Golden Awards

Reactiescore
3.584
Beter sluiten we dit topic want de lijstjes zijn echt te slecht. En ik kan er geen maken want ben te inactief.
 

DeletedUser78217

Guest
Beter sluiten we dit topic want de lijstjes zijn echt te slecht. En ik kan er geen maken want ben te inactief.

Even oprecht Jannes, als je alleen maar met dit soort gezever aan komt zetten kun je beter wegblijven van het W55 forum. Hier wordt niemand blij van.

Mee eens Mathijs, laten we hopen dat iemand zin heeft om een leuk lijstje te plaatsen ;)
 

DeletedUser75778

Guest
Gooi de handdoek maar in de ring Jannes. Ik laat mijn geweeklaag al tijden lang horen, het niveau van de forumposts en dus ook de lijstjes daalt met de dag.
 

DeletedUser77130

Guest
Beste speler: MysteriousOne. De spelers farmen als beesten, edelen als een veldheer en het account draait non stop. Aanvallend en verdedigend legt Team MysteriousOne zorgen zij voor een goede bonus in Appie.
Beste stam: Qua ligging hebben zowel Appie als -DR- een mooie positie om er een mooie wereld van te maken.
De beste stam speler: MysteriousOne: Levert troepen op tijd aan, actief, denkt mee en altijd in voor een leuk praatje.
Het grootste ego: Sherwin van LionHeart voor niet-nader te noemen redenen.

Beste leider: Moet nog blijken. Zien we binnen nu en 2,5e maand.
Slechtste leider: De gehele leiding van WAT. Een stab proberen goed te praten die zo zwart op wit duidelijk is.
Meest overschatte stam: AMB. Heeft hoog ingezet op het AF en ingame toen de stam op volle toeren begon te draaien. Tijdens de laatste massa die in overleg ging kwam er van de resultaten niks terecht aan de noord-westzijde van AMB.

Meest onderschatte stam: Par. Ligt in een vies hoekje, maar lijkt een hecht clubje. Als die echt gaan samenwerken krijgen de omringende stammen het vanzelf een keer moeilijk.
Meest overschatte speler: Nozemoil, met een farmrecord van de dag van maarliefst.....
Rang Naam Stam Score Datum
52 NozemOil
93409_thumb
Par. 4.852.045 16.06.2017
Hij mag zich ingame eerst gaan bewijzen. Zo'n numero één plekkie is leuk, maar als je zo belachelijk weinig farmt dan koop je veel pp, intern je veel, kom je heel cheap aan dorpen of een combinatie van de drie voorgenoemde situaties. Ik ben benieuwd hoe dit team zich manifesteert wanneer er echt druk op komt en ze full pull moeten gaan.
Meest onderschatte speler: TheHappyGanjaMan.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Ik zit in Appie. Zij die worden en werden toegelaten zitten daar, omdat zij welkom zijn in een warm bad plaats te nemen.
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Spelers die behoorden tot de eilandjeskliek van SPAM, hiertoe behoorden: LionHeart (Sherwin), The Monster Is Inside Me (gerund na één kleine blitz), Naxion (gerund na één kleine blitz) en de eerste leiding van SPAM.
Mooiste spelers naam: NoordPool: Is nog niet van de kaart gesmolten.

Mooiste stam naam: Edelparade.
Het tofste topic: Spotprenten Topic W55: Omdat fun hebben bij dit spelletje hoort.
Het domste topic: Show je cluster (niet te verwarren met het Cluster Contest). Gezien de wereld nog klein is veranderen clusters iedere dag in grote mate. Een cluster van twee weken geleden is misschien slechts de helft van de grootte die een account nu heeft.
Favoriete forum poster: UndergroundTacticz. Ik vond de P&P vanuit AMB-kant op het algemeen forum vanuit UT sterk op het W55 AF.

Minst favoriete forum poster: /
Dikste wannabe op het forum: /
Dikste wannabe in het spel: /

Mooiste profiel foto van spelers: El Mejor:
92230_large

Mooiste profiel foto van stammen: Edelparade:
93409_large

Met zo'n plaat krijg je een vakantiegevoel.
Mooiste actie van de wereld: Goed, ik klap toch even uit de school hiermee. TheHappyGanjaMan (4 dorpen) zat in SPAM. De leiding van SPAM had contact met o.a. Drieske (toen 3 dorpen) en nog een paar spelers (gezamenlijk 8 dorpen) en vroeg om TheHappyGanjaMan op te ruimen van de kaart. Tot noch toe ben ik hier stil over gebleven, maar sindsdien heeft TheHappyGanjaMan die spelers opgeruimt en het account op de kaart gezet. Backstabben mag nooit beloont worden, aanzetten tot backstabben lijd tot een rekening.

Meest belovende speler voor de toekomst: LopezBogei. De spelers zijn actief, edelen stevig door en hebben een zeer mooie lijn om in door te kunnen edelen komende tijd.
Meest belovende stam voor de toekomst: Appie. Puur op basis van ligging, activiteit en kwaliteit.

Grootste blunder: Van de week midden in de nacht een edeltrein de deur uit moeten sturen via de mobiele app, edels geselecteert en met één edel vergeten troepen mee te sturen. Paar uur later een rood bolletje terug. :(
Voor wie heb je nu echt respect: Voor mensen die zich thuisvoelen in zowel teambelang als individuele prestaties en een leuke sfeer creëren.
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Mijn co's, stamgenoten en de idioten die het in zich halen een discussie met mij te willen voeren. :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
3.584
Even oprecht Jannes, als je alleen maar met dit soort gezever aan komt zetten kun je beter wegblijven van het W55 forum. Hier wordt niemand blij van.

Mee eens Mathijs, laten we hopen dat iemand zin heeft om een leuk lijstje te plaatsen ;)

Als je niet door had dat ik lichtjes ironisch was ben je niet goed aan het opletten. De laatste lijstjes trekken ook echt op niks moet die hierboven nog lezen die buiten beschouwing gelaten. Leuke lijstjes zijn altijd welkom zoals iedereen wel weet, niet zo flippen dus.

Mooiste actie van de wereld: Goed, ik klap toch even uit de school hiermee. TheHappyGanjaMan (4 dorpen) zat in SPAM. De leiding van SPAM had contact met o.a. Drieske (toen 3 dorpen) en nog een paar spelers (gezamenlijk 8 dorpen) en vroeg om TheHappyGanjaMan op te ruimen van de kaart. Tot noch toe ben ik hier stil over gebleven, maar sindsdien heeft TheHappyGanjaMan die spelers opgeruimt en het account op de kaart gezet. Backstabben mag nooit beloont worden, aanzetten tot backstabben lijd tot een rekening.

Waarom zou de leiding dat gewild hebben/gedaan hebben?

En ik kan mij in letterlijk alles wel vinden dus vind het zeker wel een goed lijstje enkel stoorde ik mij wel dat je uw vragen 'wie is de beste speler' niet in het vetgedrukt hebt gezet, kleine moeite voor wat het waard is vind ik zo zelf :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser77130

Guest
Waarom zou de leiding dat gewild hebben/gedaan hebben?

En ik kan mij in letterlijk alles wel vinden dus vind het zeker wel een goed lijstje enkel stoorde ik mij wel dat je uw vragen 'wie is de beste speler' niet in het vetgedrukt hebt gezet, kleine moeite voor wat het waard is vind ik zo zelf :)

Vetgedrukt is bij deze een feit.

De actie is helaas op poten gezet jah. Maar Ganja was de "werkgroep" te snel af en heeft zodoende een stab voorkomen. Dat met voorbedachte rade een stab werd geïnitieert was ik tot op heden stil over, maar betekend wel dat stabs of pogingen daartoe op een normale wijze in de kiem kunnen worden gesmoord.
 
Reactiescore
3.584
Vetgedrukt is bij deze een feit.

De actie is helaas op poten gezet jah. Maar Ganja was de "werkgroep" te snel af en heeft zodoende een stab voorkomen. Dat met voorbedachte rade een stab werd geïnitieert was ik tot op heden stil over, maar betekend wel dat stabs of pogingen daartoe op een normale wijze in de kiem kunnen worden gesmoord.

Ik doelde meer dat je al je vragen in het vetgedrukt moet zetten dat komt het overzicht ten goede. En ik vroeg mij ook eerder af waarom jouw leiding je wou stabben terwijl je in hun stam zat? Niet dat ik daar van verschiet maar ik zie daar niet meteen de logica van in.
 

DeletedUser77130

Guest
Ik doelde meer dat je al je vragen in het vetgedrukt moet zetten dat komt het overzicht ten goede. En ik vroeg mij ook eerder af waarom jouw leiding je wou stabben terwijl je in hun stam zat? Niet dat ik daar van verschiet maar ik zie daar niet meteen de logica van in.

Omdat Drieske een maatje was van de toenmalige stamleiding, maar nog te klein was om in SPAM te mogen. Ganja werd uitgenodigd omdat het initiatief tot de vorming van SPAM bij Ganja begon. Later bleek dat Drieske achter de schermen een plan aan het opzetten was om Ganja te edelen, terwijl de SPAM-stamleiding dit initieerde uit eigenbelang/vriendjespolitiek.

Op tijd de info verkregen en gezorgt dat de stab of weerstand in de kiem gesmoort werd voordat het plan Ganja van de kaart te vegen op poten kwam.
 

DeletedUser78434

Guest
Beste speler
Oprecht vind ik dit een lastige keuze. Ik zie en ken een groot aantal teams op W55. Ik zie veel potentie voor Lopezbogei en Thehappyganjaman als deze beide actief blijven. Ook hoor en zie ik goede dingen van El Mejor, zie ik goede dingen in DR en PAR. Als ik er één moet kiezen kies ik voor TheHappyGanjaMan gezien zijn front met Lion wat niet zoveel problemen moet opleveren.

Beste stam:
Appie, groot potentieel qua ligging, aantal tactische recruits. Wel delen met groot front. Activiteit/accounts mogen dus niet wegvallen. Als dit wel gebeurd is dit een achilleshiel.

De beste stam speler:
Met kop en schouders zet ik hier McDonald Trump, oude team van Escalation neer. Werken voor de stam en niet zo zeer voor zichzelf dat geeft mensen, stammen en accounts een positieve boost/vibe

Het grootste ego:
Het oude team van Tim010, alle praatjes die zij hadden zijn nergens maar ook 1% waargemaakt. Team is weg, account is weg.
Als ik nu moet kijken denk ik dat er nog weinig ego's op het AF komen. Hoe dat in de W55 chat is weet ik niet. Maar sinds de oorlog tussen AMB en Par. is het wat stiller met de ego's

Beste leider:

De leiding van Par. Sfeer is super, geen poespas, geen ontevredenheid. AMB heeft intern problemen, DR heeft veel leiding en wisselt nog wel eens. Appie hanteert waarschijnlijk nu het beleid wat met de coup van TheHappyGanjaMan in SPAM niet lukte.

Slechtste leider:
Martijn, bij uitstek. Hebben genoeg verhalen gehoord over zijn gedrag, zeker als het even tegenzit

Meest overschatte stam:
AMB, de stats tegen Par zeggen genoeg. Overal grote monden, propaganda voeren maar toch al hele flinke verliezen geleden. In het begin gaf ik hen een grote kans. Met de huidige gang van zaken, ligging en accounts zie ik het vrij somber voor een aantal in. Neemt niet weg dat er ook spelers/accounts met enorme potentie in AMB zitten. Alleen met het leaven van een aantal mensen bij incomings speelt ze PARten.

Meest onderschatte stam:
Par. Werd vanaf dag 1 dat er spanningen waren met AMB uitgefoeterd. Kijk waar zij nu staan. Meerdere accounts van AMB zijn opgeedeld en begint langzaam goede vorm te krijgen qua clustering en safe. Belooft nog wat voor de toekomst! maar daarentegen wordt -DR- niet of nauwelijks benoemd en zie je zelf weinig van terug. Toch ben ik van mening dat -DR- op dit moment misschien wel de meest onderschatte stam is.

Meest overschatte speler:
Mysteriousone, kwam ooit haten op Nozemoils over zijn interns. Aangezien ik vrij close met hun samenspeelde kan ik zeggen dat Mysteriousone meer dan de helft heeft kunnen internen. Een onterechte #1 op basis van deze statistiek. Ook de actie nadat hij SPAM had verlaten was van geen overtuiging. Weliswaar had hij het account gebroken en weggevaagd maar dat kwam meer door het overtal aan clears/edels wat er liep dan dat er een tactisch of goed plan achter te vinden was.Ook dit plan heeft meer met een stab te maken dan met goed inzicht. Weken lang vooropgezet een plan maken op je eigen ex stamgenoot wat op dat moment nog een stamgenoot was. Op dit moment farmt hij als een baas door zijn ligging maar blijft zijn OD toch erg ver weg en blijven het aantal dorpen stijgen.

Meest onderschatte speler:
Nozemoil, waarom? Hij is sinds zijn intern belachelijk gemaakt omdat hij lage ODA had, alles makkelijk ging. De laatste maanden heeft hij wel bewezen dat het een speler met doorzettingsvermogen, wilskracht, skills en aanvalsdrift is. (zie zijn ODA eens nu)

Met wie zou je zeker graag in een stam zitten:
Lopezbogei, El Mejor, TheHappyGanjaMan, TheCrowner. Allemaal aardige gasten die weten hoe dit spelletje werkt.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Lionheart, als het aan mij ligt kan je hem ook niet serieus nemen. Nog nooit z'n grote haat gezien richting AMB. Welke stam zit hij op dit moment? Juist, AMB.
Sven van Mysteriousone, Impulsief, egoïstisch en heeft totaal rest van zijn team heeft hier niets mee te maken
I burries my soul, grote mond, weinig daden

Mooiste spelers naam:
Nocturnal Tendency vind ik een mooie naamchange

Mooiste stam naam:
Blijft Ars Magna Belli

Het tofste topic:

De edelparade vangt aan

Het domste topic:
Show je cluster

Dikste wannabe in het spel:
Sven

Mooiste profiel foto van spelers:
98430_large


Mooiste profiel foto van stammen:
94152_large


Mooiste actie van de wereld:

De wereld is nog steeds erg jong en kent weinig echte acties. Massa'tje hier, massa'tje daar. Ik denk dat het deffwerk op Pablito wel één van de mooiste acties is geweest. Zeker als je weet dat alles binnen een paar uurtjes geregeld was aangezien het een onverwachtte blitzs was van Behind Enemy Lines

Meest belovende speler voor de toekomst:
Veel 'grote' namen hebben al bewezen hun mannetje te staan. Ik vul hier Generaal Iroh in. Heeft nog een mooie weg te gaan en zijn volledig gefocust om hun doelen daarin te halen

Meest belovende stam voor de toekomst:
Appie, veel gratis dorpen, goede actie op WAT. Heeft ze genoeg opgeleverd tot nu toe. Straks volgen waarschijnlijk DR en AMB dus ik ben benieuwd.

Grootste blunder:
Edels sturen zonder troepen erbij omdat je dacht dat bereden boog ook direct werd ingevuld. Straks getimed op 3 milliseconden en dan alsnog falen door zoiets

Voor wie heb je nu echt respect:
Mijn medespelers, mijn stam en mijn kennissen op deze wereld

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
McDonald Trump!
Make Par. More Great Again!
 
Reactiescore
967
Redelijk subjectief lijstje, maakt hem niet minder mooi. Kan me in veel dingen wel vinden, echter kost het me moeite het Lionheart verhaal te lezen gezien je zelf zowat int zelfde schuitje zit:p
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Het grootste ego:
Het oude team van Tim010, alle praatjes die zij hadden zijn nergens maar ook 1% waargemaakt. Team is weg, account is weg.
Als ik nu moet kijken denk ik dat er nog weinig ego's op het AF komen. Hoe dat in de W55 chat is weet ik niet. Maar sinds de oorlog tussen AMB en Par. is het wat stiller met de ego's

Mijn excuses voor het niet waarmaken, niet voor het ego natuurlijk ;) Ik had geen interesse genoeg meer om nog ingame rond te hangen. Hoorde zonet dat mijn account al weggespeeld is ondertussen. Idk wie de aanvallers waren en of er verdedigd is maar proficiat :p
 

DeletedUser78434

Guest
Mijn excuses voor het niet waarmaken, niet voor het ego natuurlijk ;) Ik had geen interesse genoeg meer om nog ingame rond te hangen. Hoorde zonet dat mijn account al weggespeeld is ondertussen. Idk wie de aanvallers waren en of er verdedigd is maar proficiat :p

Ik keek al heel de wereld uit naar het moment dat wij onze 'zwaarden' mochten kruizen. Helaas lukte het niet vanuit SPAM om op tijd richting jou te edelen. Na mijn accountswitch door meerdere redenen was het zo ver.

Van de rappjes die ik heb gezien + de verhalen die ik heb gehoord werd er op het andere deel van het front gedeffed. Toen zijn wij van Par erin gevlogen en was het even stil waardoor het account bijna leeg stond in 48 uur.

http://nl.twstats.com/nl55/index.php?page=player&mode=conquers&id=2112996
 
Reactiescore
3.584
Jij bent toch Roy die stabber/blaaskaak of niet? Wel grappig dat die in Par zit nu xD
 

DeletedUser73162

Guest
Slechtste leider:
Martijn, bij uitstek. Hebben genoeg verhalen gehoord over zijn gedrag, zeker als het even tegenzit
Ik weet niet hoeveel jij van deze wereld allemaal buiten je stam meekrijgt, maar Martijn is al lange tijd geen deel van de leiding binnen AMB, en snap totaal niet wat je bedoelt met de verhalen over zijn gedrag. Zijn dat verhalen van een andere wereld? Of verzin je maar gewoon iets?
 

DeletedUser78434

Guest
Jij bent toch Roy die stabber/blaaskaak of niet? Wel grappig dat die in Par zit nu xD
Stabber? Als je mij letterlijk een stabber gaat noemen om die actie reactie actie is een beetje raar aangezien er voor niemand gevolgen zijn geweest. Maar anyway misschien moet je meer ingame zijn dan op dit forum;)

Ik weet niet hoeveel jij van deze wereld allemaal buiten je stam meekrijgt, maar Martijn is al lange tijd geen deel van de leiding binnen AMB, en snap totaal niet wat je bedoelt met de verhalen over zijn gedrag. Zijn dat verhalen van een andere wereld? Of verzin je maar gewoon iets?

Ik heb genoeg meegekregen, zijn zowel verhalen als w55 als eerdere. En dat hij al een tijd geen leiding is weet ik. Het is ook meer een lijstje van eerdere acties. Ik bedoel daar nu niet jou mee want hoor dat jij het grotendeels goed op hebt gepakt!
 

DeletedUser73162

Guest
Ik heb genoeg meegekregen, zijn zowel verhalen als w55 als eerdere. En dat hij al een tijd geen leiding is weet ik. Het is ook meer een lijstje van eerdere acties. Ik bedoel daar nu niet jou mee want hoor dat jij het grotendeels goed op hebt gepakt!

Martijn heeft hetgeen dat hij op deze wereld heeft gedaan goed gedaan, en het is onnodig om hem zomaar voor vanalles te blamen. Zijn gedrag is prima, en hij zou voor elke huidige W55 stam een aanwinst zijn naar mijn mening.
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Ik keek al heel de wereld uit naar het moment dat wij onze 'zwaarden' mochten kruizen. Helaas lukte het niet vanuit SPAM om op tijd richting jou te edelen. Na mijn accountswitch door meerdere redenen was het zo ver.

Van de rappjes die ik heb gezien + de verhalen die ik heb gehoord werd er op het andere deel van het front gedeffed. Toen zijn wij van Par erin gevlogen en was het even stil waardoor het account bijna leeg stond in 48 uur.

http://nl.twstats.com/nl55/index.php?page=player&mode=conquers&id=2112996

Ik dacht dat jij net mij wou wegkrijgen zonder zwaarden te kruisen? Je hebt toch meermaals met vv's in de buurt zitten kloten :p Wel jammer dat het zo snel is afgelopen, had eigenlijk gehoop om over een maandje na de herexamens nog eens een weekje wat te komen klooien :p
 
Bovenaan