Golden awards

DeletedUser71298

Guest
Dus OracleOne ga aub niet van die onzinnige dingen roepen je kent ons beiden niet als speler.
Tja, wie de bal kaatst he ;)
Hoe kom je er trouwens bij dat ik jullie niet ken als speler zijnde? Even vergeten dat ik overal en nergens zit via vv?
Maar zonder dollen: Als jij/jullie mij een noob willen noemen dan vind ik dat helemaal prima, dat is jou recht als speler.
Of er enige kern van waarheid in zit is nog maar de vraag, volgens de stats zit je in ieder geval fout:
3e89beaf71.png

20cea269e7.png


Ziet er na uit dat deze "noob" toch wel erg gegroeid is d.m.v. jullie dorpen :oops:
 

DeletedUser

Guest
Tja, wie de bal kaatst he ;)
Hoe kom je er trouwens bij dat ik jullie niet ken als speler zijnde? Even vergeten dat ik overal en nergens zit via vv?
Maar zonder dollen: Als jij/jullie mij een noob willen noemen dan vind ik dat helemaal prima, dat is jou recht als speler.
Of er enige kern van waarheid in zit is nog maar de vraag, volgens de stats zit je in ieder geval fout:
3e89beaf71.png

20cea269e7.png


Ziet er na uit dat deze "noob" toch wel erg gegroeid is d.m.v. jullie dorpen :oops:

Nee je kent ons niet als speler of wil je gaan zeggen dat je ons spel gaat kennen via een vv :p. Dan mag ik toch niet hopen dat je op GradesCastle vv hebt gedaan, wat daar was het alles behalve goed.

Maar nee Oracle ik vind je nog steeds een noobje met een zeer grote bek. En je kunt wel met die statistieken op de proppen komen word ik niet warm of koud van. Nu mag jij je eens afvragen hoe goed waren die spelers waar jij mee hebt gefront? Ik zweer dat er maar weinig kwaliteit aanwezig was daar.
 

DeletedUser71298

Guest
Nee je kent ons niet als speler of wil je gaan zeggen dat je ons spel gaat kennen via een vv :p. Dan mag ik toch niet hopen dat je op GradesCastle vv hebt gedaan, wat daar was het alles behalve goed.

Maar nee Oracle ik vind je nog steeds een noobje met een zeer grote bek. En je kunt wel met die statistieken op de proppen komen word ik niet warm of koud van. Nu mag jij je eens afvragen hoe goed waren die spelers waar jij mee hebt gefront? Ik zweer dat er maar weinig kwaliteit aanwezig was daar.

Nee, grades heb ik nooit op gespeeld maar wel goed om te weten hoe jij over je stam en bg denkt.
Toont maar weer aan dat jullie zero gebruiken als kanonvoer en voor de deff ;)
Je mag vinden dat ik een grote bek heb maar het verschil tussen jou en mij is dat ik me woorden kan waarmaken :)
 

DeletedUser

Guest
Nee, grades heb ik nooit op gespeeld maar wel goed om te weten hoe jij over je stam en bg denkt.
Toont maar weer aan dat jullie zero gebruiken als kanonvoer en voor de deff ;)
Je mag vinden dat ik een grote bek heb maar het verschil tussen jou en mij is dat ik me woorden kan waarmaken :)

Ja dacht je dat ik nu met elk lid van mijn stam en Zero-B een band had. De spelers die ik ken die deden echt iets voor de stam die waren van waarde. Dus nee ik had niet met iedereen band, omdat er gewoon sommigen geen moer deden voor de stam. Dus goed om te weten dat jij weer eens wat spreekt waar niks op gebaseerd is.

En op die 2e zin ga ik geen op reageren, maar Zero-B is gewoon slim en heeft toch snel van kant gewisseld. Misschien moeten jullie die activiteit op W-pack weer wat verhogen. Met die getalenteerde leiders als een Zeehond en een P0stduif, die ik ook niet meer op dit forum zie. Want volgens hun had Ship al opgeruimd moeten worden, omdat het vol met noobs zit maar nog steeds bestaat SHIP nog met die al die noobs.

Tja op Casual presteren is zeer moeilijk:rolleyes:
En nee ik heb geen moer gepresteerd hier, maar iedereen die aan mijn front lag heeft weinig tot geen dorpen gepakt. En de aanvallen die ik deed waren vaak redelijk succesvol. Dus ga nou niet weer iets onzinnigs roepen Oracle, want je bent zoals altijd feiten aan het verdraaien.
 
Reactiescore
179
Beste speler: Als ik eerlijk moet zijn weet ik niet waar ik naar moest kijken om de beste spelers te vinden momenteel. Ik pik er toch 1 uit die ik veruit 1 van de meeste beste spelers vind en dat is TheInfinityOfSerenity hij wordt echt onderschat door de meesten. Hij laat zich ook niet echt zien op het Algemeen Forum, maar elke vijand die hij voor zich heeft wordt met de grond gelijk gemaakt. Met alle respect natuurlijk naar de rest van de spelers, maar er zijn momenteel heel weinig spelers die zijn kwaliteiten hebben. Ik houd het maar bij 1 nominatie omdat ik meer te doen heb.
Beste stam: Ik denk dat we hier wel snel duidelijk over kunnen zijn dat zijn momenteel SHIP & P. die staan toch gelijk aan elkaar vind ik. De ene keer rukt P. weer uit zijn stelling en de andere keer is het toch weer SHIP. Qua kwaliteit zitten we denk niet ver van ons af, maar als P. nu wat rustiger aan doet dan kan deze wereld eindelijk stoppen met winst op zak voor SHIP.
De beste stam speler: Die ik momenteel ver boven de rest uit vindt stekendan zijn het zeker Tom & Nik. Die helpen mij echt letterlijk uit de brand met Barbaarse Viking, want Solo spelen op een 360 graden front account is voor een werkend persoon zeer moeilijk. Ik ben ze echt dankbaar als ik zie hoeveel ze al voor mij uitvoeren. En er zijn nog wel wat spelers die ik op wil noemen en dat zijn denk ik dan toch Lars, Rutger en Ria. Al is de eerstgenoemde wat minder actief, maar als die actief is draait hij constant de vv's. Er zijn ook nog wel Zero-B spelers die veel vv's draaien, maar die zitten niet in mn stam dus ik laat het hierbij.
Het grootste ego: Ik vind het altijd zo overdreven dat hier meestal een Tim010 genoemd wordt. Misschien heeft die wel een ego, maar welke speler heeft dat nu niet over zichzelf. Iedereen heeft wel ego maar de 1 laat het wat minder uiten dan een ander. Dus nee ik nomineer hier helemaal niemand.
Beste leider: Tja wat zijn nu de goede leiders momenteel, ik denk toch dat we Karsky, Ducktator en leiding SHIP moeten nomineren. De leiders die ik echt goede leiders vond zijn geen leiders meer of zijn gestopt:(
Slechtste leider: Hier ben ik gelijk de hardste in dat is gewoon terecht leiding W-Pack ik heb 2 jaar aan hun kant mogen staan. En het leken mij zeer redelijke leiders. Dit heb ik echter verkeerd ingeschat het zijn een stel hypocrieten bij elkaar. Zeehond die altijd alles verdraaide als ik inging op "Spionage van Ultimate Angel" jullie blijven belachelijk. Want concrete bewijzen kunnen jullie nog steeds niet leveren dat heeft Zeehond voor alsnog steeds tegen mij gezegd. Al ben ik heel blij dat ik dat circus uit ben.
Meest overschatte stam: Ik denk toch dat hierboven al duidelijk genoeg ben geweest W-Pack die stam ligt er puur genoeg voor het opruimen wat ook zeer gemakkelijk moet kunnen. Ze deden zich meer voor hoe goed ze wel waren, maar de meesten die de grote mond hadden zijn wel gedeeltelijk weggewerkt of gestopt :D
Meest onderschatte stam: Hier ga ik voor de stam Zero-B er wordt veel te makkelijk gedacht over deze stam. Alhoewel zij hebben genoeg kwaliteit en ik heb er alle vertrouwen in dat dit nog gaat gebeuren. Ze hebben ook nog redelijke goede leider aan het roer, dus er kan maar weinig misgaan als ze maar goed luisteren naar Karsky ;)
Meest overschatte speler: Ik heb hier geen antwoord op, ik zou echt niet weten wie ik moet overschatten.
Meeste onderschatte speler: Ik ga hier zeker voor TheCalveryIsHere deze speler werd paar maand/weken geleden nog gemakkelijk weggewerkt maar daar zit nu een ander spelertje op die er redelijk wat van kan. En probeer hem nu maar even weg te werken, dat gaat helaas nu toch wat lastiger:p
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Ik heb aan mijn stam en bondgenoten genoeg. En sorry ik zie geen enkel lid van de vijand waar ik samen mee in de stam zou willen zitten. De enige die bij mij komt is toch Hans(The Incredible Tiger.) maar die is gestopt dus die mag/kan ik niet meetellen.
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Ik moet toch kiezen en dan kies ik voor 2 spelers waar ik van mijn leven niet in de stam zou willen zitten. Hier komen ze dan OracleOne & Hamilclar jullie zijn ook echt de enigen die bij mij opkomen.
Mooiste spelers naam: Ik denk toch dat ik voor mijn ex accountje moet gaan die nu al 2 naamsveranderingen heeft gehad sinds ik er weg ben DontStealMyBacon. verder vind ik TheInfinityOfSerenity ook wel een prachtige naam.
Mooiste stam naam: Geen idee, misschien toch maar voor SHIP gaan. Er zijn momenteel echt te weinig goede stamnamen aanwezig.
Het tofste topic: Golden Awards vind ik toch wel het leukste topic.
Het domste topic: Momenteel heb ik echt geen topic waar ik denk ohja dat is stom. Zolang er maar geen onzin gediscussieerd wordt.
Favoriete forum poster: Ik vind momenteel de forumposters bullshit, misschien kwalijk dat ik het moet zeggen maar niemand doet het echt goed.
Minst favoriete forum poster: Geen idee,
Dikste wannabe op het forum: /
Dikste wannabe in het spel:
Japstermaister dat vind ik toch wel de speler die deze award verdiend.
Mooiste profiel foto van spelers: Ik vind hem van Nachtmerrieveroorzaker wel wat hebben, maar ook die van TheCalveryIsHere.
Mooiste profiel foto van stammen: Dat zijn van die domme nominaties maar om 1 positief nominatie richting W-Pack te doen deze is dan voor jullie.
Mooiste actie van de wereld: Dat wij nu bijna Harrisfreak naar beneden hebben geknald als stam. Daarvoor mijn complimenten richting mijn stam en ik denk die grote bek van P0stduif te snoeren toen we heel wat dorpjes van hem afnamen.
Voor wie heb je nu echt respect: Voor wie heb ik nu echt respect? Dat is eigenlijk een heel goeie vraag, ik kon beter opnoemen voor wie ik geen respect heb. Al ga ik toch voor Nik en Tom constant vv's draaien voor de stam zonder ook maar enig moment te verzwakken. Ik denk dat mijn respect echt naar hun gaat.
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Dit vind ik eigenlijk wel de leukste nominatie die ik dan mocht gaan doen. Ik ga hier een aantal leden noemen en ik zou ook toelichten waarom zij daar instaan.
Allereerst al mijn stamgenoten en bondgenoten jullie zijn echt van waarde maar dat heb ik nu denk al meermaals opgenoemd. Dus dat laat ik nu even achterwege.


Oud Style/Ship leden: Ik kan jullie echt goed naar boven halen ik vond het toen eigenlijk veel gezelliger op het Algemeen Forum. Ik heb nooit echt regelrecht contact gehad met 1 van jullie gehad. En denk dan toch hier vooral aan de spelers die hier tot ongeveer 2 tot 3 jaar geleden speelde.

Bas|Spirit of Adventure: Bas je word hier regelmatig uitgekotst door menig P. spelers. Dat is denk meer op het gedrag van het Algemeen Forum, maar als mensen dan ook nog gaan zeggen dat jij hier amper wat gepresteerd hebt? Dan vraag ik mij werkelijk af hoe goed kennen jullie Bas wel. Ik denk toch menig vijand het zeer moeilijk met jou had en als we dan alle statistieken er even bij pakken heb je maar weinig dorpen verloren. En vele dorpen afgejat van P. waarvoor mijn complimenten Bas. Misschien wat minder grote bek opzetten dat zou al veel veranderen richting de P. spelers hier:D Helaas ben je met privéredenen gestopt met dit spelletje het ga je goed topper.

Ronny|Ultimate Angel: Ronny hetzelfde geld voor jou toen ik jou leerde kennen was op W14 maar toen draaide je al constant vv's en je ging nachten door om alles op een rij te krijgen. Toen kwam je hier op Ultimate Angel, en hoorde als snel dat je tevreden was over het account en de stam(W-Pack) dat je dan na een aantal maanden zonder enig reden eruit wordt gekickt is jou definitieve einde geworden op Tribalwars. Je zult het denk niet meer lezen, maar ook heb ik echt genoten van jou verhalen op Skype die je soms had :p

Dit was denk mijn lijstje succes met lezen dan maar :p
 

DeletedUser49571

Guest
De beste stam speler: Die ik momenteel ver boven de rest uit vindt stekendan zijn het zeker Tom & Nik. Die helpen mij echt letterlijk uit de brand met Barbaarse Viking, want Solo spelen op een 360 graden front account is voor een werkend persoon zeer moeilijk. Ik ben ze echt dankbaar als ik zie hoeveel ze al voor mij uitvoeren. En er zijn nog wel wat spelers die ik op wil noemen en dat zijn denk ik dan toch Lars, Rutger en Ria. Al is de eerstgenoemde wat minder actief, maar als die actief is draait hij constant de vv's. Er zijn ook nog wel Zero-B spelers die veel vv's draaien, maar die zitten niet in mn stam dus ik laat het hierbij.
Meeste onderschatte speler: Ik ga hier zeker voor TheCalveryIsHere deze speler werd paar maand/weken geleden nog gemakkelijk weggewerkt maar daar zit nu een ander spelertje op die er redelijk wat van kan. En probeer hem nu maar even weg te werken, dat gaat helaas nu toch wat lastiger:p
Mooiste profiel foto van spelers: Ik vind hem van Nachtmerrieveroorzaker wel wat hebben, maar ook die van TheCalveryIsHere.
Voor wie heb je nu echt respect: Voor wie heb ik nu echt respect? Dat is eigenlijk een heel goeie vraag, ik kon beter opnoemen voor wie ik geen respect heb. Al ga ik toch voor Nik en Tom constant vv's draaien voor de stam zonder ook maar enig moment te verzwakken. Ik denk dat mijn respect echt naar hun gaat.
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Dit vind ik eigenlijk wel de leukste nominatie die ik dan mocht gaan doen. Ik ga hier een aantal leden noemen en ik zou ook toelichten waarom zij daar instaan.
Allereerst al mijn stamgenoten en bondgenoten jullie zijn echt van waarde maar dat heb ik nu denk al meermaals opgenoemd. Dus dat laat ik nu even achterwege.

Bedankt voor de nominaties!
 
Reactiescore
2.178
Tja, wie de bal kaatst he ;)
Hoe kom je er trouwens bij dat ik jullie niet ken als speler zijnde? Even vergeten dat ik overal en nergens zit via vv?
Maar zonder dollen: Als jij/jullie mij een noob willen noemen dan vind ik dat helemaal prima, dat is jou recht als speler.
Of er enige kern van waarheid in zit is nog maar de vraag, volgens de stats zit je in ieder geval fout:
3e89beaf71.png

20cea269e7.png


Ziet er na uit dat deze "noob" toch wel erg gegroeid is d.m.v. jullie dorpen :oops:

Nou is het niet dat jij er wat aan kan doen maar je tegenstanders waren wel allemaal runners. Meteen vv geven, geen ww of contact bekend verder en succes ermee.
 

DeletedUser77892

Guest
Nou is het niet dat jij er wat aan kan doen maar je tegenstanders waren wel allemaal runners. Meteen vv geven, geen ww of contact bekend verder en succes ermee.
Dit wat jij hierboven beschrijft is toevallig altijd het geval wanneer wij een speler van ship of zero-B kantelen :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
OracleOne heeft van die noobs weggeedelt zoals een woewoe dus zo'n prestatie is dat niet. Je kunt jezelf wel erg ophemelen, maar druk dan eens een actieve speler(die het spelletje beetje snapt) van de kaart. Ik had ook wel eens gedacht dat Ultimate Angel helemaal weggeedelt zou zijn, maar dat account bestaat nog steeds:D
En als ik nu gewoon hoor en zie dat jullie Barbaarse Viking met moeite proberen weg te spelen en nog weinig stappen verder bent gekomen. Dan lach ik mij echt om die kwaliteiten binnen P. Ik heb veel meer respect voor SHIP die even Harrisfreak van 30 miljoen naar 5 miljoen verlaagd.
 
Bovenaan