Golden Awards

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Ik trap maar vast af :eek:
Zal het vooral nog moeten doen met stats, ken de wereld nog lang niet.

Beste speler:
Beste stam:
De beste stam speler:
Het grootste ego:
Beste leider: .
Slechte leider:
Meest overschatte stam:
Meest onderschatte stam:
Meest overschatte speler:
Meest onderschatte speler:
Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Mooiste speler naam:
Mooiste stam naam:
Het tofste topic:
Het domste topic:
Favoriete forum poster:
Minst favoriete forum poster:
Dikste wannabe op het forum:
Dikste wannabe in het spel:
Meest belovende speler voor de toekomst:
Meest belovende stam voor de toekomst:

Mooiste profiel foto van spelers:
Mooiste profiel foto van stammen:
Grootste blunder:
Mooiste actie van de wereld:


Beste speler:
Stelt mij nog heel erg teleur. Zie weinig topspelers die ook veel hebben gevochten.
Ik ga nu voor Lord Alessio. Deze speler heeft de hoogste ODA rang, heeft wat weerstand gehad (Rang 17 ODD) en op de ondersteunerslijst rang 48, wat laat zien dat ze er in ieder geval iets aan hebben gedaan. Account staat nu op de zesde plek, vind ik erg netjes tot nu toe.

Beste stam:
Hier ga ik voor de stammen Koets en Red.
Dit omdat ik veel kwalitief goede spelers zie bij Koets, ze hebben veel gevochten en de spelers hebben een gunstige ligging.
Verder nomineer ik mijn eigen stam, ik heb echt zelden zo'n lekkere (pre-)made stam meegemaakt in begin wereld, kwaliteit is aanwezig en ligging is ook gunstig.

De beste stam speler:
Deze laat ik open, ik denk dat er nog vrij weinig acties zijn gedaan voor stamgenoten, en om te beoordelen puur op de ODS lijst, vind ik onzin.

Het grootste ego:
Jesper van Something Unique, duuh :D

Beste leider:
Laat ik ook even open. Ik heb nog geen leiders gezien die zich hebben weten te onderscheiden.

Slechte leider:
Hier ga ik dan toch al gauw naar de leiding van Toon, deze stam was een slecht voorbeeld, liet zien dat je eerste kon worden door massa recruiting (slecht recruitingsbeleid). Daarnaast hadden ze vrij weinig overzicht over hun leden.
Ik zag de val van deze stam al aankomen toen wij 5K punten waren en is ook al gebeurd even geleden.

Meest overschatte stam:
Hier richt ik me al snel op de stammen SI en Savage, deze twee stammen staan puur hoog op de ranglijst door massarecruiting in de core. Deze stammen gaan ook echt niks brengen tenzij hun samenstelling van leden snel verandert.

Meest onderschatte stam:
Ik denk niet dat er stammen zijn met beetje redelijke omvang die onderschat worden, deze laat ik nu open.

Meest overschatte speler:
Hier ga ik toch The Rainbowchicks neerzetten. Dit account groeit explosief, maar kijk je naar de stats, dan zijn die wel heel teleurstellend. 29e op de ODA lijst, dat vind ik echt heel laag voor een account dat al 42 dorpen heeft veroverd, veel meer dan welke speler dan ook. Daarnaast hebben ze op de ODS lijst gewoon geen score, daar had echt wel iets mogen staan.

Meest onderschatte speler:
Hier vul ik Consequence of Ignorance in. Ik heb een beetje meegekregen hoe het daar ging, kregen al massaal incommings vanaf het moment dat ze uit de beginnersfase waren zowat. Maar toch staan ze er nog, en hebben een hele mooie ODD score (mede dankzij hun stam natuurlijk ;))

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Met iedereen die nu in Red zit speel ik dolgraag nog een nieuwe wereld, echt toffe kerels. Verder nog wel enkele accounts deze wereld maar grootste deel uit de top ken ik niet.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
TheQuickBear, brr stabber :eek:

Mooiste speler naam:
Nowhere in the sun, The Alcoholic Dream, Something Unique

Mooiste stam naam:
Pugna Pro Honore, Resurrection in Memoriam

Het tofste topic:
Het Golden Awards topic dat nu gestart is natuurlijk! ;):cool:

Het domste topic:
Het stabberstopic, heb je natuurlijk helemaal niets aan

Favoriete forum poster:
Onze @Rage Parrot :eek:
Zijn filmpje was natuurlijk genieten.

Minst favoriete forum poster:
Ik heb (gelukkig) nog geen dikke eikels zien rondlopen hier, maar onlangs kwam ik Martijn @underground tacticz. weer tegen. Wegblijven jij! :eek:

Dikste wannabe op het forum:
@Nice Ult Amumu , denkt alles te zijn, en post het wel op een leuke manier vaak :p

Dikste wannabe in het spel:
Something Unique, onze Jesper die alles kan :eek:

Meest belovende speler voor de toekomst:
Eternal Void, prachtige ligging, kan de rim straks mooi opedelen en een relaxed farmcluster starten.

Meest belovende stam voor de toekomst:
Red en Koets, zijn de enige stammen die ik ver zie komen tot nu toe.

Mooiste profiel foto van spelers:

e1042295a19a3221ffabba978f01ce0a.png

108453_large

8cbb4a5bae200aebb895fbb1bac06350.png

109710_large


Mooiste profiel foto van stammen:
eb23e98aa84c579970a2901ff980051b.png


Mooiste actie van de wereld: Het oprichten van Red :cool:

Mijn grootste blunder: Een binnenkomende aanval vergeten te dodgen en 3 edels + 400 ram verliezen :oops:

Minst favoriete mod: Hopeful :oops:
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser79226

Guest
Dikste wannabe op het forum:
@Nice Ult Amumu , denkt alles te zijn, en post het wel op een leuke manier vaak :p
Helaas zijn wij het hier niet met u eens, om duidelijk te maken waarom niet zullen wij beginnen met de definitie van "Wannabe".

Wannabe (van het Engelse "want to be", ofwel "willen zijn") is een vaak denigrerend bedoelde term voor een persoon die zich sterk voor probeert te doen als iets of iemand, meestal een beroemdheid, maar hier niet in slaagt. Het na-apen kan bijvoorbeeld gebeuren qua kleding, spreken of gedrag

Zoals u kunt lezen is een Wannabe iemand die zich anders voordoet dan dat hij werkelijk is. Dit is zeker niet het geval bij ons. Wij hebben reeds aangegeven een stel goden te zijn, voor zover wij weten kun je een goden niet nadoen. Daarom denken wij ook dat u niet "Dikste wannabe op het forum" bedoelt, maar "Beste speler", "favoriete forumposter" en "meest belovende speler voor de toekomst.


Dan willen wij nog even inhaken op de volgende nominatie:
Meest belovende speler voor de toekomst:
Eternal Void, prachtige ligging, kan de rim straks mooi opedelen en een relaxed farmcluster starten.
Wij vermoeden dat hier sprake is van vriendjes politiek. Met alle respect, hoe kunt u in godsnaam een speler nomineren die barbarendorpen van 120 punten edelt?
Wh6zzA9.png

Wellicht een verdere uitleg dan "mooi cluster in de rim", aangezien dit toch zeer veel vragen doet oproepen bij ons.
 

DeletedUser79168

Guest
Ik zal dan ook maar eens een lijstje maken:)

Beste speler:
Dit is in mijn ogen The Alcoholic Dream. De spelers die hier spelen draaien sinds het begin goed mee met de top 20. Ze farmden redelijk constant vanaf dag 1 en hebben zeker de nodige ervaring om het ver op deze wereld te schoppen. Ze hebben de mogelijkheid om safe te nemen in de RIM wat ik persoonlijk altijd een voordeel een + vind voor een account. Ik baseer mij zeer weinig op de verslagen tegenstander stats in early game omdat deze volledig overrated zijn. Niet ieder account kreeg reeds te maken met aanvallen in de stam of heeft veel moeten clearen in deze beginfase.
Beste stam: De beste en meest stabiele stam is in mijn ogen Koets. Dit is een premade van spelers uit w55 die wel weten hoe het spelletje gaat. Ze hebben een mooie en praktische ligging en zijn ook niet bang om elkaar te ondersteunen echter vraag ik mij wel af of deze stam echt al getest geweest is.
De beste stam speler: Dit vind ik voorlopig totaal irrelevant want de wereld is pas begonnen en de echte stamspelers zullen zich nog tonen.
Het grootste ego: Dat moeten toch wel de personen op TraseColare zijn.
Beste leider: Ik vind niet dat er voorlopig leiders zijn die uitblinken
Slechte leider: Hier ga ik voor de leiding uit Peaky Blinders, ik vraag me echt af wat deze aan het doen zijn :)

Meest overschatte stam: Adios de meest overschatte stam is altijd je eigen stam :p
Meest onderschatte stam: Volgens mij worden er op dit moment teveel stammen onderschat om ze allemaal op te lijsten maar ondanks dit zal ik voor de stam SI gaan. Hun ligging is zeker niet optimaal maar volgens mij gaan er daarom nog vele spelers fouten maken en ze onderschatten.
Meest overschatte speler: Dat is sws Sherwin. Hij denkt dat zijn kleine vriend even groot is als zijn mond.
Meest onderschatte speler: Ik heb voorlopig niemand op het oog
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Ik zou wel eens graag met een paar mensen uit koets in de stam zitten, hoorde reeds veel goeds over hen.
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:Nicky, die jongen kan niets en leeft boven zijn stand
Mooiste speler naam: panda6forever vind ik een hele mooie :)
Mooiste stam naam: Ad Fundum
Het tofste topic: Heb niet echt een favoriet topic
Het domste topic: same
Favoriete forum poster: tegenwoordig wordt er niets nuttig meer gepost
Minst favoriete forum poster: Martijn van underground
Dikste wannabe op het forum: Lau
Dikste wannabe in het spel: Dat moet toch wel Sherwin zijn
Meest belovende speler voor de toekomst:Volgens mij gaat TraseColare het nog ver schoppen
Meest belovende stam voor de toekomst: Pugna deze stam kan het ver brengen indien zij sommige leden probeert vrij te krijgen en de edelrichtingen goed worden aangeduid.
Mooiste profiel foto van spelers: ik heb het niet zo voor foto's xx
Mooiste profiel foto van stammen: ik heb het niet zo voor foto's x
Grootste blunder: De vlag veranderen als een vlaggenbooster aanstaat, smart....
Mooiste actie van de wereld: Zijn er al mooie acties geweest?

Ik persoonlijk vind dat dit topic nog iets te vroeg op het forum komt. Er moet nog zoveel gebeuren op deze wereld en de effectieve stammen / spelers beginnen zich pas te vormen
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Helaas zijn wij het hier niet met u eens, om duidelijk te maken waarom niet zullen wij beginnen met de definitie van "Wannabe".

Wannabe (van het Engelse "want to be", ofwel "willen zijn") is een vaak denigrerend bedoelde term voor een persoon die zich sterk voor probeert te doen als iets of iemand, meestal een beroemdheid, maar hier niet in slaagt. Het na-apen kan bijvoorbeeld gebeuren qua kleding, spreken of gedrag

Zoals u kunt lezen is een Wannabe iemand die zich anders voordoet dan dat hij werkelijk is. Dit is zeker niet het geval bij ons. Wij hebben reeds aangegeven een stel goden te zijn, voor zover wij weten kun je een goden niet nadoen. Daarom denken wij ook dat u niet "Dikste wannabe op het forum" bedoelt, maar "Beste speler", "favoriete forumposter" en "meest belovende speler voor de toekomst.


Dan willen wij nog even inhaken op de volgende nominatie:

Wij vermoeden dat hier sprake is van vriendjes politiek. Met alle respect, hoe kunt u in godsnaam een speler nomineren die barbarendorpen van 120 punten edelt?
Wh6zzA9.png

Wellicht een verdere uitleg dan "mooi cluster in de rim", aangezien dit toch zeer veel vragen doet oproepen bij ons.

Wie zegt dat je geen god kan zijn? :eek:

En Eternal Void edelt bonusdorpen, heel anders dan barbarendorpen. ;)
Hij ligt gewoon lekker in de rim en account draait lekker, voor mij genoeg reden om ze daar dan op te noemen. Heb al gezegd dat ik moeilijk kon beoordelen op ervaring etc.
Account zelf ken ik niet dus er is niet bepaald sprake van vriendjespolitiek.
 
Reactiescore
489
Ik zal dan ook maar eens een lijstje maken:)

Beste speler:
Dit is in mijn ogen The Alcoholic Dream. De spelers die hier spelen draaien sinds het begin goed mee met de top 20. Ze farmden redelijk constant vanaf dag 1 en hebben zeker de nodige ervaring om het ver op deze wereld te schoppen. Ze hebben de mogelijkheid om safe te nemen in de RIM wat ik persoonlijk altijd een voordeel een + vind voor een account. Ik baseer mij zeer weinig op de verslagen tegenstander stats in early game omdat deze volledig overrated zijn. Niet ieder account kreeg reeds te maken met aanvallen in de stam of heeft veel moeten clearen in deze beginfase.

Thx lieverds
 
Bovenaan