De Stabbers van W60

DeletedUser77646

Guest
Ik heb nu pas vernomen dat dit topic bestaat, ik ga het nu nader bekijken.

fuzz

@Lord dungeon
Nou die oude of nieuwe maak niet uit het gebeurd gewoon en die stam Toon is net zo erg .
Het zijn echte stabbers .

Waarom is heel Toon zo erg?

Edit:

Hierbij reactie van TQB

3059bcb0070f2316e420a0befc0ce693.png

c2631d3d9fd08169371516a5193a3b8f.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser78217

Guest
Het lijkt mij pas netjes opgelost als het slachtoffer tevreden is over de oplossing, uitleg en excuses is nog maar stap 1
 

DeletedUser78217

Guest
Dan is het in mijn ogen netjes opgelost. Al blijft het natuurlijk een ongelukkige gebeurtenis.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Aangezien dit opgelost is ga ik het verhuizen naar het algemeen stab topic :)
 

DeletedUser79190

Guest
Lijkt me opgelost dan.
Het verhaal met TQB is opgehelderd, maar zeker niet opgelost helaas.
Door de kamikaze actie van een TQB speler hebben ik en nog 2 stamleden dusdanig veel schade geleden, dat het gewoon niet meer te repareren valt. Hierdoor is deze wereld voor 2 van ons gewoon praktisch over. Die 3 weken haal je gewoon never meer in in deze fase. Erg vervelend.
Maar goed, een leer voor de volgende keer. En op naar wereld 61 dan maar, met hopelijk alleen maar eerlijke spelers. Want dat is wel het leukst!
 

DeletedUser77632

Guest
Inderdaad jumpen naar de rim? Op die manier behoud je wel je munten.
 

DeletedUser77632

Guest
Ik wil hier even wat ter sprake brengen, ik ga proberen zoveel mogelijk bewijs als mogelijk toe te voegen maar omdat het helaas al even geleden is zijn er geen rapportjes meer beschikbaar. Desbetreffende spelers hadden het ook niet bewaard.

Een bekende van mij kwam naar me toe en vertelde me over deze stab vandaag, ik vroeg gelijk om bewijs of iets dergelijks, rapportjes waren er niet meer. Het is destijds, op 31 januari jongsleden al een keer aangehaald maar er werd verder niet op gereageerd door mede AF-gangers. Wat opzichzelf logisch is omdat er weinig "bewijs" bij zit.

Weet er nog eentje. In onze stam speelde Voezoe. Onze topspeler Freakshow (op dat moment in de top10 van de wereld), had een andere top10 speler (Denissen) op het oog van een concurerende stam. Niet via het forum maar via mail hebben deze 2 samen een aanvalsplanning opgesteld.

Freakshow gooit clear en edeltrein eruit, volslagen doodgelopen omdat het beoogde dorp vol met defence stond van meerdere spelers. De volgende dag begint Voezoe samen met de concurerende stam met het aanvallen van zijn eigen stamlid met als resultaat dat Freakshow in no-time werd ingenomen.

Na aanleiding van bovenstaande ga ik proberen toch een soort van bewijsvoering uit de gegevens van TW-stats te halen. Nu weet ik dat, dat niet alles zegt. Maar ik heb er als onpartijdige weinig belang bij om dingen te zeggen die niet waar zijn. Interpreteer de volgende feiten voor jezelf en trek er een conclusie uit.


eb944761984a53b5ccd73efe1d00e216.png

Hierboven zien we dat Denissen zijn 2e dorpje krijgt zonder ODA stijging, in theorie zou hij dit dorpje al eerder gecleared kunnen hebben, dat klopt.

2c49c69da6f6facbbca80f6219533dbf.png

Dit is Denissen zijn 2e dorpje zonder ODA.

b1ec508efe90b547fd653371249e45fb.png

Hier zien we dat net voor de overname, de speler `Voezoe´ die ook aangehaald werd in het verhaal van @Korenwolf4ever de stam Sane verlaat.

ddf41664c92c6c01423c6b185556b741.png

Om vervolgens ruim een week later zijn ex-stammies aan te vallen, het dorp is uiteindelijk gerecapped en in bezit van Sane gebleven.

Zonder een rapportje zijn dit allemaal op zich zelf staande gebeurtenissen, daar ben ik mij van bewust. Maar hopelijk ziet de objectieve lezer ook dat het niet helemaal zuiver is

////
Schijnbaar zijn de spelers Eliaki en Neat hier ook bij betrokken, ik kan dit alleen niet aantonen dmv enkel TW-stats. Het enige wat er te zien is, is dat ze de stam Sane verlaten. Het is spijtig dat de berichten niet bewaard zijn en hopelijk is dit een les voor een ieder die ooit een keer een aanval krijg die als stab bestempeld kan worden; sla uw berichten op.

Nogmaals, ik ben onpartijdig hierin, ik weet ook dat mijn bewijsvoering niet heel sterk is. Maar ik zou het toch graag aan willen kaarten omdat ik een voorstander van gerechtigheid en fairplay ben. Ongeacht je ervaring of wat dan ook.



 

DeletedUser62190

Guest
Btw, nog ff over TQB. Een bekende stabber uit andere werelden. Wereld 52 was ik zelf slachtoffer en heb er ingame veel mensen over gehoord. Het gaat dan vaak over speler Vince.
 
Reactiescore
767
Btw, nog ff over TQB. Een bekende stabber uit andere werelden. Wereld 52 was ik zelf slachtoffer en heb er ingame veel mensen over gehoord. Het gaat dan vaak over speler Vince.

benieuwd wat van stab die dan heeft uitgevoerd op w52 en vind het wel grappig dat daarmee nu pas komt zoon kleine 8 werelden later
 

DeletedUser79164

Guest
Klopt, we hebben nu tot 3 keer toe iemand in de stam gehad die ineens zonder waarschuwing een andere stam; Free. met Denissen; gaat helpen.
Voezoe staat al beschreven.
Eliaki stapte uit de stam en begon meteen een aanval op zijn ex-maatje en buurman LordKingsman, waarna een speler van Free het dorpje inneemt.
En nu dus weer. Neat stapt midden in de nacht uit de stam en valt mij aan, waarna Denissen het dorpje (korenwolf4ever) in kan nemen. Ook dit is te zien aan verslagen tegenstanders Denissen.

Eliaki heb ik nog om een verklaring gevraagd, maar die wilde geen antwoord geven en probeerde me te laten bannen. Heb een waarschuwing gekregen waartegen ik in protest ben gegaan, die is door de moderator opgeheven omdat ik een heel nette mail heb geschreven ondanks alles.
Neat had me meteen al geblokkeerd. (rapportje van de aanval van Neat staat nog op het forum van Sane? ).
Overigens is hier geen twijfel over, Neat heeft het zelf op zijn eigen profiel gezet dat hij trots is op zijn actie.

Alle 3 de spelers zijn zonder verklaring de stam uitgegaan en hebben Free en Denissen aan de dorpjes geholpen. Dit is niet het spel zoals ik wil spelen, er zouden regels voor moeten zijn. Kan een moderator bijvoorbeeld zien of er pp betaald is aan die 3 ?
 

DeletedUser79190

Guest
Toch is het frustrerend dat dit soort acties niet worden bestraft, maar eerder beloond. Dit blijft een dubieus verhaal.
TQB en wij sturen al vroeg in de wereld verschillende aanvallen op elkaar. Daarbij zijn wij eigenlijk in het voordeel, maar we lijden beiden best flinke verliezen.
TQB stelt zelf, nota bene, een BG voor met onze stam. Hij ligt ten slotte midden tussen ons in. We gaan akkoord.
Er is daarna goed contact, over edelen, etc.
TQB vraagt me om os voor een dorp. Ik stuur ongeveer een kwart van mijn def.
De volgende morgen om 8uur stipt 3 edels op mijn dak. De zogenaamde vervanger wist niet van de BG af.. natuurlijk. Een vv-er die gelijk vroeg in de morgen in het wilde weg gaat edelen. Right.
Ik stuur hem zelfs nog dat we een BG hebben, en hij reageert dat hij het met de account houder opneemt.
Vervolgens stuurt ie nog wel even snel de laatste edel om me over te nemen.
Daarna pakt hij nog ff een dorp van een BG om het feest compleet te maken.
Savonds komt de verklaring, blame de vv-er. Hij had het allemaal niet zo goed begrepen de beste jongen. Jaja.
Ik geloof er eerlijk gezegd helemaal geen reet van. Dit is gewoon een vooropgezet plan. Drie mensen zijn gestabt en meneer speelt lekker vrolijk verder.
Belachelijk en dit verpest gewoon het hele spel imo.
 

DeletedUser74880

Guest
Toch is het frustrerend dat dit soort acties niet worden bestraft, maar eerder beloond. Dit blijft een dubieus verhaal.
TQB en wij sturen al vroeg in de wereld verschillende aanvallen op elkaar. Daarbij zijn wij eigenlijk in het voordeel, maar we lijden beiden best flinke verliezen.
TQB stelt zelf, nota bene, een BG voor met onze stam. Hij ligt ten slotte midden tussen ons in. We gaan akkoord.
Er is daarna goed contact, over edelen, etc.
TQB vraagt me om os voor een dorp. Ik stuur ongeveer een kwart van mijn def.
De volgende morgen om 8uur stipt 3 edels op mijn dak. De zogenaamde vervanger wist niet van de BG af.. natuurlijk. Een vv-er die gelijk vroeg in de morgen in het wilde weg gaat edelen. Right.
Ik stuur hem zelfs nog dat we een BG hebben, en hij reageert dat hij het met de account houder opneemt.
Vervolgens stuurt ie nog wel even snel de laatste edel om me over te nemen.
Daarna pakt hij nog ff een dorp van een BG om het feest compleet te maken.
Savonds komt de verklaring, blame de vv-er. Hij had het allemaal niet zo goed begrepen de beste jongen. Jaja.
Ik geloof er eerlijk gezegd helemaal geen reet van. Dit is gewoon een vooropgezet plan. Drie mensen zijn gestabt en meneer speelt lekker vrolijk verder.
Belachelijk en dit verpest gewoon het hele spel imo.

Huh :O


Je vond het toch opgelost?
 
Bovenaan