voor hoe kakaka reageerders hadden gereageerd als hun tegen partij zoiets deed. Want als je het van de andere kant bekijkt hebben hun leden hun oude stammen flink bedonderd door de agenda van een premade door te zetten, dat hierbij kennelijk geen slachtoffers zijn gevallen geeft enkel blijk van dat ze dondersgoed weten dat ze er niet mee weg zouden komen als ze oud stammies echt benadeeld hadden. Vind ik eerlijk gezegd ook een vorm van r2w.

Meest belovende speler voor de toekomst:
We zullen zien

Meest belovende stam voor de toekomst:
We zullen zien.

Grootste blunder:
Dat is toch wel het vertrouwen dat Noct had in enkele spelers.

Voor wie heb je nu echt respect:
Anton: haalde het bloed onder mn nagels vandaan kon m wel wurgen. Duurde even voor ik doorhad dat hij t erom doet. Steven(mn co): fijne gast om mee om te gaan, zowel als co/stamgenoot/tegenstander.
Verder heb ik respect voor iedere speler die niet runt terwijl ie weet dat er enkel nog te verliezen valt.
 
Reactiescore
972
Dit lezen doet me denken aan the human centipede.

Om de ketting te doorbreken hierbij mijn lijstje. Zal wat minder up to date lijstje zijn aangezien ik de laatste paar weken niet meer zo actief speel.

Beste speler: De beste speler is naar mijn mening de speler die ervoor zorgt dat andere plezier hebben in het spelletje. Geen zin om veren in iemands reet te stoppen.

Beste stam:
stam.. veel getwijfeld maar kies hier toch voor de boomstam.

De beste stam speler:
uiteraard is Jaap Stam de beste speler.

De beste aanvaller:
Doe ik wederom geen uitspraken over maar zal wel iemand van kakaka zijn gezien oda van de spelers.

De beste verdediger:
Schedel. Weken terug lagen ze al onder vuur, zonder de moed te verliezen of iets in te leveren. Natuurlijk is er altijd een vinger op de pijnlijke plek te houden, ieder team maakt fouten. De manier waarop Schedel hier ineens als slechte deffer word afgebeeld vind ik persoonlijk nietecht toon geven van respect voor je vijand, natrappen is makkelijk. Krap je eerder achter de oren met de vraag waarom er zoon overmacht nodig was of dat het zolang heeft geduurd voor hij daadwerkelijk gepakt is..

Beste leider:
Eerlijk is eerlijk, kakaka maakt een zeer sterke indruk. Aangezien het een premade is kan ik niet anders dan toegeven dat dit een mooi staaltje werk is.

Slechtste leider:
Dat ben ik zelf. Het moment dat ik de leiding moet pakken is er al iets goed mis in de stam. Ik ben hier te impulsief voor, verder heb ik geen geduld, ben ik snel geirriteert, heb ik hekel aan deftige pm's of zeurende spelers.
Naast mezelf zou ik graag Robin van Mulgrut op het podium willen. Deze speler is niet in staat om zijn emoties te bedwingen of objectief te blijven.

Meest overschatte stam:
Ga ik geen uitspraak over doen,

Meest onderschatte stam:
-

Meest overschatte speler:
Voor mij persoonlijk is dat Mulgrut. Had echt heel wat meer verwacht van dit account.

Meest onderschatte speler:
-

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Een hele berg oudstamgenoten van vorige werelden die ik nog niet gesproken heb sinds ik weer even ben gaan kijken. Verder mis ik kletsmajoren Raymon&Maxim

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Iedere speler die serieus denkt dat mn account gestabt zou hebben.

Favoriete forum poster:
Die heb ik absoluut niet. Vind dat er veel te weinig respect is voor elkaar op dit forum en het te erg voor propaganda doeleinden word gebruikt. Hierop heb ik vaker de reactie gekregen: Daarom heet het forum P&P. True. Maar tijden veranderen. Zijn steeds minder forumbezoekers, en veel spelers hebben besloten om hier niet meer aan mee te doen omdat het er giftig aan toe gaat. Trek daar een les uit, en gebruik het om spelers buiten je stam te leren kennen ipv mensen tegen elkaar op te zetten.

Minst favoriete forum poster:
Ene mortua bla bla of bla bla mortua. Weken geleden dat hij constant de confrontatie zocht, dingen uit verband trok, aannames maakte, ons constant zwart aan het maken was zonder enig bewijs. Vervolgens stopt hij compleet met reageren op het moment dat hij een zinnig weerwoord krijgt. Paar dagen later nog toen hij weer ergens poste begon hij met dat hij als ie tijd had op mn post zou reageren om er volgens niet meer op terug te komen. Zwakke vertoning was het.

Mooiste actie van de wereld:
Hangt helemaal af van wat je mooi vind. De actie van kakaka is mooi. Ze hebben iedereen goed geflasht. Maargoed, ik stel me dan voor hoe kakaka reageerders hadden gereageerd als hun tegen partij zoiets deed. Want als je het van de andere kant bekijkt hebben hun leden hun oude stammen flink bedonderd door de agenda van een premade door te zetten, dat hierbij kennelijk geen slachtoffers zijn gevallen geeft enkel blijk van dat ze dondersgoed weten dat ze er niet mee weg zouden komen als ze oud stammies echt benadeeld hadden. Vind ik eerlijk gezegd ook een vorm van r2w.

Meest belovende speler voor de toekomst:
We zullen zien

Meest belovende stam voor de toekomst:
We zullen zien.

Grootste blunder:
Dat is toch wel het vertrouwen dat Noct had in enkele spelers.

Voor wie heb je nu echt respect:
Anton: haalde het bloed onder mn nagels vandaan kon m wel wurgen. Duurde even voor ik doorhad dat hij t erom doet. Steven(mn co): fijne gast om mee om te gaan, zowel als co/stamgenoot/tegenstander.
Verder heb ik respect voor iedere speler die niet runt terwijl ie weet dat er enkel nog te verliezen valt.

Als je mijn naam niet eens kan opnoemen en zo'n absurd slecht lijstje post, hoef ik je ook niet serieus te nemen :p
 

DeletedUser73162

Guest
Minst favoriete forum poster: Ene mortua bla bla of bla bla mortua. Weken geleden dat hij constant de confrontatie zocht, dingen uit verband trok, aannames maakte, ons constant zwart aan het maken was zonder enig bewijs. Vervolgens stopt hij compleet met reageren op het moment dat hij een zinnig weerwoord krijgt. Paar dagen later nog toen hij weer ergens poste begon hij met dat hij als ie tijd had op mn post zou reageren om er volgens niet meer op terug te komen. Zwakke vertoning was het.

Afgrijselijke poster. BAH
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Toch wel wat jammer dat ik door vijanden niet als favoriete poster wordt bestempeld
 

DeletedUser80587

Guest
Beste speler
Koning Kameel IX dan toch.
Top 3 van deze wereld ontloopt elkaar niet veel.
Maar de koning heeft meer tegenstanders moeten verslaan.

Beste stam
Kakaka.

De beste stam speler
Moeilijk te zeggen,denk Freyr44 op basis van de ondersteuning die hij toch aan zijn stammies geeft.

De beste aanvaller
Koning Kameel IX op basis van stats.

De beste verdediger
Ga hierbij een stammie nomineren,Alexandria Morgan.
Hij heeft van de week ook aardig wat moeten deffen,en daarbij 1 dorp verloren vind dat gezien zijn ligging ook wel een prestatie.

het grootste ego
Op het AF is dat Rob.
Ken hem verder niet en,zal wel een account binnen Kakaka zijn.
Een ego is prima hoor mag dat wel,overdrijf het alleen niet.

Beste leider
Op het moment leiding van Kakaka daar kom je niet onderuit.
Lijkt allemaal goed georganiseerd daar.

Slechtste leider
Kan ik geen uitspraken over doen,niet genoeg info.

Meest overschatte stam
Kakaka,vinden zichzelf al erg goed dan moet je uitkijken dat je jezelf niet overschat

Meest onderschatte stam
Babe,word steeds gesproken over r2w maar dat wil niet zeggen dat het een slecht geheel is,ook daar is nog van alles mogelijk.

Meest overschatte speler
Vind ik ay caramba 16 van de 66 overnames betreft hier veroveringen die geen bb,s of interns zijn.


Meest onderschatte speler
Saesee tiin.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten
Magical Kiki,van stam wisselen en dan de volgende dagen oud stamleden aanvallen en edelen,mag best wat tijd tussen zitten vind ik dan.

Favoriete forum poster
Global knowledge voor zijn spotprenten
Rob. omdat zijn berichten altijd iets in mij triggeren,soort arrogantie die op de 1 of andere manier in je hoofd gaat zitten.

Minst favoriete forum poster
Rise Against sowieso.

Mooiste actie van de wereld
Actie op mijn stammie schedel daar heb ik een mening over.
Alleen heeft weinig nut om die op het AF te delen.
Dus daarom mooiste actie moet nog komen.

Meest belovende speler voor de toekomst
Mephitis lijken me wel gemotiveerde gasten.

Meest belovende stam voor de toekomst
Babe omdat die de enige zijn die het Kakaka lastig kunnen maken.

Grootste blunder
Dat wij zelf weer te lang doorspelen op deze wereld terwijl deze wereld eigenlijk voor ons al verneukt is.(taalgebruik -1)
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Beste speler
Koning Kameel IX dan toch.

De beste aanvaller
Koning Kameel IX op basis van stats.

het grootste ego
Op het AF is dat Rob.
Ken hem verder niet en,zal wel een account binnen Kakaka zijn.
Een ego is prima hoor mag dat wel,overdrijf het alleen niet.

Favoriete forum poster
Global knowledge voor zijn spotprenten
Rob. omdat zijn berichten altijd iets in mij triggeren,soort arrogantie die op de 1 of andere manier in je hoofd gaat zitten.

Zou je wel bijna denken dat dat ego nog terecht is ook als je mij 2x heel positief nomineert! :redface:
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Ja moet ik jou uit mijn lijstje halen of hoe zit het. Tefok.
Die jaloezie siert je niet hoor :mad2:
 
Reactiescore
1.278
Meest overschatte speler
Vind ik ay caramba 16 van de 66 overnames betreft hier veroveringen die geen bb,s of interns zijn.

Oef zal m'n best doen om het tegendeel te bewijzen. Hoop erop dat jij dit van dichtbij gaat mogen meemaken:D
 

DeletedUser80587

Guest
Oef zal m'n best doen om het tegendeel te bewijzen. Hoop erop dat jij dit van dichtbij gaat mogen meemaken:D

Als jij daar waarde aan hecht prima.
1vs1 altijd goed joh,of heb je 6 stammies,4 moraalbrekers en kata,s nodig om ons noobs weg te krijgen?
 
Reactiescore
1.278
Als jij daar waarde aan hecht prima.
1vs1 altijd goed joh,of heb je 6 stammies,4 moraalbrekers en kata,s nodig om ons noobs weg te krijgen?

Mweh hecht er niet veel waarde aan hoor, maar vind het wel leuk om mensen weg te knallen die mij (of iemand uit mij team) als overschat op het AF neerzetten. Hoe en wanneer dit zal gebeuren zie je vanzelf wel ... speel namelijk volgens mijn eigen spelregels en niet die van jou hehe.

Voor de rest ben ik blij dat je zelfkennis hebt, erkenning van je tekortkomingen is onderdeel van de route om een betere speler te worden.
 
Bovenaan