Golden Awards

Discussie in 'Wereld 55' gestart door The Pianist, 12. mei 2017.

Deel Deze Pagina

1. atropine

atropine

Lid geworden:
    29. jan 2017
    Leuk Bevonden:
    36
    Dit zijn interne par en dr zaken die niets te zoeken hebben op het algemeen forum, we hebben onze zaakjes prima op orde. Maak je maar geen zorgen over ons ;)

2. The Minion

The Minion Tribal Wars Team Forum Mod

Lid geworden:
    24. mrt 2012
    Leuk Bevonden:
    397
    Eeeen jullie dwalen af, zal deze discussie(vanmiddag) verplaatsen(flop/topstammen) zodat dit topic overzichtelijk blijft.

Edit: fixed

Laatst bewerkt: 13. aug 2017
    OostWestAsbest vindt dit leuk.
  3. benny24

benny24

Lid geworden:
    13. okt 2008
    Leuk Bevonden:
    14
    Beste speler: Nozemoil, noem het subjectief, maar die gasten blijven maar gaan. In het begin een fusie gehad, maar die ook optimaal benut met de troepen van de geinternde partij. Goede oda, mooie ligging.

Beste stam:
    Par, wederom subjectief, maar de saamhorigheid in de stam is ongekend tot nu toe.

De beste stam speler:
    Mugiwara no Luffy, zit niet in andere stammen, dus kan daar niet over oordelen, maar luffy fladdert als vliegende keep door heel de stam heen, strooit met clears, def en vv-t waar nodig.

Het grootste ego:
    Als je eenieder persoonlijk spreekt vallen ze altijd wel mee, en spelers die op deze wereld gestopt zijn plaats ik hier niet meer.

Beste leider:
    Abdullah van dr, vergt ontzettend veel moeite soms om alle koppies dezelfde kant op te krijgen, zeker met zo'n leden-aantal.

Slechtste leider:
    Geen 1, leider zijn kost best veel tijd en moeite, het falen of slagen van een stam is niet alleen de verdienste van een leider, maar van de hele stam. Je kan nog zo een goede leider zijn, als je geen goede stamgenoten hebt, kan je alsnog gemakkelijk falen en andersom.

Meest overschatte stam:
    Intikkertje: AMB, hoef ik verder niet uit te leggen lijkt me.

Meest onderschatte stam:
    Par, zou volgens velen de oorlog tegen amb makkelijk verliezen.

Meest overschatte speler:
    Tim010, zou toch wel even laten zien wat ie allemaal wel of niet kon. Begon toen ie de bui zag hangen, te klagen dat andere spelers het zo makkelijk zouden hebben, terwijl hij zelf de keuze voor amb had gemaakt.

Meest onderschatte speler:
    Ik persoonlijk onderschat niet gauw iemand, dus laat ik open.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
    Huidige stamleden, Schedel omdat ik jack al vanaf w34 ken en dat is echt een offensief beest, Reborn en Jeroen van dr mogen er ook wel bij.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
    Zeikerds, ego-trippers, mensen die hun eigen account ver boven die van hun stamgenoot stellen, luie mensen, mensen die geen def willen sturen, etc.

Mooiste spelers naam:
    Lopezbogei, vind die naam gewoon lekker klinken.

Mooiste stam naam:
    The Banana Republic, zeker als je de leider ervan wel eens spreekt, die vent spoort echt niet.

Het tofste topic:
    Oorlogs-topics, goldenawards.

Het domste topic:
    Nachtbraken, die duurt vaak tot een uur of 7 en dan ben ik allang weer wakker :S

Favoriete forum poster:
    Iemand die reeel blijft en af en toe zijn/haar fouten ook toe kan/wil geven, helaas zie je die te weining en daarom kom ik niet zo vaak op het af. Tis dat ik een lijstje moest maken van hidde :p

Minst favoriete forum poster:
    Zie uitleg hierboven.

Dikste wannabe in het spel:
    Marter, zijn maatje alle troepen weg laten sturen van insomnia, en vervolgens zeggen dat hij er niks van af wist, maar wel edels sturen.

Mooiste profiel foto van spelers:
    El Mejor

Mooiste profiel foto van stammen:
    Virtual Expension

Mooiste actie van de wereld:
    Tot nu toe het omvallen van AMB

Meest belovende speler voor de toekomst: Don Pablito, is van ver gekomen en al bijna top 25.

Meest belovende stam voor de toekomst:
    Tja, ik zie 3 stammen die ver boven de rest uit steken en verder niks.

Grootste blunder:
    Aannemen van 4farmers, wat achteraf gigantisch misging. Ongeacht wie daar de schuld aan heeft.

Voor wie heb je nu echt respect:
    Hidde, die ondanks de runners om hem heen, het maar blijft proberen.
    Roy van luffy, (voorheen esca) die onze stam en anderen maar blijft motiveren om op hetzelfde tempo door te gaan.
    Voor mijn stamleden, die ondanks alle aantijgingen van voormalig amb kant zich niet hebben laten kennen!

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
    Aardige vijanden, die ondanks dat je elkaar bestookt met clears en edels, een praatje willen maken.

Groeten Ronald (ltdarky)

4. Magic

Magic

Lid geworden:
    5. apr 2014
    Leuk Bevonden:
    59
    Wacht, heb je het nu over jezelf? o_O

Bedankt voor de nominatie.

Chicago blackhawks vindt dit leuk.
  5. Lord Ghost Whisperer

Lord Ghost Whisperer

Lid geworden:
    23. feb 2016
    Leuk Bevonden:
    89
    Naar aanleiding van bovenstaand lijstje vind ik die Ronald best wel een toffe peer. :)

6. Magic

Magic

Lid geworden:
    5. apr 2014
    Leuk Bevonden:
    59
    Beste speler: NozumOil, ik denk dat dit het enige team is dat een stijgende lijn heeft getoond qua spel en dit heeft weten om te zetten in punten. Misschien kwalitatief niet het beste team, maar wel het team met de beste verhouding skills : punten
    Beste stam: Ik zou hier Par willen neerzetten, al vind ik het erg jammer van het grote aantal recruits van Appie.
    De beste stam speler: De kern van Par, dus de spelers die er al enkele maanden in zitten. Het valt me deze wereld tegen hoe weinig mensen loyaal zijn aan een stam en zich ervoor willen inzetten.
    Het grootste ego: Teveel mensen helaas...
    Beste leider: Leiding Par.
    Slechtste leider: Ex leiding -DR-, Ex leiding Appie, Ex leiding AMB. Allemaal te slecht om kans te maken op wereldwinst, toch vind ik de leiding van DR hier wel bovenuit springen door het samenwerken met stabbers en het zomaar aannemen van spelers zonder goed overleg. Er werd hier volgens mij te vaak de mening van de leiding boven de mening van de leden gesteld.
    Meest overschatte stam: Appie; ik had verwacht dat ze het Par wel lastig hadden kunnen maken, maar met enkele tegenslagen al naar de vijand lopen vind ik vies tegenvallen.
    Meest onderschatte stam: Par, is inmiddels niet meer onderschat, maar ik denk dat meer dan de helft van de wereld Par niet als winnaar had aangegeven 2 maanden geleden.
    Meest overschatte speler: Nozem. Door kwantiteit lijken ze heel goed, terwijl dat in feite wel meevalt. Er zitten meerdere spelers in Par die kwalitatief beter zijn. Ik vind nozem een bewijs van het feit dat de ranglijst tegenwoordig niet meer veel zegt. Daarnaast een speciale vermelding voor Conor McGregor voor het uitstellen van executie, telkens naar de tegenstander lopen heeft jullie lang gered, maar nu komt het einde dan toch in zicht, en terecht voor een team dat niet heel veel kwaliteit heeft en weinig doorzettingsvermogen heeft.
    Meest onderschatte speler: Geen
    Met wie zou zeker (niet) graag in een stam zitten: Niemand meer, laatste wereld is geweest.
    Mooiste actie van de wereld: Het defwerk van mn team tegen Par :D
    Grootste blunder: Iroh die te lui is om goed te aanvallen en daardoor veel clears verliest en off op zn eigen def doodloopt. Shoutout naar ltDarky voor soortgelijke actie.
    Voor wie heb je nu echt respect: Iedereen die doorgaat tot er niks meer te deffen valt verdient van mij echt respect, daarnaast mensen die zich inzetten voor hun stam.
    Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Een goed team in combinatie met een goede tegenstander.

atropine vindt dit leuk.
  7. jevari

jevari

Lid geworden:
    17. sep 2012
    Leuk Bevonden:
    7
    Ineens zijn er steeds meer mensen voor Par. :D

8. Magic

Magic

Lid geworden:
    5. apr 2014
    Leuk Bevonden:
    59
    Volgens mij zijn er weinig noemenswaardige stammen die langer dan een maand bestaan behalve Par?

9. Escalation Is Real

Escalation Is Real

Lid geworden:
    4. mei 2017
    Leuk Bevonden:
    21
    Mijn nieuwe lijst.

Alles met alle par leden op meest overschatte speler en meest overschatte stam, daar komen Mysteriousone en Appie/AMB

Tot sinas

10. Chicago blackhawks

Chicago blackhawks

Lid geworden:
    31. dec 2015
    Leuk Bevonden:
    26
    Bedankt Hidde:D

11. jevari

jevari

Lid geworden:
    17. sep 2012
    Leuk Bevonden:
    7
    Par. Is ook gwn simpelweg de stam die zich het meest heeft bewezen. Kan me enkel nog herinneren dat er een tijdje terug erg negatief over ons gesproken werd.