Golden Awards

DeletedUser77123

Guest
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: JuggRNaut, vanwege de kata-acties op W45. Verder mag ik iedereen wel eigenlijk.

Is mij al een paar keer verweten hier op het forum dus even een reactie hierop: kata's werden pas uitgestuurd nadat onze stam zelf hiervan aanvallen binnen had gekregen en ik denk niet dat ik de enige op w45 was dat katas gooide op alles. (actie reactie principe)

Latere fase van de wereld zijn er afspraken gemaakt en heeft men dit niet meer voor gehad, dus aub niet doen of iedereen lekker onschuldig was op die wereld.

Ik denk dat niemand mij hier kan beschuldigen dat ik op w55 of 47 kata's smerig heb gebruikt.
 
Reactiescore
3.457
Is mij al een paar keer verweten hier op het forum dus even een reactie hierop: kata's werden pas uitgestuurd nadat onze stam zelf hiervan aanvallen binnen had gekregen en ik denk niet dat ik de enige op w45 was dat katas gooide op alles. (actie reactie principe)

Latere fase van de wereld zijn er afspraken gemaakt en heeft men dit niet meer voor gehad, dus aub niet doen of iedereen lekker onschuldig was op die wereld.

Ik denk dat niemand mij hier kan beschuldigen dat ik op w55 of 47 kata's smerig heb gebruikt.
Lol!!!
Jij was juist de eerste die katas gooide


https://forum.tribalwars.nl/index.p...king-in-een-succes.195664/page-8#post-6025894

https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/top-flop-stammen.189650/page-144#post-5936738

Om ff je geheugen op te frissen;)
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser77123

Guest


Je post nu gewoon van dezelfde speler die ik indertijd idd heb aangevallen een reactie, wilt dus niets zeggen dat er geen voorhistorie is. Asbest had mij idd niet aangevallen 1 on 1, maar zijn stamleden hadden al wel reeds gebasht op mezelf (in mindere mate) en op hamtaro, ganja etc. dit was reeds een paar weken vantevoren al aan de gang.

Toen we dit als tegenprestatie terug deden wisten ze van niets meer en begon het gemelk.

Al bij al snap ik ergens dat hij nog een degu heeft aan me en daarom niet met me in een stam wil, maar ja andere wereld andere tijden, zoals gezegd ik was niet de eerste en ook niet de laatste dat in w45 katas op een niet aanvaardbare manier gebruikte.

Als men op w55 mijzelf of stamleden zou beginnen bashen met kata's op deze manier zal mijn reactie net hetzelfde zijn, wat me later natuurlijk dan weer verweten zal worden maar so be it! :)
 
Reactiescore
3.457
Iedereen die w45 heeft gespeeld weet dat OW bestond uit kata spelers, OW begon altijd met katas gooien, dat jij nu probeert de schuld te leggen bij anderen maakt van jou een enorme hypocriet!!
Weet je antwoord nog wel op mijn vraag waarom jij het zo laag moest spelen, katas zaten niet voor niets in het spel zei je, en dat ik mij maar beter moest vermannen.
En nu proberen je eruit te lullen?Hou toch op joh,je maakt jezelf belachelijk !
 

DeletedUser77123

Guest
Iedereen die w45 heeft gespeeld weet dat OW bestond uit kata spelers, OW begon altijd met katas gooien, dat jij nu probeert de schuld te leggen bij anderen maakt van jou een enorme hypocriet!!
Weet je antwoord nog wel op mijn vraag waarom jij het zo laag moest spelen, katas zaten niet voor niets in het spel zei je, en dat ik mij maar beter moest vermannen.
En nu proberen je eruit te lullen?Hou toch op joh,je maakt jezelf belachelijk !

zit precies nog redelijk diep bij je? :) ff kalm blijven it's just a game ;-)
 

DeletedUser76203

Guest
@Juggrnaut Dit slaat echt nergens op. Je moet het niet voor gaan doen als actie-reactie, als iemand uit Season kata's gebruikte hadden Inge of ik dat echt wel vernomen hoor. En laten we eens gek doen.. Mocht het zo geweest zijn, waarom dan niet leiding gecontacteerd? Of dat account aangepakt i.p.v. opeens full kata te gaan op een andere speler? Lijkt me niet de juiste vorm van actie reactie.

Sowieso bij alle eerdere acties die ik met OWA op iemand van jullie uitvoerde nooit ook maar 1 kata gebruikt buiten op muur en verzamelplaats. Om dan vervolgens met 3 of 4 man met kata clears van 300/400 kata's er in aan te komen vond ik wat zwak.
 
Reactiescore
3.457
Precies, wees niet zo laf om nu ineens de vinger naar anderen te wijzen terwijl je er toen zo stoer over deed,achterlijke katanoob.
 
Reactiescore
2.508
Zo lastig om mijn mond nu te houden:oops:

Maare laten we dit topic schoon houden voor lijstjes. Who is next?
 

DeletedUser78621

Guest
Beste speler: El Mejor komt er toch bovenuit als je rekening houdt met de interns (buiten BEL), farmstats (3de meeste gefarmed in één dag zijnde 53.085.623) en OD (4de ODA en 1ste als ondersteuner). Ik weet niet tot in hoeverre daar PP worden, maar denk dat het wel meevalt.

Beste stam: Par., Zij hebben zich vanwege de propaganda door AMB niet laten kennen. In tegendeel hebben ze bewezen dat ze een waardige stam zijn en zeker hun mannetje kunnen staan. Dit is zeker gebleken door het wegwerken van Korja en tim010. Ik verwacht dat ze nog lang zullen meegaan. 1 voor 1 topspelers én gezellig ook!

De beste stam speler: De meeste spelers van -DR- kan hier ik wel zetten, de meeste zijn niet bang als er een VV’tje gedraaid moet worden. Daarnaast staan ze er ook altijd om je te helpen ivm aanvallen of ondersteunen. Buiten de -DR- mag Hidde hier wel komen te staan. Hij heeft al veel VV’s gedraaid, zowel in AMB als in Exp. Hoedje af.

Het grootste ego: Thijmen, ex-speler van Cenosillicafobie. Veel praatjes, weinig daadjes. Gelukkig hoefde ik je niet al te vaak in de skype horen. Want wanneer we je wel hoorde, maakte je de sfeer enorm zuur. Altijd wel die grote mond maar wat je nu echt bereikt hebt op W55, is toch bitter weinig. Hopelijk is dat wél het geval op andere werelden. Buiten het weinig bereiken op W55, weet je wel wat van het spel.

Beste leid(st)er: Viv, jij verdient die plaatsje. Je heb een druk leven met werken en alles dat erbijkomt, maar dan steek je nog tijd als leidingsfiguur in TW. Je weet iedereen kalm te houden wanneer er wat chaos is binnen de stam, je weet iedereen op de juiste manier te benaderen wanneer nodig. We hebben misschien niet altijd dezelfde meningen maar als er iets mis is, kan ik toch altijd bij je terecht. Je bent goed bezig als leiding, doe zo verder (en wie weet, tot het einde!)

Slechtste leider: Leo van TheHappyGanjaMan. Ik baseer me hier enkel op het gebeuren in W55, weet daarom niet hoe zijn beleid in vorige werelden is (geweest). Afspraken worden er gemaakt wanneer de twee partijen daar akkoord mee zijn. Niet wanneer jij denkt dat er een afspraak gemaakt is, en wij die dan moeten nakomen. Als je die dorpen in C44 echt wilt, dan mag je ze persoonlijk komen halen.

Meest overschatte stam: AMB, de stam bij uitstek. Lange tijd als eerste gestaan maar dat verdiende ze niet. Veel propaganda en praatjes, maar ze hebben niets kunnen waarmaken. Misschien kunnen de spelers dat nu wel in andere stammen door ofwel overstap of geinternd te worden. We zullen zien.

Meest onderschatte stam: -DR-. Het is niet dat we amper iets van ons hebben laten zien en de meeste ons bestempelen als ‘noobs’ dat we dat ook zijn hé. Wij hebben niet voor de ‘grote’ actie in deze wereld gezorgd, nee. Maar we hebben wel C54 zo goed als helemaal kunnen edelen zonder al te veel problemen. Wat ervoor zorgt dat we een vrij grote safezone hebben, met als gevolg dat je op nóg veel def gaat kunnen lopen. (@Appie) (PS: Waren die laatste aanvallen troependump? Daar heeft het anders veel van weg.)

Meest overschatte speler: I Burried my Soul. Ik ken jullie niet maar als ik in verschillende chats en op het AF te horen kreeg dat het een te vrezen team is. Maar als dan vervolgens om één of andere manier het team het voor bekeken houd, is toch wel zeer spijtig. Vandaar dat die taboe rond de onbekendheid van IBmS uiteindelijk voor niets is geweest.

Meest onderschatte speler: thenapsterin. Binnen -DR- dachten we dat we die kerel is even snel gingen opruimen, wat dus niet het geval was. Het duurde een goeie 3 weken voordat hij dan eindelijk wel eens succesvol onder handen werd genomen. Toch chapeau voor het toenmalig defwerk.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Hidde, alle huidige -DR- en Par.-leden zijn allemaal gezellige kerels én vrouw (Viv niet te vergeten natuurlijk).

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Thijmen en andere mensen met een groot ego.

Mooiste spelers naam: Behind Enemy Lines, Patience is a Virtue en Nocturnal Tendency. (Kan niet kiezen)

Mooiste stam naam: Virtual Expansion

Het tofste topic: Golden Awards

Het domste topic: Hoeveel gefarmed, Show je cluster

Favoriete forum poster: Lees hier het forum te weinig voor.

Minst favoriete forum poster: Lees hier het forum te weinig voor.

Dikste wannabe op het forum: Lees hier het forum te weinig voor.

Dikste wannabe in het spel: Amtonic. Bij men eerste jump naar C64 stuurde hij me het volgende: ‘Waarom lig je mijn dorpen te edelen?’, wanneer hij het dorp niet in zijn bezit was. Terwijl hij ondertussen Exp geleaved is en DU van -DR- is geworden.

Mooiste profiel foto van spelers:
94276_large
(Avatar ftw)

Mooiste profiel foto van stammen:
96026_large


Mooiste actie van de wereld: Nog geen echte ‘mooie’ acties gebeurt in mijn ogen. Alleszins geen uitschieters.


Meest belovende speler voor de toekomst: TheQuickBear, ze hebben zo goed als heel de rim van C54 eigenhandig opgeëdeld. Daarnaast zorgen ze dag op dag voor uitstekende farmstats. Ze hebben een gezellig en aangenaam team die zeker nog iets gaan laten zien in de toekomst.

Meest belovende stam voor de toekomst: Par. (zie beste stam)

Grootste blunder: Twee edels versturen zonder eenheden bij de tweede edel toe te voegen.

Voor wie heb je nu echt respect: Mensen die je waarderen voor wie je bent en niet voor wat je gepresteerd hebt. (Typical noobtalk) Daarom een bedankje aan Jesse om me toch niet af te schrijven als noob maar me wel een kansje te willen geven in -DR-. En ook aan de spelers die me het spel aangeleerd hebben en me de nodige skills geleerd hebben om succesvol dit spel verder te zetten. (Hidde, Mike, Viv en Jonas)

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Men co Jonas (Topper!)
 
Reactiescore
967
Redelijk subjectief lijstje (wordt hij niet minder mooi op), kan me in de meeste dingen wel vinden. Echter vind ik het een beetje kort door de bocht om Leo als slechtste leider te bestempelen door een akkefietje tussen DR & Appie.

Who's next? Frank hoorde ik?:rolleyes:
 

DeletedUser77254

Guest
Beste speler: El Mejor komt er toch bovenuit als je rekening houdt met de interns (buiten BEL), farmstats (3de meeste gefarmed in één dag zijnde 53.085.623) en OD (4de ODA en 1ste als ondersteuner). Ik weet niet tot in hoeverre daar PP worden, maar denk dat het wel meevalt.

Fijn dat we wat erkenning krijgen als account.

Alleen ik vraag me af of jij de Jelle bent die Millitant Atheist (toendertijds nog Conor) zo onrespectvol hebt benaderd door te stellen dat het overlijden van zijn moeder een excuus was om een NAP af te dwingen. Hidde had jou dit namelijk toevertrouwd en vervolgens stuur je echt bizar onmenselijke PMs naar Conor.
 

DeletedUser73162

Guest
Fijn dat we wat erkenning krijgen als account.

Alleen ik vraag me af of jij de Jelle bent die Millitant Atheist (toendertijds nog Conor) zo onrespectvol hebt benaderd door te stellen dat het overlijden van zijn moeder een excuus was om een NAP af te dwingen. Hidde had jou dit namelijk toevertrouwd en vervolgens stuur je echt bizar onmenselijke PMs naar Conor.

Das Jelle niet ;)
 
Reactiescore
3.584
Meest overschatte speler: I Burried my Soul. Ik ken jullie niet maar als ik in verschillende chats en op het AF te horen kreeg dat het een te vrezen team is. Maar als dan vervolgens om één of andere manier het team het voor bekeken houd, is toch wel zeer spijtig. Vandaar dat die taboe rond de onbekendheid van IBmS uiteindelijk voor niets is geweest.

Hoe kan jij beoordelen dat een account overschat is als je ze niet kent?

TL : DR: Als je mij de slechtste leider van deze wereld noemt ben je niet 100%.

Dat is wel een understatement, stammen als DR en Par zijn dan ook gewoon kansloos slecht in alle opzichten en het slechter doen als hun leiders is praktisch onmogelijk. Het is dat w55 uit zoveel zwakke figuren bestaat dat dergelijke stammen het al zover geschopt hebben op een iets of wat deftige wereld met enig niveau waren ze al lang weggespeeld.

Als je nu die leider van DR neemt met zijn kaartje, hele mooie pijlen gezet voor al zijn leden en alsnog wilt die een hechte BG maken van Par. Is die dan echt te incapabel in te zien dat zijn stam HEEL hard zal geblokkeerd raken door Par en omgekeerd. Dat DR en Par oorlog gaan krijgen is een vaststelling. Daarbuiten falen beide leidingen van beide stammen op nog zoveel andere vlakken maar ik bespaar iedereen de grote analyse!
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
967
Leuke post Leo, lekker vurig, echter is dat niet Jelle die het GA lijstje maakte, maar Jeroen. Des niettemin een reden om hier een antwoord op te geven vanuit DR hun kant.
Al weet ik dat Jelle al niet meer als leiding van DR gezien wordt, dus misschien kan de huidige leiding een tegenwoord doen?

Als je nu die leider van DR neemt met zijn kaartje, hele mooie pijlen gezet voor al zijn leden en alsnog wilt die een hechte BG maken van Par. Is die dan echt te incapabel in te zien dat zijn stam HEEL hard zal geblokkeerd raken door Par en omgekeerd. Dat DR en Par oorlog gaan krijgen is een vaststelling. Daarbuiten falen beide leidingen van beide stammen op nog zoveel andere vlakken maar ik bespaar iedereen de grote analyse!

Interessante denkwijze, ik vraag mezelf ook echt af wanneer dit gaat plaatsvinden, want met de huidige rekruits van zowel DR als Par! hebben ze leden binnengehaald die ofwel hun BG's edellijnen blokkeren, ofwel geen front hebben en een enorme jump moeten maken om dit te veranderen.
Wat ik mezelf afvraag is hoe DR het in hun hoofd kan halen om spelers als MA & Haranu te willen rekruteren en alsnog met de beperkte ruimte iedereen van front te willen voorzien. Of is het de bedoeling dat 40% van de leden blijft rimmen en al hun clears/def doneert aan de stam? Lekker motiverend.
 

DeletedUser78452

Guest
Dat is wel een understatement, stammen als DR en Par zijn dan ook gewoon kansloos slecht in alle opzichten en het slechter doen als hun leiders is praktisch onmogelijk. Het is dat w55 uit zoveel zwakke figuren bestaat dat dergelijke stammen het al zover geschopt hebben op een iets of wat deftige wereld met enig niveau waren ze al lang weggespeeld.

En dan durven zeggen dat ge geen groot ego hebt.
Zelfs als je eigen stam wordt weg gespeeld zijn de tegenstanders nog altijd slecht.

En zijn je stam leden opeens allemaal zwakke figuren.
Het moment dat je ego kunt laten vallen voor prestaties van je tegenstander te herkennen kan je zeggen dat je geen groot ego hebt ...
 

DeletedUser78434

Guest
Interessante denkwijze, ik vraag mezelf ook echt af wanneer dit gaat plaatsvinden, want met de huidige rekruits van zowel DR als Par! hebben ze leden binnengehaald die ofwel hun BG's edellijnen blokkeren, ofwel geen front hebben en een enorme jump moeten maken om dit te veranderen.
Wat ik mezelf afvraag is hoe DR het in hun hoofd kan halen om spelers als MA & Haranu te willen rekruteren en alsnog met de beperkte ruimte iedereen van front te willen voorzien. Of is het de bedoeling dat 40% van de leden blijft rimmen en al hun clears/def doneert aan de stam? Lekker motiverend.

Haranu komt niet in Par/DR. Voor MA komt er een prima edelrichting. Alles is vanuit overleg etc aangenomen:)
Alles is ook netjes uitgetekend waardoor beide stammen optimaal kunnen draaien;)
 
Bovenaan