Golden Awards

Deleted User - 487776907

Guest
Jeetje wat een kontenlik wereld is W60, de één na de andere reet/lijst komt online :eek:.

Keep it up guys, eindelijk weer wat activiteit op het AF!
 
Reactiescore
141
Ik ga zelf ook maar eens een lijstje droppen:

Beste speler:
Op dit moment vind ik het lastig om één beste speler te noemen, gezien er meerdere accounts spelen waar ik in het verleden leuke dingen van gezien heb. Als ik dan toch moet kiezen, ga ik voor calamity. Leuke spelers met een leuk verleden, tevens gaan ze aardig op deze wereld.

Beste stam:
Er is nog geen beste stam, wel veel stammen met potentie. Hieronder vallen Koets, Red en Adios. Ben benieuwd hoe het gaat lopen als deze stammen de fronten dicht op elkaar krijgen.

De beste stam speler:
Hier kies ik voor McDonald Trump. Laatst nog clears gesmeten voor de stammies, altijd de mogelijkheid om de vv te nemen en verder gewoon erg leuke spelers.

Het grootste ego:
De ego's moeten zich nog laten zien op deze wereld :)

Beste leider:
Ik ga hier geen beste leider noemen. Echter heb ik wel lof voor de leider van Koets, ltDarky, en dan met name Jasper. Hij houd de Koets toch draaiende. Tevens heb ik ook respect voor de leider van Red, gezien ze het toch al zo lang hebben volgehouden.

Slechte leider:

Gelukkig ben ik nog niet in aanraking geweest met slechte leiders op deze wereld.

Meest overschatte stam:
Faith. Leuk dat deze stam tweede staat op de ranglijst, maar zo veel heb ik nog niet van ze gezien. Tevens is de kwaliteit van de spelers (met uitzonderingen nagelaten) ook niet denderend.

Meest onderschatte stam:

Adios. Toch knap dat ze zonder echt op te vallen wel mee doen in de top. Hele leuke farmers ook.

Meest overschatte speler:
The Rainbowchicks. Ja, er spelen wel wat leuke spelers op, maar ze zijn nou niet per definitie beter dan spelers buiten de top 10. PP heeft ze een handje geholpen, ben benieuwd hoe ze later in het spel gaan laten zien dat ik het mis heb.

Meest onderschatte speler:

Don Pablito. Veel mensen zijn geneigd te zeggen dat Don na de early game ingekakt is. Echter heeft het account veel tegenslagen gehad, continu op stacks gelopen en 9 van de 10 treinen die gesniped werden. Nog steeds zitten hier geweldige spelers op die het potentieel hebben om met de wereldtop mee te draaien. Ik denk dat ze vanzelf weer hun weg gaan vinden en mee kunnen met de rest.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:

Calamity:
Voorheen wel eens tegen gespeeld, tof team, leuke spelers

Das Römische Reich:
W59 heb ik veel gesprekken met Sjoerd gehad, de hoofdspeler van het account. Lijkt me tof om een wereldje samen met hem te spelen.

macnate:
Oude bekende, leuke tijden gehad op W48

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:

Ben nog geen spelers tegengekomen waarbij ik een naar gevoel heb gehad.

Mooiste speler naam:

Something Unique vind ik toch wel wat hebben

Mooiste stam naam:

Hierbij kies ik voor de Koets, maar dan meer om het verhaal achter de naam dan de naam zelf.

Het tofste topic:

Reet de speler, altijd leuk

Het domste topic:

Alle topics die zwaar off-topic gaan.

Meest belovende speler voor de toekomst:
Ik denk dat we nog veel van Denissen gaan zien. Tevens zal hij toch ergens gaan moeten bepalen of die bij Free blijft of een andere stam zoekt, dan kan het nog wel eens leuk worden.

Meest belovende stam voor de toekomst:

Koets, Red of Adios. Een echte keuze kan ik nog niet maken, gezien ze alle drie goed opweg zijn, maar zichzelf nog moeten bewijzen.

Mooiste profiel foto van spelers:

Nowhere in the sun, verder vind ik niet dat er mooie plaatjes zijn :s

Mooiste profiel foto van stammen:

Faith heeft wel een mooie

Grootste blunder:

1600 lc laten doodlopen op een gestackte farm

Mooiste actie van de wereld:
Zoveel moois is nog niet geweest, ik laat deze even open.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Het domste topic:
Rate de speler, leuk om te lezen maar schijt vervelend om er tijd in te steken als je zelf aan de beurt bent.

Voor wat hoort wat he.

Jeetje wat een kontenlik wereld is W60, de één na de andere reet/lijst komt online :eek:.

Keep it up guys, eindelijk weer wat activiteit op het AF!

Haha, ik als mod en de wereld wordt een kontenlik wereld. Toeval? I think not!
 

Deleted User - 487776907

Guest
Haha, ik als mod en de wereld wordt een kontenlik wereld. Toeval? I think not!

Dit bedoel ik. 2 seconden later popt er gewoon weer één de grond uit, waarmee chanteer jij die jongens Hope??
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Of het nou kontenlik is of niet, lijstjes zijn altijd wel leuk !
Uiteraard is (beetje) argumentatie wel welkom maar in de meeste lijstjes komt het ook wel een beetje terug.

Valt me wel op dat de meningen heel erg verdeeld zijn bij onder- en overschat, stammen die op beide plekken worden genoemd etc. :eek:
 

DeletedUser78825

Guest
Valt me wel op dat de meningen heel erg verdeeld zijn bij onder- en overschat, stammen die op beide plekken worden genoemd etc. :eek:

Kan te maken hebben met wat mensen binnen hun stam horen (of binnen het account) t.o.v. hun eigen mening, etc.
 

DeletedUser77632

Guest

Beste leider:
Denk dat Denissen wel een prima leider is.


Ik ga zelf ook maar eens een lijstje droppen:

Meest belovende speler voor de toekomst:
Ik denk dat we nog veel van Denissen gaan zien. Tevens zal hij toch ergens gaan moeten bepalen of die bij Free blijft of een andere stam zoekt, dan kan het nog wel eens leuk worden.

Ik zou hier toch nog even aandacht willen besteden aan de post die ik maakte ongeveer een maand geleden:

https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/de-stabbers-van-w60.199990/page-8#post-6230403

Destijds geen reactie op gekomen maar nu er meer activiteit komt kan het wel interessant zijn.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser60607

Guest
Ik ga zelf ook maar eens een lijstje droppen:

...

Mooiste profiel foto van spelers:
Nowhere in the sun, verder vind ik niet dat er mooie plaatjes zijn :s

Mooiste profiel foto van stammen:

Faith heeft wel een mooie

...

Credit where credit is due,

Stamplaatje van Faith is ook door 1 van de spelers op Nowhere gemaakt FYI
 

DeletedUser74880

Guest
Ik wil ook altijd nog een lijst maken.. Maar ik ken te weinig spelers hier op heel W60 hehe (zoals elke wereld). Zodra ik genoeg info zal ik ook een lijstje maken. :)
 

DeletedUser78169

Guest
Mits deze wereld toch geilt op GA lijstjes zal ik er zelf ook maar eens eentje maken.

Beste speler:
De eerste vraag die ik me hierbij stel is, is er wel een beste speler op deze wereld, ik zal daarom een aantal veelgenoemde accounts bekijken.

Je hebt bijvoorbeeld Lord Alessio met het meeste verslagen tegenstanders. De ODA geilers zouden direct zeggen dat is het beste account want hij heeft het hoogste ODA. Terwijl dit ook een weerspiegeling kan zijn van de verkeerde targets nemen. Doordat hij niet zoveel dorpen overneemt met zijn hoog ODA geef ik hem dit plaatsje niet.

Dan heb je een naam TAS. The American Sniper. Een aardig team dat klopt maar als dat het beste team is van deze wereld dan hoop ik dat w61 nooit zal uitkomen. Early game farmden deze spelers 0. Ze waren althans niet op te merken in de top 20 farmranglijst. Nu staan ze net op nummer 10 en met zo een goede MB als prego inter verwacht je toch dat dit account hogere farminkomsten zou hebben mits hun clears aardig vol zullen zitten. Mijn vermoeden gaat uit naar een goed gebruik van pp in combinatie met een zeer goede MB maar dus zeker niet de beste speler van deze wereld.

Last but not least the chicks ze begonnen deze wereld met een cluster dat lang geen cluster was. Iedereen zag dat dit niet sterk stond echter 50 dorpen later begint het iets of wat op een cluster te lijken. Ook geen extreem hoog oda tot je het optelt met dat van hun MB en dan zie je dat er al aardig wat gebashed is. Ze farmden meer dan iedereen doordat ze altijd veel voorsprong hadden maar maakten hier ook gebruik van. Al bij al een account met de potentie en activiteit vermoed ik. Benieuwd of ze zich verder kunnen ontplooien.

Beste stam: De beste stam vind ik persoonlijk Koets, de reden waarom ik ze hier zet is omdat zij zowat de enige stam zijn die al iets hebben moeten doen op deze wereld qua defwerk. Ze beginnen zuid wat problemen te krijgen maar dat is part of the game. Qua beleid kan ik spijtig genoeg niet oordelen want daar ken ik te weinig van en als men kijkt naar de meest ervaren stammen dan zal deze strijd tussen Red en koets gaan denk ik.

De beste stam speler: Ik kan hierbij niemand domineren want ken er te weinig

Het grootste ego: Ik vind dat het account calamity in de wereldchat wel zijn best doet. We hebben natuurlijk ook een squirtle op deze wereld maar zijn ego siert hem :p

Beste leider: Ik vind Lieselot van adios een zeer aangename leidster. Ze is objectief en kan knopen doorhakken wanneer het moet. Ook is ze een zeer gezellige dame om mee te praten dus wat mij betreft verdient zij deze plaats.
Slechte leider: Er zijn wellicht al heel slechte leiders geweest maar heb hier nog nooit kennis mee mogen maken.

Meest overschatte stam: De meest overschatte stam is volgens mij toch ook wel red. Ze hebben ervaring, ze zijn actief maar er kan nog zoveel gebeuren. Iedereen ziet hen als de stam dat kans maakt op wereldwinst net daarom denk ik dat men deze stam overschat. Er zullen nog veel mooie stammen komen en dat brengt ons probleemloos bij het volgende topic

Meest onderschatte stam: de meest onderschatte stam is in mijn ogen The new order. ze wordt niet echt onderschat maar volgens denkt niemand aan deze stam tot je hun ligging bekijkt. Ze controleren zonder enig probleem de noordoostelijke rim. Laat hun maar lekker groeien met veel safe. Ik verwacht vele grote dingen van hen.

Meest overschatte speler: Dit is in mijn ogen echt niet moeilijk hierbij nomineer ik Cracksparrow. Als dit account dubbel zo actief is als op w56 dan heeft de stam koets een mooie intern binnen nu en een maand.

Meest onderschatte speler: jaja hier ga ik toch gaan voor Punkerke. een actief account met de nodige ervaring.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Met jelle van exact, een toffe speler die nooit smorgens online is dus ideaal om een stabje op uit te voeren. Inge van savior of the North kan er ook wel altijd bij. Maar de echte topper is toch Jim van Squirtle the turtle en Savior of the North een must have als je veel wil bereiken.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: tot nu toe bevalt iedereen mij

Mooiste speler naam: Nowhere in the sun

Mooiste stam naam: Ad Fundum dit is zeer toepasselijk bij TW

Het tofste topic: reet de speler is wel tof om te lezen

Het domste topic: de praathoek

Favoriete forum poster: David ( leaving behind) nog altijd 1 der beste in het argumenteren en schrijven van teksten

Minst favoriete forum poster: Het zit hier vol van de posters die enkel met modder gooien, teveel om op te noemen.

Dikste wannabe op het forum:
iedereen probeert zich hier belangrijk te voelen denk ik

Dikste wannabe in het spel: Calamity hoort hier wel thuis

Meest belovende speler voor de toekomst: Nice Ult Amumu dit account heeft zo een perfecte ligging. Volledig in de rim afgezonderd van iedereen en volledig safe. Ze zullen echter wel moeten rekening houden met het constant lage moraal dat ze zullen hebben. Dat doen ze tot nu toe goed met een laag puntengem. Dit account zal de eerste weken geen tot weinig tegenstand hebben dus ik verwacht een hele snelle groei daar.

Meest belovende stam voor de toekomst:
Dit zou normaal red moeten zijn vanwege de combi ligging /ervaring en een goede MB stam.

Mooiste profiel foto van spelers: ik ben niet zo voor foto's, vind ze eigenlijk lelijk tegenvallen

Mooiste profiel foto van stammen: hetzelfde als hierboven

Grootste blunder: Het account tracecolare gooide 20 edels en 15 clears onder leiding van Jelle en nam geen enkel dorp. Flop of top?

Mooiste actie van de wereld: Er zijn spijtig genoeg nog geen mooie acties geweest deze wereld :(
 
Reactiescore
516
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Met jelle van exact, een toffe speler die nooit smorgens online is dus ideaal om een stabje op uit te voeren.

Hahahahaha :p

Grootste blunder: Het account tracecolare gooide 25 edels en 15 clears onder leiding van Jelle en nam geen enkel dorp. Flop of top?

Flop
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan