Golden Awards

Reactiescore
3.576
Stabber? Als je mij letterlijk een stabber gaat noemen om die actie reactie actie is een beetje raar aangezien er voor niemand gevolgen zijn geweest. Maar anyway misschien moet je meer ingame zijn dan op dit forum;)

Dat was geen actie reactie situatie. Jij had een afspraak met speler A en die verbrak je om wraak te nemen op speler B. Dat je wraak nam op speler B is prima maar niet ten koste van je afspraak met speler A. Dat was gewoon een stab, het grappige daaraan is dat je destijds op een speler in AMB zat af te geven over een immorele situatie, je kon niet genoeg post's neerzetten daarover, toen jij echter in het vizier kwam was je spoorloos,... Het verhaal is natuurlijk compleet nu je in Par zit.

Ik ben overigens al een tijdje gestopt op deze wereld wegens te weinig tijd, te veel noobs, te weinig interesse in het wereldverloop wegens 0 goeie stammen.
 

DeletedUser78217

Guest
Smoesjes Jannes, eerst een grote mond maar nog absoluut niks laten zien. Teleurstellend zelfs voor jou.
 
Reactiescore
3.576
Smoesjes Jannes, eerst een grote mond maar nog absoluut niks laten zien. Teleurstellend zelfs voor jou.

Omdat, kom maar eens uitleggen wat mijn doelstelling op deze wereld was en oordeel dan verder. Ik ben het er overigens totaal mee eens dat ik op deze wereld helemaal niets heb laten zien dat terzijde. Heeft verder niets met smoesjes te maken.
 

DeletedUser78434

Guest
Dat was geen actie reactie situatie. Jij had een afspraak met speler A en die verbrak je om wraak te nemen op speler B. Dat je wraak nam op speler B is prima maar niet ten koste van je afspraak met speler A. Dat was gewoon een stab, het grappige daaraan is dat je destijds op een speler in AMB zat af te geven over een immorele situatie, je kon niet genoeg post's neerzetten daarover, toen jij echter in het vizier kwam was je spoorloos,... Het verhaal is natuurlijk compleet nu je in Par zit.

Ik ben overigens al een tijdje gestopt op deze wereld wegens te weinig tijd, te veel noobs, te weinig interesse in het wereldverloop wegens 0 goeie stammen.

Ik ben het met je eens dat een afspraak is geschonden, dat ontken ik niet. Wel ontken ik dat het een stab is. In normale mensen hun ogen zou dit ook geen stab zijn. Een stab is toch als mensen benadeeld worden/ genaaid worden door een actie. Beide zijn niet aan bod gekomen. Ja, het was een te snelle reactie, ja het was niet slim maar nee, ik heb niemand geedeld die ik niet zou edelen, ik heb niet iemands troepen weggestuurd en geedeld, ik heb niet mijn BG geedeld (zoals een AMB'er wel gedaan heeft maar nooit op het forum is gegooid) en ik heb nooit mijn eigen afspraken met bg's geschonden in mijn eigen voordeel.

Ik wens je op andere werelden succes en blijf met je gezever weg hier:)
 
Reactiescore
967
Ik ben het met je eens dat een afspraak is geschonden, dat ontken ik niet. Wel ontken ik dat het een stab is. In normale mensen hun ogen zou dit ook geen stab zijn. Een stab is toch als mensen benadeeld worden/ genaaid worden door een actie. Beide zijn niet aan bod gekomen. Ja, het was een te snelle reactie, ja het was niet slim maar nee, ik heb niemand geedeld die ik niet zou edelen, ik heb niet iemands troepen weggestuurd en geedeld, ik heb niet mijn BG geedeld (zoals een AMB'er wel gedaan heeft maar nooit op het forum is gegooid) en ik heb nooit mijn eigen afspraken met bg's geschonden in mijn eigen voordeel.

Ik wens je op andere werelden succes en blijf met je gezever weg hier:)

Gaan we nu weer op deze toer?

Stab = afspraak schenden, dat is bij deze kwestie zeker wel gedaan dus je kan eromheen praten wat je wilt, maar dat zal onze visie niet veranderen.
 
Reactiescore
3.576
Ik ben het met je eens dat een afspraak is geschonden, dat ontken ik niet. Wel ontken ik dat het een stab is. In normale mensen hun ogen zou dit ook geen stab zijn. Een stab is toch als mensen benadeeld worden/ genaaid worden door een actie. Beide zijn niet aan bod gekomen. Ja, het was een te snelle reactie, ja het was niet slim maar nee, ik heb niemand geedeld die ik niet zou edelen, ik heb niet iemands troepen weggestuurd en geedeld, ik heb niet mijn BG geedeld (zoals een AMB'er wel gedaan heeft maar nooit op het forum is gegooid) en ik heb nooit mijn eigen afspraken met bg's geschonden in mijn eigen voordeel.

Ik wens je op andere werelden succes en blijf met je gezever weg hier:)

Je kreeg de vv van een account met als enige voorwaarde een bepaalde speler niet aan te vallen. Jij hebt letterlijk de enige voorwaarde geschonden door met het vv account deze speler te gaan aanvallen. Je mag eromheen lullen zoveel je wilt maar dat is gewoon een zuivere stab, je speelt nu ook in een 100% zuivere stabstam dus waarom je wilt natrappen op een onbewezen stab van een AMB'r is al helemaal te hypocriet voor woorden. Dat jij liever hebt dat ik met mijn 'gezever' weg blijf kan ik goed geloven want heb weinig positiefs over je te melden en dan hebben we het nog niet eens over je communicatieve vaardigheden binnen je stam, ik wil je best eens een evaluatie geven over jouw als leider en speler zijnde op deze wereld.

En nu jij toch random over ongehoorde stabs begint, kan ik meteen eens vragen waarom jij een tijdje terug enkele spelers opdracht hebt gegeven om een speler van JOUW EIGEN stam te edelen. Ook daar zet ik grote vraagtekens bij????
 
Reactiescore
2.506
Laten we dit topic schoonhouden van dit soort discussies. Jullie weten het topic voor deze discussies te vinden ;)

Wie is de volgende met een lijstje?
 

DeletedUser59552

Guest
Smoesjes Jannes, eerst een grote mond maar nog absoluut niks laten zien. Teleurstellend zelfs voor jou.
Dit is weer typisch een anti-Jannes haat comment.... Ik ben 1 van de spelers met wie Jannes op IbmS is gestart en ik kan zeggen, vanaf dat we 10 dorpen hadden, was Jannes inactiever aan het worden. Daarvoor farmde hij nog wel af en toe 's nachts, maar nadat we meer dorpen kregen, gebeurde dat niet. Ik wil niet zeggen dat hij niets deed, maar om nou te zeggen dat hij super actief was, gaat ook veel te ver. Overigens zijn wij als team echt al ruim een maand (kan korter zijn, maar voelt echt als minstens 4 weken) geleden gestopt, dat kan iedereen uit AMB bevestigen, dus alles wat IbmS tot die tijd heeft laten zien, is op ons conto toe te schrijven. Geloof mij maar, dat account was potentieel top 5 waardig, met goede en actieve spelers erop is dat nog mogelijk overigens.
 
Reactiescore
3.576
En dat ik een grote mond heb gehad op het AF klopt ook niet bepaald. Volgens mij heb ik nergens gezegd dat ik de wereld met 2 vingers in de neus zou winnen of dat ik iedereen zou wegspelen of dergelijke uitspraken gedaan. Enige wat ik voornamelijk op dit AF geroepen heb was het anti-stab spel dat ik hanteer en naar mijn weten heb ik hier zo op deze wereld ook gespeeld dus alles wat ik geroepen heb, heb ik wel toegepast ;)
 

DeletedUser73162

Guest
Bij voorbaat excuus voor een redelijk matig lijstje, heb niet overal een uitgebreide argumentatie bijgezet. Toch hoop ik dat dit aanleiding zorgt voor meer lijstjes van anderen.

Beste speler:

Hier wil ik de huidige top 2 benoemen, misschien een beetje voordehandliggend, maar beide hebben zich op een bepaalde manier bewezen, en het niveau op deze wereld ligt nu niet indrukwekkend hoog.
MysteriousOne, huidige nr 1, en heeft de laatste tijd niet bijzonder veel tegenstand gehad. Het account heeft zich wel goed gevestigd in de top van de wereld, en heb van meerdere personen vernomen dat ze ook zonder makkelijke dorpen een hoge notering zouden hebben gehad. Deze mening zullen anderen misschien niet delen, maar een nominatie vind ik hier wel op zijn plaats.
NozemOil, huidige nr 2, en heeft zowel tim als korja (deels) weggeëdeld. Het account heeft langere tijd de nummer 1 positie gehad door interns, maar ze beginnen zich nu ook te bewijzen zonder te internen. Toch heerst er bij mij nog enige twijfel of ze zonder de interns en veelvuldig pp gebruik nog hadden bestaan.

Beste stam:
Momenteel denk ik dat er in Appie de meeste kwaliteit zit, dus kwalitatief zijn ze zeker het beste, en qua kwantiteit hebben ze de laatste week ook grote winsten geboekt. Toch heeft deze stam nog geen tegenstand gehad van of -DR- of Par. waardoor het bewijs nog niet geleverd is.

De beste stam speler:
Ik weet dat er in Par genoeg spelers zitten die veel VV's draaien, ze willen me echter nooit zeggen wie, dus kan hier dan ook geen namen noemen van Par. Zelf weet ik wel wie de VV's deden/doen in AMB, en zowel Thomas van YLH als Thomas van MattPanda verdienen hier een vermelding, beide erg gedreven spelers die zich maximaal voor de stam inzetten.

Het grootste ego:
Bart (Nocturnal), Raymon (Trump), Jannes

Beste leider:
Ondanks dat de leiding van Par. enkele grote fouten hebben gemaakt, vind ik ze nu zeer sterk ogen, net als de leiding van Appie overigens.

Slechtste leider:
AMB Leiding

Meest overschatte stam:

AMB, zeer teleurgesteld in wat wij hebben klaargespeeld, en vooral over wat wij niet hebben klaargespeeld.

Meest onderschatte stam:
Geen, als je nu nog een stam zou onderschatten dan verlaag je jezelf wel heel erg.

Meest overschatte speler:
Korja, ja ze hadden een moeilijk cluster, maar ik had toch meer ervan verwacht. Het ging op een gegeven moment zelfs harder dan de interns van nozem.

Meest onderschatte speler:
Nozem werd in het begin van de wereld door velen onderschat, maar dat is nu ook verleden tijd. Verder denk ik dat net als bij de stammen weinig accounts nu nog onderschat worden omdat overal de spelers wel bekend zijn.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Teveel om op te noemen, dus ook mensen van Par. en -DR-

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:

Bijna iedereen is als stamgenoot een stuk vriendelijker dan als vijand, dus denk dat deze 'award' altijd wel wat overdreven wordt.

Mooiste spelers naam: Patience is a Virtue
Mooiste stam naam: Ars Magna Belli (AMB)
Het tofste topic: Topics zoals deze.
Het domste topic: Moddergooi topics zonder enige vorm van argumentatie.

Meest belovende speler voor de toekomst: El Mejor & Niet nini
Meest belovende stam voor de toekomst: Appie
Voor wie heb je nu echt respect: Iedereen
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Mijn tegenstanders ;)
 

DeletedUser78623

Guest
Beste speler: MysteriousOne
Stats liegen er niet om :)
Beste stam: Appie
Zeer solide cluster en zie een potentiële winnaar mits ze samen blijven.
De beste stam speler: Thomas van Mattpanda
Gouden pik <3
Het grootste ego: Jelle van TheCrowner
Beste leider: -
Te weinig kennis, sorry.
Slechtste leider: AMB leiding.
Meest overschatte stam: AMB alweer.
Meest onderschatte stam: Par.
Geen fan van ze maar denk dat ze de enigste zijn die Appie het moeilijk kunnen maken, tevens veel kwaliteit!
Meest overschatte speler: Ehh sorry maar ga dan toch voor Haranu :s
Meest onderschatte speler: Ikzelf
Edelen in NB en slagen tot 5maal toe
Wie verwacht dat, Jelle bedankt!
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Hidde, Thomas, Caspar, Daan, Dennis
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Jelle van TheCrowner
Mooiste spelers naam: Nocturnal Tendency
Mooiste stam naam: Ars Magna Belli
Het tofste topic: Grappige PM's en dit topic
Het domste topic: -
Favoriete forum poster: -
Minst favoriete forum poster: -
Dikste wannabe op het forum: -
Dikste wannabe in het spel:
Jelle TheCrowner
Mooiste profiel foto van spelers: El Mejor
Mooiste profiel foto van stammen: Ars Magna Belli
Mooiste actie van de wereld:
Ehmm, vind ik moeilijk om te zeggen, nog niet veel meegemaakt.
Maar dan zeg ik toch Mijn NBedel acties op dodeluke en 100% slagen :cool::cool:
Meest belovende speler voor de toekomst: Ga dan toch voor niet nini
Meest belovende stam voor de toekomst: Appie mits ze bijeen blijven
Grootste blunder: De flop van AMB
Voor wie heb je nu echt respect: De mensen die VV van mijn account hebben gedraaid toen moeder overleed
Nogmaals bedankt Thomas, Thomas, Hidde, Daan en Dennis!
Sorry als ik iemand vergeet :eek:
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Spelers die niet stabben :p
En Caspar van MA :D
Ook de genoemde spelers in vraag hierboven!



Dit is mijn lijstje, keep in mind I am quite a noob :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
967
Beste speler: Uiteraard komt meteen de naam MysteriousOne naar boven, echter gekeken te hebben naar de ODA & ODD lijst moet ik toch mijn gedachtegang veranderen. Daar staat NozemOil bij uitstek bovenaan dus daar mogen ze zeker trots op zijn, echter wetende dat ze ook veel interns & pp gebruikt hebben wil ik ze niet als beste speler bestempelen. Daarom gaat mijn keus uit naar het account El Mejor, redelijk hoog ODA aantal, altijd behulpzaam t.a.v. os en van farmen zijn de heren ook niet vies. Keep up boys!

Beste stam: Appie, Sterk opbouwend cluster met veel safe, momenteel bijna even groot als DR & Par! bij elkaar. Dit komt uiteraard door de vele fusies & rekruuts die ze hebben gehad. Echter zit het niveau van dergelijke spelers ook een stuk hoger dan die van DR & Par! heb ik het gevoel. Het is aan DR & Par! om mij het tegendeel te bewijzen. Ben benieuwd naar de opkomende oorlog!

De beste stam speler: Voor nu ga ik voor Niet Nini, altijd beschikbaar met deff sturen en Dennis van niet nini was ook niet vies van een vvtje hier en daar. Verder verdienen Hidde (ibms), Thomas & Thomas (YLH& Mattpanda), Steven (Noct), Conor & Casper (MA) ook een ere plaatsje vanwege het vele vv's draaien.

Het grootste ego: Tim, Jannes, Roy en uiteraard Koen & Jasper omdat ze er zo om zeurden :D

Beste leider: Leiding van Appie, al eerder Leo's leidersschap mogen ervaren op W45 en dat beviel me toendertijd wel. Nu zijn er wat beslissingen genomen waar niet iedereen even blij van werd(het rekruutbeleid) maar gegeven hun situatie is dat ook meer dan begrijpelijk. Ben benieuwd hoe ik dit in het heden ga ervaren.

Slechtste leider: Normaal gesproken had ik hier het beleid van Par! neergezet gezien hun verleden, maar het blijkt dat ze van hun fouten in het verleden geleerd hebben dus dan zet ik hier maar gewoon de leiding van AMB neer, erg teleurstellend dat de vorige leiding ermee kapte en het nooit fatsoenlijk is weten op te pakken.

Meest overschatte stam: AMB, mede door bovengenoemde reden.

Meest onderschatte stam: DR, ik hoor vele verhalen, van voornamelijk stamgenoten, dat ze DR maar een bende noobs vinden. Maar ik heb een hoop van deze lui mogen ervaren op vorige werelden en ik moet zeggen dat ik ze aardig op prijs kon stellen. Mits ze samenwerken als op vorige werelden heb ik een goed gevoel bij DR. #Bibberpowaah:cool:

Meest overschatte speler: Mugiwara no Luffy, het account staat momenteel op rang 8, maar is daar vooral gekomen door de vele interns. Verder heb ik als directe frontspeler nog niet veel van deze spelers mogen zien, naast wat puik defwerk. Uiteraard speelt het verschrikkelijke gedrag van Owen ook mee in deze kwestie. Hopelijk voor hen is Roy, ondanks zijn verleden bij SPAM een goede aanwinst voor dit account, want in mijn ogen hebben ze dat wel nodig.

Meest onderschatte speler: TheQuickBear, vooral op de achtergrond gebleven tot zover, maar het account heeft nu een jump gemaakt naar het front met Appie en weet toevallig dat er een redelijk team op zit waar Appie het nog wel eens zwaar tegen zou kunnen krijgen.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: /
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: /
Mooiste spelers naam: El Mejor
Mooiste stam naam: Ars Magna Belli, echter is WoW wel echt een rukspel:oops:
Het tofste topic: GA, Komt dat zien de EdelPARade vangt aan
Het domste topic: Show je cluster, Nachttopic
Favoriete forum poster: Kan het posten van Leo(Lord Ghost Whisperer) wel waarderen. Ook vind ik Hidde & Atropine fijn weglezen.
Minst favoriete forum poster: Escalation is Real, sweehx, mastaafchief8
Dikste wannabe op het forum: Tim010 om zijn ego te strelen
Dikste wannabe in het spel: Owen (Darkheerser)
Mooiste profiel foto van spelers:
El Mejor
92230_large

Mooiste profiel foto van stammen:
Ars Magna Belli(niet huidig)
57a948d8e57c4eb3b774dcc5163f3e9d.png


Mooiste actie van de wereld:
Vond het edelen van Dodeluke van Conor toch wel een van de mooiste dingen die ik ooit heb gehoord, en wie dacht dat het ging slagen:eek:
Verder vond ik het tegenwerken van Marter door de hele wereld wel mooi om te zien, toch nog wat mensen die wat sympathie kunnen opbrengen.

Meest belovende speler voor de toekomst: Als eerste wil ik TheHappyGanjaMan benoemen vanwege hun sterke team en goede cluster. Ook Niet Nini verdient met hun ligging een goede kans. Verder hoop ik dat Reborn Legend zoveel voor elkaar weet te beuken als ze beweren:rolleyes:

Meest belovende stam voor de toekomst: Dit is een moeilijke, toch zet ik Appie hier neer. Ik heb het al eerder vernoemd, ik denk dat er ietsjes wat meer niveau in Appie zit en dat hun cluster wat beter gevormd is in tegenstelling tot DR & Par!

Grootste blunder: Ridders zo sterk maken:p
Voor wie heb je nu echt respect: Het volk dat ondanks de val van AMB toch nog probeerde om er iets van te maken. Helaas niet gelukt heren!
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Ex-bibberaartjes die me zogenaamd weg gaan spelen en mijn co'tjes:D
 
Bovenaan