Golden Awards van het jaar 2014

DeletedUser69389

Guest
Het einde van het jaar komt eraan en dat geeft ons de tijd om terug te blikken op 2014 en dat doen we hier dan ook. Vul allemaal gezellig dit lijstje in zou ik zeggen. Het liefst zien we natuurlijk lijstjes met enige uitleg en toelichting bij vragen. Ik kan je garanderen: je krijgt ze anders achteraf. Het maakt tevens een lijstje compleet.

Succes met invullen!



Speler van het Jaar - Wie heeft in 2014 het meeste van zichzelf laten zien?
1-
2-
3-

Stam van het Jaar - Welke stam heeft/had dit jaar het meeste bereikt?
1-
2-
3-

Verdediger van het Jaar - Wie heeft dit jaar het beste standgehouden tijdens massa-aanvallen?
1-
2-
3-

Aanvaller van het Jaar - Wie is dit jaar het aanvallende meesterbrein gebleken?
1-
2-
3-

Leider van het Jaar - wie heeft zijn/haar stam dit jaar het beste weten te leiden?
1-
2-
3-

Forumposter van het Jaar - Wie had dit jaar de beste/leuke/meeste ontopic posts?
1-
2-
3-

Stumper van het Jaar - Welke speler heeft het dit jaar, vanwege pech of gebrek aan skills, erg moeilijk gehad?
1-
2-
3-

Beste moment van het Jaar - Wat is je het meeste bijgebleven van dit jaar?
1-
2-
3-

Meest Veelbelovende Speler van 2014 - Met welke speler moeten in 2015 serieus rekening mee houden?
1-
2-
3-

Meest Veelbelovende Stam van 2014 - Met welke stam moeten we in 2015 serieus rekening mee houden?
1-
2-
3-
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser81928

Guest
Speler van het Jaar - Wie heeft in 2014 het meeste van zichzelf laten zien?
1-Repelsteeltje
2-
3-

Stam van het Jaar - Welke stam heeft/had dit jaar het meeste bereikt?
1-geen stam heeft hier nog wat bereikt
2-
3-

Verdediger van het Jaar - Wie heeft dit jaar het beste standgehouden tijdens massa-aanvallen?
1- Cleonito
2-
3-

Aanvaller van het Jaar - Wie is dit jaar het aanvallende meesterbrein gebleken?
1-Biervertier
2-Tasa
3-Repel

Leider van het Jaar - wie heeft zijn/haar stam dit jaar het beste weten te leiden?
1- Mental leiding
2-Story leiding
3-

Forumposter van het Jaar - Wie had dit jaar de beste/leuke/meeste ontopic posts?
1-Grondie
2-
3-

Stumper van het Jaar - Welke speler heeft het dit jaar, vanwege pech of gebrek aan skills, erg moeilijk gehad?
1-
2-
3-

Beste moment van het Jaar - Wat is je het meeste bijgebleven van dit jaar?
1-Val cyan, niet het beste moment wel het meest bij gebleven
2-Val nilva
3- Repel die mental al tot een paar keer toe ownt.

Meest Veelbelovende Speler van 2014 - Met welke speler moeten in 2015 serieus rekening mee houden?
1- Blacky
2-
3-

Meest Veelbelovende Stam van 2014 - Met welke stam moeten we in 2015 serieus rekening mee houden?
1-Story
2-
3-
 
Reactiescore
1.075
Speler van het Jaar - Wie heeft in 2014 het meeste van zichzelf laten zien?
1- triador
2- Fichtme
3- en ene Casimodo

Stam van het Jaar - Welke stam heeft/had dit jaar het meeste bereikt?
1- Nilva
2- Mental
3- Story

Verdediger van het Jaar - Wie heeft dit jaar het beste standgehouden tijdens massa-aanvallen?
1- cleonito
2- repelsteeltje
3- en eurm volgens mij nog een gek

Aanvaller van het Jaar - Wie is dit jaar het aanvallende meesterbrein gebleken?
1- Casimodo
2- dees07
3- confi73

Leider van het Jaar - wie heeft zijn/haar stam dit jaar het beste weten te leiden?
1- Steff
2- Steff
3- en misschien zelfs Steff

Forumposter van het Jaar - Wie had dit jaar de beste/leuke/meeste ontopic posts?
1- Casimodo
2- Otto Von Bismarck (de heilige)
3- Rise against

Stumper van het Jaar - Welke speler heeft het dit jaar, vanwege pech of gebrek aan skills, erg moeilijk gehad?
1- ik
2- jij
3- iedereen blij

Beste moment van het Jaar - Wat is je het meeste bijgebleven van dit jaar?
1- ontstaan van dixie
2- ontstaan van HZR
3- vuile manieren van Daniel

Meest Veelbelovende Speler van 2014 - Met welke speler moeten in 2015 serieus rekening mee houden?
1- Casimodo
2- king koen V
3- zirkum

Meest Veelbelovende Stam van 2014 - Met welke stam moeten we in 2015 serieus rekening mee houden?
1- HZR
2- NDR
3- GRUMPY
 

DeletedUser69389

Guest
Speler van het Jaar - Wie heeft in 2014 het meeste van zichzelf laten zien?
1-Repelsteeltje
2-Cleonito
3-Willem

Stam van het Jaar - Welke stam heeft/had dit jaar het meeste bereikt?
1- Mental
2- Story
3- Nilva

Verdediger van het Jaar - Wie heeft dit jaar het beste standgehouden tijdens massa-aanvallen?
1- Cleonito
2- Tot nu toe ook Tasarinan
3- Damacon
Alle 3 de bovenstaande mede vanwege de geringe stacks die ze hebben.

Aanvaller van het Jaar - Wie is dit jaar het aanvallende meesterbrein gebleken?
1- Repelsteeltje, maakt het Mental moeilijk in zijn eentje.
2- Aanvallers Breuzzie spreekt voor zich.
3-

Leider van het Jaar - wie heeft zijn/haar stam dit jaar het beste weten te leiden?
1- Glenn
2- Auke&Daniel
3- Leiding Mental

Forumposter van het Jaar - Wie had dit jaar de beste/leuke/meeste ontopic posts?
1- Tompeter
2- Grondie
3- Assasin of War

Stumper van het Jaar - Welke speler heeft het dit jaar, vanwege pech of gebrek aan skills, erg moeilijk gehad?
1- Cabbie, bewijst het nu naar mijn mening weer met hun laffe spelmanieren.
2- Hoe dan ook alles verliep Breuzzie
3- Rise Against.

Beste moment van het Jaar - Wat is je het meeste bijgebleven van dit jaar?
1-
2-
3-

Meest Veelbelovende Speler van 2014 - Met welke speler moeten in 2015 serieus rekening mee houden?
1- Rumpelstiltskin, need I say more?
2- Blacky, need I say more?
3- Rokade is en blijft een topper, Repelsteeltje blijft een bulldog zoals ze nu al zijn en Willemwever

Meest Veelbelovende Stam van 2014 - Met welke stam moeten we in 2015 serieus rekening mee houden?
1- Story
2- Mental
3- Rest niet, want dat ik vind van een dermate slecht niveau dat er niet over te spreken valt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser60969

Guest
Verdediger van het Jaar - Wie heeft dit jaar het beste standgehouden tijdens massa-aanvallen?
1- Cleonito
2- Tot nu toe ook Tasarinan
Alle 3 de bovenstaande mede vanwege de geringe stacks die ze hebben.

Cleonito had toch juist wel veel stacks?
En de opmerkingen van Tasarinan snap ik ook nog niet zo goed, want in principe hebben zij nog geen massa over zich heen gehad toch? Hoe kan je dan al een verdediger van het jaar zijn?:p
Clickie

Trouwens mijn lijstje volgt nog! :D
 

DeletedUser72525

Guest
Speler van het Jaar - Wie heeft in 2014 het meeste van zichzelf laten zien?
1- Rokade: Het oude en het nieuwe team zijn/waren bazen.
2- Repelsteeltje: Van de ligging tegen Mental wordt goed gebruik gemaakt.
3- Raven Ser Kay: Dit team heeft in de tijd dat ze speelde veel indruk op me gemaakt. Jammer van de delete.

Stam van het Jaar - Welke stam heeft/had dit jaar het meeste bereikt?
1- Mental: Heinz wegspelen en veel safe creeëren.
2- Nilva: Ondanks dat Nilva is gevallen rond begin september, heeft Nilva toch aardig wat dingen bereikt.
3- Fresh: Deel van Nilva weggespeeld samen met Tsjik.

Verdediger van het Jaar - Wie heeft dit jaar het beste standgehouden tijdens massa-aanvallen?
1- Cleonito: Mensen kunnen zeggen wat ze willen, maar dit account heeft de meeste massa-aanvallen tegengehouden. Het maakt niet uit op welke manier.
2- @willemwever@: Ook de nodige aanvallen gehad.
3- iYentl: Ik kan yentl niet vergeten. Lang onder vuur gelegen.
Alle drie uitstekend gedaan!

Aanvaller van het Jaar - Wie is dit jaar het aanvallende meesterbrein gebleken?
1- biervertier: Nummer 1 ODA.
2- Triador: Nummer 2 ODA.
3- Rokade: Genoeg succesvolle aanvallen op Deathwing gehad.

Leider van het Jaar - wie heeft zijn/haar stam dit jaar het beste weten te leiden?
1- .Simplicity
2- Glenn
3- Auke

Forumposter van het Jaar - Wie had dit jaar de beste/leuke/meeste ontopic posts?
1- Poo.
2- Grondie
3- tompeter

Stumper van het Jaar - Welke speler heeft het dit jaar, vanwege pech of gebrek aan skills, erg moeilijk gehad?
1-
2-
3-

Beste moment van het Jaar - Wat is je het meeste bijgebleven van dit jaar?
1- Het ontstaan van Dixie: Geen mooi moment, is mij persoonlijk het meeste bijgebeleven.
2- De val van Cyan: Toch een van de grotere gebeurtenissen.
3- De oorlog met Shido: Voor mij ook een van de leukste gebeurtenissen op deze wereld.

Meest Veelbelovende Speler van 2014 - Met welke speler moeten in 2015 serieus rekening mee houden?
1- Rokade
2- Blacky
3- Ethno


Meest Veelbelovende Stam van 2014 - Met welke stam moeten we in 2015 serieus rekening mee houden?
1- Story
2- Fresh
3- Mental
 

DeletedUser66129

Guest
Speler van het Jaar - Wie heeft in 2014 het meeste van zichzelf laten zien?
1- Fichtme - oud team en nieuwe spelers zijn gewoon toppers
2- Ethno - Blijft vechten, zit geen stoppen op, laatste tijd lekker gegroeid
3- Triador - aanvallend erg sterk uit de strijd gekomen

Stam van het Jaar - Welke stam heeft/had dit jaar het meeste bereikt?
1- Mental
2- Story
3- Fresh

Verdediger van het Jaar - Wie heeft dit jaar het beste standgehouden tijdens massa-aanvallen?
1- Cleonito
2- Willemwever (El Wever)
3- twijfel tussen Deathwing & Bertha

Aanvaller van het Jaar - Wie is dit jaar het aanvallende meesterbrein gebleken?
1- Triador
2- Biervertier
3- Repelsteeltje :cool:

Leider van het Jaar - wie heeft zijn/haar stam dit jaar het beste weten te leiden?
1- Glenn
2- Triador
3- laten we Auke niet vergeten :D

Forumposter van het Jaar - Wie had dit jaar de beste/leuke/meeste ontopic posts?
1- Tompeter
2- Grondie
3- Underground tacticz

Stumper van het Jaar - Welke speler heeft het dit jaar, vanwege pech of gebrek aan skills, erg moeilijk gehad?
1- iYentl
2- Hokuz
3- Weet nie

Beste moment van het Jaar - Wat is je het meeste bijgebleven van dit jaar?
1- PJ (BMK) die naar ons kwam :D
2- Het oprichten van Story
3- De massa stam Mental (wat inmiddels geen massastam meer is)

Meest Veelbelovende Speler van 2014 - Met welke speler moeten in 2015 serieus rekening mee houden?
1- Rokade
2- Zirkum
3- BMK

Meest Veelbelovende Stam van 2014 - Met welke stam moeten we in 2015 serieus rekening mee houden?
1- Mental
2- Story
3- Fresh
 

DeletedUser73904

Guest
Leuk!

Speler van het Jaar - Wie heeft in 2014 het meeste van zichzelf laten zien?
1- Triador
2- El Wever, toch lastige ligging maar doet het goed
3- Cabbie

Stam van het Jaar - Welke stam heeft/had dit jaar het meeste bereikt?
1- Mental, lijkt me duidelijk. Niet enorm veel bereikt, maar enige topstam die staat vanaf het begin
2- Fresh, bestaan ook al beetje langer. Story bijv is er pas 'net', dus amper wat bereikt.
3- 187

Verdediger van het Jaar - Wie heeft dit jaar het beste standgehouden tijdens massa-aanvallen?
1- Willemwever
2-
3- Cleonito, qua uithoudingsvermogen. Respect dat hij nu nog speelt, al vind ik niet dat hij goed gedefft heeft. Toen de stacks weg waren was het vrij eenvoudig dorpen pakken, enkel vv's die aan het snipen waren.

Aanvaller van het Jaar - Wie is dit jaar het aanvallende meesterbrein gebleken?
1- Triador
2- Archer Maximus
3- ErikXL & Biervertier

Leider van het Jaar - wie heeft zijn/haar stam dit jaar het beste weten te leiden?
1- Leiding Mental.
2-
3- Leiding Story/Fresh. Op een derde plek, omdat de 1e (story) eerst is gevallen, en de 2e(fresh) een 'tussenpauze' nam :D

Forumposter van het Jaar - Wie had dit jaar de beste/leuke/meeste ontopic posts?
1- Grondie
2- Rise Against. Liep maar vaak wat te trollen, maar kreeg het voor elkaar dat iedereen van Story er een serieuze discussie van maakten. Al gedraagt hij zich nu volwassener :p
3- Glenn ook veel grappige posts, en gigantisch lang. Overal een weerwoord/smoes op wat lang niet altijd klopt :D

Stumper van het Jaar - Welke speler heeft het dit jaar, vanwege pech of gebrek aan skills, erg moeilijk gehad?
1- Cleonito. Veel actief, maar heeft niet goed gedefft, te zien toen de stacks weg waren van Cyan. Hij is toen heel wat dorpen verloren, wat gecamoufleerd werd door het feit dat hij honderd(en) bb's van 3k pakte in zijn cluster en in de rim. Die zijn nu uitgebouwd, vandaar dat hij weer zo hoog staat.
2- Hokuzpokus, voor zover ik er vanaf weet vanwege zijn niet erg handige gedrag tijdens de val van nilva...
3-

Beste moment van het Jaar - Wat is je het meeste bijgebleven van dit jaar?
1- Val van Cyan, hoewel ik daar toen toch van baalde (Swag zijnde). Het was wel grappig :)
2- Story heeft commentaar op Mental, maar zien niet in dat ze precies hetzelfde(of erger) doen/al tig keer hebben gedaan.
3-

Meest Veelbelovende Speler van 2014 - Met welke speler moeten in 2015 serieus rekening mee houden?
1- El Wever
2- Triador
3- Cabbie (iedereen onderschat hem, maar volgens mij kan hij het makkelijk waarmaken)
En ik vergeet hier nog een hele hoop. Over Story kan ik niet goed oordelen.

Meest Veelbelovende Stam van 2014 - Met welke stam moeten we in 2015 serieus rekening mee houden?
1- Mental
2- Story
3- Fresh
Lijkt me duidelijk.


Op een paar posities kon ik niet goed over Storyleden oordelen, maar volgens mij is het over het algemeen een vrij kloppend lijstje. Al ben ik natuurlijk altijd 'gekleurd' vanwege het feit dat ik Mental ben, maar zo neutraal mogelijk geprobeerd te oordelen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser73162

Guest
Speler van het Jaar - Wie heeft in 2014 het meeste van zichzelf laten zien?
1- Repelsteeltje
2- Something Unique (Jesper)
3- Fichtme

Stam van het Jaar - Welke stam heeft/had dit jaar het meeste bereikt?
1- Mental
2- Cyan
3- Nilva

Verdediger van het Jaar - Wie heeft dit jaar het beste standgehouden tijdens massa-aanvallen?
1- Cleonito
2- @Willemwever@
3- Breuzzie

Aanvaller van het Jaar - Wie is dit jaar het aanvallende meesterbrein gebleken?
1- Triador
2- Repelsteeltje
3- Biervertier

Leider van het Jaar - wie heeft zijn/haar stam dit jaar het beste weten te leiden?
1- .Simplicity
2- Rumpel
3- Blacky

Forumposter van het Jaar - Wie had dit jaar de beste/leuke/meeste ontopic posts?
1- Poo
2- Te veel bullshit
3-

Stumper van het Jaar - Welke speler heeft het dit jaar, vanwege pech of gebrek aan skills, erg moeilijk gehad?
1-
2-
3-

Beste moment van het Jaar - Wat is je het meeste bijgebleven van dit jaar?
1- Niks op nr1 ;)
2- Val van Nilva
3- Val van Cyan

Meest Veelbelovende Speler van 2014 - Met welke speler moeten in 2015 serieus rekening mee houden?
1- Ethno
2- Rokade
3- Cabbie

Meest Veelbelovende Stam van 2014 - Met welke stam moeten we in 2015 serieus rekening mee houden?
1- Story
2- Mental
3- Fresh
 

DeletedUser69389

Guest
Leuk!

Speler van het Jaar - Wie heeft in 2014 het meeste van zichzelf laten zien?
1- Triador
2- El Wever, toch lastige ligging maar doet het goed
3- Cabbie

Stam van het Jaar - Welke stam heeft/had dit jaar het meeste bereikt?
1- Mental, lijkt me duidelijk. Niet enorm veel bereikt, maar enige topstam die staat vanaf het begin
2- Fresh, bestaan ook al beetje langer. Story bijv is er pas 'net', dus amper wat bereikt.
3- 187

Verdediger van het Jaar - Wie heeft dit jaar het beste standgehouden tijdens massa-aanvallen?
1- Willemwever
2-
3- Cleonito, qua uithoudingsvermogen. Respect dat hij nu nog speelt, al vind ik niet dat hij goed gedefft heeft. Toen de stacks weg waren was het vrij eenvoudig dorpen pakken, enkel vv's die aan het snipen waren.

Aanvaller van het Jaar - Wie is dit jaar het aanvallende meesterbrein gebleken?
1- Triador
2- Archer Maximus
3- ErikXL & Biervertier

Leider van het Jaar - wie heeft zijn/haar stam dit jaar het beste weten te leiden?
1- Leiding Mental.
2-
3- Leiding Story/Fresh. Op een derde plek, omdat de 1e (story) eerst is gevallen, en de 2e(fresh) een 'tussenpauze' nam :D

Forumposter van het Jaar - Wie had dit jaar de beste/leuke/meeste ontopic posts?
1- Grondie
2- Rise Against. Liep maar vaak wat te trollen, maar kreeg het voor elkaar dat iedereen van Story er een serieuze discussie van maakten. Al gedraagt hij zich nu volwassener :p
3- Glenn ook veel grappige posts, en gigantisch lang. Overal een weerwoord/smoes op wat lang niet altijd klopt :D

Stumper van het Jaar - Welke speler heeft het dit jaar, vanwege pech of gebrek aan skills, erg moeilijk gehad?
1- Cleonito. Veel actief, maar heeft niet goed gedefft, te zien toen de stacks weg waren van Cyan. Hij is toen heel wat dorpen verloren, wat gecamoufleerd werd door het feit dat hij honderd(en) bb's van 3k pakte in zijn cluster en in de rim. Die zijn nu uitgebouwd, vandaar dat hij weer zo hoog staat.
2- Hokuzpokus, voor zover ik er vanaf weet vanwege zijn niet erg handige gedrag tijdens de val van nilva...
3-

Beste moment van het Jaar - Wat is je het meeste bijgebleven van dit jaar?
1- Val van Cyan, hoewel ik daar toen toch van baalde (Swag zijnde). Het was wel grappig :)
2- Story heeft commentaar op Mental, maar zien niet in dat ze precies hetzelfde(of erger) doen/al tig keer hebben gedaan.
3-

Meest Veelbelovende Speler van 2014 - Met welke speler moeten in 2015 serieus rekening mee houden?
1- El Wever
2- Triador
3- Cabbie (iedereen onderschat hem, maar volgens mij kan hij het makkelijk waarmaken)
En ik vergeet hier nog een hele hoop. Over Story kan ik niet goed oordelen.

Meest Veelbelovende Stam van 2014 - Met welke stam moeten we in 2015 serieus rekening mee houden?
1- Mental
2- Story
3- Fresh
Lijkt me duidelijk.


Op een paar posities kon ik niet goed over Storyleden oordelen, maar volgens mij is het over het algemeen een vrij kloppend lijstje. Al ben ik natuurlijk altijd 'gekleurd' vanwege het feit dat ik Mental ben, maar zo neutraal mogelijk geprobeerd te oordelen

Dan vraag ik mij af waar ben je neutraal geweest? Bijvoorbeeld beweren dat Story niks heeft bereikt, maar dan wel 187 noemen. Een stam die in de rim ligt en alleen laf 3K dorpen edelt en alleen aanvalt als Mental vv draait. Ik snap wel dat je je vriendjes wilt prijzen, maar doe dat dan wel met goede argumenten.

Betreffende aanvaller. Net alsof anderen geen goede aanvallen doen. Mental mensen die ik in mijn tijd amper tot niet heb zien aanvallen en dan bijvoorbeeld Repelsteeltje niet noemen terwijl die meerdere spelers van jullie het moeilijk maakt.

En dan gaan we maar niet spreken over Story doet het zelfde als Mental punt. :eek:

Al met al vind ik dit echt een Mental post.
 

DeletedUser73904

Guest
Dan vraag ik mij af waar ben je neutraal geweest? Bijvoorbeeld beweren dat Story niks heeft bereikt, maar dan wel 187 noemen. Een stam die in de rim ligt en alleen laf 3K dorpen edelt en alleen aanvalt als Mental vv draait. Ik snap wel dat je je vriendjes wilt prijzen, maar doe dat dan wel met goede argumenten.

Betreffende aanvaller. Net alsof anderen geen goede aanvallen doen. Mental mensen die ik in mijn tijd amper tot niet heb zien aanvallen en dan bijvoorbeeld Repelsteeltje niet noemen terwijl die meerdere spelers van jullie het moeilijk maakt.

En dan gaan we maar niet spreken over Story doet het zelfde als Mental punt. :eek:

Al met al vind ik dit echt een Mental post.

Dat mag je zeker vinden, is je goed recht. Ergens snap ik dat wel, zo denkt iedereen die van Story is over Mental en Mental over Story. Over bovenstaande vind ik ook een paar echte story posts, maar dat mogen ze best vinden.

Ik weet niet wie je bedoelt met dat aanvaller, maar ik weet zeker dat die nominaties allemaal terecht zijn. Voor verdere uitleg moet je even toelichten wat je bedoelt, dan leg ik het je graag uit.

Meteen mijn vraag: Wat bedoelen jullie met Cleonito verdediger van het jaar? Ja, hij heeft veel aanvallen gehad. Ja, hij is de rang 1 ODD. Maar toen de stacks grotendeels weg waren, wat heeft hij toen bereikt? Enorm veel dorpen verloren, maar gecamoufleerd omdat hij al die dorpen weer 'terugpakte' in de vorm van bb's. Zoek maar es op hoeveel hij toen wel niet is verloren. En dan zullen jullie wellicht zeggen dat de hele stam hem aanviel... Is bij lange na niet zo. Alleen een paar in de buurt.

En dat Story-mental punt klopt precies. Heeft Story niet onder BG's gerekruteerd? Heeft Story niet gerekruteerd onder mental leden? Story heeft de hele wereld opgezet tegen mental... En dan zeggen dat wij Fresh erbij halen omdat we het alleen niet aankunnen. Sorry hoor, maar als jullie stammen als Lost erbij halen (90 zoniet 100% is clusterfucker daar) dan redeneren jullie vrij belachelijk.

Maar goed, laten we verder kijken naar de lijstjes. Dit is mijn uitleg, volgens mij alles vrij goed onderbouwd :)
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Best hilarisch hoe je Fresh met zo'n kleine stam als Lost vergelijkt :p
 

DeletedUser66129

Guest
Best hilarisch dat je Lost clusterfuckers noemt, dat Ollies nou zijn cluster niet op orde heeft moet je dat niet meteen afschuiven op clusterfucks..

Wij rekruteren van BG en maken een verhaal van dat jullie BG met Fresh nemen, ja, omdat jullie daarvoor ook al R_R, Swag, Dixie, Cabie & co erbij hebben gehaald, en dan zeggen dat WIJ de wereld tegen jullie opzetten, maar ik denk dat het eerder andersom is vriend, maar dat deel heb jij zeker niet goed meegekregen..
 
Reactiescore
1.367
Best hilarisch dat je Lost clusterfuckers noemt, dat Ollies nou zijn cluster niet op orde heeft moet je dat niet meteen afschuiven op clusterfucks..

Wij rekruteren van BG en maken een verhaal van dat jullie BG met Fresh nemen, ja, omdat jullie daarvoor ook al R_R, Swag, Dixie, Cabie & co erbij hebben gehaald, en dan zeggen dat WIJ de wereld tegen jullie opzetten, maar ik denk dat het eerder andersom is vriend, maar dat deel heb jij zeker niet goed meegekregen..

Je bedoeld dat jullie het probeerde, en dat de samenwerking met jullie faalde en dat ze naar mental kwamen...
Dat is met veel van onze recruits zo, en zo is het ook met fresh

En dan maar klagen als wij ze aannemen...
 

DeletedUser66129

Guest
Maar dat neemt niet het feit weg dat JULLIE ze WEL tegen ons opzetten, je kan je er wel op zo'n manier omheen lullen.

Dan kunnen we ook praten over BMK etc. die kwamen van Mental naar ons, volgens mij waren jullie er ook direct bij op het AF om te klagen, jullie zijn echt niet veel beter wat dat betreft..
 
Reactiescore
1.367
Maar dat neemt niet het feit weg dat JULLIE ze WEL tegen ons opzetten, je kan je er wel op zo'n manier omheen lullen.

Dan kunnen we ook praten over BMK etc. die kwamen van Mental naar ons, volgens mij waren jullie er ook direct bij op het AF om te klagen, jullie zijn echt niet veel beter wat dat betreft..

Volgens mij heeft mental NIET geklaagd over BMK, persoonlijk ben ik blij dat ze weg zijn aangezien ze toch geen ruk uitvoerden.

En ja, wij "zetten de wereld tegen jullie op" maar wel NADAT jullie dat tegen ons gedaan hebben en de samenwerking tussen Story/Cyan en de BG's spaak liep
 

Deleted User - 487936070

Guest
Best hilarisch dat je Lost clusterfuckers noemt, dat Ollies nou zijn cluster niet op orde heeft moet je dat niet meteen afschuiven op clusterfucks..

Wij rekruteren van BG en maken een verhaal van dat jullie BG met Fresh nemen, ja, omdat jullie daarvoor ook al R_R, Swag, Dixie, Cabie & co erbij hebben gehaald, en dan zeggen dat WIJ de wereld tegen jullie opzetten, maar ik denk dat het eerder andersom is vriend, maar dat deel heb jij zeker niet goed meegekregen..

Dat ik nou zo sociaal ben om hen ook gewoon spelplezier te laten hebben en te laten groeien:mad: De CF's van lost in mijn cluster zijn inderdaad mijn eigen schuld. Is niet iets wat ik jullie kan kwalijk nemen. Ik kan het jullie hooguit kwalijk nemen dat jullie hen stimuleren om verder te clusterfucken bij mental, maar ook dat hoort erbij.

Verder is het nutteloos om nu alweer oude koeien uit de sloot te halen door alweer over de recruits van vijanden/bg's te beginnen. Het is door beide stammen gebeurd, recentelijk wat meer door Story maar alles bij elkaar denk ik dat het redelijk in balans is.

Ik zal ook nog eens een lijstje maken later. Hopelijk zo objectief mogelijk :)
 

DeletedUser66129

Guest
Naja misschien niet over BMK, maar zeker wel over Fichtme, het is een wederzijds verhaal wat er afspeelt op deze wereld, enige wat iedereen doet is de tegenstander afzeiken, terwijl iedereen gewoon deelneemt aan het zelfde spelletje.
 

DeletedUser66129

Guest
Dat ik nou zo sociaal ben om hen ook gewoon spelplezier te laten hebben en te laten groeien:mad: De CF's van lost in mijn cluster zijn inderdaad mijn eigen schuld. Is niet iets wat ik jullie kan kwalijk nemen. Ik kan het jullie hooguit kwalijk nemen dat jullie hen stimuleren om verder te clusterfucken bij mental, maar ook dat hoort erbij.

Verder is het nutteloos om nu alweer oude koeien uit de sloot te halen door alweer over de recruits van vijanden/bg's te beginnen. Het is door beide stammen gebeurd, recentelijk wat meer door Story maar alles bij elkaar denk ik dat het redelijk in balans is.

Ik zal ook nog eens een lijstje maken later. Hopelijk zo objectief mogelijk :)

Wij stimuleren Lost niet, maar is vrijwel logisch dat een stam zoiets doet, hun hebben de cluster gevestigd in jou cluster, en doen eigenlijk hetzelfde als iedereen op TW doet, het cluster versterker, tja, dat jij dat beschouwd als CF's, prima, ik zie het niet zo.
 
Reactiescore
1.075
wat een gezeur hier, geen van beide stammen (mental en story) hebben het eerlijk gespeeld tot nu toe naar elkaar toe. Of het erbij hoort idk, je kan het tactiek noemen. 1 ding is alvast zeker, de wereld kwaliteit word er allesbehalve beter op.
 
Bovenaan