Golden awards

Reactiescore
179
Ik heb beloofd in januari, dat ik nog een lijstje zou maken. Gezien ik nu ongeveer een maand gestopt ben, zal ik op die tijden reageren. En hopelijk blijf ik nu gestopt en dat ik niet weer hoef terug te komen :)

Beste speler:

Ik ga hier momenteel voor 1 speler, waar ik mijn respect voor heb Cratoss00 wat heb ik toch genoten van hem. Hij deed wat er van hem gevraagd heb en heeft verscheidende leden op sleeptouw genomen. Ik heb zowel in ~I~ van hem genoten, maar ook in het SHIP. Ik heb hem vooral in ~I~ leren kennen hoe goed hij was. Ik heb in de 5/6 maanden dat ik er gespeeld heb veel geleerd hoe mij het beste staande kon houden op TW na ongeveer een 1,5 jaar niet actief gespeeld hebbende.
Beste stam:
Ik ben geneigd om P. te zeggen, maar ik ga daar niet voor. Ze halen niet het maximale uit hun eigen stam. Ik ga voor de stam waar ik in gezeten heb. Ship vind ik zonder te twijfelen de beste stam. Ze hebben een degelijk resultaat gehaald tegen P. en W-pack waar ik van zeg is dit nodig? Waren er niet leden die de mond groot hadden, dat Ship geen verdienste had om degelijk resultaat halen. Het wijst er alles op, dat er toch heel wat "noobs" hun best hebben gedaan.
De beste stam speler:
Dat vond ik mijn tijd toch Cratoss00, IJsbeer en Karsky draaien veel vv's en hebben heel wat accounts op orde gesteld. Hebben soms dagen achter elkaar gedeft, zonder ook maar echt te zeuren. Mijn complimenten hiervoor, het kan nu wel weer anders zijn, maar ik ga er wel vanuit dat ze hun motivatie nog steeds niet verloren hebben ;)
Het grootste ego:
Tja, Bas ik ga toch naar jou toe. Je hebt hier toch wel enorme ego, eigenlijk vooral op dit Algemeen Forum.
Beste leider:
Ik heb niet echt idee wie nu een goede leider is. Ik ga denk nu wel naar Karsky die doet momenteel toch zijn best in Zero-B. Hij probeert toch het maximale uit zijn stam te halen, en dat is in deze tijd alleen maar een goed teken.
Slechtste leider:
Leiding W-pack begin ik mijn twijfels over te hebben, ik heb geen idee wat ze doen maar ik heb niet meer het grote vertrouwen in hun. Misschien moeten ze weer eens wat meer motivatie hebben, dan zal het vast wel weer goed komen.
Meest overschatte stam:
Dat vind ik momenteel P. ze leken toch lang de sterkhouder op Casual1, maar er beginnen toch wat lekjes bovenaan te komen. Ik denk dat het wel weer goed komt, maar het zou niet meer zo makkelijk gaan als voorheen.
Meest onderschatte stam:
Ik ga hier voor de stam Zero-B, ik vind het dat deze stam te makkelijk wordt gepraat. Er mag wel eens wat meer respect komen voor deze stam, ze laten toch hun waarde zien op deze wereld.
Meest overschatte speler:
Ik ga hier voor de rang1 en voor de rang2 van de wereld. Ik zie momenteel niet erg veel van hun, dus afwachten als ze eens onder vuur gaan liggen. Dat zouden ze misschien wel op kunnen vangen met 3000/2000 defjes van hun zelf. Ik zie namelijk van hun echt te weinig actie, of ik moet het echt verkeerd zien :D
Meest onderschatte speler:
Ik ga hier voor de speler Fierce.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Ik heb aan SHIP en Zero-b wel genoeg stamleden, als ik nog eens mocht kiezen dan had ik toch graag met Coeele en The Incredible Tiger. in de stam willen zitten.
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Dat zijn er nogal wat Zeehond, P0stduif, OracleOne en De Donalds.
Mooiste spelers naam:
The Incredible Tiger
Mooiste stam naam:
The Last Ship
Het tofste topic:
Golden Awards
Het domste topic:
Wanneer het azijnpissen op elkaar wordt
Favoriete forum poster:
Ik ga hier voor Tim010 die kan toch wat degelijk po
Minst favoriete forum poster:
P0stduif en OracleOne
Dikste wannabe op het forum:
P0stduif
Dikste wannabe in het spel:
/
Mooiste profiel foto van spelers:
90789_large

Mooiste profiel foto van stammen:
54182_large

Mooiste actie van de wereld:

Dat ik eindelijk gestopt ben en niet weer dagelijks hoef te loggen.
Voor wie heb je nu echt respect:
Alle Shippers en Zero-B
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
Bas, Hans(The Incredible Tiger), Rutger(Cratoss00), Ian(Ultimate Angel helaas al een lange tijd gestopt), Ronny(Ex Ultimate Angel)
 

DeletedUser49571

Guest
Beste speler: Lonely Ranger
Beste stam: SHIP
De beste stam speler: ijsbeer ( Ria ) karsky (karl)
Het grootste ego:
Beste leider: Karsky
Slechte leider: -
Meest overschatte stam: Huidig ( P. )
Meest onderschatte stam: Zero-B
Meest overschatte speler: DUCKTATOR
Meest onderschatte speler: Barbaarse Viking
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Barbaarse Viking; TheCavalryishere;ToInfinityForSerenity;nachtmerrie;De Gestopte Utrechter; en nog een hoopje :O
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: cooeele
Mooiste speler naam: Joop Treksloop
Mooiste stam naam: Wolfpack
Het tofste topic: -
Het domste topic: -
Favoriete forum poster: -
Minst favoriete forum poster: -
Dikste wannabe op het forum: -
Dikste wannabe in het spel: -
Mooiste profiel foto van spelers: Barbaarse Viking
Mooiste profiel foto van stammen: W-pack
Mooiste actie van de wereld: -
 

DeletedUser

Guest
Wordt mijn laatste lijstje en nee niemand moet meer gaan verwachten dat ik ooit nog ga spelen. Ik ben zelfs nog te noob voor Casual, dus er moet eerst nog wat anders komen dan Casual die het lage niveau wel accepteert.

Beste speler: Dat is wel duidelijk toch dat is IJsbeer. Ria is gewoon een baasje als je het mij vraagt, er zijn niet vele mensen die haar echt goed kennen maar deze "oude" dame staat voor iedereen klaar. En als ik dan er nog 1 moet opnoemen dan is het Rutger van Cratoss hij heeft nu andere gekke naam die ik niet wil uitspreken. Er zijn niet veel mensen die hem echt kennen maar heb hem ervaren als stamlid zijn er niet beteren te vinden.
Beste stam: Iedereen weet wie ik hier ga neerzetten en dat is SHIP natuurlijk. Ik kan me echt niet bedenken wie er in de buurt van SHIP komt, want de rest is echt allemaal voor noobs.
De beste stam speler: Overduidelijk genoeg dat was ik. Nee zonder gekheid ik denk toch Steven en Rutger misschien heb ik het nu wel verkeerd ben er al weer wat weken weg.
Het grootste ego: OracleOne wat een grote debiel is dat zeg
Beste leider: Geen idee ik heb nog geen goede leider gezien misschien toch die van AZTEC dat is nog wel een baasje
Slechtste leider: Dat weet Donalds zelf ook wel dat hij dit is, dus die nominatie krijgt hij.
Meest overschatte stam: P. natuurlijk die denken al dat ze de wereld gewonnen hebben.
Meest onderschatte stam: Aztec
Meest overschatte speler: OracleOne
Meest onderschatte speler: TheCalveryIsHere en Barbaarse Viking puur omdat bij het laatste account mijn baasje Peter speelt
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Alle Ship leden en Zero-B leden
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Alle W-Pack leden en P. leden die willen mij ook niet in de stam
Mooiste speler naam: De Gestopte Utrechter.
Mooiste stam naam: Ship
Het tofste topic: Die zijn er niet
Het domste topic: Alle topics
Favoriete forum poster: Ultimate Angel en Ducknoob geen idee hij heeft een gekke AF naam iets van ietzkid ofzo
Minst favoriete forum poster: OracleOne vind hem als een noob overkomen is die natuurlijk ook.
Dikste wannabe op het forum: Natuurlijk nomineer ik mezelf
Dikste wannabe in het spel: Ik natuurlijk wie anders?
Mooiste profiel foto van spelers: The Incredible Tiger
Mooiste profiel foto van stammen: Ship
Mooiste actie van de wereld: Elk dorpje wat P. verliest aan SHIP
 

DeletedUser

Guest
Pff, ik kick Jorrit van mijn account. Want nu denkt iedereen weer dat ik speel:eek:
 
Reactiescore
179
Meest onderschatte speler: Barbaarse Viking
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Barbaarse Viking; TheCavalryishere;ToInfinityForSerenity;nachtmerrie;De Gestopte Utrechter; en nog een hoopje :O
Mooiste profiel foto van spelers: Barbaarse Viking

Dankje ;)

Pff, ik kick Jorrit van mijn account. Want nu denkt iedereen weer dat ik speel:eek:

Jij speelt stiekem gewoon.
En nog bedankt voor je nominatie, maar ik weet dat je het geheel niet meent.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser72496

Guest

Beste speler:

Ik ga hier momenteel voor 1 speler, waar ik mijn respect voor heb Cratoss00 wat heb ik toch genoten van hem. Hij deed wat er van hem gevraagd heb en heeft verscheidende leden op sleeptouw genomen. Ik heb zowel in ~I~ van hem genoten, maar ook in het SHIP. Ik heb hem vooral in ~I~ leren kennen hoe goed hij was. Ik heb in de 5/6 maanden dat ik er gespeeld heb veel geleerd hoe mij het beste staande kon houden op TW na ongeveer een 1,5 jaar niet actief gespeeld hebbende.
Beste stam:
Ik ben geneigd om P. te zeggen, maar ik ga daar niet voor. Ze halen niet het maximale uit hun eigen stam. Ik ga voor de stam waar ik in gezeten heb. Ship vind ik zonder te twijfelen de beste stam. Ze hebben een degelijk resultaat gehaald tegen P. en W-pack waar ik van zeg is dit nodig? Waren er niet leden die de mond groot hadden, dat Ship geen verdienste had om degelijk resultaat halen. Het wijst er alles op, dat er toch heel wat "noobs" hun best hebben gedaan.
De beste stam speler:
Dat vond ik mijn tijd toch Cratoss00, IJsbeer en Karsky draaien veel vv's en hebben heel wat accounts op orde gesteld. Hebben soms dagen achter elkaar gedeft, zonder ook maar echt te zeuren. Mijn complimenten hiervoor, het kan nu wel weer anders zijn, maar ik ga er wel vanuit dat ze hun motivatie nog steeds niet verloren hebben ;)

Nooit problemen gehad met hem, zeer aangename kerel om in de stam te hebben. Een echte teamplayer

Onder welke naam speelt Cratoss00 nu?
 

DeletedUser77892

Guest
Beste speler: DUCKTATOR. Ik heb nog nooit iemand gezien die telkens weer al je problemen oplost voor je er zelf erg in hebt. Aanvallend en verdedigend heb ik hem nog niet verslagen zien worden, en ik gok dat dat ook niet zal gebeuren.
Beste stam: P. natuurlijk, ondanks dat P. vol zit met noobs, en ego's staan we alsnog eerste. Vind ik toch een dikke prestatie :D
De beste stam speler: Mortifer renatus, Ondanks dat ze zelf veel te vaak onder vuur ligt, is ze bijna altijd bereid om iemand anders VV te pakken en stammies te helpen :)
Het grootste ego: Tim natuurlijk, hoeft geen onderbouwing bij...
Beste leider: DUCKTATOR natuurlijk, hij werkt ons naar de top en de overwinning. Hij bedenkt de gekste plannen, en steekt gewoon veel te veel tijd in onze stam. Ik heb niet eerder zo'n sterke leider gehad op tw.
Slechtste leider: Karsky, enige wat die kunnen is manipuleren.
Meest overschatte stam: Ship
Meest onderschatte stam: Zero-B (zijn een stuk gevaarlijker dan vele denken)
Meest overschatte speler: Geen idee, ik zal het niet zijn want iedereen weet dat ik noob ben
Meest onderschatte speler: Oracleone Iedereen noemt em hier noob enzo, maar ik heb deze man vaak in actie gezien en menig speler bijt gewoon keihard in het stof tegenover hem.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: natuurlijk alle P. en W-pack spelers, maar van ship zou ik toch zeker met Rutger (cratoss) in een stam zitten, op casual 2 was hij een stamgenoot van mij. En hier heb ik op Lord dusty een paar maanden tegen hem mogen spelen. ijzersterke speler, heel gezellig en zeer behulpzaam, wat wil je nog meer :)
Ahja, zou bijna Jens Pardon vergeten :eek: Deze baas (volgens mij nu actief op elossa als ik het goed heb) mag natuurlijk niet ongenoemd blijven, ook een klasse speler en veel gezelligheid, een aanwinst voor elke stam!
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Die rare utrechter, tim, karsky en nog wel paar van die ontplofte ego's
Mooiste speler naam: Vind ik toch DontStealMyBacon.
Mooiste stam naam: Wolfpack
Het tofste topic: --
Het domste topic: --
Favoriete forum poster:
Oracleone. Iedereen haat em om 1 of andere reden, maarja. Hij is toch 1 van de weinige die de spijker op zijn kop slaat.
Minst favoriete forum poster: Zijn er genoeg, maar noem nu maar even Tim en spirit of adventure
Dikste wannabe op het forum: Dat zal ik wel wezen :p
Dikste wannabe in het spel: Dat was dit jaar toch wel die Jasper, grote mond, en genadeloos geslacht :D
Mooiste profiel foto van spelers: Tja, zijn er zoveel, ik vind die van ijsbeer wel dik, al is het een draak :p
Mooiste profiel foto van stammen: Zero-B vind ik de mooiste, geen idee waarom precies. Waarschijnlijk door het middeleeuwse thema en het laat zo mooi zien wat je aan oorlog overhoud.
Mooiste actie van de wereld: DUCKTATOR die jasper ff vloert, en Oracleone die nog altijd samen met Aniron Zero-B de les leest ^^
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Beste speler: DUCKTATOR. Ik heb nog nooit iemand gezien die telkens weer al je problemen oplost voor je er zelf erg in hebt. Aanvallend en verdedigend heb ik hem nog niet verslagen zien worden, en ik gok dat dat ook niet zal gebeuren.
Beste stam: P. natuurlijk, ondanks dat P. vol zit met noobs, en ego's staan we alsnog eerste. Vind ik toch een dikke prestatie :D
De beste stam speler: Mortifer renatus, Ondanks dat ze zelf veel te vaak onder vuur ligt, is ze bijna altijd bereid om iemand anders VV te pakken en stammies te helpen :)
Het grootste ego: Tim natuurlijk, hoeft geen onderbouwing bij...
Beste leider: DUCKTATOR natuurlijk, hij werkt ons naar de top en de overwinning. Hij bedenkt de gekste plannen, en steekt gewoon veel te veel tijd in onze stam. Ik heb niet eerder zo'n sterke leider gehad op tw.
Slechtste leider: Karsky, enige wat die kunnen is manipuleren.
Meest overschatte stam: Ship
Meest onderschatte stam: Zero-B (zijn een stuk gevaarlijker dan vele denken)
Meest overschatte speler: Geen idee, ik zal het niet zijn want iedereen weet dat ik noob ben
Meest onderschatte speler: Oracleone Iedereen noemt em hier noob enzo, maar ik heb deze man vaak in actie gezien en menig speler bijt gewoon keihard in het stof tegenover hem.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: natuurlijk alle P. en W-pack spelers, maar van ship zou ik toch zeker met Rutger (cratoss) in een stam zitten, op casual 2 was hij een stamgenoot van mij. En hier heb ik op Lord dusty een paar maanden tegen hem mogen spelen. ijzersterke speler, heel gezellig en zeer behulpzaam, wat wil je nog meer :)
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Die rare utrechter, tim, karsky en nog wel paar van die ontplofte ego's
Mooiste speler naam: Vind ik toch DontStealMyBacon.
Mooiste stam naam: Wolfpack
Het tofste topic: --
Het domste topic: --
Favoriete forum poster:
Oracleone. Iedereen haat em om 1 of andere reden, maarja. Hij is toch 1 van de weinige die de spijker op zijn kop slaat.
Minst favoriete forum poster: Zijn er genoeg, maar noem nu maar even Tim en spirit of adventure
Dikste wannabe op het forum: Dat zal ik wel wezen :p
Dikste wannabe in het spel: Dat was dit jaar toch wel die Jasper, grote mond, en genadeloos geslacht :D
Mooiste profiel foto van spelers: Tja, zijn er zoveel, ik vind die van ijsbeer wel dik, al is het een draak :p
Mooiste profiel foto van stammen: Zero-B vind ik de mooiste, geen idee waarom precies. Waarschijnlijk door het middeleeuwse thema en het laat zo mooi zien wat je aan oorlog overhoud.
Mooiste actie van de wereld: DUCKTATOR die jasper ff vloert, en Oracleone die nog altijd samen met Aniron Zero-B de les leest ^^

Mooi dat je me zo positief benoemd, ik werd gewoon even warm vanbinnen, maar gelukkig weet jij dat het wederzijds is(Al vind ik jou de laatste tijd wel meevallen). Al vind ik het nogal lachwekkend dat je Tim hier als minst favoriete forumposter benoemd. Ik kan je wel zeggen, dat Tim ieder geval kan posten, dat heb ik P. leden en Ship leden nog weinig zien doen ik denk dat alleen Duckkie aan het niveau komt van Tim. En dan praat ik over dit jaar, want in het verleden hebben er ook genoeg laten zien dat ze het kunnen.

En dan nog wat je noemt nu dat iedereen OracleOne een grote noob is. Nou ook daar ga ik op reageren, dat doet meneer OracleOne zelf ook richting mij en richting @Ultimate Angel. Dat je mij een noob vind is voor mij een dikke prima ik heb ieder geval genoeg bewezen hoe noob ik ben op deze wereld. Maar ik kan toch concluderen dat Peter(Ultimate Angel) 1 van de sterkhouders is op Casual1. Dus OracleOne ga aub niet van die onzinnige dingen roepen je kent ons beiden niet als speler.

Verder leuk lijstje ;)
 
Bovenaan