Golden awards

DeletedUser76153

Guest
Ik hoop dat ik er dan ook eens bij zit, aangezien ik hier net speel:)


Moet jij niet wereldspeler weghalen uit je bio? Het enige wat je daar gedaan hebt is zorgen dat wereldspeler de oude stam gestabt heeft en pink gejoint is (end game).
Jonge Paul faggot hou je bak dicht, je bent al een grap op speed, ga hier nu ook niet de grap van de wereld uithangen.
 

DeletedUser72420

Guest
Tof dat jij bijna een jaar voor het einde al endgame noemt. Daarbij stond wereldspeler al aan pink zijde toen de vorige speler er nog op zat. Get your facts straight ;)
Nou ik streed nog daarvoor tegen music is passion dus ik denk dat jij je facts straight moet krijgen

Is dat zo?
Volgens mij heb jij geen idee tegen wie je praat.
Kruip terug onder de steen waar je vandaan komt joh

Ik praat tegen remco van oracleone van w37 die daar met felicia een hele stam nog probeerde te stabben en tegen de remco van wereldspeler die toen de wereld al gespeeld was daar kwam spelen.
 

DeletedUser

Guest
Ik praat tegen remco van oracleone van w37 die daar met felicia een hele stam nog probeerde te stabben en tegen de remco van wereldspeler die toen de wereld al gespeeld was daar kwam spelen.

Maakt het uit, dat hij dan die naam zijn handtekening zet? Als hij daar speelt, dan moet hij gewoon die naam er neer zetten dat is zijn keuze. Al goed is maak jij je er alleen maar druk om, dat die naam in zijn handtekening staat.

Ik weet niet wat je probeert aan te wakkeren, anders ga je maar eens on-topic.
 

DeletedUser71298

Guest
Nou ik streed nog daarvoor tegen music is passion dus ik denk dat jij je facts straight moet krijgen



Ik praat tegen remco van oracleone van w37 die daar met felicia een hele stam nog probeerde te stabben en tegen de remco van wereldspeler die toen de wereld al gespeeld was daar kwam spelen.
Dus ik probeerde een hele stam te stabben?
Lijkt me sterk aangezien Divine mijn stam was en ik daar gewoon gestopt ben.
En als ik pas kwam spelen toen de wereld gespeeld was, waarom heb ik daar dan nog zoveel werk moeten verrichten?

Dat jij je eigen waanbeeldige feiten wilt geloven moet je zelf weten maar zorg wel even dat er een kern van waarheid in zit aub.
 
Reactiescore
60
Had W37 ook een Divine :eek:
 

DeletedUser72420

Guest
Is dat zo?
Volgens mij heb jij geen idee tegen wie je praat.
Kruip terug onder de steen waar je vandaan komt joh
Dus ik probeerde een hele stam te stabben?
Lijkt me sterk aangezien Divine mijn stam was en ik daar gewoon gestopt ben.
En als ik pas kwam spelen toen de wereld gespeeld was, waarom heb ik daar dan nog zoveel werk moeten verrichten?

Dat jij je eigen waanbeeldige feiten wilt geloven moet je zelf weten maar zorg wel even dat er een kern van waarheid in zit aub.
Lol, dus wat bb's edelen en wat gestopte spelers killen dat is nog veel en moeilijk werk verrichten? Houd toch op zeg, het enige wat jij nog hoefte te doen is een beetje de laatste procentjes binnen slokken en voor de rest niks meer.
 
Reactiescore
2.188
Lol, dus wat bb's edelen en wat gestopte spelers killen dat is nog veel en moeilijk werk verrichten? Houd toch op zeg, het enige wat jij nog hoefte te doen is een beetje de laatste procentjes binnen slokken en voor de rest niks meer.

Wil je discussieren over w13, kom daar maar naar het w13 gedeelte toe. Jij hebt ook niks uitgevoerd kwa vv's, os whatever dus ga niet doen alsof :rolleyes:
 

DeletedUser71298

Guest
Lol, dus wat bb's edelen en wat gestopte spelers killen dat is nog veel en moeilijk werk verrichten? Houd toch op zeg, het enige wat jij nog hoefte te doen is een beetje de laatste procentjes binnen slokken en voor de rest niks meer.
Denk wat je wilt, je bent mijn tijd niet waard
 

DeletedUser72420

Guest
Jonge Paul faggot hou je bak dicht, je bent al een grap op speed, ga hier nu ook niet de grap van de wereld uithangen.
En jij bent? Een new gen speeder dan ofzo lol? Voor zover ik het weet heb jij nog geen tegenstand op speed gekregen ooit, dus easy praten
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Als je het zo bekijkt zijn forummods allemaal gigantische falers... Laurens, Ronald, Diego, Bram ... Ik ben gelukkig de uitzondering die de regel bevestigd :)
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
kijk-hem-nou-met-zijn-blije-bakkes.jpg
 
Reactiescore
60
Te laat....
 
Bovenaan