Golden Awards van het jaar 2014

Reactiescore
581
+/- daar heb ik ook nog gespeeld op een account van een maatje tot ca. 2 miljoen, toen ging bij mij een andere wereld voor.

En hebben we ons laten internen...

Profiel picture van die account heb ik nog gemaakt.

 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
581
Waren wij stamgenoten :eek:
Euh... dat was niet zo'n beste stam naar mijn mening. Uiteraard heb ik maar tot 2 miljoen gespeeld en plek 23, dus ik heb lang niet alles mee gemaakt. Maar als ik niet later was ingestapt en mijn maatje niet een slechte starter was geweest, dan hadden we top 5 moeten staan. Nu kwam ik erop rond plek 150... en stopte we op plek 23. Wel een topper vanaf het middenspel overigens... dan is hij zo goed als onverslaanbaar. Zal eens vragen of hij zin heeft in W37 :)

Als ik het saai begint te vinden, zo rond de 5 miljoen punten... en soms zelfs daarom afhaak, dan komt hij pas in zijn element.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
581
Farm slaafje voor El Wever?:cool:
Daar is hij echt veel te goed voor. Starten is dan wel niet zijn ding... maar daarna is het een topper. Snake888 was hij op W15... (check maar) die gast begint pas te stralen vanaf 3-4 miljoen punten.

Nu kan ik dat ook... maar dan moet ik wel front hebben en elke week of twee weken kunnen vechten. Swedish Chef kreeg ik op die wereld bij 30 miljoen punten en met een mooi front. Na eerst de account verkend te hebben, opnieuw ingedeeld etc... edelde ik er een dikke 10 miljoen punten bij in drie maanden... toen ze daarna mijn edelrichting afsloten, was ik direct weg... ook al wonnen ze de wereld een maand of twee later. Ik moet wat te doen hebben.

2013-01 194 +180
2013-02 253 +236
2013-03 1,349 +995
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser60969

Guest
Lijkt me de perfecte speler voor El Wever!
Kwaliteit hebben we toch niet in Mental, en zo'n speler geeft wel een kwaliteitsboost natuurlijk. Misschien winnen we dan ook ooit deze oorlog met Story :cool:
 
Reactiescore
581
Wat is er toch met die taartjes??? Ik wil ook taartjes!!!

Worden we DIKKE vriendjes i.p.v. gewone (slanke) vriendjes :D
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser81928

Guest
Ik heb taart en koekjes (A) maar triador wil toch niet op visite komen :(
 
Reactiescore
581
Ik heb taart en koekjes (A) maar triador wil toch niet op visite komen :(
Klopt... voor de ondergetekende is het erg prettig om in aanvallend opzicht, niet te goede contacten te hebben met de 'vijand'. Dan ben ik op mijn best.

Ik ben van nature geen killer... en als ik aanval, aan het winnen ben en ik heb goede contacten met de tegenpartij, dan ga ik minder mijn best doen, omdat ik het zielig vind.

Zo heb ik wel eens met tenniswedstrijden met 6-0 / 5-0 en 30-0 voorgestaan... en dan zag ik dat mijn (vriendelijke) tegenstander, daar zichtbaar moeite mee had. Dan krijg ik medelijden (dat begint dan al eerder in de tweede set) en laat ik hem gewoon winnen. Voor mezelf weet ik dan, dat ik makkelijk had kunnen winnen en dat is genoeg. En dat heb ik overal... laat mij maar lekker nors overkomen, dan blijven ze tenminste weg uit mijn inbox, voor een vriendschappelijk praatje.

Op verdedigend gebied ligt dat anders... ik kan gezellie met iemand praatjes maken... en sta toch geen dorp af, dat is gewoon mijn eer te na.
 

DeletedUser81928

Guest
Snap ik ;) altijd makkelijker om je vijand als een ''klootzak'' (zie aanhalingstekens) te zien. Maar Kerel ik heb koekjes en taart dat is meer dan korneel heeft. MAar ja persoonlijk vind het het leukste als ik of tegen een stabber of een vriend kan twén. Mooiste wat er is dom ouwehoeren en beetje tw doen. of een stabber weg knallen van de wereld en het is bijna kerst (A)
 

DeletedUser68973

Guest
Snap ik ;) altijd makkelijker om je vijand als een ''klootzak'' (zie aanhalingstekens) te zien. Maar Kerel ik heb koekjes en taart dat is meer dan korneel heeft. MAar ja persoonlijk vind het het leukste als ik of tegen een stabber of een vriend kan twén. Mooiste wat er is dom ouwehoeren en beetje tw doen. of een stabber weg knallen van de wereld en het is bijna kerst (A)

Ga is weg:mad:
Je pikt al mijn vriendjes voor mijn theekransje:mad:
 
Bovenaan