Golden Awards

Reactiescore
1.283
Dan heb je een naam TAS. The American Sniper. Een aardig team dat klopt maar als dat het beste team is van deze wereld dan hoop ik dat w61 nooit zal uitkomen. Early game farmden deze spelers 0. Ze waren althans niet op te merken in de top 20 farmranglijst. Nu staan ze net op nummer 10 en met zo een goede MB als prego inter verwacht je toch dat dit account hogere farminkomsten zou hebben mits hun clears aardig vol zullen zitten. Mijn vermoeden gaat uit naar een goed gebruik van pp in combinatie met een zeer goede MB maar dus zeker niet de beste speler van deze wereld.

Toch fijn om ook eens iets anders te lezen, al kies je wel meteen het andere uiterste met de uitspraak over dat w60 dan maar de laatste zou moeten zijn.

Wat betreft het farmen, begin vd wereld hebben we langere tijd rang 2 farmen gestaan maar dat werd indd minder en minder (to bad).
Top 10 is ook niet benoemingswaardig maar het werd wel eens tijd dat we daar weer energie in steken.

Een deel van de lage farm rang ligt simpelweg aan onszelf maar het is helaas niet zo dat wanneer je een mb hebt, je met onze groei die we doormaakte geen off over boord gooit dus daar kan ik me dan weer niet helemaal in vinden.

Vooralsnog zijn we zelf ook verbaasd over de vele benoemingen, niet omdat we denken niet tot de top te behoren maar meer omdat we onszelf nog moeten bewijzen.

Pp gebruik is erg aan de lage kant tov sommige andere, als we 2 k gebruikt hebben buiten de standaard futures om dan zitten we in de goede richting.

Thanx voor de opbouwende kritiek en we gaan ook jou nog overtuigen :rolleyes:
 

DeletedUser78169

Guest
mensen zijn er om te overtuigen en in sommige zaken te overdrijven daarvoor is het AF een geschikte plek :)
 
Reactiescore
768
Chicago farmt ook wel lekker :eek:
 
Reactiescore
853
Meest belovende speler voor de toekomst: Nice Ult Amumu dit account heeft zo een perfecte ligging. Volledig in de rim afgezonderd van iedereen en volledig safe. Ze zullen echter wel moeten rekening houden met het constant lage moraal dat ze zullen hebben. Dat doen ze tot nu toe goed met een laag puntengem. Dit account zal de eerste weken geen tot weinig tegenstand hebben dus ik verwacht een hele snelle groei daar.
Ey thanks voor de nominatie maatje, denk zelf ook dat we een zeer goede toekomst tegemoet zullen zien. Het enige wat nog ontbreekt is een degelijk stam op het moment :)
 
Reactiescore
1.367
Ey thanks voor de nominatie maatje, denk zelf ook dat we een zeer goede toekomst tegemoet zullen zien. Het enige wat nog ontbreekt is een degelijk stam op het moment :)

;);)
 
Reactiescore
141
Meest overschatte speler: Dit is in mijn ogen echt niet moeilijk hierbij nomineer ik Cracksparrow. Als dit account dubbel zo actief is als op w56 dan heeft de stam koets een mooie intern binnen nu en een maand.

Beetje jammer wel dit. Je weet zelf dat crack altijd een van de actiefste accounts is geweest op 56 (op SotN & TBC na) totdat Melvin het team verliet. Al met al lijkt het me wel leuk om je dan het tegendeel te bewijzen :)
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
3.457
4D493224-9D3C-47FD-A672-87DEAD23AD4C.png 0D44E56C-F8A0-4AFE-9944-C571F4C5AC76.png
Beetje jammer wel dit. Je weet zelf dat crack altijd een van de actiefste accounts is geweest op 56 (op SotN & TBC na) totdat Melvin het team verliet. Al met al lijkt het me wel leuk om je dan het tegendeel te bewijzen :)
Ik zou zeggen log eens in op w56 en bekijk je lijst met vakantievervanging eens ;-)

En oh , weet nog wel dat jullie allemaal tegelijk op vakantie gingen zonder dat van elkaar te weten? :p
 
Reactiescore
3.457
Savior heeft meer actieve uren gemaakt met jullie vv dan Crack zelf ten tijde van vooral incommings .
Vind je een aardige jongen Jesse maar praat geen poep aub.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser76765

Guest
Beste speler: niet-nini, speelt intussen alweer op zijn derde account

Beste stam: Frozen Yogurt

De beste stam speler: Jefrike, toen hij in lc zat heeft hij altijd erg zijn best gedaan voor Koets

Het grootste ego: Unique, blijf die pms sturen

Beste leider: Wiebe-king, lekker opgefokt raken :like:

Slechtste leider: -

Meest overschatte speler:
Rage Parrot wordt echt overschat

Meest onderschatte speler: TheRainbowChicks, als Femke even goed tw speelt als dat ze trekt, dan trekt ze sowieso the rbc naar de wereldoverwinning

Met wie zou je zeker graag in een stam zitten: TheRainbowchicks, "we drinken bier, geen wekkers, geen vv"

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Consequence of Ignorance, moet je heel de tijd opletten of je de wet niet overtreed

Mooiste speler naam: The Owner3

Mooiste stam naam: -

Het tofste topic: Stablijst

Het domste topic: Regels

Favoriete forum poster: Die gast die zich heel de tijd moet verdedigen omdat hij bbs edelt

Minst favoriete forum poster: -

Dikste wannabe op het forum: -

Dikste wannabe in het spel: Tycho (Dreaden)

Meest belovende speler voor de toekomst: Consequence of Ignorance heeft een mooie toekomst in C65

Meest belovende stam voor de toekomst: Famkelouisefanclub

Mooiste profiel foto van spelers: Rage Parrot

Mooiste profiel foto van stammen: -

Grootste blunder: Stijn op het account

Mooiste actie van de wereld: Nathalie <3
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
604
Savior heeft meer actieve uren gemaakt met jullie vv dan Crack zelf ten tijde van vooral incommings .
Vind je een aardige jongen Jesse maar praat geen poep aub.

Ik weet nog wel dat er met moeite bemanning was gevonden voor dat account, ook na de incommings. Pieter heeft toen met VV edelsgespamt op Warmachine
 
Reactiescore
3.457
Ik weet nog wel dat er met moeite bemanning was gevonden voor dat account, ook na de incommings. Pieter heeft toen met VV edelsgespamt op Warmachine
Ik weet nog wel dat Crack wilde fuseren met een vijandelijk account zodat de activiteit omhoog gekrikt kon worden:p
 
Reactiescore
141
Savior heeft meer actieve uren gemaakt met jullie vv dan Crack zelf ten tijde van vooral incommings .
Vind je een aardige jongen Jesse maar praat geen poep aub.

Hier nogmaals even op reageren, tot de tijd dat Melvin vertrok waren we zelf een actief account. Tijdens de vakantie was inderdaad een rot periode, daar begon de ellende eigenlijk. Zeker omdat daar de incomings begonnen. Verder ontken ik niet dat daarna crack veel op vv heeft gestaan hoor, maar als je van een team van 4 naar 1 gaat zonder al te veel tijd wordt het lastig om een front account alleen te bespelen. Zeker als de nieuwe co's niet loggen
 
Reactiescore
3.457
Hier nogmaals even op reageren, tot de tijd dat Melvin vertrok waren we zelf een actief account. Tijdens de vakantie was inderdaad een rot periode, daar begon de ellende eigenlijk. Zeker omdat daar de incomings begonnen. Verder ontken ik niet dat daarna crack veel op vv heeft gestaan hoor, maar als je van een team van 4 naar 1 gaat zonder al te veel tijd wordt het lastig om een front account alleen te bespelen. Zeker als de nieuwe co's niet loggen
Laat mij hier geen screens plaatsen van Melvin hoe inactief jullie waren.

Jij beweert dat jullie op Sotn en Tbc na, het actiefste account waren op w56,Jesse jullie waren enorm inactief!
Enige reden dat jullie nu nog op w56 zijn is omdat ik medelijden met je had na maanden weg geweest te zijn. Crack was intern van Sotn en ik heb je laten bestaan punt!
Maak het niet mooier dan dat het is please.
 
Bovenaan