Calamity.
Beste offer 20/21
- Reactiescore
- 10.789
Ik trap maar vast af
Zal het vooral nog moeten doen met stats, ken de wereld nog lang niet.
Beste speler:
Beste stam:
De beste stam speler:
Het grootste ego:
Beste leider: .
Slechte leider:
Meest overschatte stam:
Meest onderschatte stam:
Meest overschatte speler:
Meest onderschatte speler:
Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Mooiste speler naam:
Mooiste stam naam:
Het tofste topic:
Het domste topic:
Favoriete forum poster:
Minst favoriete forum poster:
Dikste wannabe op het forum:
Dikste wannabe in het spel:
Meest belovende speler voor de toekomst:
Meest belovende stam voor de toekomst:
Mooiste profiel foto van spelers:
Mooiste profiel foto van stammen:
Grootste blunder:
Mooiste actie van de wereld:
Beste speler:
Stelt mij nog heel erg teleur. Zie weinig topspelers die ook veel hebben gevochten.
Ik ga nu voor Lord Alessio. Deze speler heeft de hoogste ODA rang, heeft wat weerstand gehad (Rang 17 ODD) en op de ondersteunerslijst rang 48, wat laat zien dat ze er in ieder geval iets aan hebben gedaan. Account staat nu op de zesde plek, vind ik erg netjes tot nu toe.
Beste stam:
Hier ga ik voor de stammen Koets en Red.
Dit omdat ik veel kwalitief goede spelers zie bij Koets, ze hebben veel gevochten en de spelers hebben een gunstige ligging.
Verder nomineer ik mijn eigen stam, ik heb echt zelden zo'n lekkere (pre-)made stam meegemaakt in begin wereld, kwaliteit is aanwezig en ligging is ook gunstig.
De beste stam speler:
Deze laat ik open, ik denk dat er nog vrij weinig acties zijn gedaan voor stamgenoten, en om te beoordelen puur op de ODS lijst, vind ik onzin.
Het grootste ego:
Jesper van Something Unique, duuh
Beste leider:
Laat ik ook even open. Ik heb nog geen leiders gezien die zich hebben weten te onderscheiden.
Slechte leider:
Hier ga ik dan toch al gauw naar de leiding van Toon, deze stam was een slecht voorbeeld, liet zien dat je eerste kon worden door massa recruiting (slecht recruitingsbeleid). Daarnaast hadden ze vrij weinig overzicht over hun leden.
Ik zag de val van deze stam al aankomen toen wij 5K punten waren en is ook al gebeurd even geleden.
Meest overschatte stam:
Hier richt ik me al snel op de stammen SI en Savage, deze twee stammen staan puur hoog op de ranglijst door massarecruiting in de core. Deze stammen gaan ook echt niks brengen tenzij hun samenstelling van leden snel verandert.
Meest onderschatte stam:
Ik denk niet dat er stammen zijn met beetje redelijke omvang die onderschat worden, deze laat ik nu open.
Hier ga ik toch The Rainbowchicks neerzetten. Dit account groeit explosief, maar kijk je naar de stats, dan zijn die wel heel teleurstellend. 29e op de ODA lijst, dat vind ik echt heel laag voor een account dat al 42 dorpen heeft veroverd, veel meer dan welke speler dan ook. Daarnaast hebben ze op de ODS lijst gewoon geen score, daar had echt wel iets mogen staan.
Hier vul ik Consequence of Ignorance in. Ik heb een beetje meegekregen hoe het daar ging, kregen al massaal incommings vanaf het moment dat ze uit de beginnersfase waren zowat. Maar toch staan ze er nog, en hebben een hele mooie ODD score (mede dankzij hun stam natuurlijk )
Met iedereen die nu in Red zit speel ik dolgraag nog een nieuwe wereld, echt toffe kerels. Verder nog wel enkele accounts deze wereld maar grootste deel uit de top ken ik niet.
TheQuickBear, brr stabber
Mooiste speler naam:
Nowhere in the sun, The Alcoholic Dream, Something Unique
Mooiste stam naam:
Pugna Pro Honore, Resurrection in Memoriam
Het tofste topic:
Het Golden Awards topic dat nu gestart is natuurlijk!
Het domste topic:
Het stabberstopic, heb je natuurlijk helemaal niets aan
Favoriete forum poster:
Onze @Rage Parrot
Zijn filmpje was natuurlijk genieten.
Ik heb (gelukkig) nog geen dikke eikels zien rondlopen hier, maar onlangs kwam ik Martijn @underground tacticz. weer tegen. Wegblijven jij!
@Nice Ult Amumu , denkt alles te zijn, en post het wel op een leuke manier vaak
Something Unique, onze Jesper die alles kan
Eternal Void, prachtige ligging, kan de rim straks mooi opedelen en een relaxed farmcluster starten.
Red en Koets, zijn de enige stammen die ik ver zie komen tot nu toe.
Mooiste actie van de wereld: Het oprichten van Red
Mijn grootste blunder: Een binnenkomende aanval vergeten te dodgen en 3 edels + 400 ram verliezen
Minst favoriete mod: Hopeful
Zal het vooral nog moeten doen met stats, ken de wereld nog lang niet.
Beste speler:
Beste stam:
De beste stam speler:
Het grootste ego:
Beste leider: .
Slechte leider:
Meest overschatte stam:
Meest onderschatte stam:
Mooiste speler naam:
Mooiste stam naam:
Het tofste topic:
Het domste topic:
Favoriete forum poster:
Grootste blunder:
Mooiste actie van de wereld:
Beste speler:
Stelt mij nog heel erg teleur. Zie weinig topspelers die ook veel hebben gevochten.
Ik ga nu voor Lord Alessio. Deze speler heeft de hoogste ODA rang, heeft wat weerstand gehad (Rang 17 ODD) en op de ondersteunerslijst rang 48, wat laat zien dat ze er in ieder geval iets aan hebben gedaan. Account staat nu op de zesde plek, vind ik erg netjes tot nu toe.
Beste stam:
Hier ga ik voor de stammen Koets en Red.
Dit omdat ik veel kwalitief goede spelers zie bij Koets, ze hebben veel gevochten en de spelers hebben een gunstige ligging.
Verder nomineer ik mijn eigen stam, ik heb echt zelden zo'n lekkere (pre-)made stam meegemaakt in begin wereld, kwaliteit is aanwezig en ligging is ook gunstig.
De beste stam speler:
Deze laat ik open, ik denk dat er nog vrij weinig acties zijn gedaan voor stamgenoten, en om te beoordelen puur op de ODS lijst, vind ik onzin.
Het grootste ego:
Jesper van Something Unique, duuh
Beste leider:
Laat ik ook even open. Ik heb nog geen leiders gezien die zich hebben weten te onderscheiden.
Slechte leider:
Hier ga ik dan toch al gauw naar de leiding van Toon, deze stam was een slecht voorbeeld, liet zien dat je eerste kon worden door massa recruiting (slecht recruitingsbeleid). Daarnaast hadden ze vrij weinig overzicht over hun leden.
Ik zag de val van deze stam al aankomen toen wij 5K punten waren en is ook al gebeurd even geleden.
Meest overschatte stam:
Hier richt ik me al snel op de stammen SI en Savage, deze twee stammen staan puur hoog op de ranglijst door massarecruiting in de core. Deze stammen gaan ook echt niks brengen tenzij hun samenstelling van leden snel verandert.
Meest onderschatte stam:
Ik denk niet dat er stammen zijn met beetje redelijke omvang die onderschat worden, deze laat ik nu open.
Hier ga ik toch The Rainbowchicks neerzetten. Dit account groeit explosief, maar kijk je naar de stats, dan zijn die wel heel teleurstellend. 29e op de ODA lijst, dat vind ik echt heel laag voor een account dat al 42 dorpen heeft veroverd, veel meer dan welke speler dan ook. Daarnaast hebben ze op de ODS lijst gewoon geen score, daar had echt wel iets mogen staan.
Hier vul ik Consequence of Ignorance in. Ik heb een beetje meegekregen hoe het daar ging, kregen al massaal incommings vanaf het moment dat ze uit de beginnersfase waren zowat. Maar toch staan ze er nog, en hebben een hele mooie ODD score (mede dankzij hun stam natuurlijk )
Met iedereen die nu in Red zit speel ik dolgraag nog een nieuwe wereld, echt toffe kerels. Verder nog wel enkele accounts deze wereld maar grootste deel uit de top ken ik niet.
TheQuickBear, brr stabber
Mooiste speler naam:
Nowhere in the sun, The Alcoholic Dream, Something Unique
Mooiste stam naam:
Pugna Pro Honore, Resurrection in Memoriam
Het tofste topic:
Het Golden Awards topic dat nu gestart is natuurlijk!
Het domste topic:
Het stabberstopic, heb je natuurlijk helemaal niets aan
Favoriete forum poster:
Onze @Rage Parrot
Zijn filmpje was natuurlijk genieten.
Ik heb (gelukkig) nog geen dikke eikels zien rondlopen hier, maar onlangs kwam ik Martijn @underground tacticz. weer tegen. Wegblijven jij!
@Nice Ult Amumu , denkt alles te zijn, en post het wel op een leuke manier vaak
Something Unique, onze Jesper die alles kan
Eternal Void, prachtige ligging, kan de rim straks mooi opedelen en een relaxed farmcluster starten.
Red en Koets, zijn de enige stammen die ik ver zie komen tot nu toe.
Mooiste actie van de wereld: Het oprichten van Red
Mijn grootste blunder: Een binnenkomende aanval vergeten te dodgen en 3 edels + 400 ram verliezen
Minst favoriete mod: Hopeful
Laatst bewerkt: