Golden Awards

Reactiescore
326
Helaas zijn wij het hier niet met u eens, om duidelijk te maken waarom niet zullen wij beginnen met de definitie van "Wannabe".

Wannabe (van het Engelse "want to be", ofwel "willen zijn") is een vaak denigrerend bedoelde term voor een persoon die zich sterk voor probeert te doen als iets of iemand, meestal een beroemdheid, maar hier niet in slaagt. Het na-apen kan bijvoorbeeld gebeuren qua kleding, spreken of gedrag

Zoals u kunt lezen is een Wannabe iemand die zich anders voordoet dan dat hij werkelijk is. Dit is zeker niet het geval bij ons. Wij hebben reeds aangegeven een stel goden te zijn, voor zover wij weten kun je een goden niet nadoen. Daarom denken wij ook dat u niet "Dikste wannabe op het forum" bedoelt, maar "Beste speler", "favoriete forumposter" en "meest belovende speler voor de toekomst.


Dan willen wij nog even inhaken op de volgende nominatie:

Wij vermoeden dat hier sprake is van vriendjes politiek. Met alle respect, hoe kunt u in godsnaam een speler nomineren die barbarendorpen van 120 punten edelt?
Wh6zzA9.png

Wellicht een verdere uitleg dan "mooi cluster in de rim", aangezien dit toch zeer veel vragen doet oproepen bij ons.

Het edelen van barbs wordt best zwaar onderschat. Eternal zal er vast wel zijn redenen voor hebben, wij hebben die in ieder geval wel.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Bonusdorpen pak ik ook gwn altijd (meestal mogen DU's ze netjes uitbouwen ofc) maar goed.
 

DeletedUser72940

Guest
Beste speler: vind dit nog best wel lastig om dat in deze fase van het spel te zeggen, maar dan ga ik toch voor American Sniper. Wat ik hoor zit hier een sterk team op en OD rangen zien er goed uit. Actieve farmers en ligging is zeer positief.
Beste stam: Dit is uiteraard Savage. Het is natuurlijk handig als je weet hoe het er binnen een stam aan toe gaan en alleen van Savage kan ik dat nu beoordelen. Andere stammen heb ik nog weinig aan het werk gezien, maar dat zal in de loop van de wereld wel veranderen. Savage ligt kort op elkaar, maar waar dat voor velen een zwakte is zien wij dit juist als onze sterkste punt. Goede afspraken maken en samenwerken gaan ervoor zorgen dat Savage lang mee gaat draaien deze wereld.
De beste stam speler: Panda6forever, want hij heeft OD ondersteunings rang 1. En dat zegt genoeg denk ik :O
Het grootste ego: Dat is Sebas van The Little Mysterious One
Beste leider: Abartuss van Savags, want hij luistert goed naar de stamleiding van Savage!
Slechte leider: Kan ik nog niet beoordelen.
Meest overschatte stam: Faith (peaky) als je je leden nog niet bij elkaar kunt houden dan doe je toch iets verkeerd.
Meest onderschatte stam: Savage. Veel mensen zien Savage als los zand en dicht bij elkaar gerekruteerd. Bij het rekruteren is er bij iedere speler is gekeken naar de ligging en naar de potentie van het account. Hierdoor zitten wij nu kort op elkaar, maar zijn er goede afspraken gemaakt. Deze manier van samenwerken gaat het veel stammen nog lastig maken!
Meest overschatte speler: Czazzy :p
Meest onderschatte speler: TheRainbowChicks. Ik lees nu al weer dat veel mensen denken dat het niet veel is. Het is een feit dat het PP abusers zijn, maar ik denk dat dit een goed team is. Weten snel veel dorpen te veroveren zonder al te veel tegenstand en dat is ook een kwaliteit. Gaan zeker een grote rol van betekenis spelen op deze wereld.
Met wie zou je zeker graag in een stam zitten: balhaartje ofc. Dat zou echt mijn hoogtepunt zijn van w60
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: melkbuttel #stabber
Mooiste speler naam: Balhaartje, Critler
Mooiste stam naam: Famke (vroom)
Het tofste topic: top/flop stammen
Het domste topic: Speltopics
Favoriete forum poster: Geen
Minst favoriete forum poster: Geen
Dikste wannabe op het forum: Serenity (inge xxxx)
Dikste wannabe in het spel: Team I Just Knocked You Out. (love)
Meest belovende speler voor de toekomst: King Mara18 gaat mooie dingen laten zien.
Meest belovende stam voor de toekomst: Ik zie Pugna hier wel geschikt voor. Ruimte om safe te gaan creëren en richting de core gericht.
Mooiste profiel foto van spelers: Hier moet ik mijzelf dan toch voor nomineren. Echt ziek mooi plaatje gemaakt door Infinity
Mooiste profiel foto van stammen: Koets!
Grootste blunder: TheCavalaryIsHere rekruteren. Hadden zo'n mooie toekomst, maar helaas zagen ze dit zelf niet.
Mooiste actie van de wereld: Blijft toch nog steeds mijn snipe met de burgerwacht
 
Reactiescore
489
TAS goede farmers? :p als je rang 2 staat en 26ste staat op gs in 1 dag ben je toch niet de beste farmer denk ik :p verder wel een goed acc ofc
 

DeletedUser72940

Guest
TAS goede farmers? :p als je rang 2 staat en 26ste staat op gs in 1 dag ben je toch niet de beste farmer denk ik :p verder wel een goed acc ofc

Ik dacht toch echt dat ze hoger stonden. Maar zal straks even nakijken en anders trek ik mijn woorden of dat farmen in ofc.
 
Reactiescore
1.367
Beste speler: Lord-Alessio, #1 OD, #1 ODA
Beste stam: De gehele top 7 vind ik op het moment wel leuk met RED, adios en pugna als uitblinkers door de zeer goede ligging
De beste stam speler: Op het moment
panda6forever, heeft de hoogste ODS van het moment, kan dus niets anders zijn dan een goede stamgenoot
Het grootste ego: /
Beste leider: /
Slechte leider: /
Meest overschatte stam: /
Meest onderschatte stam: /
Meest overschatte speler: /
Meest onderschatte speler: /
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Felicitys, Consequence of Ignorance
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: /
Mooiste speler naam: Something unique, als je er verder over doordenkt heeft deze naam vele betekenissen en McDonald Trump voor de meme factor
Mooiste stam naam: Red, de andere top 25 namen zijn trash of onorigineel
Het tofste topic: Kaartjes topic
Het domste topic: Stabbers topic
Favoriete forum poster: Nice Ult Amumu, zorgt er voor dat een boel mensen zich ineens beledigd voelen, best komisch dus
Minst favoriete forum poster: /
Dikste wannabe op het forum: Underground tactics
Dikste wannabe in het spel: /
Meest belovende speler voor de toekomst: djzenghis of hoe je het ook schrijft, rim account die al vrij hoog op de groei ranglijst staan en met een beetje tijd groot zal worden ;)
Meest belovende stam voor de toekomst: Red heeft volgens mij de beste ligging en de ruimte voor eventuele recruits <- deze stam dus

Mooiste profiel foto van spelers: The Alcoholic Dream
108550_large
en The american sniper
108527_large

Mooiste profiel foto van stammen: Koets
109051_large
no limits
109457_large

Grootste blunder: /
Mooiste actie van de wereld: /
 

DeletedUser13688

Guest
TAS goede farmers? :p als je rang 2 staat en 26ste staat op gs in 1 dag ben je toch niet de beste farmer denk ik :p verder wel een goed acc ofc
Even serieus, als je kijkt naar TraseColare bijvoorbeeld, die hebben het record met 5.3 mil in een dag - toch een stuk meer dan ze voorheen haalden. Het valt toevallig samen met een fusie met het Tactical Infected account. Ik zie een correlatie hier. Tactical infected zet dorpen met volle opslag en lvl 30 mijnen neer, TraseColare stuurt 5 off dorpen (laten we van 3k lc uitgaan) 4x heen en weer op een dagje, steeds volle buit, = 20x240k en je zit al aan 4.8 mil. Dan zouden ze er nog 500k bij moeten farmen (en laten we even eerlijk zijn, Tactical Infected had nog meer dorpjes..!)

Dus dat is ook in zekere zin "farm-inflatie," hé. Hetzelfde geldt voor bv. The Greatest Showman van Pugna. Toen ik 1/3e van zijn grootte was had ik al 10k farm runs en 1 mil gefarmed, hij had de 100 farm runs award en 10k gefarmed award. Vervolgens gooit ie er 27k farm runs in 1 dag uit. Dat lijkt me eigenlijk dan ook een klassiek gevalletje van 20 kleine barbaren dichtbij zoeken zonder muren en gewoon de enhanced FA eventjes indrukken met 1 lc per run op diezelfde 20 dorpjes voor een paar minuten per dag en daar zijn de 27k runs... (zal wel niet heel veel gefarmed zijn dan)
 

DeletedUser77632

Guest
Even serieus, als je kijkt naar TraseColare bijvoorbeeld, die hebben het record met 5.3 mil in een dag - toch een stuk meer dan ze voorheen haalden. Het valt toevallig samen met een fusie met het Tactical Infected account. Ik zie een correlatie hier. Tactical infected zet dorpen met volle opslag en lvl 30 mijnen neer, TraseColare stuurt 5 off dorpen (laten we van 3k lc uitgaan) 4x heen en weer op een dagje, steeds volle buit, = 20x240k en je zit al aan 4.8 mil. Dan zouden ze er nog 500k bij moeten farmen (en laten we even eerlijk zijn, Tactical Infected had nog meer dorpjes..!)

Dus dat is ook in zekere zin "farm-inflatie," hé. Hetzelfde geldt voor bv. The Greatest Showman van Pugna. Toen ik 1/3e van zijn grootte was had ik al 10k farm runs en 1 mil gefarmed, hij had de 100 farm runs award en 10k gefarmed award. Vervolgens gooit ie er 27k farm runs in 1 dag uit. Dat lijkt me eigenlijk dan ook een klassiek gevalletje van 20 kleine barbaren dichtbij zoeken zonder muren en gewoon de enhanced FA eventjes indrukken met 1 lc per run op diezelfde 20 dorpjes voor een paar minuten per dag en daar zijn de 27k runs... (zal wel niet heel veel gefarmed zijn dan)

Het zal allemaal vast kloppen wat je zegt, maar wat is je punt? :p
 

DeletedUser13688

Guest
Het zal allemaal vast kloppen wat je zegt, maar wat is je punt? :p

Dat je kunt geilen op iemands farm statistieken, maar dat 't vaak ook niets zegt.

Zie op 't moment dit staan:
Rover van de dag

Plunder de meeste grondstoffen in deze wereld.

872.372 / 16.493.014


Vraag me dan ook af wat die heeft gedaan, om ineens het oude farmrecord in 1 dag te verpletteren x3 :p Als je gewoon elke dag zo'n 500k-1mil binnenhaalt voor een gemiddeld account is dat prima. Ligt ook volledig aan de ligging (ik zie bv bij elk bb dorpje wel een paar bevelen van stamgenoten :p)
 

DeletedUser79231

Guest
Meest overschatte stam: Faith (peaky) als je je leden nog niet bij elkaar kunt houden dan doe je toch iets verkeerd.

Maar toch komt iedereen na 1 dag op hangende pootjes terug, doen wij dan iets fout of Koets? :)
 
Bovenaan