Golden Awards van het jaar 2014

DeletedUser72274

Guest
Over dat Premium gedoe, ik vind dat nimue zoveel heeft uitgegeven goed recht, echter alleen op 1 dorpje vind ik persoonlijk wel te overdreven.

Laat we het dan ook over Tommiebott hebben, hoeveel premium deze erdoor gooit alleen al bij het opbouwen (zonder dat hij aanvallen krijgt) is gewoon abnormaal erg, moet je nagaan op momenten dat hij wel aanvallen krijgt, dan gooit hij net zoals bij nimue 400 pp door bij één dorp, maar bij hem blijft het alleen niet bij één dorp en gebeurde het wel bij al zijn dorpen waar muur maar iets omlaag was, of boederij een paar levels omlaag waren.
als je de premium ervoor hebt prima, maar zoals Martijn ook zei, kan je net zo goed je geld in de rivier gooien, is gewoon pure geld verspilling.

Wij hebben 0 pp gebruikt tijdens het verdedigen van de massa. En tot nu toe is het ook nog niet gebeurd.
 

DeletedUser65242

Guest
Wij hebben 0 pp gebruikt tijdens het verdedigen van de massa. En tot nu toe is het ook nog niet gebeurd.

Nah, maar in het verleden is daar flink met PP gestrooit, ik heb de berichtjes nog :p

Maar, maakt ook niet uit, net zolang doorbashen tot de PP op is :cool:
 

DeletedUser66129

Guest
Tommy heeft sinds de aanvallen van repel geen PP gebruikt, en ook niet tijdens jullie massa
Wat er daarvoor gebeurde, gebeurde ook bij story/cyan spelers
Dus gaan we hier nu hypocriet verder? aangezien iedereen wel een paar pp uit gaat geven om een muur toch net level 20 te krijgen

Danny toch, ik geef enkel een voorbeeld dat ik het deel wat nimue gebruikte nog mee vond vallen, leuk dat je je meteen weer aangevallen voelt.

Misschien dat hij tijdens de massa niet heeft gebruikt, maar ik kan me nog herinneren van onze eerste aanval en daar gaf hij niet enkel aan een paar muurtjes uppen, was zeker weten in grotere getallen, verder gebruikte hij ook premium op momenten dat hij nietword aangevallen of aangevallen is geweest, vind dat zwaar overdreven.
 

DeletedUser68973

Guest
Het gebruik van pp kan je wel nuanceren vind ik aangezien je op een nieuwe wereld makkelijk 15-20k pp kan verdienen zonder er geld aan uit te geven. Maar dan nog zou ik nooit overdreven veel pp gebruiken (en ja ik vind 400pp voor 1 dorp enorm veel).
Ik zou het alleen gebruiken om kerkdorpen te redden of als er een muur tussen 10-15 staat die naar 20 zetten.
Maar een muur van 0 naar 20 brengen zou ik nooit doen.

Ik reken, als ik een massa krijg, op mijn skills en niet op de pp die ik heb verdiend op andere werelden.
 

DeletedUser

Guest
Normaal gesproken doe ik het nooit, maar had er even zin in.. :p:p


Speler van het Jaar - Wie heeft in 2014 het meeste van zichzelf laten zien?
1- Cabbie - Staat wat dat betreft eerlijk op de eerste plaats. Deze jongens hebben een gruwelijk doorzettingsvermogen en zijn enorm actief. De manier waarop doet er in mijn ogen in dit topic niet toe, veel inzet getoond, en petje af voor de groeisnelheid, verdiend op de eerste plek.;)
2- Something Unique - Ondanks de tegenslag van het wegvallen van een belangrijke speler, een hele goede prestatie geleverd dit jaar. Staat terecht op de tweede plek, ook zijn ODA/ODD/ODT spreekt boekdelen.
3- @willemwever@ - Had wat mij betreft hoger mogen staan. Heeft een lekker ODA/ODD/ODT.. en ondertussen z'on groot front, ga zo door jongens!

Stam van het Jaar - Welke stam heeft/had dit jaar het meeste bereikt?
1- Mental - Ondanks alle tegenslagen is het de enigste stam die overeind is blijven staan, en niet compleet opgeheven is.
2- Story - een samenkomst van oud cyan-spelers en nieuw bloed, wat mij betreft mag Story ook op de 1ste plek in dit rijtje.
3-

Verdediger van het Jaar - Wie heeft dit jaar het beste standgehouden tijdens massa-aanvallen?
1- Cleonito - Zoveel aanvallen gehad, maar toch nog weten te bestaan, gewoonweg petje af voor deze speler(s), chapeau.
2- Breuzzie/Nimue - Lekker bezig geweest afgelopen tijd, de ODD spreekt boekdelen! Geldt voor beide spelers.
3- .... hier kunnen meerdere spelers komen te staan.

Aanvaller van het Jaar - Wie is dit jaar het aanvallende meesterbrein gebleken?
1- Casimodo - Staat hoog in de ODA ranking
2- Triador - Zelfde reden
3- Biervertier - Zelfde reden.
Hier kan ik niet zomaar iemand neerzetten, want er is -in mijn ogen- geen individueel hele goede aanval geweest. Die aanvallen worden uitgevoerd door meerdere mensen.

Leider van het Jaar - wie heeft zijn/haar stam dit jaar het beste weten te leiden?
1- Glenn - Heeft het toch weer voor elkaar gekregen om een zeer sterke stam te maken, toppertje.:cool::cool:
2- Edwin - Ondanks ik er zelf niet veel van weet, weet ik toch wel dat Edwin veel voor zijn stam doet, netjes!
3- Bouwvaker - Dit klinkt misschien raar, maar iedereen heeft zo zijn negatieve dingen. Maar Bouwvakker is wel een echte people-player.. hij motiveert zijn stam, en houdt zijn stamgenoten bij elkaar, toch altijd leuk om te zien!

Forumposter van het Jaar - Wie had dit jaar de beste/leuke/meeste ontopic posts?
1- Grondie & Glenn - Verdienen wat mij betreft samen deze plek. Grondie om zijn leuke/humoristische posts en Glenn door zijn inhoudelijk sterke posts. (overigens geldt dit af en toe ook wel voor Grondie)
2- Pim (Ethno) - Pim is de laatste tijd goed op dreef en lult de laatste tijd regelmatig wat mensen onder de tafel. Ik heb dit al vaker van Pim gezien, maar zo nu en dan brabbelt en zevert hij maar wat. Maar nu is hij toch vrij sterk.
3- Danny (Rise against) - af en toe maar een brompot, maar hij geeft niet op en blijft netjes tegen andere mensen reageren!

Stumper van het Jaar - Welke speler heeft het dit jaar, vanwege pech of gebrek aan skills, erg moeilijk gehad?
1- Iyentl - Puur omdat hij zo weg gespeeld is.
2- De zon - Bart was ineen keer foetsie, en Triador had de VV. Vervolgens werd het acc geinternt.
3- ...

Beste moment van het Jaar - Wat is je het meeste bijgebleven van dit jaar?
1- Hoewel het misschien niet mag, vond ik zelf de massa op ons natuurlijk heel leuk. Lekker lang achter de PC gezeten, maar wel met een lekker resultaat.
1- Ook op de nummer één vind ik het zelf van de en kant wel grappig hoeveel stamhops en nieuwe stammen er zijn ontstaan in deze wereld in één jaar tijd. Dat is op niet veel andere werelden gebeurt volgens mij.
1- ...

Meest Veelbelovende Speler van 2014 - Met welke speler moeten in 2015 serieus rekening mee houden?
1- Giacomo - Hier moet zeker rekening mee gehouden worden, kwalitatief aardige spelers!
2- Rokade - Heerlijk team zit hierop, en gaat gewoon als een stier.
3- Blacky - Hier geldt hetzelfde als voor Rokade.

Meest Veelbelovende Stam van 2014 - Met welke stam moeten we in 2015 serieus rekening mee houden?
1- Story
2- Mental
3- Fresh



Bart
 
Reactiescore
1.367
Bart, wat wil je van me gedaan krijgen? :D
 
Reactiescore
1.367

DeletedUser61042

Guest
Zucht zucht zucht Bart dat valt me toch weer zwaar van je tegen:eek:
 
Bovenaan