Golden awards

DeletedUser72496

Guest
Hoe komt het dat Harrisfreak/Frank opeens de andere kant heeft gekozen?

Anders was hij altijd loyaal aan de zijde van nachtmerrieveroorzaker.
 

DeletedUser

Guest
Harrisfreak is zeker geen makkelijk persoon om mee samen te werken. Het valt me ook tegen Donalds dat jij hem dan zo gemakkelijk aanneemt, om meer slagkracht op noord te maken? Wat overigens nog niet echt gelukt is. Ik denk dat Ship blij moet zijn dat die gekickt is.
 

DeletedUser71298

Guest
Nou is het niet dat jij er wat aan kan doen maar je tegenstanders waren wel allemaal runners. Meteen vv geven, geen ww of contact bekend verder en succes ermee.
Zoals je zelf aan zegt kan ik daar niet veel aan doen.
Toch hebben de meeste wel wat weerstand geboden.
Woewoe begon hoopvol maar gaf heel snel op waardoor het maar een intern is geworden.
Ceescornelis drukte zich na 1 scout aanval al op bb, wat ik zeer jammer vond aangezien ik meer verwacht had van die speler.
Rosario bood goed weerstand maar helaas kom je niet echt ver als je me aanvalt met kwart clears.
Er was nog een speler die heel lang heeft gevochten om zijn cf maar kom zo even niet op zijn naam, daarvoor moet ik even in me stats zoeken.
Wema ga ik niet eens over beginnen, dat is gewoon een mundige stackslet met zijn 20 deffjes over het gehele front, 10 velden diep.

Tot nu toe vind ik Krisk de beste van geheel Zero.
Die heeft me maandenlang bezig gehouden door zelf aanvallen te durven sturen en was tot nu toe de lastigste om weg te spelen. Helaas is hij, net zoals elk zero lid dat verlies maakt, heel snel gekicked om (mijn invulling dan) de stats te manipuleren.

Er zit dus wel degelijk kwaliteit in Zero.
Je moet alleen goed zoeken en hopen dat ze niet gekicked worden of bb gaan zodra ze wat verlies maken.

OracleOne heeft van die noobs weggeedelt zoals een woewoe dus zo'n prestatie is dat niet. Je kunt jezelf wel erg ophemelen, maar druk dan eens een actieve speler(die het spelletje beetje snapt) van de kaart. Ik had ook wel eens gedacht dat Ultimate Angel helemaal weggeedelt zou zijn, maar dat account bestaat nog steeds:D
En als ik nu gewoon hoor en zie dat jullie Barbaarse Viking met moeite proberen weg te spelen en nog weinig stappen verder bent gekomen. Dan lach ik mij echt om die kwaliteiten binnen P. Ik heb veel meer respect voor SHIP die even Harrisfreak van 30 miljoen naar 5 miljoen verlaagd.
Over jezelf ophemelen gesproken. Dat is precies wat je nu doet.
Denk je serieus dat het van harris zo snel zou gaan als er iemand op speelde?
Enige wat ik daar doe is eens de 2-3 dagen een paar treintjes blocken om de schijn hoog te houden.
Die pluim mag je dus ook uit je aars halen :p

Niet helemaal waar, hij is niet gekickt omdat hij geen dorpen af wilde staan. Hij is gekicked omdat hij de stam hard tegenwerkte en er gewoon niet te overleggen was met hem.

Hard tegenwerken en niet mee kunnen overleggen, kun je hier wat dieper op in gaan?
Ben toch wel benieuwd hoe bont hij het gemaakt heeft als zelfs gigantadorp mocht blijven
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
92
Niet helemaal waar, hij is niet gekickt omdat hij geen dorpen af wilde staan. Hij is gekicked omdat hij de stam hard tegenwerkte en er gewoon niet te overleggen was met hem.
&
Harrisfreak is zeker geen makkelijk persoon om mee samen te werken. Het valt me ook tegen Donalds dat jij hem dan zo gemakkelijk aanneemt, om meer slagkracht op noord te maken? Wat overigens nog niet echt gelukt is. Ik denk dat Ship blij moet zijn dat die gekickt is.

Ik zei enkel dat hij korte tijd na het weigeren werd gekickt.
Natuurlijk zullen er vooraf gebeurtenissen zijn geweest, waardoor je een stamgenoot kort na het kicken aanvalt. Enkel zijn deze gebeurtenissen, buiten dorpen in- en rond zijn cluster claimen, weigeren honderden dorpen af te staan en defence vragen aan zijn front, mij redelijk vaag.

Overleggen en samenwerken komt normaal van 2 kanten. Er hebben meerdere spelers bij ons gemeld afgelopen halfjaar, omdat zekere figuren hun zin teveel wilden doordrukken. Zelf heb ik ook met 2 leiders een halfjaar moeten samenwerken, waar ik grote moeite had om op 1 lijn te komen. Ik kon heel goed meeleven in de frustraties en daarmee de oprechtheid toetsen.

Frank zat er doorheen en gaf mij alle vrijheid met hem en zijn account, ik besloot hem zoveel mogelijk ruimte te geven en zijn plek helpen te vinden in de stam.
Ik ben nu tevreden met Frank, werkt goed mee, stelt vragen, accepteert tips en is lekker actief.
Toegegeven is het zonde van de dorpen die we gratis kregen met zijn oude account, maar dat weegt niet op tegen de voordelen van hem te hebben als speler. :)

Logisch dat een leider hem weer (met trieste leugens) terug probeerde te krijgen toen hij eenmaal in P. zat, een shipspeler hem defence aanbood tegen ship en viking altijd een NAP wilde houden(Waar een nieuwe speler hem dus weer in de rug stak, maar daar hebben we het al over gehad).
 
Reactiescore
2.191
Zoals je zelf aan zegt kan ik daar niet veel aan doen.
Toch hebben de meeste wel wat weerstand geboden.
Woewoe begon hoopvol maar gaf heel snel op waardoor het maar een intern is geworden.
Ceescornelis drukte zich na 1 scout aanval al op bb, wat ik zeer jammer vond aangezien ik meer verwacht had van die speler.
Rosario bood goed weerstand maar helaas kom je niet echt ver als je me aanvalt met kwart clears.
Er was nog een speler die heel lang heeft gevochten om zijn cf maar kom zo even niet op zijn naam, daarvoor moet ik even in me stats zoeken.
Wema ga ik niet eens over beginnen, dat is gewoon een mundige stackslet met zijn 20 deffjes over het gehele front, 10 velden diep.

Tot nu toe vind ik Krisk de beste van geheel Zero.
Die heeft me maandenlang bezig gehouden door zelf aanvallen te durven sturen en was tot nu toe de lastigste om weg te spelen. Helaas is hij, net zoals elk zero lid dat verlies maakt, heel snel gekicked om (mijn invulling dan) de stats te manipuleren.

Er zit dus wel degelijk kwaliteit in Zero.
Je moet alleen goed zoeken en hopen dat ze niet gekicked worden of bb gaan zodra ze wat verlies maken.


Over jezelf ophemelen gesproken. Dat is precies wat je nu doet.
Denk je serieus dat het van harris zo snel zou gaan als er iemand op speelde?
Enige wat ik daar doe is eens de 2-3 dagen een paar treintjes blocken om de schijn hoog te houden.
Die pluim mag je dus ook uit je aars halen :p



Hard tegenwerken en niet mee kunnen overleggen, kun je hier wat dieper op in gaan?
Ben toch wel benieuwd hoe bont hij het gemaakt heeft als zelfs gigantadorp mocht blijven

Woewoe is meteen gaan rennen en was enkel vv die soms tijd had. Daarna kreeg Bogdan de vv die helemaal niks deed en weigerde vv te geven in begin. Zelfde principe als met Jasper eigenlijk, speler geeft meteen vv, bogdan doet niks en weigert te geven en dan is er al veel schade gedaan. Als er geen mogelijkheid is om acc te behouden dan kan je niks anders als internen.

Krisk weet ik niet zelf maar is ook gerend van horen zeggen. Maar dit is enkel van horen zeggen.

Over Harris, geen vv vragen, pm's niet beantwoorden, moeilijk doen bij os aanvragen. Op gegeven moment ben je er klaar mee. De manier was niet netjes maarja, als ik van Randy hoor is er perse een kick nodig om iemand te laten functioneren, dat wil je niet.

Giganta is een apart geval.
 

DeletedUser

Guest
Over jezelf ophemelen gesproken. Dat is precies wat je nu doet.
Denk je serieus dat het van harris zo snel zou gaan als er iemand op speelde?
Enige wat ik daar doe is eens de 2-3 dagen een paar treintjes blocken om de schijn hoog te houden.
Die pluim mag je dus ook uit je aars halen :p

Ik mijzelf ophemelen? Jij komt altijd met die zeikerige stats die op niks trekken, omdat je geen enkele noemenswaardige speler hebt weggespeeld. Dus nee ik ben nou niet onder indruk hoe goed jij nu daadwerkelijk bent. Je komt altijd zelf zeggen hoe pro je zelf bent.

Tja boeiend Harrisfreak wordt weggespeeld en hoe dat gebeurd maakt toch geen donder uit. Met actieve speler of geen actieve speler het gebeurd door SHIP zonder enige moeite. Dat jullie met Barbaarse Viking moeite hebben, die speler heeft 360 graden front die moet je met 2 vingers in de neus wegspelen als je al met 4/5 spelers aan het aanvallen bent. En dan hoor ik zelfs dat Japstarmaister en Benny1984 van lange afstanden edels gaan sturen? Hoe zielig wil je het nu hebben man zelfs de grootste noobs die snipen dit zonder moeite. Vooral van de laatstgenoemde wat meer verwacht, ik dacht toch echt dat hij zoiets nog niet deed maar wel dus:D
 

DeletedUser71298

Guest
Dan lach ik mij echt om die kwaliteiten binnen P. Ik heb veel meer respect voor SHIP die even Harrisfreak van 30 miljoen naar 5 miljoen verlaagd.
Hoe noem je dit dan?
Dit is toch echt jezelf, of beter gezegd je stam, ophemelen door winsten op een account waar niks op gebeurd.
Wat zitten jullie nou te zagen over barbaarse viking? Als die daadwerkelijk zo goed was als jullie beweren, waarom moest er dan van speler gewisseld worden en moest hij bomvol met stacks gezet worden?

Betreft harris, hij komt van SHIP af.
Nogal logisch dat hij eerst bij ons moet bijleren...
Geen zorgen over maken, binnenkort zal hij (de speler) vrolijk dorpjes van jullie snoepen zoals de rest van P. ook doet :)
 
Reactiescore
2.191
Hoe noem je dit dan?
Dit is toch echt jezelf, of beter gezegd je stam, ophemelen door winsten op een account waar niks op gebeurd.
Wat zitten jullie nou te zagen over barbaarse viking? Als die daadwerkelijk zo goed was als jullie beweren, waarom moest er dan van speler gewisseld worden en moest hij bomvol met stacks gezet worden?

Betreft harris, hij komt van SHIP af.
Nogal logisch dat hij eerst bij ons moet bijleren...
Geen zorgen over maken, binnenkort zal hij (de speler) vrolijk dorpjes van jullie snoepen zoals de rest van P. ook doet :)

Kijk ff naar morti die was 10 rijen dik gestacked. Beetje hypocriet om nu viking te verwijten van stacks (wat nog wel meevalt maar oke) en dan zelf genoeg stamleden te hebben die het erger hebben.
 

DeletedUser

Guest
Hoe noem je dit dan?
Dit is toch echt jezelf, of beter gezegd je stam, ophemelen door winsten op een account waar niks op gebeurd.
Wat zitten jullie nou te zagen over barbaarse viking? Als die daadwerkelijk zo goed was als jullie beweren, waarom moest er dan van speler gewisseld worden en moest hij bomvol met stacks gezet worden?

Betreft harris, hij komt van SHIP af.
Nogal logisch dat hij eerst bij ons moet bijleren...
Geen zorgen over maken, binnenkort zal hij (de speler) vrolijk dorpjes van jullie snoepen zoals de rest van P. ook doet :)

Hoe ik dit noem? Jij snapt er ook echt niks van, wat heeft respect in vredesnaam te maken met ophemelen. En boeit toch niet dat het account niet actief speelt SHIP werkt het weg en weer een vijand minder. Ik speel geen eens meer binnen SHIP, dat komt mede door tijdsgebrek en het lage niveau wat hier gespeeld wordt. Dus na 5 jaar trek ik deze wereld achter mijn dicht voorgoed.

Waar beweren wij hoe goed die Barbaarse Viking is? @Ultimate Angel is er sinds 9 november op gekomen en heeft dus het begin van dat jullie incommings kregen meegemaakt(Constant oplopend dus). En wat ik dan hoorde hij had een co-speler die nu nergens meer voor komt opdagen. En dan toch mijn credits naar SHIP dat er goede vv'ers zijn die het account zeker redden. En dan is er voor P. maar heel weinig te halen.

Ohjaa Harrisfreak en dorpen pakken:rolleyes: En je kunt beter die P. noobs wat bij gaan leren, die van lange afstanden treintjes gaan gooien dus begin niet over hoe noob Ship is, maar ik begin eerst maar eens in je eigen stam.
 

DeletedUser71298

Guest
Kijk ff naar morti die was 10 rijen dik gestacked. Beetje hypocriet om nu viking te verwijten van stacks (wat nog wel meevalt maar oke) en dan zelf genoeg stamleden te hebben die het erger hebben.
Ik verwijt hem helemaal niks hoor, ik benoem het alleen zoals het is, zoals jij dus ook doet. ^^

Hoe ik dit noem? Jij snapt er ook echt niks van, wat heeft respect in vredesnaam te maken met ophemelen. En boeit toch niet dat het account niet actief speelt SHIP werkt het weg en weer een vijand minder. Ik speel geen eens meer binnen SHIP, dat komt mede door tijdsgebrek en het lage niveau wat hier gespeeld wordt. Dus na 5 jaar trek ik deze wereld achter mijn dicht voorgoed.

Waar beweren wij hoe goed die Barbaarse Viking is? @Ultimate Angel is er sinds 9 november op gekomen en heeft dus het begin van dat jullie incommings kregen meegemaakt(Constant oplopend dus). En wat ik dan hoorde hij had een co-speler die nu nergens meer voor komt opdagen. En dan toch mijn credits naar SHIP dat er goede vv'ers zijn die het account zeker redden. En dan is er voor P. maar heel weinig te halen.

Ohjaa Harrisfreak en dorpen pakken:rolleyes: En je kunt beter die P. noobs wat bij gaan leren, die van lange afstanden treintjes gaan gooien dus begin niet over hoe noob Ship is, maar ik begin eerst maar eens in je eigen stam.
Goed dat je eerst in je eigen stam begint :)
De rest reageer ik later op
 
Reactiescore
179
Ik vind vele reacties hier erg onnuttig, dus mijn kant van het verhaal zal ik dan ook weer neerzetten.

Vele bestempelen Harrisfreak als een minder fijne speler. Helaas was het geen gemakkelijke jongen, maar ik heb in mijn buurt toch wel wat aan hem gehad. Ik heb een tijdje op wat nu de DontStealMyBacon heet gespeeld, dus ik lag redelijk dichtbij bij deze beste man. Op forum zag je hem toch echt nauwelijks verschijnen, je moest hem echt een mededeling sturen om wat hulp te krijgen. Alleen ik kreeg altijd wel de hulp van hem het sturen van deff en het sturen van clears naar de vijand. Soms weigerde hij ook, maar dan gaf die aan dat hij bezig was met een andere vijand. Wat ik dan wel accepteerde, dus ik persoonlijk heb geen problemen met hem gehad. Ik ben toen een tijdje gestopt, omdat mijn werkzaamheden er onder leden en kan dan niet meepraten over de laatste tijd hoe hij in de stam was. Alleen zijn stamactiviteit(dus het werken voor heel de stam) kon wel wat beter. En hij wat dorpen in mijn cluster maar die wilde hij ook niet afstaan, dat waren toch wel de minpuntjes van hem. Ik heb veel meer moeite met Nachtmerrieveroorzaker die overal een probleem van maakte.

Ik lees nu dat Barbaarse Viking begonnen is met Harrisfreak aan te vallen? Ik wil toch even meegeven dat dit zeker voor mijn tijd is geweest. Ik ben zeker tegen het stabben en van afspraken niet nakomen. Dat moet de ex speler hebben gedaan genaamd Garry ik kwam 9 november op het account, dus jullie zullen dan concluderen dat ik er niks mee te maken heb. Ik weet verder niet wat er gebeurd is, ik heb hier ook niks van meegekregen dus kan niet praten of het nu terecht of onterecht is. Helaas hoor ik nu niks meer over Gary en dat al 3 weken niet hij zou terugkomen vorige week of die week daarvoor. Hij had een auto-ongeluk gehad, dus een weekje rusten en het gaat wel weer goed. Nu trap ik hem toch van Barbaarse Viking af en nu krijg ik toch een waardige co die al meermaals Barbaarse Viking op orde heeft gesteld.

@OracleOne ook ga ik nog even reageren op jou. Ik heb het niet op het manier van jou posten en wij botsten dan nogal vaak tegen elkaar. Helaas ga ik je nu wel gelijk geven. Ik denk dat als Harrisfreak wat meer actiever was dat wij het moeilijker hadden gekregen. Dan hadden we hem nu zeker nog niet op de 3,6 a 3,7 miljoen gekregen. Of jullie hebben het wel heel bont gemaakt met het deffen, maar daar ligt het denk niet aan. Ik neem nu ook aan dat Frank ook niet meer speelt op Harrisfreak. Alleen dit doet niks af op de prestatie van SHIP het is een weggespeeld account en weer een vijand minder dus 1+1 = 2. Ik denk dat we wel een leuke prestatie mogen noemen, het maakt SHIP nu zeker niet uit of het account nu actief of minder actief was. Het is een account die er gewoon niet meer toe doet en nu is de volgende aan de beurt.

En het volgende wat ik wil meegeven, ga elkaar nu niet uitzeveren hoe pro's we wel of niet zijn. Laat iedereen in zijn waarde, daar doen we iedereen een plezier mee. Er mag natuurlijk een hevige discussie worden gevoerd, en er mag leuk gepropagandeerd worden het moet wel leuk blijven. Daarom bleef ik toch uit het zicht van deze discussie. Het is namelijk Casual dus inderdaad er zijn vele noobs, maar aan de beide kanten zitten er nu pro's. Dat weet ik zeker als ik al in mijn eigen stam kijk is er in afgelopen 3 weken enorm veel veranderd aan de mentaliteit van SHIP.
 

DeletedUser76676

Guest
ik vind het wel vrij raar hoe Oracle zijn prestatie (het wegspelen van een aantal Zero spelers) wordt afgedaan alsof het niets was omdat het noobs waren. maar het wegspelen van een acc waar niemand meer op aanwezig was is dan weer een hele prestatie?
 
Reactiescore
179
ik vind het wel vrij raar hoe Oracle zijn prestatie (het wegspelen van een aantal Zero spelers) wordt afgedaan alsof het niets was omdat het noobs waren. maar het wegspelen van een acc waar niemand meer op aanwezig was is dan weer een hele prestatie?

Waarom val jij terug op een discussie die op niks trekt.
 
Bovenaan