Golden awards

DeletedUser65921

Guest
Beste speler: alvast niet Tim
Beste stam: die waar Tim niet inzit zijn aan elkaar gewaagd
De beste stam speler: Tim zijn stamgenoten om het met hem vol te houden, niemand dus
Het grootste ego: Tim
Beste leider: degene die Tim niet zouden inviten
Slechte leider: Tim
Meest overschatte stam: die van Tim --> Candy
Meest onderschatte stam: elke die Tim weigert
Meest overschatte speler: Tim
Meest onderschatte speler: de rest
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: al wie beseft hoe slecht Tim is
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Tim
Mooiste speler naam: IkDoeTimDood als die zou bestaan
Mooiste stam naam: WijDoenTimDood als die zou bestaan
Het tofste topic: 'Het grote pest Tim topic', dat indertijd op Style forum stond
Het domste topic: elk dat gemaakt is door Tim
Favoriete forum poster: ikzelf, omdat ik tegen Tim ben
Minst favoriete forum poster: Tim
Dikste wannabe op het forum: Tim
Dikste wannabe in het spel: Tim
Mooiste profiel foto van spelers: don't care
Mooiste profiel foto van stammen: don't care
Mooiste actie van de wereld: Tim die stopte vorig jaar, jammer dat hij terug kwam

Het was tijd dat @tim010 even terug met de voetjes op de grond gezet werd.
Graag gedaan.

Mvg
De voorzitter van het 'hou Tim zijn ego in toom' comité
 

DeletedUser72040

Guest
nu is het gewoon wachten tot de stam WijDoenTimDood wordt opgericht :p

mocht ik zelf nog een acc hebben op casual 1 was dat al lang gebeurd :D
 
Reactiescore
60
Beste speler: alvast niet Tim
Beste stam: die waar Tim niet inzit zijn aan elkaar gewaagd
De beste stam speler: Tim zijn stamgenoten om het met hem vol te houden, niemand dus
Het grootste ego: Tim
Beste leider: degene die Tim niet zouden inviten
Slechte leider: Tim
Meest overschatte stam: die van Tim --> Candy
Meest onderschatte stam: elke die Tim weigert
Meest overschatte speler: Tim
Meest onderschatte speler: de rest
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: al wie beseft hoe slecht Tim is
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Tim
Mooiste speler naam: IkDoeTimDood als die zou bestaan
Mooiste stam naam: WijDoenTimDood als die zou bestaan
Het tofste topic: 'Het grote pest Tim topic', dat indertijd op Style forum stond
Het domste topic: elk dat gemaakt is door Tim
Favoriete forum poster: ikzelf, omdat ik tegen Tim ben
Minst favoriete forum poster: Tim
Dikste wannabe op het forum: Tim
Dikste wannabe in het spel: Tim
Mooiste profiel foto van spelers: don't care
Mooiste profiel foto van stammen: don't care
Mooiste actie van de wereld: Tim die stopte vorig jaar, jammer dat hij terug kwam

Het was tijd dat @tim010 even terug met de voetjes op de grond gezet werd.
Graag gedaan.

Mvg
De voorzitter van het 'hou Tim zijn ego in toom' comité
Je kunt anders ook een wat serieuzer lijstje maken (facepalm)
 
Reactiescore
179
Ik zal in 1 van deze maar eens weer beginnen met een lijstje te posten. Moet ik eerst mijn geschikte moment er even voor vinden :)
 
Reactiescore
24
Beste speler: Hier zal ik maar 1 speler gaan opnoemen en dat is Tim010 solo zich staande houden tegenover de rest dat is toch een verdienste die maar weinig mensen hebben. Als ik het forum zo bekijk, dan wordt Tim010 meermaals afgekraakt op zijn manier van posten op het AF. Ik vind dit zeer onterecht er zijn maar weinig die zoveel presteren misschien is het wel jaloezie.
Beste stam: Ik denk dat P. is staat al een jaartjes bovenaan is gewoon netjes in mijn ogen, ook al vind ik recruits wel erg slapjes. In de laatste tijd, maar ja dat is meer mijn mening.
De beste stam speler: Ik zal hier niet veel te kiezen hebben, maar ik heb eventjes in I gezet totdat ik weer terugging naar mijn eigen account. En vanuit het oogpunt uit I kan ik 2 spelers noemen GJ1969(Peter) & Cratoss00(Rutger) 2 spelers die enorm veel vv's draaien voor het stammetje. Peter kwam weer terug uit zijn holletje, maar gelijk vv's draaien en proberen de stam recht te trekken. Maar ook geef ik mijn credits aan Cratoss iemand met een verstand van een stam leiden en tigmaal vv's draaien.
Het grootste ego: Dit is geen eens moeilijk ik heb hier nog niet eens over na moeten denken Skykiller een speler met een grote mond. Maar presteren dat is ver bij hem te zoeken. Meat nog een speler met enorme inteligentie, maar ja wat doe je er aan als je handlangertje bent van Skykillerr.
Beste leider: Ik ga hier niet over uitbreiden De Donalds en Cratoss00 die hebben laten zien dat ze een stam kunnen opleiden tot een goed geheel, dat zag je in vele opzichten.
Slechtste leider: Ik heb hier ook niet lang over na moeten denken Leiding F. & ikzelf moet je eens kijken naar mijn stam gaat geen meter voor uit.
Meest overschatte stam: De stammen van United Masters ze zijn erg overschat.
Meest onderschatte stam: Op dit moment zie ik alleen dat I nogal onderschat wordt, maar ze zijn een meerwaarde op deze wereld.
Meest overschatte speler: Hier heb ik niet lang over nagedacht ik denk vooral P0stduif en Zeehond lijken goede spelers, maar stellen enorm weinig voor.
Meest onderschatte speler: Ik ga hier GJ1969, Cratoss 00 neerzetten.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: GJ1969, Tim010 & Cratoss00
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: P0stduif, Meat, Zeehond
Mooiste speler naam: Dat vind ik op dit moment The Incredible Tiger.
Mooiste stam naam: Ik vind dat nu Ship op dit moment weinig andere stamnamen die er uit springen.
Het tofste topic: Welk topic is nu tof? Ik vind op dit moment er weinig te beleven
Het domste topic: Dit topic je bent er te lang mee bezig
Favoriete forum poster: Tim010, Ultimate Angel, Theonl2
Minst favoriete forum poster: Dat zijn vooral Skykiller, Zeehond ze praten zich nogal erg vast.
Dikste wannabe op het forum: Skykiller
Dikste wannabe in het spel: ikzelf
Mooiste profiel foto van spelers: Van me zelf
Mooiste profiel foto van stammen: Geen idee geen plaatje is mooi
Mooiste actie van de wereld: Dat ik weer op Ultimate Angel aan het spelen ben.

Zo ik trap hem weer af
 

DeletedUser65921

Guest
dbbe433647910e5b8eff7da2db535da87202a898de7b24490d79d8eb9ac17066.jpg
 
Reactiescore
24

DeletedUser

Guest
Ik ga hier dan, maar eens wat werk van maken misschien moeten meerderen mijn voorbeeld volgen ;)

Beste speler:
Wat is nu een goede speler? Ik moest hier echt even over nadenken, maar ik ben toch op een aantal personen gekomen. Ik kom als eerst bij Tim010 hij doet het erg netjes, hij probeert Ship weer goed te onderhouden en ik hoop dat het een succes word. Verleden week heb hem als stamgenoot ervaren, dat heeft mij echt genoegen gedaan. Je ziet gewoon dat hij er echt voor wil gaan hopelijk krijgt Tim zijn concept een goede vorm, dan kunnen we nog een mooie eindstrijd verwachten. Ik wil ook nog even een andere speler noemen, dat is Cratoss 00 een speler die ~I~ op zijn schouders nam en talloze vv's pakte. Ik speel dan net, maar ik hoor dan verhalen en daarom verdient hij deze plek. Jammer genoeg was ~I~ niet echt een stam waar het kwaliteit vandaan kwam, anders had er zeker meer in gezeten. En als laatst kom ik nog even langs bij de vijanden De Donalds die P. heeft gemaakt waar zij nu staan, ook hij pakte talloze vv's zonder ook maar te stoppen. En heeft de spelers gevorderd tot spelers die de basis beetje aan het begrijpen zijn. Ik zal niet zeggen, dat alle leden dit moesten leren, er zaten er wat tussen die zeker wat ervaring hadden.
Beste stam: Ik wil eigenlijk niet teveel in cliché vervallen, maar ik kom op dit moment P. en F. uit ze voeren toch al talloze oorlogen uit met hun tegenstanders. En dat zie je toch ook terug in de resultaten, ik hoop dat Ship ook weer in dit lijstje naar voren komt. Zodat de bovenstaande stammen iets meer concurentie hebben tijdens het aanvallen. Ook moet ik Zero-B niet gaan vergeten in dit lijstje, maar we moeten eerst maar zien hoe het concept in werking gaat.
De beste stam speler: Ik kom op dit moment toch wel op een aantal spelers, die ik als beste stamspelers beschouw. Ik speel sinds week, maar in die tijd heb ik toch weer genoeg op kunnen merken. Tim(Tim010) ik ga hier weinig woorden aan toevoegen, maar hij breekt de wereld toch open en zet ze toch volledig in voor de stam. Cratoss00(Rutger) dan doel ik voornamelijk nog echt op ~I~ talloze vv's draaien en de stam rechttrekken waar die toe in staat was. En ik vind op dit moment Mike en Bram ook nog wel prima spelers, ik zie zeker dat het goede stamspelers zijn voor mij in de toekomst. ;) En natuurlijk zijn de rest van de stamleden ook niet verkeerd daar ben je stam voor, maar ik moest toch mijn keuze maken.
Het grootste ego: Ach iedereen heeft zo zijn ego toch, dus ik ga hier niet uitgebreid verhaal bij typen.
Beste leider: Wat is nu een goede leider? Ik denk op dit moment De Donalds de top voert, als het gaat om het geven van leiding, ik heb denk bovenstaand wel uitgelegd waarom. Leiding Ship vind ik op dit moment ook niet verkeerd, zoals ik al zei we moeten afwachten hoe het concept gaat werken ik heb er alle vertrouwen in. En als laatste wil ik toch de Leiding F. nomineren. Draaien toch al jaren stabiel dezelfde personen in de leiding, dat lijkt mij toch niet verkeerd.
Slechtste leider: Ik vind op dit moment nou niet echt leiders die echt slecht zijn, het draait nu om 4 stammen en die beschikken nu over een dergelijke leiding. Dus ik heb hier nog weinig aan toe te voegen.
Meest overschatte stam: Dat op dit moment P. & F. ze hebben het nogal te makkelijk gehad de laatste jaren. Dan is voor ons noodzaak, om daar eens verandering in te brengen. We kennen gedeeltelijk wel hoe goed de leden zijn, maar als Ship en Zero-B toch nu de druk willen opvoeren, dan is het wel afwachten hoe de stammen gaan vorderen in de loop van de tijd.
Meest onderschatte stam: Ik onderschat eigenlijk geen stammen, maar om toch maar te kiezen kies ik voor Zero-B het is afwachten hoe het er hun van afbrengen in de loop van der tijd. Maar ik denk, dat er bij deze spelers toch wel redelijke potentie zit, om een redelijk stammetje op te bouwen.
Meest overschatte speler: Ik kon hier niet echt kiezen, maar als ik voor 1 moet gaan dan is het toch CavensS ik vind dat een speler die niet in de top hoort te staan. Hij heeft zich als speler nou nog niet echt bewezen, dus het is afwachten wat hij in de loop van de tijd zal laten zien. Misschien zit ik wel mis, maar dan zal er toch iets moeten veranderen aan zijn speelstijl.
Meest onderschatte speler: Ik ga hier voor Cratoss00(Rutger) deze speler die zie je hier echt weinig. Maar ik vind op dat moment dat hij dit plekje echt verdient, er zijn maar weinig spelers van United Masters die hem zien als een topspeler. Maar ik heb toch in de laatste week heel veel respect voor hem, ik hoop dat hij door blijft gaan dan kunnen we nog veel van hem beleven. Gigantadorp(Daan) ik wilde hem hier neerzetten iedereen noemt hem maar noob in de chat of misschien wel op het spel. Misschien is Daan toch wel erg goed, maar hij verbergt gewoon zijn talenten heb ik zo maar mijn idee. En als ik nog even iemand van de andere kant mag benoemen dan is Schaapje0508 een zeer rustige speler lijkt het, maar hij lijkt mij op dit moment wel een speler die nogal onderschat wordt. Ik kan het mis hebben, maar dan moet Donalds mij maar even terecht spreken ;)
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Ik zit nu bij iedereen in de stam, waar ik bij in zou willen zitten. Maar als ik toch moest kiezen, dan kies ik voor De Donalds, Coeele en The Incredible Tiger.
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Geen idee
Mooiste speler naam: Ik vind op dit moment The Incredible Tiger. wel een mooie naam
Mooiste stam naam: Er zijn gewoon weinig mooie stamnamen, dan kies ik toch maar voor Ship.
Het tofste topic: Waar discussies ingevoerdt worden, dan is er in ieder geval wat leesvoer voor de nieuwsgierigen onder ons,
Het domste topic: Geen idee, er zullen vast wel wat zijn denk ik, waar ik denk of dat nou echt zinnig is :D
Favoriete forum poster: Op dit moment vind ik toch Tim010 een goede poster en De Donalds is een goede vertegenwoordiger op dit fora.
Minst favoriete forum poster: Geen idee, er zijn wel wat spelers die iets meer tijd in hun posten mogen steken.
Dikste wannabe op het forum: /
Dikste wannabe in het spel: Ik vind dat echt GradesCastle wel duidelijk dat hij er niks van bakt.
Mooiste profiel foto van spelers: Tim010 & The Incredible Tiger.
Mooiste profiel foto van stammen: Dat is toch Ship verder vind ik de profielfoto's nou niet echt een kunst.
Mooiste actie van de wereld: De verandering van de wereld, in de afgelopen week hopelijk komt er eindelijk eens verandering in ;)

Dit was mijn lijstje....
 
Bovenaan