Golden Awards

DeletedUser77130

Guest
Dankjewel voor de rewards.

Appie heeft een stukkie land erbij gekregen op C45 nav de diplomatieke betrekkingen tussen DR en Par, waarbij Par de leidende rol in handen kreeg. Hierop hebben we als stam ingespeeld. We liggen er nog niet en er moet nog een hoop gebeuren. De NAP tussen DR en Appie verdwijnt 08-08-2017 om 01:00uur, maar de raakvlakken zijn nog laag.

We zien wel wat de toekomst brengt, tot noch toe zijn we goed op dreef.
 
Reactiescore
767
Word een leuke eindstrijd laat de beste winnen .
 

DeletedUser77689

Guest
Beste speler: Vind ik een lastige vraag, denk dat de meeste grotere account allemaal hulp hebben gehad dmv makkelijke targets, interns, pp gebruik etc. Maar aangezien hier eigenlijk staat SPELER: gaat deze naar Steven, beste co speler ooit.

Beste stam:
Par. Vanaf het begin bij elkaar, gezellig groepje hebben laten zien dat ze super samenwerken en er allemaal voor gaan. Op dit moment lacht deze stam echt het laatst. Naar mijn weten nooit echt interne problemen gehad alleen last van de moraalridders van AMB.

De beste stam speler: Zo goed als iedereen binnen par. Ik ben een zeikerd en tot nu toe helemaal niks te zeiken gehad.

Het grootste ego: Hidde bij uitstek, voelt zich gigantisch op zijn tenen getrapt door mijn actie (overstap naar par) terwijl meteen heel amb met knikkende knieën naar appie ging. Ik zie serieus geen verschil, ze verlaten amb voor een andere stam, behalve dan als het echt een kwestie is van ligging snap ik dit nietecht, er zat toch nog genoeg ''kwaliteit'' in AMB? Hoe kan een 400k account ervoor zorgen dat een 10 mil stam valt? :p Droeftoeter.
Hidde ging het wel even fixen :)

Beste leider: Ltdarky, spreek naar mijn idee voor zich

Slechtste leider: Hidde:) hah

Meest overschatte stam: Appie: krijg je ervan als je heel amb binnen haalt :) binnen de kortste keren is iedereen inactief :) hihi, maargoed we zullen het wel gaan zien.

Meest onderschatte stam: -

Meest overschatte spelers: Genoeg

Meest onderschatte speler: sws Darkheerser en nozem :)


Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Mensen die actief zijn :)
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Hidde, Ramon (el mejor) verder heb ik wel vrede met mensen

Mooiste spelers naam: Nocturnal Tendency

Mooiste stam naam: Dust raiders
Het tofste topic: Edelparade vangt aan,
Het domste topic: "Hoeveel gefarmd?"
Favoriete forum poster: teveel om op te noemen
Minst favoriete forum poster: Darkheerser
Dikste wannabe op het forum: - Idc
Dikste wannabe in het spel: Ramon van El mejor, hij was een van de eerste die commentaar moest maken op mijn leave van amb, vervolgens is hij de eerste die de stam verlaat (op de nette manier, 2 dagen stamloos en daarna hoppen naar de verwachtte stam.) ik zie nietecht verschil maargoed. Het grappige is dat juist hij zijn mond moet houden aangezien hij precies t zelfde flikte op classic 13. Hij bied me een nap aan van 2 dagen terwijl we stamgenoten waren, vervolgens joint hij Gold de stam waar we al die tijd al tegen aan het vechten waren :) Goedzo Ramon hypocriet award gaat naar jou!
Mooiste profiel foto van spelers: ESCALATION
Mooiste profiel foto van stammen: AMB
Mooiste actie van de wereld: sws mijn overstap naar Par. plezier in tw is in 1 klap weer terug.
Meest belovende speler voor de toekomst: Ik houd niet van speculeren
Meest belovende stam voor de toekomst: -
Grootste blunder: recruiterings beleid van amb
Voor wie heb je nu echt respect: Iedere realitische non-hypocriet :)
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Ben bang dat dat de spelers van el mejor gaan worden. Gevaarlijk front incoming.


Mogen de beste zegevieren!
 

DeletedUser76203

Guest
Thanks voor de nominatie :)

Denk btw dat Hidde bashen nergens voor nodig is, hidde heeft een instelling waar jij nog wel wat van kan leren ;)
 

DeletedUser77123

Guest
Meest overschatte stam: Appie: krijg je ervan als je heel amb binnen haalt :) binnen de kortste keren is iedereen inactief :) hihi, maargoed we zullen het wel gaan zien.

sinds wanneer bestond "heel" AMB maar uit 3 leden? :D want dat is denk het aantal dat is overgestapt. :)
 

DeletedUser77254

Guest
Wiehihi, Bartje back in action. Wel aardig dat je me zoveel aandacht geeft in je post. Maar het raakt kant noch wal. De lengte van een NAP op een Classic of snelheid 1 wereld is totaal anders. Daarnaast is het verschil tussen Nocturnal en El Mejor, dat Nocturnal zegt: Doei, ik ga naar de vijand, 5 dagen NAP en dan kan je dus wat verwachten. Waarbij wij van El Mejor zeggen: we leaven AMB omdat we geen toekomst weer zien, maar zien AMB-leden niet als vijand en spreken daarbij dus ook geen NAP af.

Daarnaast zeg jij nog dit soort dingen rondom je overstap:
660acd38254c5d007e9b4b96c5f9e2fa
https://gyazo.com/660acd38254c5d007e9b4b96c5f9e2fa
Dus dat geeft al aan wat voor een persoon jij bent, in tegenstelling tot mij (aangezien je het in je post zo over mij als persoonlijkheid hebt).

Enne....
Meest belovende speler voor de toekomst: Ik houd niet van speculeren
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Ben bang dat dat de spelers van el mejor gaan worden. Gevaarlijk front incoming.
:')
 

DeletedUser77254

Guest
Beste Speler: I Burried My Soul, toen Jannes en Yuri het account draaiden. Daarnaast weet ik dat MysteriousOne een bruut team heeft!
Beste stam: Kwalitatief gezien denk ik dat Appie en Par. de beste stammen zijn. Verder gaat het aankomen op activiteit en uithoudingsvermogen.
De beste stam speler: Jannes&Yuri, Hidde, heren die Niet Nini zijn en wat me tot nu toe opvalt bij Appie is dat Lopezbogei (Erwin) zich zeer fijn inzet!
Het grootste ego: Zal ik het doen... Nah, nee..
Beste leider: Martijn indien actief, TheHappyGanjaMan. En daarnaast de leiding van Par. en -DR-. Ik heb daar niet echt inzicht in, maar die stammen houden zich prima staande en daarbij hoort een stabiele leiding.
Slechtste leider: Zijn denk ik geen slechte leiders meer over.
Meest overschatte stam: Ik denk dan toch -DR-. Ze hebben zich staande weten te houden (in mijn ogen mede door teleurstellende omstandigheden bij andere stammen en dat ze daarbij nooit echte tegenstand hebben gehad).
Meest onderschatte stam: Par. ik denk dat zij kwaliteit hebben. Daarnaast altijd als "kleinste" stam gestreden en tot nu toe ook overleefd.
Meest overschatte speler: /
Meest onderschatte speler:
Ik mag hopen dat mensen niet meer onderschatten in dit stadium.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Zit met leuke mensen in de stam. Daarnaast mis ik wel een aantal AMB mensjes.
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Niet meer met Bart (Nocturnal). Hij leek veranderd te zijn, zoals hij zelf had aangegeven toen hij bij AMB solliciteerde, maar het blijkt maar weer hoe wispelturig en onverwacht hij uit de hoek kan komen.
Mooiste spelers naam: Vind die van onszelf mooi en SaveTheWhaleMarryAnObese voornamelijk grappig.
Mooiste stam naam: Hij bestaat nog, Ars Magna Belli (AMB).
Het tofste topic: GoldenAwards
Het domste topic: /
Favoriete forum poster: jokersbrain (ik houd van internetstokers :')).
Minst favoriete forum poster: ZiuBird. Meestal weinig inhoud.
Dikste wannabe op het forum: Ziu en Rebecca.
Dikste wannabe in het spel: /
Mooiste profiel foto van spelers:
Alle plaatjes van Mister Valentijn.
Mooiste profiel foto van stammen: AMB
Mooiste actie van de wereld: Conor die als newbie ff 5 dorpen in de nachtbonus edelt :')

Meest belovende speler voor de toekomst:
Lastig te zeggen. Veel spelers met veel potentie. Maar ik verwacht veel van MysteriousOne, HappyGanja en onszelf natuurlijk. Daarnaast denk ik dat Mugiwara een erg sterk account is.
Meest belovende stam voor de toekomst: Appie en Par.
Grootste blunder: AMB die van zijn strenge recruiteringsbeleid afstapten.
Voor wie heb je nu echt respect: Dennis (niet nini), Thomas (MattPanda) en daarnaast mijn medespelers op El Mejor.
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Stephan, onze ochtendkoning en stiekem ook Quincy omdat hij gewoon aardig is.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
[QUOTE="Gin Tonic, post: 6172088, member: 77254"

Mooiste profiel foto van spelers: Alle plaatjes van Mister Valentijn..[/QUOTE]

Liev.
 

DeletedUser77689

Guest
Daarnaast zeg jij nog dit soort dingen rondom je overstap:
660acd38254c5d007e9b4b96c5f9e2fa
https://gyazo.com/660acd38254c5d007e9b4b96c5f9e2fa

Lol o_O jij snapt het verschil niet tussen sarcasme en realiteit.

Doei, ik ga naar de vijand, 5 dagen NAP en dan kan je dus wat verwachten. Waarbij wij van El Mejor zeggen: we leaven AMB omdat we geen toekomst weer zien, maar zien AMB-leden niet als vijand en spreken daarbij dus ook geen NAP af.
^^
Hier vertel je precies wat je deed ongeveer een half jaar geleden. Je leavde de stam naar de vijand, gaf 2 dagen nap en dat was het :p
snap nietecht wat daar kant noch wal aan is.
Heb je daar puur ingevuld omdat er maar weinig mensen zijn met wie ik absoluut niet zou hoeven samen te werken en daar ben jij er een van, Hidde idemdito gaat alweer tekeer tegen iedereen die niet zijn kant kiest.
 
Reactiescore
2.508
Wie spelen er eigenlijk op de TheHappyGanjaMan? Hoor er zoveel positiefs over. Op 45 vond ik het nu niet zo een sterk team/leidersaccount.
 

DeletedUser76203

Guest
Laatste tijd is er veel veranderd en mijn laatste lijstje is dan ook erg verouderd. Onder zware druk van jasper @atropine heb ik dan ook maar een nieuw lijstje gemaakt.

Beste speler: Ik heb het idee dat het op tw tegenwoordig een kwestie is van wachten op een event, hoop PP er tegenaan gooien voor de juiste boosters, die goed gebruiken en AM de rest van het werk laten doen. Dan gooien ze elke 2 weken alle clears heen en weer maar ben bang dat er niemand meer echt tijd steekt in massa's plannen en uitvoeren, zie bijvoorbeeld haast nergens het gebruik van antisnipes of deff achter de edels, het lijkt vrij willekeurig allemaal. Om toch een nominatie te geven geef ik die aan MysteriousOne, zit volgens mij een net team op en steekt nog tijd in het spel.

Beste stam: Hier moet ik natuurlijk een keuze maken tussen Par., DR & Appie. Daarbij denk ik dat Appie de beste papieren heeft hoewel Par. zich ook wel bewezen heeft laatste tijd. Ik intrepeteer 'beste stam' maar even als beste stam van het moment en denk dat Appie verstandig bezig is en een goede kans maakt op de eindwinst.

De beste stam speler: Zonder twijfel Hidde; @Magic , ken weinig mensen die zich zo erg inzetten voor hun stam en de poten er achter zetten als de stam in een dipje komt. Helaas heeft niet iedereen die instelling en zijn ze vaak gevlogen waardoor je al snel op een zinkend schip komt te zitten.

Het grootste ego: Weet dat iedereen deze award wil dus zal ook een hoop mensen er voor nomineren, alleen niet bij naam want dan blijf ik bezig. Graag nomineer ik hiervoor al die spammers uit AMB die bij een beetje incs een hele korte adem bleken te hebben. Stuk voor stuk een excuus en het zal allemaal wel maar wel ironisch dat de mensen die vaak het meest schreeuwen als het er op aan komt geen tijd (of zin?) hebben voor een vv'tje of eigen account deffen.

Beste leider: Vond geen van de leiders er positief tussenuit springen, deze laat ik dan ook open.

Slechtste leider:
Vond geen van de leiders er negatief tussenuit springen, deze laat ik dan ook open.

Meest overschatte stam: -DR-,
samenwerkingen met Par. en Appie, getuigd niet echt van een moedige speelwijze. Zeg niet dat ik denk dat het van binnen een rommeltje is maar ik vraag me af of ze het uithoudingsvermogen hebben om bij elkaar te blijven en wereld te winnen.

Meest onderschatte stam: Exp, Mensen zeggen allemaal wel Appie en Par. enzo, maar Exp gaat W55 gewoon winnen.

Meest overschatte speler: NozemOil, hoop intern en een hoop PP, vraag me af waar ze gestaan hadden zonder die 2 dingen.

Meest onderschatte speler: McDonald Trump, mits ze wat meer werk gaan stoppen in hun aanvallen, zijn nu wel erg makkelijk te keren ;)

Met wie zou je zeker graag in een stam zitten: Het groepje wat we in AMB hadden toen het nog draaide (o.a. Hidde, Caspar, Vallie, Gerben..) - de runners + latere toevoegingen zoals Conor en Simon. Verder van buiten AMB vind ik Jasper van LtDarky, Maxime en Raymon van McDonald Trump ook wel aardig. En natuurlijk het Nocturnal Tendency team voor Bart zijn beslissing om naar Par. te vertrekken met als gevolg het uit elkaar vallen van het team.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: JuggRNaut, vanwege de kata-acties op W45. Verder mag ik iedereen wel eigenlijk.

Mooiste spelers naam: Nocturnal Tendency

Mooiste stam naam: Ars Magna Belli,
bij gebrek aan beter

Het tofste topic: GA lijstjes :)

Het domste topic: /

Favoriete forum poster: Atropine
, volgens mij de enige niet hersendode AF'er van Par. en doet dat altijd wel netjes vind ik.

Minst favoriete forum poster: Rebecca,
heeft dit uitleg nodig?

Dikste wannabe op het forum: Rebecca,
heeft dit uitleg nodig?

Dikste wannabe in het spel:
Kan even niemand verzinnen naast een incidentje met TheCrowner die lullig deed tegen Conor van MA.

Mooiste profiel foto van spelers:
98430_large
,
Sowieso alles van Vallie <3

Mooiste profiel foto van stammen:
98944_large


Mooiste actie van de wereld:
Triestig eigenlijk maar moet hier ook maar Conor z'n NB edelen neerzetten.

Meest belovende speler voor de toekomst: McDonald Trump, weet dat er goede spelers op zitten.

Meest belovende stam voor de toekomst: Appie,
bezitten naar mijn mening meeste kwaliteit, nu nog het uithoudingsvermogen hebben.

Grootste blunder: AMB & SPAM
die een losbandig recruitingsbeleid er op na hielden, kwam niet bepaald kwaliteit binnen en zorgde alleen maar voor meer deffen en misschien ook wel voor het uit elkaar vallen.

Voor wie heb je nu echt respect:
Mensen die zonder te zeuren VV'tjes oppakken, mensen die dit veel doen verdienen een vernoeming zoals Hidde & Thomas(YLH)

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
Mensen waar ik gezellig mee kan babbelen, zie 'met wie zou je zeker graag in een stam willen zitten?' En verder mensen met een instelling van: Doomed of niet, we maken gewoon het beste er van :)
 
Reactiescore
3.584
Het grootste ego: Tim, Jannes, Roy en uiteraard Koen & Jasper omdat ze er zo om zeurden :D

Waarop is dat eigenlijk gebaseerd? Ik kan mij niet herinneren dat ik mijzelf de hemel heb in geprezen op dit AF. Volgens mij verwarren veel beperkte spelers een uitgesproken mening hebben met een ego terwijl dit meer in de richting van een karakter persoon past.

Het grootste ego: Hidde bij uitstek, voelt zich gigantisch op zijn tenen getrapt door mijn actie (overstap naar par) terwijl meteen heel amb met knikkende knieën naar appie ging. Ik zie serieus geen verschil, ze verlaten amb voor een andere stam, behalve dan als het echt een kwestie is van ligging snap ik dit nietecht, er zat toch nog genoeg ''kwaliteit'' in AMB? Hoe kan een 400k account ervoor zorgen dat een 10 mil stam valt? :p Droeftoeter.
Hidde ging het wel even fixen :)

Ik denk dat niemand verbaast zal opkijken als jij daarin geen verschil ziet. Zoals ik hierboven al zei vind ik jouw een enorm beperkte spelers in zowel je skils evenals denkvermogen.

Zal ik enkele verschillen opnoemen voor je?

1: Jij vertrok op je eigen (solo speler ook al genoemd) terwijl Hidde in overleg met de groep zijn overstap maakte (team speler ook al genoemd).

2: Jij vertrok naar een bewezen stabstam, Hidde vertrok naar een nieuwe stam.

3: Jij vertrok niet enkel naar een stabstam maar ook naar de stam waarmee je eigen stam al weken/maanden mee in een hevige oorlog zat wat het naast het goedkeuren van een stabstam ook nog eens het hoogste stammenverraad is dat mogelijk is op de velden van tribalwars.

Vind ik persoonlijk al 3 duidelijke verschillen,... Moet je natuurlijk beschikken over het vermogen tot het redeneren van dergelijke situaties.

Beste STAB leider: Ltdarky, spreek naar mijn idee voor zich

Denk dat iedereen zich hier wel kan in vinden, spreekt zeker voor zich!

Slechtste leider: Hidde:) hah

Die onderbouwing weer, . . . ik word er zelfs stil van.



Beste Speler: I Burried My Soul, toen Jannes en Yuri het account draaiden.

Ons account heeft deze wereld eigenlijk niets laten zien dus vind deze award daarom ook onterecht. De potentie was er zeker om er een top account van te maken betreft edellimieten zeker een top 5 acc in wording in combi met de ligging/cluster en de bespelers dan.

Naar mijn mening heeft AMB ons de das om gedaan. Ons account lag goed voor 3 stammen, DR, Par en AMB. Ik wou graag zolang mogelijk solo blijven spelen omdat ik geen behoefte had een gezelschap dmv een stamchat of dergelijke had met mijn w51 stam alles wat ik daarin nodig had. Maar mijn medespelers wouden toch graag minder 'eenzaam' zijn hier. Nu goed zowel DR, Par als AMB hebben meermaals hun best gedaan ons binnen te halen en hebben dan al snel voor AMB gekozen met ons 3'n. Aangezien Par een stabstam was en de leider zelf zei in PM dat hij geen erg zag daarin, DR was dan weer kansloos noob en AMB bleef al snel over. Naar mijn mening was AMB ook een te zwakke stam, heb geen behoefte na te trappen maar ik vind het geen top leiding zoals ik die wil zien, ik vond het geen sterk stamcluster en ik had enorm veel twijfels aan enorm veel spelers betreft hun kwaliteiten. Eigenlijk is AMB in elk opzicht daarvan ook gefaald, heeft totaal niets met Par te maken maar alles met onszelf. Gewoon stam onwaardig. Maar Yuri en Seba wouden ernaar toe dus ik sloot mij daarbij aan aangezien zei actiever waren op het account als ik.

Ik was eerste weken wel actief, redelijk wat mee gefarmt en zo goed als al onze eerste dorpen ge edeld (wat niets voorstelde) treintje sturen kan iedereen evenals farmen. w51 werd drukker en daarmee verdween ik ook van het acc. Later draaide AMB zo slecht dat Seba en Yuri er ook geen trek meer in hadden. Runners? Zeker niet maar als het merendeel van je stamleden voor zichzelf spelen is je zin snel over. Toen hun stopte ben ik tegen mijn zin nog wat gaan loggen tot nieuwe spelers erop zaten dan. Wil nog zeggen dat wij 100% van onze def hadden uitstaan bij stamleden terwijl we zelf front hadden met Iroh en noze en redelijk groot ook nog wel. Die spelers hebben nooit een aanval durven doen denk ik? Iroh kon wel erg goed timen maar klasse is ver te zoeken zo een onbeleefde arrogante hooggevallen dennenappels waren dat zeg, noze is een dikke noob. Heb Noze paar keer als beste speler zien voorbij komen in GA lijstjes met als reden dat ze (ben de naam kwijt) een acc aan het edelen waren van AMB. Volgens mij hebben die spelers er nooit bij stilgestaan dat het niet noze was die zo goed was maar dat de ge edelde speler zo slecht en vooral erg inactief was,... Nu goed wij hebben daarom Par ook nooit aangevallen want hoe kan je veroverde dorpen edelen als je niks def hebt staan vrij zinloos als je ze dan alweer zou verliezen.


Beste stamspeler:Jannes&Yuri, Hidde, heren die Niet Nini zijn en wat me tot nu toe opvalt bij Appie is dat Lopezbogei (Erwin) zich zeer fijn inzet!

Ik heb niet zoveel voor de stam gedaan of toch niet meer als de gemiddelde speler. Yuri is hier wel een terechte nominatie die heeft erg veel goodwill getoond binnen de stam wat hem vaak niet eens in dank werd afgenomen wat vooral de reden was van zijn vertrek op deze wereld.

Favoriete forum poster: jokersbrain (ik houd van internetstokers :')).
Minst favoriete forum poster: ZiuBird. Meestal weinig inhoud.

De nagel op de kop! Leuk lijstje hoor :D
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser78623

Guest
Jooo al die nominaties voor mijn NB edel acties, thanks voor die love LOL
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Laatste tijd is er veel veranderd en mijn laatste lijstje is dan ook erg verouderd. Onder zware druk van jasper @atropine heb ik dan ook maar een nieuw lijstje gemaakt.

Beste speler: Ik heb het idee dat het op tw tegenwoordig een kwestie is van wachten op een event, hoop PP er tegenaan gooien voor de juiste boosters, die goed gebruiken en AM de rest van het werk laten doen. Dan gooien ze elke 2 weken alle clears heen en weer maar ben bang dat er niemand meer echt tijd steekt in massa's plannen en uitvoeren, zie bijvoorbeeld haast nergens het gebruik van antisnipes of deff achter de edels, het lijkt vrij willekeurig allemaal. Om toch een nominatie te geven geef ik die aan MysteriousOne, zit volgens mij een net team op en steekt nog tijd in het spel.

Beste stam: Hier moet ik natuurlijk een keuze maken tussen Par., DR & Appie. Daarbij denk ik dat Appie de beste papieren heeft hoewel Par. zich ook wel bewezen heeft laatste tijd. Ik intrepeteer 'beste stam' maar even als beste stam van het moment en denk dat Appie verstandig bezig is en een goede kans maakt op de eindwinst.

De beste stam speler: Zonder twijfel Hidde; @Magic , ken weinig mensen die zich zo erg inzetten voor hun stam en de poten er achter zetten als de stam in een dipje komt. Helaas heeft niet iedereen die instelling en zijn ze vaak gevlogen waardoor je al snel op een zinkend schip komt te zitten.

Het grootste ego: Weet dat iedereen deze award wil dus zal ook een hoop mensen er voor nomineren, alleen niet bij naam want dan blijf ik bezig. Graag nomineer ik hiervoor al die spammers uit AMB die bij een beetje incs een hele korte adem bleken te hebben. Stuk voor stuk een excuus en het zal allemaal wel maar wel ironisch dat de mensen die vaak het meest schreeuwen als het er op aan komt geen tijd (of zin?) hebben voor een vv'tje of eigen account deffen.

Beste leider: Vond geen van de leiders er positief tussenuit springen, deze laat ik dan ook open.

Slechtste leider:
Vond geen van de leiders er negatief tussenuit springen, deze laat ik dan ook open.

Meest overschatte stam: -DR-,
samenwerkingen met Par. en Appie, getuigd niet echt van een moedige speelwijze. Zeg niet dat ik denk dat het van binnen een rommeltje is maar ik vraag me af of ze het uithoudingsvermogen hebben om bij elkaar te blijven en wereld te winnen.

Meest onderschatte stam: Exp, Mensen zeggen allemaal wel Appie en Par. enzo, maar Exp gaat W55 gewoon winnen.

Meest overschatte speler: NozemOil, hoop intern en een hoop PP, vraag me af waar ze gestaan hadden zonder die 2 dingen.

Meest onderschatte speler: McDonald Trump, mits ze wat meer werk gaan stoppen in hun aanvallen, zijn nu wel erg makkelijk te keren ;)

Met wie zou je zeker graag in een stam zitten: Het groepje wat we in AMB hadden toen het nog draaide (o.a. Hidde, Caspar, Vallie, Gerben..) - de runners + latere toevoegingen zoals Conor en Simon. Verder van buiten AMB vind ik Jasper van LtDarky, Maxime en Raymon van McDonald Trump ook wel aardig. En natuurlijk het Nocturnal Tendency team voor Bart zijn beslissing om naar Par. te vertrekken met als gevolg het uit elkaar vallen van het team.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: JuggRNaut, vanwege de kata-acties op W45. Verder mag ik iedereen wel eigenlijk.

Mooiste spelers naam: Nocturnal Tendency

Mooiste stam naam: Ars Magna Belli,
bij gebrek aan beter

Het tofste topic: GA lijstjes :)

Het domste topic: /

Favoriete forum poster: Atropine
, volgens mij de enige niet hersendode AF'er van Par. en doet dat altijd wel netjes vind ik.

Minst favoriete forum poster: Rebecca,
heeft dit uitleg nodig?

Dikste wannabe op het forum: Rebecca,
heeft dit uitleg nodig?

Dikste wannabe in het spel:
Kan even niemand verzinnen naast een incidentje met TheCrowner die lullig deed tegen Conor van MA.

Mooiste profiel foto van spelers:
98430_large
,
Sowieso alles van Vallie <3

Mooiste profiel foto van stammen:
98944_large


Mooiste actie van de wereld:
Triestig eigenlijk maar moet hier ook maar Conor z'n NB edelen neerzetten.

Meest belovende speler voor de toekomst: McDonald Trump, weet dat er goede spelers op zitten.

Meest belovende stam voor de toekomst: Appie,
bezitten naar mijn mening meeste kwaliteit, nu nog het uithoudingsvermogen hebben.

Grootste blunder: AMB & SPAM
die een losbandig recruitingsbeleid er op na hielden, kwam niet bepaald kwaliteit binnen en zorgde alleen maar voor meer deffen en misschien ook wel voor het uit elkaar vallen.

Voor wie heb je nu echt respect:
Mensen die zonder te zeuren VV'tjes oppakken, mensen die dit veel doen verdienen een vernoeming zoals Hidde & Thomas(YLH)

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
Mensen waar ik gezellig mee kan babbelen, zie 'met wie zou je zeker graag in een stam willen zitten?' En verder mensen met een instelling van: Doomed of niet, we maken gewoon het beste er van :)

Lekker lijstje steven.

Ook erg jammer dat ik je kwijt ben als stamgenoot!

En dat plaatje van LittleMe die ik gebruikte was niet van mij haha :$. Kudos naar volgendsmij was het @donkergat En die stam pic is echt heel sick :O, ben benieuwd wie die gemaakt heeft tho?
 
Reactiescore
1.167
Jooo al die nominaties voor mijn NB edel acties, thanks voor die love LOL

Zoooohe! Je hebt welgeteld één dorpje gepakt in de NB? Knap hoor. Wees er maar trots op.. Zal waarschijnlijk ook de enige zijn.
 
Bovenaan