Golden Awards

DeletedUser13688

Guest
Beste speler:
Ik heb geen idee wie ik hier moet neerzetten. Er zullen wel een heleboel prima spelers zijn. Ik denk dat de teams van The American Sniper en TraseColare best goed zijn. Ik weet dat Vito Corleone een prima speler is. CrackSparrow heeft 21 mil gefarmed, dus die zal vast wel iets weten wat ik niet weet :p

Beste stam:

Ik denk dat Red op het moment het meest interessant is om aan te zien. Ze hebben sowieso de beste MB's..!

De beste stam speler:

Poeh, dit is een lastige. Ik weet op deze wereld niet echt wie de beste stamspeler is. Er is nog niet genoeg gebeurt voor mij om dit te kunnen beoordelen. Ik weet wel dat ik het een groot plezier vind om met Baudi samen te spelen. Erg vriendelijke speler die altijd bereid is om mensen te helpen. Daarnaast denk ik dat ik zelf wel een prima stamspeler ben gezien de vele vv's die ik heb genomen om treintjes te snipen en juist te stacken enzo :p

Het grootste ego:
Hopeful, uiteraard.

Beste leider:

Denk dat Denissen wel een prima leider is.

Slechte leider:

Zit hier toch te denken aan die leider van Toon, alhoewel ik wel respect heb voor hoe hij zijn stabbende spelers op de plaats heeft gezet. Jammer genoeg kostte hem dit zijn stam.

Meest overschatte stam:

Denk stiekem dat Pugna wel een beetje overrated is. Spelers hadden allemaal veel lagere farm stats en 3-4x meer punten dan ik. Nu hebben ze relatief prima farm stats, maar goed, dat is ook niet zo raar als je in principe pp er tegenaan hebt gegooid tot je genoeg troepen hebt om iedereen in de buurt die minder heeft uit te kunnen schakelen.

Meest onderschatte stam:

Ik denk dat Free. wel een goede stam is.

Meest overschatte speler:

The Rainbow Chicks. No offense, maar haal de pp weg en wat houdt je over? Een top 20 account, misschien. Prima. Maar goed, dit is weer zo'n gevalletje van extreme exponentiële groei vanwege de pp die er tegenaan gegooid kon worden. Ik vind dat erg jammer. Zullen verder vast wel prima zijn, maar denk dat ze op max de helft van hun account hadden gezeten als ze niet zo'n extreme voorsprong konden krijgen door al 't pp gebruik.

Meest onderschatte speler:

Das Römische Reich. Weet niet of hij/zij überhaupt onderschat wordt, maar lijkt me een erg sterke speler met veel lef. Ziet er ook niet uit als een zware pp misbruiker. Doet het goed in een gebied waar groeipotentieel behoorlijk gering is vanwege de CF van verschillende grote stammen die daar op elkaar liggen.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:

Zou wel bij Calamity, The American Sniper en Vito Corleone W12 willen zitten.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:

Mikeeeeeeeeeeeeeeeee3

Mooiste speler naam:

The Alcoholic Dream. Doet me denken aan mijn studententijd.

Mooiste stam naam:

Knights of the round table. Tag: Knight. Zo lekker basic :)

Het tofste topic:

Deze en die discussie over barbarendorpjes edelen :p

Het domste topic:

Auto-updatende mapjes topic, omdat ik geen top 15 speler ben en dus niet elke ochtend eventjes lekker m'n eigen scheten kan ruiken terwijl ik glorieus baad in mijn harde winning

Favoriete forum poster:

atropine, Calamity. Zie niet zo heel veel mensen op het AF heutzutage.

Minst favoriete forum poster:

squirtle, mikeeeeeeeeeeee3

Dikste wannabe op het forum:

Idem

Dikste wannabe in het spel:

Nice ult Amumu

Meest belovende speler voor de toekomst:

triton7890 en macnate

Meest belovende stam voor de toekomst:

Weet ik niet. Waarschijnlijk Red, maar die staan al behoorlijk hoog hé... dus ik ga maar voor een ander anoniem stammetje: Victual Brothers (Vic.). Liggen ergens leuk in de rim van het noord-oosten, waar de minste directe concurrentie van andere stammen is. Kunnen maar zo veelbelovend zijn :p veel concurrentie is er in ieder geval niet.

Mooiste profiel foto van spelers:

panda6forever

Mooiste profiel foto van stammen:

Adios

Grootste blunder:

In verkeerde volgorde spelers aangevallen en geedeld waardoor ik mijn 3e target niet meer mocht pakken ivm 20:1 puntenregel :(

Mooiste actie van de wereld:

Dat bonus dorpje in c56 dat ik heb geedeld waar de pp prijzen nog 150 ijzer voor 1 pp zijn waardoor ik van geen pp naar 600 pp ben gegaan in 1 dag :cool:




 

Deleted User - 487776907

Guest
Meest onderschatte speler:
Das Römische Reich. Weet niet of hij/zij überhaupt onderschat wordt, maar lijkt me een erg sterke speler met veel lef. Ziet er ook niet uit als een zware pp misbruiker. Doet het goed in een gebied waar groeipotentieel behoorlijk gering is vanwege de CF van verschillende grote stammen die daar op elkaar liggen.​
Vraag me af hoe ze W59 en W60 willen gaan combineren :)
 
Reactiescore
177
Beste speler:
The American Sniper, Calamity., Mystery Men en Coruscant (niemand noemt hem omdat die nog klein is).

Beste stam:
Red en Koets

De beste stam speler:
Hier nomineren we ons zelf voor een account wat 24/7 online is en altijd klaar staat voor vv of andere dingen die van belang zijn om de wereld te overleven en hopelijk zelfs te winnen.

Het grootste ego:
Ik zelf (Carlo)

Beste leider:
Benikzelf hij heeft het goed op orde binnen Savage en .Da Vinci werkt goed samen bij Savage

Slechte leider:
Nog geen ervaring op deze wereld mee gehad

Meest overschatte stam:
SI

Meest onderschatte stam:
Savages

Meest overschatte speler:
Kan hier nog niemand voor nomineren want ken nog niet veel mensen.

Meest onderschatte speler:
Coruscant ze zijn nog klein maar hier zit een ijzersterk team op.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
The American Sniper, Camality. en TraseColare

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:

zheQ93 (na de stab op Royal) en TheQuickBear (stab)

Mooiste speler naam:

The American Sniper

Mooiste stam naam:
Koets

Het tofste topic:

Geen

Het domste topic:
Geen

Favoriete forum poster:
Geen

Minst favoriete forum poster:

Geen

Dikste wannabe op het forum:
Geen

Dikste wannabe in het spel:
-Free- de schatjes
Meest belovende speler voor de toekomst:
Coruscant, Nidal, The American Sniper

Meest belovende stam voor de toekomst:
Koets en Red

Mooiste profiel foto van spelers:

Mooiste profiel foto van stammen:
Grootste blunder:
De massa van NoLimits op ons wat een fail.
Mooiste actie van de wereld:
Er komen nog genoeg mooie acties aan tot nu toe is het nog niet veel. Maar denk de aanval op AapjeKlapKlap.

MvG,

Carlo
 

DeletedUser78169

Guest
dit is echt een kontlik lijstje zonder enige vorm van argumentatie.
 
Reactiescore
141
Vind het ook jammer, lijken er erg makkelijk vanaf willen komen...
 

DeletedUser13688

Guest
En dat nadat ik er zoveel moeite in heb gestoken. Het is een schande..!
 

DeletedUser78169

Guest
effe vernoemen om wat te vernoemen en dan posten zo motiveer je ook niemand om zelf een lijstje te maken
 

DeletedUser79266

Guest
Beste speler:
The american snipert staat voor mij hier bovenaan. Een sterk team met een mooie ligging. Daarnaast een goed stel spelers vanuit andere wereld die samen op dit account spelen. Verder vind ik ook I Just Knocked You Out een sterk team dat met een mooie ligging ver kan komen!


Beste stam:

Momenteel ga ik voor de stam Red. Erg mooie ligging met genoeg groei mogelijkheden. Echter denk ik dat er daar nog wel enkele leden bij zullen moeten komen om een mogelijke eindstrijd echt te gaan winnen want tegen 15 actieve spelers van een andere stam zal het knap lastig worden. Toch mooi dat een stam voor langere tijd compact durft te blijven.

De beste stam speler:
Beste stam speler lijkt me momenteel nog amper te bepalen. Stam speler is iemand die VVs draait, ondersteunt en zich daar buiten om inzet voor de stam. Omdat ik hier te weinig vanaf weet ga ik puur uit van de ondersteuning en kom ik uit bij de speler Louisiane. Mooie ondersteuning voor die grote en toch denk ik dat er betere stam spelers zullen zijn/komen

Het grootste ego:
Niet van toepassing.

Beste leider:

Hiervoor ga ik voor onze eigen leiding van Faith. omdat ik vind dat ze het aardig voor elkaar hebben. Ondanks dat het terughalen van Murus naar buiten toe misschien gek over kwam en ik me daar ook in kan vinden vanuit de buitenwacht hebben ze het verder prima op orde. Goede communicatie intern en ze houden de boel actief. De overige stammen komen voor mij ook zeker niet slecht over maar van Faith leiding weet ik het meest.

Slechte leider:

Weinig ervaring deze wereld met leiding gehad en naar buiten toe kan ik in iedereen zn manier van stamvorming wel iets vinden. Zoals hierboven gezegd ben ik hier te weinig van op de hoogte.

Meest overschatte stam:

Overschat ga ik hier niet noemen maar een stam die ik niet in de top 10 zie blijven op korte termijn is Free. Dit omdat ik daar maar 1 speler zie die een goede groei door maakt en dat geeneens op basis van interessante spelers die weg gespeeld zijn en ook de farmstats van Denissen zijn niet echt indrukwekkend te noemen. Als dat dan de beste speler is dan denk ik dat de rest niet het niet lang vol gaat houden.

Meest onderschatte stam:

Pugna voor zover je dat onderschat kan noemen. Hoor ze weinig tot niet bij de beste stammen en ik denk dat er daar toch een aantal sterke accounts bij zitten. Als die de activiteit hoog kunnen houden en juiste keuzes maken dan denk ik dat deze het ver kunnen schoppen.

Meest overschatte speler:

-

Meest onderschatte speler:

Ga ik voor een stamgenoot Et Murus Magnificum. Weg gezakt in de ranglijst maar ik denk dat dit een team is dat het nog heel ver gaat schoppen. Hebben erg sterk team op zitten dus die zie ik met hun farm mogelijkheden en ligging makkelijk en snel kunnen groeien.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Zou wel bij Calamity, Insomnia en The American Sniper willen zitten.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:

Niet echt mensen waarvan ik nu zeg die wil ik er niet bij hebben.

Mooiste speler naam:

Das Romische Reich.

Mooiste stam naam:

Last Resort. vind ik wel wat hebben.

Het tofste topic:

Golden awards

Het domste topic:

Rate de speler, leuk om te lezen maar schijt vervelend om er tijd in te steken als je zelf aan de beurt bent.

Favoriete forum poster:

Calamity zie ik mooie post maken en ook Rawberrrry leest lekker weg..

Minst favoriete forum poster:

Hopefully

Meest belovende speler voor de toekomst:
Das Romische Reich

Meest belovende stam voor de toekomst:
Ik denk dat ik hier opnieuw Red. ga zetten maar daarnaast denk ik dat Faith. ook ver kan komen op deze wereld. Hoor weinig over de stam en dat kan je als negatief en positief bestempelen maar ik hoop dat we het als Faith zijnde ver kunnen schoppen.

Mooiste profiel foto van spelers:

Lo inolvidable.

Mooiste profiel foto van stammen:

Adios

Bedankt voor je lay-out rawberrry;)

Grtzzzz
 
Bovenaan