Golden Awards

DeletedUser72940

Guest
Meest overschatte stam: Faith (peaky) als je je leden nog niet bij elkaar kunt houden dan doe je toch iets verkeerd.

Maar toch komt iedereen na 1 dag op hangende pootjes terug, doen wij dan iets fout of Koets? :)

Op het moment dat leden een solli naar een andere stam willen sturen dan zit er al iets niet goed. Dat ze terugkomen heeft niks te maken met de stam, maar ik citeer: 'puur lijfsbehoud'. En dat is best een goede reden. Maar ga mij dan niet vertellen dat er niet ergens wat fout zit.
 

DeletedUser78183

Guest
Vreemd dat 2 van de 3 dan niet een uitnodiging hebben gekregen

Inderdaad heel vreemd aangezien je zelf aangaf dat ze welkom waren binnen Faith. Vervolgens zie ik berichten voorbij komen van de leiding van Faith die echt kant nog wal slaan. "We zijn bereid jullie een NAP aan te bieden. Tijdens deze NAP zal er gekeken worden of jullie ons goed ondersteunen tijdens massa's en met jullie def. Is dit het geval dan kan er later, als er plek komt, gekeken worden of jullie in Faith erbij kunnen. Is dit niet het geval dan zullen we de NAP opheffen en dan volgen andere consequenties".

Zo sneu :D

Maar toch komt iedereen na 1 dag op hangende pootjes terug, doen wij dan iets fout of Koets? :)

Koets in mijn ogen niet. We hebben de spelers, ondanks dat ze inside info hebben, gezegd dat we volledig achter de keuze staan als ze die maken om terug te gaan. Niemand speelt tribalwars om zulke accounts zelfmoord te zien plegen. Iedereen hier probeert er wat leuks van te maken, als stamgenoten dan in zo'n rot situatie komen vinden wij het prima (en begrijpelijk) binnen Koets als ze leaven.

xoxo
 
Reactiescore
489
Waarom ga je ze in de eerste plaats dan recruiten? En vinden jullie de 2 overstappers nu dan niet hypocrieter dan Nowhere?
 

DeletedUser72940

Guest
Inderdaad heel vreemd aangezien je zelf aangaf dat ze welkom waren binnen Faith. Vervolgens zie ik berichten voorbij komen van de leiding van Faith die echt kant nog wal slaan. "We zijn bereid jullie een NAP aan te bieden. Tijdens deze NAP zal er gekeken worden of jullie ons goed ondersteunen tijdens massa's en met jullie def. Is dit het geval dan kan er later, als er plek komt, gekeken worden of jullie in Faith erbij kunnen. Is dit niet het geval dan zullen we de NAP opheffen en dan volgen andere consequenties".

Zo sneu :D

Dit zou ik persoonlijk toch wel een schande vinden mocht dit waar zijn.
 

DeletedUser78183

Guest
Waarom ga je ze in de eerste plaats dan recruiten? En vinden jullie de 2 overstappers nu dan niet hypocrieter dan Nowhere?

In de post van Atropine wordt uitgelegd waarom ze een goede optie waren als rekruut (de solli kwam niet voor niets als package ipv individueel). Daar wordt gesproken over een stab, wat in mijn ogen iets anders betekend dan enkel een laffe actie. Dus daarover kan ik gaan discussiëren met Atropine maar goed.

Nowhere in the sun zou in eerste instantie gewoon joinen, samen met de andere accounts. In dat geval had de nieuwe stam Faith een 180 graden front gehad met Koets.

Nu Nowhere op het eind heeft laten afweten vind ik de overstap van andere rekruuts zeker niet hypocrieter dan die van Nowhere. Aangezien zij in een hele andere positie zitten dan Nowhere, ja zo denk ik er over :)
Hypocriet zou zijn als spelers van het account EMM eerst afgeven op Faith en vervolgens alsnog Faith joinen. Dat is niet het geval. Er wordt enkel kritisch gekeken naar de actie van Nowhere die enkele leden van de Package deal laat overstappen en vervolgens zelf op het laatste moment cancelt waarmee hij een paar accounts behoorlijk benadeeld ;)
 
Reactiescore
489
In de post van Atropine wordt uitgelegd waarom ze een goede optie waren als rekruut (de solli kwam niet voor niets als package ipv individueel). Daar wordt gesproken over een stab, wat in mijn ogen iets anders betekend dan enkel een laffe actie. Dus daarover kan ik gaan discussiëren met Atropine maar goed.

Nowhere in the sun zou in eerste instantie gewoon joinen, samen met de andere accounts. In dat geval had de nieuwe stam Faith een 180 graden front gehad met Koets.

Nu Nowhere op het eind heeft laten afweten vind ik de overstap van andere rekruuts zeker niet hypocrieter dan die van Nowhere. Aangezien zij in een hele andere positie zitten dan Nowhere, ja zo denk ik er over :)
Hypocriet zou zijn als spelers van het account EMM eerst afgeven op Faith en vervolgens alsnog Faith joinen. Dat is niet het geval. Er wordt enkel kritisch gekeken naar de actie van Nowhere die enkele leden van de Package deal laat overstappen en vervolgens zelf op het laatste moment cancelt waarmee hij een paar accounts behoorlijk benadeeld ;)

Ik snap jullie logica echt niet. Als iedereen van de ‘package deal’ was overgestapt, benadeelde dat heel Peaky dus dan moet je niet zielig doen als jullie opeens benadeeld worden.

En ik vind het nog steeds hypocriet dat jullie de handeling van de spelers die weer zijn overgestapt naar Peaky normaal vinden tov een speler die opt laatste moment afzegd. Dat jullie de handelswijze van Nowhere niet leuk vinden, snap ik 100%. Zou ik ook niet leuk vinden moest een speler last minute afzeggen na al de genomen moeite. Maar de handeling blijft in mijn ogen toch hetzelfde, afgezien van de handelswijze.

Verder, als Vito nu al Nowhere aanvalt, hoe zien jullie die aanvallen? 7 dagen nap en toch daarvoor al aanvallen? Moest het gaan over CF ben je in je recht maar hoe ga je dit rechttrekken?
 

DeletedUser76132

Guest
In de post van Atropine wordt uitgelegd waarom ze een goede optie waren als rekruut (de solli kwam niet voor niets als package ipv individueel). Daar wordt gesproken over een stab, wat in mijn ogen iets anders betekend dan enkel een laffe actie. Dus daarover kan ik gaan discussiëren met Atropine maar goed.

Nowhere in the sun zou in eerste instantie gewoon joinen, samen met de andere accounts. In dat geval had de nieuwe stam Faith een 180 graden front gehad met Koets.

Nu Nowhere op het eind heeft laten afweten vind ik de overstap van andere rekruuts zeker niet hypocrieter dan die van Nowhere. Aangezien zij in een hele andere positie zitten dan Nowhere, ja zo denk ik er over :)
Hypocriet zou zijn als spelers van het account EMM eerst afgeven op Faith en vervolgens alsnog Faith joinen. Dat is niet het geval. Er wordt enkel kritisch gekeken naar de actie van Nowhere die enkele leden van de Package deal laat overstappen en vervolgens zelf op het laatste moment cancelt waarmee hij een paar accounts behoorlijk benadeeld ;)

Jullie zijn gewoon zielig,

zegt veel over KOETS dan als jullie een Package deal bespreken en eentje haakt af, zou je niet eerst alles keurig en definitief rond hebben alvorens het versturen van uitnodigingen? :p
 

DeletedUser78389

Guest
In hoeverre je elke keer Nowhere de schuld mag geven, is het misschien verstandig om ook bij jezelf na te gaan wat er verkeerd ging. Ik neem namelijk aan dat NITS niet heeft gedacht, voor de onderhandelingen, om op het laatste moment niet te joinen. Iets in jullie beleid/gesprekken heeft er voor gezorgd dat hij het op het laatste moment liet afweten. Dus in plaats iemand de schuld te geven als er iets gebeurd wat je niet aanstaat en dit op het forum te verkondigen moet je eerst bij jezelf nagaan.
 

DeletedUser74404

Guest
In hoeverre je elke keer Nowhere de schuld mag geven, is het misschien verstandig om ook bij jezelf na te gaan wat er verkeerd ging. Ik neem namelijk aan dat NITS niet heeft gedacht, voor de onderhandelingen, om op het laatste moment niet te joinen. Iets in jullie beleid/gesprekken heeft er voor gezorgd dat hij het op het laatste moment liet afweten. Dus in plaats iemand de schuld te geven als er iets gebeurd wat je niet aanstaat en dit op het forum te verkondigen moet je eerst bij jezelf nagaan.

Nee is gewoon de schuld van Nowhere. Kut Bas.
 
Bovenaan