Golden Awards

Reactiescore
1.454
Ik denk dat het tijd is om ieders favoriete topic weer te openen:

Beste speler:
Beste stam:
De beste stam speler:
Het grootste ego:
Beste leider:
Slechtste leider:
Meest overschatte stam:
Meest onderschatte stam:
Meest overschatte speler:
Meest onderschatte speler:
Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Mooiste spelers naam:
Mooiste stam naam:
Het tofste topic:
Het domste topic:
Favoriete forum poster:
Minst favoriete forum poster:
Dikste wannabe op het forum:
Dikste wannabe in het spel:
Mooiste profiel foto van spelers:
Mooiste profiel foto van stammen:
Mooiste actie van de wereld:


Meest belovende speler voor de toekomst:
Meest belovende stam voor de toekomst:
Grootste blunder:
Voor wie heb je nu echt respect:
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:

Code:
[B]Beste speler:
Beste stam:
De beste stam speler:
Het grootste ego:
Beste leider:
Slechtste leider:
Meest overschatte stam:
Meest onderschatte stam:
Meest overschatte speler:
Meest onderschatte speler:
Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Mooiste spelers naam:
Mooiste stam naam:
Het tofste topic:
Het domste topic:
Favoriete forum poster:
Minst favoriete forum poster:
Dikste wannabe op het forum:
Dikste wannabe in het spel:
Mooiste profiel foto van spelers:
Mooiste profiel foto van stammen:
Mooiste actie van de wereld:[/B]

[B]Meest belovende speler voor de toekomst:
Meest belovende stam voor de toekomst:
Grootste blunder:
Voor wie heb je nu echt respect:
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:[/B]


Brand los :D:D:D
 
Laatst bewerkt:

Deleted User - 487871837

Guest
De ongeschreven regel is wel dat degene die het topic maakt de lat even neerlegt voor de rest :D
 
Reactiescore
3.583
Slotje, tot de opener van dit topic zelf een lijstje zet. Enige wat je nu bereikt is elke AF'r irriteren omdat we dit topic'je openen met de gedachte iets nuttigs te lezen, blijkt het een grote teleurstelling.

Ook dit moet er verplicht staan:

Code:
Beste speler:
Beste stam:
De beste stam speler:
Het grootste ego:
Beste leider:
Slechtste leider:
Meest overschatte stam:
Meest onderschatte stam:
Meest overschatte speler:
Meest onderschatte speler:
Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Mooiste spelers naam:
Mooiste stam naam:
Het tofste topic:
Het domste topic:
Favoriete forum poster:
Minst favoriete forum poster:
Dikste wannabe op het forum:
Dikste wannabe in het spel:
Mooiste profiel foto van spelers:
Mooiste profiel foto van stammen:
Mooiste actie van de wereld:

Meest belovende speler voor de toekomst:
Meest belovende stam voor de toekomst:
Grootste blunder:
Voor wie heb je nu echt respect:
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
2.508
Ik ben het wel deels met Jannes eens. Het is nog wat te vroeg om goede lijstjes te kunnen maken. Welk lijstjes topic wel al open kan is 'welke 10'. Het verbaast me ook eigenlijk dat deze er nog niet is.

Wat betreft dit topic: Het blijft open, maar tot het eerste lijstje wordt gepost verwacht ik van jullie dat jullie je gedragen. Ja, Duncan ik heb het tegen jou!
 
Reactiescore
1.454
Sorry dat het zolang geduurd heeft maar ik wou wel even een fatsoenlijk lijstje neerzetten en daar zit nogal wat tijd in. Enjoy!

Golden Awards!
_________________________________________________________________________________


Beste speler:
Op dit moment zijn er meerdere account die deze verdienen. De wereld is nog jong en de echte toppers stijgen nog niet uit boven de menigte. Als zijn er wel drie accounts die voor mij zeker wel tot de beste spelers van W55 behoren.


Dzjenghis:

Ik heb een tijdje het genoegen gehad om bij deze jongens in de stam te zitten en al snel merkte ik dat hij (samen met nog een ander account wat later besproken wordt) wel een beetje boven de rest uitstak. Ook is het een uiterst gemotiveerd team, elke dag wordt er vol gefarmd. Ook op aanvallend gebied doet hij het op dit moment prima. Het ODA is goed en wat mij vooral opvalt is het ODO van het account. Op het moment staat hij namelijk tweede in de ranglijst en laat zien dat hij zeker een teamspeler is.



Ook heb ik het geluk gehad om bij dit team in de stam te mogen zitten. Voor ESCALATION geldt eigenlijk het zelfde als voor Dzjenghis. Het is een zeer gemotiveerd team dat dag in dag uit voor de rover gaat. Ook is de ODA en ODO ruim in orde, wat voor mij alleen maar laat zien wat voor toppers het zijn. Daarnaast heb ik ook goede verhalen gehoord van mijn stamgenoten over dit account en bevestigen dit gevoel dus voor mij.


tim010:

De laatste van de drie is tim010. Op dit moment staan ze 4de, zeker geen slechte prestatie toch? Vooral als je weet dat ze het niet per se makkelijk hebben gehad. Puur kijkend naar de ligging kan je al beamen dat ze niet de makkelijkste ligging hebben, maar over het algemeen een van de moeilijkste. Ook het ODD staat relatief hoog vergeleken met de andere aangehaalde spelers, wat mijn punt alleen maar bevestigd. Al met al, een account waar zeker rekening mee gehouden moet worden!
_________________________________________________________________________________

Beste stam:
Hiervoor ga ik ook 3 stammen aanhalen. Deze stammen zijn namelijk AMB, SPAM en Par.

Ook kun je een kaartje hier vinden om een beter beeld te krijgen van de wereld.


AMB:

AMB is op dit moment staat op het moment van schrijven op de eerste plek met SPAM die in de nek hijgt. Dus de ene dag is AMB de koploper en de andere dag SPAM. Maar goed, AMB is een stam ontstaan na de ontmanteling van Pos. en was begonnen met wat vrienden in de regio. In eerste instantie was het de bedoeling om vrij klein te blijven (zoals Par. ongeveer 10 leden, max 12) maar al snel was het duidelijk dat de stam kon uitgroeien tot een van de topstammen. Waarom AMB er tussen staat? De reden hiervoor is de overdosis ervaring aanwezig op sommige account en de wil om puur, en dan bedoel ik ook puur teamwerk te leveren. Het is heel duidelijk binnen AMB, je gaat voor elkaar door het vuur. Wil je dat niet, dan mag je vertrekken. Dit samen met de ervaring zorgt ervoor dat AMB in de toekomst tot veel instaat is. Het grootste heikel punt van AMB is wel de ligging. Zoals op de kaart te zien is zitten we tussen de andere twee stammen in en krijgen front met beide. Ook hebben we front met MiB en -DR- te zien op dit kaartje. Daardoor is het een hele uitdaging voor de stam om te overwinnen. Echter met de mentaliteit en inzet, wat nu van pas is, is het gewenste resultaat zeker mogelijk.


SPAM:

Ook deze stam is ontstaan na de val van Pos.. Vele leden van oud Pos. zijn naar deze stam gegaan en de zwakkere spelers vielen af. Hierdoor hebben ze een stam gecreëerd bom vol met potentie en ook super gezellige lui. Zoals het er nu uit ziet begint er al een beetje een phalanx te vormen en kan super gevaar zijn voor AMB maar ook voor andere stammen zoals -DR-. Mocht de motivatie in de stam hoog blijven, weet ik zeker dat ze de eindstrijd kunnen bereiken!


Par.:

Als laatste hebben we het controversiële Par.. Ondanks dat ze een stabber hebben aangenomen en, naar mijn mening, niet netjes hebben gehandeld met de situatie van 4 Farmers on a Train, hebben ze toch een mooie stam neer gezet. Momenteel hebben ze het hoogste punten gemiddelde van iedereen en zitten er toch menige goede spelers in. Het cluster is vrij compact en dus super effectief voor de toekomst. Verder hoor ik van alle stammen wel het ongenoegen over situatie en hoor je dat stammen beginnen te kraken, behalve bij Par.. Daar heb ik letterlijk van geen 1 lid ook maar een wordt van ongenoegen gehoord. Dat is op zich best een prestatie met de hoeveelheid ego's die hier op het spel rond lopen.

We zullen zien wat de toekomst brengt, maar als ze de aanvallende acties net wat beter in zetten dan tot op heden gebeurd is (heb namelijk gehoord dat het tegen ZWE niet allemaal even soepel verliep) geloof ik zeker dat ze de veel kunnen bereiken in deze wereld.


Ook hoop ik dat ze vanaf nu wat moreler gaan spelen, want het zou zonde zijn als een stam de eindstrijd bereikt die bekent staat als stabbers, vind je niet?
_________________________________________________________________________________
Beste stamspeler:

Tot nu toe ben ik vooral onder de indruk van Bartjuhh. Wanneer er gevraagd wordt voor OS is hij een van de eerste die stuurt. Als je hem vraagt, wil je daar even een clear voor gooien doet hij het zonder moeite. Hij blijft altijd netjes en is ook communicatief goed bezig. Hij gaat door het vuur voor de stam en als stam zijnde mogen we hem dan ook heel dankbaar zijn.
______________________________________________________________________________________
Het grootste ego:

Goh er zijn zoveel joh. Ik denk dat haast iedere speler die wat bereikt heeft op Tribalwars wel een beetje een ego heeft, wat ook niet erg is. Echter vindt ik wel dat 1 persoon in speciaal een onterecht ego heeft. Dit is darheerser. Darkheerser heeft in het begin van deze wereld gestabt en draait er ook niet voor weg. Hij is er zelfs een beetje trots op. Ook noemt hij zichzelf 'oldschool'. Het kan wel kloppen dat je vooral in het verleden hebt gespeeld, maar om je nou old school te gaan noemen, en jezelf vergelijken met spelers zoals robbeke, gaat mij nog iets te ver (vooral ook om je morele waarden).
______________________________________________________________________________________
Beste leider:

Hier komt nog een controversieel antwoord. Op dit moment vindt ik Blues Traveler namelijk de beste leider. Even geleden hebben wij, LittleMe, aangegeven een tweede en misschien wel een derde leider er bij te willen. Dit omdat wij als leiding een aantal fouten hadden gemaakt. Door dit te doen konden we deze fouten er uitfilteren.


Na het aanstellen van dit account als leidinggevend, namen ze al snel de touwtjes in handen (op een goede manier). De hele stam werd gestructureerd en ik durf te zeggen dat de sfeer er ook een beetje beter op geworden is.


In eerste instantie was ik nogal sceptisch over het aanstellen van Blues Traveler als leidinggevend account; op W47 en W50 was het natuurlijk helemaal fout gegaan. Echter hebben ze me ongelijk bewezen tot nu toe en trots zeggen dat AMB er beter voor staat dan ooit te voren door deze keuze!
______________________________________________________________________________________

Slechtste leider:
Voor dit topic ga ik vier leiders aanhalen. Dit zijn ESCALATION & Dzjenghis, Itdarky en LittleMe.


ESCALATION & Dzjenghis:

Na wat verhalen te horen van SPAM leden, blijkt het dat het niet geheel lekker gaat in de stam op sommige punten. Er was vooral frustratie over een 'aanwinst' van de stam, namelijk Lionheart. Nu lijkt dat allemaal niet zo gek, maar wel als je beseft dat dit niet, of niet genoeg, besproken is met de stam. Er waren duidelijk tegenstanders voor dit lid en werden genegeerd. Ik weet verder niet of dit allemaal klopt, ik heb het ook maar van horen en zeggen, maar als het klopt is dit toch vrij zorgwekkend.


Itdarky:

De reden dat ik Itdarky beschouw als een slechte leider heeft te maken met het beleid wat gevoerd is binnen Par.. Ten eerste, onder zijn leiding is een stabber gerecruit, iets wat onder geen enkele situatie aanvaardbaar is. Daarnaast werd de situatie met 4 Farmers on a Train ook bijzonder slecht afgehandeld. Itdarky heeft ervoor gezorgd dat Par. bekent staat als stabstam; iets wat zeer teleurstellend is voor de leden van de stam die wel morele waarden hebben.


LittleMe:

Ja, ik ga mijzelf hier neer zetten. Eerlijkheid boven alles toch. De reden dat ik mijzelf hier neer zet komt omdat wij, als account, wat overhaaste beslissingen hebben genomen. Spelers werden vrij makkelijk aangenomen, co's ook en dat terwijl er toch wel accounts ware die er zwaar op tegen waren. We hebben niet goed geluisterd, hebben de feiten niet goed afgewogen en zijn dus ook blij dat twee accounts ons zijn komen versterken in de leiding.
______________________________________________________________________________________
Meest overschatte stam:

Op dit moment denk ik toch dat AMB het meest overschat wordt. Ik moet nageven dat wij genoeg account hebben waar ervaring in overvloed aanwezig is. Ook hebben we in het noorden al een goed cluster gecreëerd en hebben daaruit ook een mooi uitgangspunt. Echter is onze ligging in het zuidelijkere deel niet fantastisch. Op dit moment fronten we met Par., MIB en met -DR-. Daarnaast is een front met SPAM ook onvermijdelijk. Al met al hebben we een heel uitdagende situatie voor de kiezen en zullen dus nog genoeg tegenslagen krijgen in de toekomst.
______________________________________________________________________________________
Meest onderschatte stam:

Ik denk dat -DR- op dit moment de meest onderschatte stam is. Kijk alleen al naar het cluster van -DR-. Zelfs met mindere spelers kan zo'n cluster succes opleveren. Ik geloof dat -DR- net zoals Karma op W50 nog ver gaat komen. Ook heb ik gehoord dat daar toch wel een aantal spelers zitten die wat kunnen. Mocht de stam wat meer spelers met ervaring(als co's) kunnen binnen halen, dan is -DR- zeker een kandidaat voor de wereldwinst.
______________________________________________________________________________________
Meest overschatte speler:

Ik denk dat op dit moment darkheerser overschat wordt. Laten we eerst zeggen dat zijn eerste plek wel een prestatie is en zonder internen is dat ook zeker niet slecht. Echter heb ik de afgelopen jaren niks van hem gehoord, nooit ergens zien spelen (kan aan mij liggen hoor ;)). Ook is hij niet de meest 'correcte' speler en is tot alles in staat om te winnen. Tot nu toe heeft hij het vrij makkelijk gehad, maar toen hij het eenmaal een beetje moeilijk kreeg in zijn cluster (bijvoorbeeld ZWE), ging hij opeens jumpen. Een stap die ik overigens nog steeds niet begrijp. Al met al denk ik niet dat hij een slechte speler is, maar denk dat de gemiddelde speler hem wel een beetje overschat.
______________________________________________________________________________________
Meest onderschatte speler:
Hier wil ik Patience is a Virtue neer zetten. Op dit moment staan ze 73 in de ranglijst. Dit komt vooral door de moeilijke ligging en de tegenslagen die ze gehad hebben. Echter zit hier wel een team op waar ik zelf wel een beetje jaloers voor wordt. Alle drie spelers zijn toppers en zullen een essentieel onderdeel zijn voor AMB in de nabije toekomst.
______________________________________________________________________________________
 
Reactiescore
1.454
Met wie zou je graag in de stam zitten:
Ten eerste natuurlijk al mijn stamgenoten. Zijn allemaal toppertjes in hun eigen recht. Daarnaast zou ik ook nog graag met ESCALATION en Dzjenghis in de stam willen zitten. Zoals al eerder aangehaald heb ik al eens bij hun in de stam gezeten, en zie het zeker wel zitten om dat te herhalen.

Ook zou ik denk ik wel bij Generaal Iroh in de stam willen zitten, alleen al om de naam. God, wat was dat een mooi karakter in de serie :D.

______________________________________________________________________________________
Met wie zou je niet graag in de stam zitten:

Sorry darkheerser, maar deze is toch voor jouw. Echter is de stab nog niet eens de reden waarom ik niet met je in de stam wil zitten; dat kon ik mogelijk nog wel door de vingers zien mocht je je spijt betuigen. De reden is het na aanleiding van een gesprek tussen ons. We zaten de hele middag al een beetje te dollen over het event en je stal onze raaf. De aanloop er naartoe zaten we al wat aan te kloten en je had het geluk en pakte hem. Daarna kwam van ons het antwoord eikel, puur op een dollende manier. Dit begreep je ook, want daarna begonnen we gewoon weer met dollen. Later krijg ik opeens een bericht binnen van de mods dat ik een waarschuwing kreeg voor ongepast taalgebruik. Nu klopte dat ook, maar kom op zeg. Als ik een maat van mij een mongool noem, vindt ik hem toch ook geen mongool. En als ik jouw een eikel noem, vindt ik je dan ook geen eikel. Nadat we vroegen waarom je dit deed kwam je met het meeste bizarre antwoord en blokkeerde je ons. Het is duidelijk dat jij tot alles in staat bent zolang jij er profijt van heb, en met dat soort spelers wil ik niet geassocieerd worden.
______________________________________________________________________________________
Mooiste spelers naam:

Generaal Iroh all the way :D:D
______________________________________________________________________________________

Mooiste stam naam:
Ars Magna Belli. Dit is niet omdat ik deze naam per se geweldig vindt, maar meer dat ik de andere namen niet mooi vindt.
______________________________________________________________________________________
Het tofste topic:
Golden Awards. Daarom heb ik hem natuurlijk ook geopend.
______________________________________________________________________________________
Het domste topic:

Het 'hoeveel heb je gefarmd' topic. In het begin is het wel leuk om een het forum een beetje levendig te houden, maar daarna is het gewoon waardeloos.
______________________________________________________________________________________
Favoriete forum poster:

Ik vind dat @robbeke altijd wel goed post. Hij is altijd recht door zee en beargumenteerd zijn punten prima. Ook schrijft hij geen eindeloze berichten om een punt te bereiken. Hij houdt het simpel en direct. Iets wat ik wel kan waarderen.
______________________________________________________________________________________
Minst favoriete forum poster:

@firedrakan . Inhoudsloos, provocerend en kinderachtige reacties is een samenvatting van haar gemiddelde post. Wel 1 positief punt is dat ze het forum levend houdt, dus helemaal slecht is het dan ook weer niet.
______________________________________________________________________________________
Dikste wannabe of het forum:

@Hopeful , deze gaat zonder twijfel naar jouw Duncan :p. Voor sommige punten is geen uitleg nodig en dit is daar 1 van.
______________________________________________________________________________________
Dikste wannabe in het spel:

Pythagoras. In-game denk hij dat hij heel wat is, maar is gewoon een prutser eerste klas. Had nog een IGM met hem die bij grappige IGM's te vinden in. Als je na deze lijst niet klaar bent met lezen, mag je daar ook nog aan beginnen. :p
______________________________________________________________________________________
Mooiste profiel foto van speler:

Ik weet niet waarom, maar ik vind de profiel foto van El Mejor gewoon wat hebben.
92230_large

______________________________________________________________________________________
Mooiste profiel foto van stam:

Bij gebrek aan beter de foto van Ars Magna Belli.
93510_large

______________________________________________________________________________________
Mooiste actie van de wereld:
Zoveel is er volgens mij op deze wereld niet gebeurd. Als ik iets moest kiezen is het Par. die een stabber aanneemt en daarna zelf onethisch te werk gaat, waardoor menige zich tegen hun hebben gekeerd, al vind ik dat niet perse een mooie actie.
______________________________________________________________________________________
Meest belovende spelers voor de toekomst:

Ik denk dat Blues Traveler, zowel als Patience is a Virtue nog veel kunnen bereiken op deze wereld. In het begin van de wereld hebben ze beide tegenslagen gehad, in de core ligging is nou eenmaal een uitdaging, maar krabbelen er nu weer boven op. Ook zijn beide team super ervaren en het zou me verbazen als zei weg gespeeld worden in de nabije toekomst.
______________________________________________________________________________________
Meest belovende stam voor de toekomst:

Voor mij is dat -DR-. Je hoort niet veel van ze, maar heb wel van een aantal mensen gehoord dat er spelers met ervaring in zitten. Dat samen met het perfecte cluster voor deze fase van het spel belooft het nog veel goeds voor de -DR-'s op deze wereld.
______________________________________________________________________________________
Grootste blunder:

Er was laatst wel een leuke blunder binnen de stam. Een speler had gevraagd of iemand ging nachten en kreeg gehoor van een ander account. Er moest namelijk een treintje verstuurd worden. Dit was allemaal besproken en klaar. Echter werd de speler van het account de volgende dag wakker en zag dat de trein naar het verkeerde dorp was gestuurd, met de verliezen van dien.
______________________________________________________________________________________
Voor wie heb jij nou echt respect:

Hier kan ik maar 1 persoon neerzetten. 1 persoon heeft deze wereld echt mijn respect verdient, en dat is mijn co speler Valentijn. Valentijn is een beetje het pispaaltje binnen het account. Gaat er iets fout, jouw schuld Valentijn. Natuurlijk weet hij ook wel dat we dollen.
Maar hij geeft alles voor het account, wekkerd en is zeer betrokken. Het is een genot om samen met hem op een account te zitten en hoop dat hij nog lang blijft op LittleMe!
______________________________________________________________________________________
Welke speler(s) kunnen het beste in jouw naar boven halen:
Van W55 zijn dit Angelo, Valentijn, Frank, Glenn, Tom en Martijn sowieso. Ook wil ik nog even wat oud stam genoten van W50 noemen, want Jasey, Andries en Gert wisten ook precies hoe ze mij moesten motiveren. Petje af voor al deze mensen.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Dit is een lijstje om een voorbeeld aan te nemen :D

Ook vind het goed dat je je eigen fouten durft aan te geven en zelfs je eigen stam overschat te noemen. Of het waar en terecht is weet ik niet, maar je bent in ieder geval eerlijk en oprecht en dat is een enorm pluspunt.

Heb wel ook kritiek hoor :mad:

Dikste wannabe of het forum:
@Hopeful , deze gaat zonder twijfel naar jouw Duncan :p. Voor sommige punten is geen uitleg nodig en dit is daar 1 van.

Schandalig dit :eek:
Na alles wat ik voor je op 50 heb gedaan!

Minst favoriete forum poster:
@firedrakan . Inhoudsloos, provocerend en kinderachtige reacties is een samenvatting van haar gemiddelde post. Wel 1 positief punt is dat ze het forum levend houdt, dus helemaal slecht is het dan ook weer niet.

Doe eens lief tegen becca!
 
Reactiescore
3.583
Mooi lijstje met mooie argumentatie toch enkele opmerkingen :D DR is jouw meestbelovende stam maar staat niet in je lijstje met beste stammen? Vind ik best een vreemde opmerking.

Ook word er iets teveel op je stam gefocust of zelfs op de grote 4 stammen wat toch iets breder mocht (weet is niet altijd makkelijk). Maar opzich heel goed lijstje daar niet van :)
 
Reactiescore
660
Wow, zo maar uit het niets een heel leuke nominatie. Erg bedankt.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208

______________________________________________________________________________________
Voor wie heb jij nou echt respect:
Hier kan ik maar 1 persoon neerzetten. 1 persoon heeft deze wereld echt mijn respect verdient, en dat is mijn co speler Valentijn. Valentijn is een beetje het pispaaltje binnen het account. Gaat er iets fout, jouw schuld Valentijn. Natuurlijk weet hij ook wel dat we dollen.
Maar hij geeft alles voor het account, wekkerd en is zeer betrokken. Het is een genot om samen met hem op een account te zitten en hoop dat hij nog lang blijft op LittleMe!
______________________________________________________________________________________[/COLOR]

Lieverd ben je Sikko! :D
 
Reactiescore
1.454
Dit is een lijstje om een voorbeeld aan te nemen :D

Ook vind het goed dat je je eigen fouten durft aan te geven en zelfs je eigen stam overschat te noemen. Of het waar en terecht is weet ik niet, maar je bent in ieder geval eerlijk en oprecht en dat is een enorm pluspunt.

Heb wel ook kritiek hoor :mad:



Schandalig dit :eek:
Na alles wat ik voor je op 50 heb gedaan!



Doe eens lief tegen becca!

Duncan, wat heb jij ook al weer gedaan op Ponos dan :p
Verder Rebecca is gewoon een aapje op het forum. Mijn mening he :p

Mooi lijstje met mooie argumentatie toch enkele opmerkingen :D DR is jouw meestbelovende stam maar staat niet in je lijstje met beste stammen? Vind ik best een vreemde opmerking.

Ook word er iets teveel op je stam gefocust of zelfs op de grote 4 stammen wat toch iets breder mocht (weet is niet altijd makkelijk). Maar opzich heel goed lijstje daar niet van :)

Over -DR-, op dit moment is het nog niet een van de beste stammen imo. Ik denk dat ze nog onder doen aan de andere drie stammen. Echter denk ik wel dat ze de top kunnen bereiken. Ik haalde ook W50 erbij en Karma. Niemand, in het begin van de wereld, zag Karma als een topstam. Aan het eind hebben ze overwonnen. Denk dat -DR- het zelfde kan flikken.

Over dat ik veel mijn eigen stam aanhaal, is dat ik daar meer van weet dan van de andere. Heb zoveel informatie proberen te vergaren en daar op mijn beslissingen te baseren. Het is dan logisch dat, vooral in deze fase van het spel, ik meer vertel over mijn stam.

Maar nu is het aan anderen. Dit is wel de norm trouwens, dus alles minder is niet toegestaan :p

PS: sorry voor de mogelijke spelfouten die er in staan :$
 

DeletedUser78217

Guest
@The Pianist Erg mooi en duidelijk onderbouwd lijstje, laten we hopen dat anderen een voorbeeld nemen aan deze lijst.
 

DeletedUser56837

Guest
Ik ben zeer benieuwt wat mensen over een weekje gaan zeggen ^^ Dan zal ik ook mijn lijstje plaatsen als DR fan ;)
 

DeletedUser69389

Guest

Beste leider:
Hier komt nog een controversieel antwoord. Op dit moment vindt ik Blues Traveler namelijk de beste leider. Even geleden hebben wij, LittleMe, aangegeven een tweede en misschien wel een derde leider er bij te willen. Dit omdat wij als leiding een aantal fouten hadden gemaakt. Door dit te doen konden we deze fouten er uitfilteren.

Na het aanstellen van dit account als leidinggevend, namen ze al snel de touwtjes in handen (op een goede manier). De hele stam werd gestructureerd en ik durf te zeggen dat de sfeer er ook een beetje beter op geworden is.

In eerste instantie was ik nogal sceptisch over het aanstellen van Blues Traveler als leidinggevend account; op W47 en W50 was het natuurlijk helemaal fout gegaan. Echter hebben ze me ongelijk bewezen tot nu toe en trots zeggen dat AMB er beter voor staat dan ooit te voren door deze keuze!
______________________________________________________________________________________


Merci voor deze vermelding, de vermelding voor het acc en als persoon. We dienen wel te zeggen dat wij (Niels & ik) nog niet onwijs veel hebben gedaan. Dus ik vraag mij wel af of het al geheel terecht is.
 
Bovenaan