Golden awards

Reactiescore
1.278
Meest overschatte speler:
Melisandre
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
Is dat jouw lijstje Anton? Kort hoor. Inspiratieloze noob
 

DeletedUser41926

Guest
Aangezien er graag nieuwe lijstjes gezien worden en wanneer ik die niet post enkel Kakaka zijn eigenwaarde nog verder kan opkrikken. Hier mijn lijstje met ook wat ander geluid.

Beste speler: Smashingone, was dit al op w26 en laat zien nog steeds top te zijn. Is op weg naar zijn eerste wereldwinst, waar is het op w26 misgegaan?

Beste stam: Kakaka, kan er met zo'n voorsprong moeilijk iets anders op zeggen.

De beste stam speler: Babor, maakt zichzelf ondergeschikt aan stambelang. Heeft Babe zich erg op verkeken.

De beste aanvaller: Smashingone

De beste verdediger: Predec

Het grootste ego: Murena?

Beste leider: Leiding Kakaka ook al heb ik hier geen ervaring mee.

Slechtste leider: Leiding Babe, inmiddels gemerkt dat communicatie hier schortte.

Meest overschatte stam: Snow

Meest onderschatte stam: Zes

Meest overschatte speler: Lord Neos

Meest onderschatte speler: Cracksparrow / Magmador

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Noem hier enkel personen waarmee dat nog niet is gebeurd. AyCaramba, smashingone, Rise Against.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Lord Neos, Koning Kameel IX.

Favoriete forum poster: /

Minst favoriete forum poster: Rob. Propaganda op forum hoort erbij, maar naar mijn mening sla je de plank vaak mis.

Mooiste actie van de wereld: Niet toetreden bij Babe.

Meest belovende speler voor de toekomst: Cracksparrow / Magmador

Meest belovende stam voor de toekomst: Fight hoop dat wij Kakaka nog een eindstrijd kunnen geven die noemenswaardig is.

Grootste blunder: /

Voor wie heb je nu echt respect: Predec, is bij de vorming van Fight over persoonlijke vetes heengestapt. Heeft deze direct uitgesproken en heeft zich sindsdien teamplayer getoond.

Vriendelijke groeten vanuit Fight.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
Begint met Cees te feliciteren op weg naar zen eerste wereldwinst en hij wilt met Danny in een stam, alsof de rest van de lijst nog geloofwaardig overkomt nu
 

DeletedUser41926

Guest
Begint met Cees te feliciteren op weg naar zen eerste wereldwinst en hij wilt met Danny in een stam, alsof de rest van de lijst nog geloofwaardig overkomt nu

Oef. Geloofwaardig of niet, lijst is op mijn eigen mening gebaseerd, ik hoef niet de mening van iemand anders te verkondingen.
 
Reactiescore
972
Oef. Geloofwaardig of niet, lijst is op mijn eigen mening gebaseerd, ik hoef niet de mening van iemand anders te verkondingen.

Ik vind het een leuk lijstje, een keer een wat ander inzicht. Echter moet je wel uitkijken met meningen die op verkeerde feiten zijn gebaseerd, dat maakt het minder geloofwaardig.
 

DeletedUser73162

Guest
Smash heeft gewoon werelden gewonnen, doe je onderzoek of post überhaupt niet.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
Dat zeg je alleen maar omdat hij niet bij jou in een stam wilt he? Maar snap ik best, zijn maar weinig mensen die de intimidatie van het beste account van w67 aankunnen
 
Bovenaan