Golden awards

DeletedUser41926

Guest
Smashingone heeft inderdaad werelden gewonnen als stam maar voor zover ik zie niet 1e geworden in de spelers ranglijst.

Op w26 stond hij als mijn buurman lange tijd eerste en heeft hij me fair weggespeeld. Niks dan respect voor deze speler en de manier van communiceren toen de tijd.

@Global Knowledge Thanks. Maak je geen zorgen. Ik lig er niet wakker van.
 
Reactiescore
20
Beste speler: Smashingone, was dit al op w26 en laat zien nog steeds top te zijn. Is op weg naar zijn eerste wereldwinst, waar is het op w26 misgegaan?

Paar maanden nadat de winst vast stond en paar weken voordat de wereld eindigde barbaar geworden omdat ik/co/vv'er vergat in te loggen, like a pro.
 
Reactiescore
967
Cees zal wel weer gecarried worden. Dat was op W61 ook zo het geval en daar tenslotte ook terecht niet in de top 3 geeindigd. Naab.
 
Reactiescore
182
Nog babe/snow/fight/zes leden die een lijstje willen maken? Ben benieuwd naar wat inzichten uit andere stammen. Ikzelf kan wel een lijstje maken maar ik weet enkel hoe het in kakaka is gelopen dus zou nogal een eenzijdig lijstje zijn.
 
Reactiescore
1.367
Nog babe/snow/fight/zes leden die een lijstje willen maken? Ben benieuwd naar wat inzichten uit andere stammen. Ikzelf kan wel een lijstje maken maar ik weet enkel hoe het in kakaka is gelopen dus zou nogal een eenzijdig lijstje zijn.

Beste speler: Rise Against
Beste stam: Kakaka
De beste stam speler: Niet echt iemand gezien die zichzelf opofferde, ikke ikke ikke
De beste aanvaller: Van geen enkele stam heb ik een aanval gezien, enkel kaka
De beste verdediger: Predec, babe is hier paar keer op doodgelopen, verder niets speciaals gezien
Het grootste ego: Poe, paar spelers van kaka doen zich vrij stoer voor op het AF, maar valt geloof ik allemaal wel mee...
Beste leider: Binnen Babe was er geen goede leider, ook geen benoeming waard dus
Slechtste leider: Freyr44 mist naar mijn mening het inzicht om leider te zijn, aardige speler maar wilt graag alles recruiten wat los en vast zit.
annonymous & mediated weinig plannen, weinig openheid/transparant. Vele besluiten kwamen als verrassing.
Meest overschatte stam: Ik denk dat velen in babe zichzelf overschatten. Terwijl kakaka rustig in 3 verschillende stammen zich het noorden veilig maakten wilden we hier zonder goede clusters met iedereen oorlog voeren. Toen kaka eindelijk 1 stam werd, moesten er ineens recruits gedaan worden waar we de safe totaal niet voor hadden.
Meest onderschatte stam: fight/404, meerdere keren zijn hier spelers van babe op doodgelopen terwijl ze steeds een grote bek hadden dat ze er makkelijk door zouden komen
Meest overschatte speler: Psy nurse, speler die het begin van het einde voor babe inluidde.
Meest onderschatte speler: Chef.frikandel. Mensen van babe wilden hem er niet bij hebben, maar het zijn gewoon geweldige groeierts
Met wie zou zeker graag in een stam zitten, al deze accounts/spelers zou ik sowieso willen hebben:

  • Chef frikandel.
  • Diamondback.
  • Christiaan van anno.
  • Ramon van Mediated.
  • Albinopino.
  • Tribaljakke
  • Justin van wife
  • Agent bough
  • Stef van DoI (ex freyr44).
  • Lexie van interdictum(?)
  • Maut
  • Verder zijn er nog wel wat kaka spelers die, als ze aan jou kant staan, chill zijn (je weet zelluf)
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
  • Fortisplatinum
  • Mephitis
  • red sky at morning
  • Psy nurse

Favoriete forum poster: Mensen die goede memes posten
Minst favoriete forum poster: Gappies die denken constant mensen te moeten beledigen
Mooiste actie van de wereld: kaka, heb iedereen er voor gewaarschuwd en nog kon er niets tegen gedaan worden, door incapabele leiders en arrogantie
Meest belovende speler voor de toekomst: Smashingone, cracksparrow
Meest belovende stam voor de toekomst: Kaka
Grootste blunder: W67 beginnen en blijven spelen in een stam zonder echt plan
Voor wie heb je nu echt respect: De spelers die het kaka nog moeilijk willen proberen te maken
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
470
Beste speler: Rise Against
Beste stam: Kakaka
De beste stam speler: Niet echt iemand gezien die zichzelf opofferde, ikke ikke ikke
De beste aanvaller: Van geen enkele stam heb ik een aanval gezien, enkel kaka
De beste verdediger: Predec, babe is hier paar keer op doodgelopen, verder niets speciaals gezien
Het grootste ego: Poe, paar spelers van kaka doen zich vrij stoer voor op het AF, maar valt geloof ik allemaal wel mee...
Beste leider: Rise Against, poging gedaan veel transparant en met democratie voor elkaar te krijgen, helaas mocht het niet baten want we speelden niet als stam van 15 maar als groepjes van 2/3/4 dat zich niet wilde laten leiden.
Slechtste leider: Freyr44 mist naar mijn mening het inzicht om leider te zijn, aardige speler maar wilt graag alles recruiten wat los en vast zit.
annonymous & mediated weinig plannen, weinig openheid/transparant. Vele besluiten kwamen als verrassing.
Meest overschatte stam: Ik denk dat velen in babe zichzelf overschatten. Terwijl kakaka rustig in 3 verschillende stammen zich het noorden veilig maakten wilden we hier zonder goede clusters met iedereen oorlog voeren. Toen kaka eindelijk 1 stam werd, moesten er ineens recruits gedaan worden waar we de safe totaal niet voor hadden.
Meest onderschatte stam: fight/404, meerdere keren zijn hier spelers van babe op doodgelopen terwijl ze steeds een grote bek hadden dat ze er makkelijk door zouden komen
Meest overschatte speler: Psy nurse, speler die het begin van het einde voor babe inluidde.
Meest onderschatte speler: Chef.frikandel. Mensen van babe wilden hem er niet bij hebben, maar het zijn gewoon geweldige groeierts
Met wie zou zeker graag in een stam zitten, al deze accounts/spelers zou ik sowieso willen hebben:

  • Chef frikandel.
  • Diamondback.
  • Christiaan van anno.
  • Ramon van Mediated.
  • Albinopino.
  • Tribaljakke
  • Justin van wife
  • Agent bough
  • Stef van DoI (ex freyr44).
  • Lexie van interdictum(?)
  • Maut
  • Verder zijn er nog wel wat kaka spelers die, als ze aan jou kant staan, chill zijn (je weet zelluf)
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
  • Fortisplatinum
  • Mephitis
  • red sky at morning
  • Psy nurse

Favoriete forum poster: Mensen die goede memes posten
Minst favoriete forum poster: Gappies die denken constant mensen te moeten beledigen
Mooiste actie van de wereld: kaka, heb iedereen er voor gewaarschuwd en nog kon er niets tegen gedaan worden, door incapabele leiders en arrogantie
Meest belovende speler voor de toekomst: Smashingone, cracksparrow
Meest belovende stam voor de toekomst: Kaka
Grootste blunder: W67 beginnen en blijven spelen in een stam zonder echt plan
Voor wie heb je nu echt respect: De spelers die het kaka nog moeilijk willen proberen te maken

Hoe kan je jezelf als beste leider neerzetten?
 
Reactiescore
1.367
Laatst bewerkt:

DeletedUser81005

Guest
Beste speler: Rise Against

Met wie zou zeker graag in een stam zitten, al deze accounts/spelers zou ik sowieso willen hebben:
  • Chef frikandel.
  • Diamondback.
  • Christiaan van anno.
  • Ramon van Mediated.
  • Albinopino.
  • Tribaljakke
  • Justin van wife
  • Agent bough
  • Stef van DoI (ex freyr44).
  • Lexie van interdictum(?)
  • Maut
  • Verder zijn er nog wel wat kaka spelers die, als ze aan jou kant staan, chill zijn (je weet zelluf)

Thanks :p
 
Reactiescore
2.444
Beste speler: Meerdere sterke accounts, niet echt een die er met kop en schouders bovenuit steekt.
Beste stam: Kakaka
De beste stam speler: /
De beste aanvaller: Kakaka, niet dat de kwaliteit hoog was (was ook niet nodig) maar de enigste die massaal aanvielen.

De beste verdediger: Predec, al ligt dit wellicht meer aan de aanvaller die niet doorzet dan de verdediger.
Het grootste ego: Koning Kameel XII, je kunt jezelf niet wekenlang promoten (al kon ik het wel waarderen) zonder deze titel te krijgen.
Beste leider: Leiding Kakaka
Slechtste leider: Leiding Babe, leiding verloor alle directie bij het wegvallen van Kenneth. Aanvallen werd ten allen koste vermeden in de hoop dat er een makkelijkere optie gekozen kon worden.

Meest overschatte stam: Babe
Meest onderschatte stam: /
Meest overschatte speler: Ken tegenwoordig weinig spelers meer om hier goed over te kunnen oordelen.
Meest onderschatte speler: ''
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Detlefst, Mediated, Christiaan van ano (ondanks deze wereld geen goede leider, wel een actieve stamspeler)
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Rise against, Fortisplatinum, de rest van team ano (veel grootspraak aan het begin vd wereld maar na een korte periode al inactief)
Favoriete forum poster: Aantal erg goede spotprentjes voorbij zien komen, maar verder mensen die op een nette/normale manier communiceren hier.
Minst favoriete forum poster: /
Mooiste actie van de wereld: Account Albinopino dat de leiding van Babe welgeteld 3 weken aan het lijntje wist te houden ondanks bezwaren vanuit meerdere stamleden binnen Babe.
Meest belovende speler voor de toekomst: /
Meest belovende stam voor de toekomst: Fight, al denk ik dat er geen stam is die nog tegengas kan geven tegen Kakaka op dit moment.

Grootste blunder: Beleid van Babe, na een start waarbij dreigingen meteen werden weggespeeld, veranderde dit beleid drastisch en onverklaarbaar uit angst voor Dood/Kakaka. Alles moest en zou diplomatisch opgelost worden, account's moesten fuseren en massa's mochten niet meer uitgevoerd worden omdat spelers een eventuele versterking tegen Kakaka konden zijn. Dit verpesten voor vele het spelplezier maar bovendien verpesten het de groei, dreiging en potentie van de stam Babe die het early game liet zien.

Voor wie heb je nu echt respect: Accounts die deffen tot het einde, iets wat ik zelf beloofd had maar niet kon waarmaken door fusie/delete.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Je wist ook niet zo goed welke romeinse cijfers er moesten staan dus je zet maar snel iets zonder op te zoeken!!! Deugeniet

Verder leuk lijstje
 

Deleted User - 487958296

Guest
Grootste blunder is niet meer murena
De wereld verpauperd
 

DeletedUser41926

Guest
Mooiste actie van de wereld: Account Albinopino dat de leiding van Babe welgeteld 3 weken aan het lijntje wist te houden ondanks bezwaren vanuit meerdere stamleden binnen Babe.

Apart. Wij hebben Babe 8 dagen laten wachten exact, in deze 8 dagen is het plan van Babe 3x gewijzigd, waarnaar wij op dag 8 onze eigen weg kozen met samenstellen van Fight.

Babe daarentegen heeft ons al eerder 20 dagen laten wachten op antwoord of wij in hun plannen voor zouden kunnen komen. Na 20 dagen heeft Rise against ons duidelijk gemaakt van niet. 2 weken later kwam Babe met het plan uit bovenstaande alinea, waar wij toen dus uiteindelijk voor hebben bedankt.
 
Reactiescore
2.444
Apart. Wij hebben Babe 8 dagen laten wachten exact, in deze 8 dagen is het plan van Babe 3x gewijzigd, waarnaar wij op dag 8 onze eigen weg kozen met samenstellen van Fight.

Babe daarentegen heeft ons al eerder 20 dagen laten wachten op antwoord of wij in hun plannen voor zouden kunnen komen. Na 20 dagen heeft Rise against ons duidelijk gemaakt van niet. 2 weken later kwam Babe met het plan uit bovenstaande alinea, waar wij toen dus uiteindelijk voor hebben bedankt.

Apart, dan is jullie actie toch wat minder mooi dan ik dacht en ligt de fout nog meer bij onszelf. Ikzelf en omliggende spelers wilden jullie allang wegspelen maar werd telkens verteld dat er gesprekken bezig waren met jullie team.
 

Deleted User - 487958296

Guest
Laten we niet het moment vergeten waar ik 2 weken wachtte op antwoord van babe. Vervolgens moest ik heel omslachtig van freyr horen dat het een nee was, en moest ik zelf bij mediated een antwoord afdwingen. Compleet incapabel.
 
Reactiescore
524
Beste speler:
Hier ga ik (nog) niemand benoemen. Ieder team heeft zijn sterke (maar ook zwakke) kanten laten zien.

Beste stam:
Dit is geen moeilijke keuze, Kakaka. Zowel op individueel vlak ben ik van mening dat Kakaka meer capabele spelers in huis had maar daarnaast zijn alle spelers ook een collectief. Al bij het overnemen van de eerste dorpen werden er clears opgeofferd voor stamgenoten. Het verschil met de rest heeft Kakaka in mijn ogen gemaakt tussen de 10 en 50 dorpen waarbij vooral [INF] en later .Kush hebben mogen meemaken wat de kracht van een earlygame intensieve samenwerking is.
In de start zat er veel potentie in [INF] en later ook en Babe maar de interne strubbelingen hebben ervoor gezorgd dat ze het niet waar hebben kunnen maken.

De beste stam speler:
Om de bovenstaande reden wil ik hier het collectief van Kakaka benoemen. Vaak worden hier spelers benoemd met veel ODS, maar als je als stam weinig aanvallen binnenkrijgt hebben sommigen simpelweg niet de mogelijkheid om deze ODS bijeen te sprokkelen.

Het grootste ego:
Het team van Koning Kameel IX. Zowel IG als hier op het AF zijn er genoeg mensen die met een te groot ego rondliepen maar dit acc is één van de weinigen die het ook heeft waargemaakt, de rest is simpelweg weggespeeld.

Beste leider:
Ik kan hier wel de 12 personen opnoemen die onderdeel zijn van de leidingchat van Kakaka maar dat lijkt me overbodig. De kracht van de stam/leiding is de eendracht en het stambelang dat boven alles komt op de cruciale momenten. Indien je als nieuwkomer binnenkomt en eisen stelt ben je ook meteen de eerste die kan vertrekken.

Slechte leider:
Op deze werelden hebben vele leidingen gefaald dus om hier de slechtste aan te wijzen is niet gemakkelijk.
Allereerst ging het goed fout bij [INF] waar strategische fouten, egoïsme en het gebrek aan stambelang de val hebben ingeleid.
Later ging het fout binnen 404 omdat de leiding er te ambitieus was (op gebied van rekrutering) waardoor de focus verkeerd kwam te liggen. Dit in combinatie met het gebrek aan communicatie heeft een aantal leden doen besluiten te leaven.
Als laatst benoem ik de leiding van Babe, ook hier was er een behoorlijk gebrek aan strategisch inzicht en zaten er teveel ego's op een hoopje die niks amper iets voor elkaar over hadden waardoor er geen vooruitgangen werden geboekt.

Meest overschatte stam:
De drie hierboven genoemde stammen bestaan niet meer in de oorspronkelijke vorm. Van stammen die momenteel de top van de ranglijst aanvoeren schat ik LB het laagste in. Het is een samenstelling van meerdere rimstammen die nog niks gepresteerd hebben maar momenteel wel rang4 bezitten.

Meest onderschatte stam:
Indien Fight/Zes leert van de eerder gemaakte fouten en de ego's opzij weten te zetten kunnen ze nog enige tegenstand brengen aan Kakaka. Hopelijk gaan we ze niet onderschatten en ontstaat er nog een degelijke eindstrijd.

Meest overschatte speler:
Opnieuw is hier een aardige lijst op te noemen van spelers die er ondertussen niet meer zijn. Van de huidige top zou ik Tribbeljakke nomineren. Ik ken de spelers versee niet persoonlijk maar alleen het cluster maakt het al een pittige opgave om stand te laten houden tegen Kakaka indien de fronten zich weer vormen. Daarnaast staat de spelers (als rang 7) slechts op de 70e plek met ODA en 42e met ODS (terwijl zijn stam al genoeg tegenslagen heeft gehad).
Freyr 2.0 in mijn ogen.

Meest onderschatte speler:

-

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:

Iedereen zonder misplaatste ego :engel:
(en ik bepaal of dat het geval is of niet)

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:

Zie hierboven

Grootste blunder:
Zo erg van kata's houden dat je in je nieuwe dorpen geen edels meer kan maken door de ontbrekende smid.

Mooiste actie van de wereld:

Ik twijfel tussen 2 gebeurtenissen waar Danny beiden een rol in speelt:
- Danny al vanaf de start verkondigd dat Kakaka eraan komt maar niemand die er wat mee doet (tot het te laat is).
- Danny die zich laat internen voor Kakaka de kans heeft om zijn grootste fan een destructief cadeautje te geven.
 
Bovenaan