Golden Awards van het jaar 2014

Reactiescore
1.367
Naja misschien niet over BMK, maar zeker wel over Fichtme, het is een wederzijds verhaal wat er afspeelt op deze wereld, enige wat iedereen doet is de tegenstander afzeiken, terwijl iedereen gewoon deelneemt aan het zelfde spelletje.

Ik zeik niemand af, cleonito uitgezonderd...
Tevens zeikt mental niemand af..
Wij zijn niet stelselmatig bezig met het denigreren van de vijand, zoals story dat wel doet, ook happen wij niet op alles en is niet alles serieus voor ons


En henkie was iets anders, die speelt liever bij ons dan bij jullie
 

Deleted User - 487936070

Guest
Wij stimuleren Lost niet, maar is vrijwel logisch dat een stam zoiets doet, hun hebben de cluster gevestigd in jou cluster, en doen eigenlijk hetzelfde als iedereen op TW doet, het cluster versterker, tja, dat jij dat beschouwd als CF's, prima, ik zie het niet zo.

Ik heb daar verhalen over gehoord maar heb geen bewijzen daarover dus ik zal jullie hier dan over geloven. Ja natuurlijk is het logisch dat zij hun cluster uitbouwen en versterken. Is misschien niet helemaal correct van mij om het CF's te noemen aangezien ze daar altijd al hebben gelegen. Maar toch zie ik het als CF's omdat het vijandelijke dorpen zijn die in mijn cluster liggen. Ik beschouw het niet als iets dat niet eerlijk is gespeeld door wie dan ook want het is gewoon mijn eigen verantwoordelijkheid om het cluster op orde te hebben. Vandaar dus ook dat het niet nodig is om daarover te discussiëren.
 
Reactiescore
1.075
Ik zeik niemand af, cleonito uitgezonderd...
Tevens zeikt mental niemand af..
Wij zijn niet stelselmatig bezig met het denigreren van de vijand, zoals story dat wel doet, ook happen wij niet op alles en is niet alles serieus voor ons


En henkie was iets anders, die speelt liever bij ons dan bij jullie

true, daar valt niets tegen op in te brengen
 

DeletedUser66129

Guest
Ik zeik niemand af, cleonito uitgezonderd...
Tevens zeikt mental niemand af..
Wij zijn niet stelselmatig bezig met het denigreren van de vijand, zoals story dat wel doet, ook happen wij niet op alles en is niet alles serieus voor ons


En henkie was iets anders, die speelt liever bij ons dan bij jullie

Oh en hoezo zijn wij daar wel mee bezig dan?

Wij zijn er ook niet mee bezig, maar het gebeurd gewoon, net zoals het ook wel bij jullie gebeurd, je kan het prima ontkennen maar bewijzen liggen zo erg voor het oprapen, overal gebeurd dat wel, ga me niet vertellen dat Mental een uitzondering is voor heel TW, want dat is het NIET
 
Reactiescore
1.367
Speler van het Jaar - Wie heeft in 2014 het meeste van zichzelf laten zien?
1- Cabbie, stel farmers daar en tegenwoordig ook dikke ODA geilers
2- Fichtme, voor dat het henkies eerste wereld is doet hij het zeer goed (al heeft hij wel goede co's)
3- Vestri, mijn lieve buurman


Stam van het Jaar - Welke stam heeft/had dit jaar het meeste bereikt?
1- Mental, Grootste stam en nog altijd niet gevallen
2- Cyan en Co, had de halve wereld op zijn hand en had met een beetje geluk en stabiliteit mental en nilva kunnen slopen
3- 187, kleine stam met niet zeer goede spelers maar ze zijn wel trouw aan haar BG's

Verdediger van het Jaar - Wie heeft dit jaar het beste standgehouden tijdens massa-aanvallen?
1- Triador, Overal vv's doen en maar deffen
2- @willemwever@, Zelf massa's op hen dak krijgen en ook veel inzet voor Vv's
3- Vvers van cleo

Aanvaller van het Jaar - Wie is dit jaar het aanvallende meesterbrein gebleken?
1- Triador
2- Biervertier
3- Archer maximus
4- Repel doet het ook leuk :)

Leider van het Jaar - wie heeft zijn/haar stam dit jaar het beste weten te leiden?
1- Triador
2- Simplicity
3- Glenn

Forumposter van het Jaar - Wie had dit jaar de beste/leuke/meeste ontopic posts?
1- Glenn
2- Triador
3- Cleonito

Stumper van het Jaar - Welke speler heeft het dit jaar, vanwege pech of gebrek aan skills, erg moeilijk gehad?
1- Damacon, Word beschuldigd van verraad en beschuldigd dan de enigste speler die voor hem op kwam dat hij leugens verspreidde uit blinde woede.
2- Weet nie...
3- Cleonito

Beste moment van het Jaar - Wat is je het meeste bijgebleven van dit jaar?
1- Fusie R_R en mental + val Cyan
2- Fusie Nilva/dixie en mental
3- heroprichting Cyan

Meest Veelbelovende Speler van 2014 - Met welke speler moeten in 2015 serieus rekening mee houden?
1- Triador, gewoonweg omdat die skills heeft
2- De rest van mental en story
3- Fresh

Meest Veelbelovende Stam van 2014 - Met welke stam moeten we in 2015 serieus rekening mee houden?
1- Mental
2- Story
3- Fresh
 
Reactiescore
1.367
Oh en hoezo zijn wij daar wel mee bezig dan?

Wij zijn er ook niet mee bezig, maar het gebeurd gewoon, net zoals het ook wel bij jullie gebeurd, je kan het prima ontkennen maar bewijzen liggen zo erg voor het oprapen, overal gebeurd dat wel, ga me niet vertellen dat Mental een uitzondering is voor heel TW, want dat is het NIET

In mijn ogen gebeurd dat vanuit mental vrij weinig, er zijn dan ook maar een paar mental leden die serieus op het AF komen, de rest loopt gewoon te trollen als ze zich vervelen.
Bij story gebeurd dat veel meer, als iets in jullie ogen niet klopt word er meteen moord en brand geschreeuwd
 

DeletedUser73904

Guest
Speler van het Jaar - Wie heeft in 2014 het meeste van zichzelf laten zien?
1- Cabbie, stel farmers daar en tegenwoordig ook dikke ODA geilers
2- Fichtme, voor dat het henkies eerste wereld is doet hij het zeer goed (al heeft hij wel goede co's)
3- Vestri, mijn lieve buurman


Stam van het Jaar - Welke stam heeft/had dit jaar het meeste bereikt?
1- Mental, Grootste stam en nog altijd niet gevallen
2- Cyan en Co, had de halve wereld op zijn hand en had met een beetje geluk en stabiliteit mental en nilva kunnen slopen
3- 187, kleine stam met niet zeer goede spelers maar ze zijn wel trouw aan haar BG's

Verdediger van het Jaar - Wie heeft dit jaar het beste standgehouden tijdens massa-aanvallen?
1- Triador, Overal vv's doen en maar deffen
2- @willemwever@, Zelf massa's op hen dak krijgen en ook veel inzet voor Vv's
3- Vvers van cleo

Aanvaller van het Jaar - Wie is dit jaar het aanvallende meesterbrein gebleken?
1- Triador
2- Biervertier
3- Archer maximus
4- Repel doet het ook leuk :)

Leider van het Jaar - wie heeft zijn/haar stam dit jaar het beste weten te leiden?
1- Triador
2- Simplicity
3- Glenn

Forumposter van het Jaar - Wie had dit jaar de beste/leuke/meeste ontopic posts?
1- Glenn
2- Triador
3- Cleonito

Stumper van het Jaar - Welke speler heeft het dit jaar, vanwege pech of gebrek aan skills, erg moeilijk gehad?
1- Damacon, Word beschuldigd van verraad en beschuldigd dan de enigste speler die voor hem op kwam dat hij leugens verspreidde uit blinde woede.
2- Weet nie...
3- Cleonito

Beste moment van het Jaar - Wat is je het meeste bijgebleven van dit jaar?
1- Fusie R_R en mental + val Cyan
2- Fusie Nilva/dixie en mental
3- heroprichting Cyan

Meest Veelbelovende Speler van 2014 - Met welke speler moeten in 2015 serieus rekening mee houden?
1- Triador, gewoonweg omdat die skills heeft
2- De rest van mental en story
3- Fresh

Meest Veelbelovende Stam van 2014 - Met welke stam moeten we in 2015 serieus rekening mee houden?
1- Mental
2- Story
3- Fresh


Dit vind ik nou een zeer goede, volgens mij vrij neutrale post. Klasse Danny.

Eigenlijk overal volmondig mee eens
 

DeletedUser72524

Guest
Speler van het Jaar - Wie heeft in 2014 het meeste van zichzelf laten zien?
1- Cabbie, stel farmers daar en tegenwoordig ook dikke ODA geilers
2- Fichtme, voor dat het henkies eerste wereld is doet hij het zeer goed (al heeft hij wel goede co's)
3- Vestri, mijn lieve buurman


Liefde voor de danny al zou een eerste plaats ook op zijn plek zijn geweest :eek:
 
Reactiescore
1.367
Liefde voor de danny al zou een eerste plaats ook op zijn plek zijn geweest :eek:

Jullie staan geen eerste, dus eerst maar farmen voor je rang!
 

DeletedUser73091

Guest
Dan vraag ik mij af waar ben je neutraal geweest? Bijvoorbeeld beweren dat Story niks heeft bereikt, maar dan wel 187 noemen. Een stam die in de rim ligt en alleen laf 3K dorpen edelt en alleen aanvalt als Mental vv draait. Ik snap wel dat je je vriendjes wilt prijzen, maar doe dat dan wel met goede argumenten.

Betreffende aanvaller. Net alsof anderen geen goede aanvallen doen. Mental mensen die ik in mijn tijd amper tot niet heb zien aanvallen en dan bijvoorbeeld Repelsteeltje niet noemen terwijl die meerdere spelers van jullie het moeilijk maakt.

En dan gaan we maar niet spreken over Story doet het zelfde als Mental punt. :eek:

Al met al vind ik dit echt een Mental post.

Wat erikxl betreft offensief een beestje en dan naast z'n bierbuurman dus kan best begrijpen waarom ze samen staan, vind het zelfs raar waarom dat ze niet vaker samen worden genoemd, omdat ze zo goed als altijd afhankelijk van elkaar opereren.

Wat betreft mezelf, tot een paar weken terug continu in de top 5 ODA, en de enige reden waarom ik nu wat lager sta is omdat er mensen zijn met dubbel zoveel punten die me (pas nu; schandalig eigg) voorbij gaan. Ik heb tegen cleo gevochten, blijkbaar de meest opmerkelijke deffer van w37 volgens de story-lijsten die ik tot nu toe gelezen heb, en toch is het me gelukt om een 80tal dorpen van hem te nemen. De enige reden waarom ik niet verder sta is omdat ik op verschillende momenten een zwaar edeltekort heb, en ik mijn clears altijd de helft van de tijd voor anderen laat lopen.

Nu lijkt me de eerste kritische opmerking te komen: 'Je hebt heel je stam altijd achter je als je aanvalt, zoals er bij cleo 10 man hem aanviel'. Klopt (natuurlijk niet bij alle gevallen, vele aanvallen heb ik zonder gedaan), daarom schep ik er ook niet op, maar in ruil doneer ik de keer daarop weer mijn clears naar andere fronten. Zo blijft elk front in beweging, is iedereen gelukkig, en zal iedereen weer z'n best doen om de keer daarop weer mij te helpen.

Voor zover ik repel ken (als nog altijd dezelfde op repel spelen als eerst, heb nog nooit tegen ze gesproken, gewoon omdat ik me liever onthoud van het Af - ben een slechte moddergooier) geloof ik wel dat ze het besef hebben dat hun aanvallen een begin waren, maar dat ze op grote schaal nog niet zo veel bereikt hebben. Zo zie ik er buiten Netsky (wat ik wel kan begrijpen want een mens wil waardering voor zijn werk, dus opscheppen over iets wat je zelf bereikt zit gewoon in het mensbestaan) de andere 2 spelers (geloof dat het er 2 waren) zie ik ook niet hun prestaties ophemelen. Net zoals cleo te veel clears kreeg om te blokken waren hun tegenstanders te passief en blokten ze ook niet - wat natuurlijk een fout van mental is.

Al bij al kan ik henrihz. best begrijpen dat hij mij erin zette in plaats van repel, daarvoor krijgt hij nog een 'merci' van mij. En deze lijstjes zijn toch één en al subjectiviteit. Het enige wat dit teweeg kan brengen is een discussie, maar die door overmatig gebruik van dezelfde argumenten, die oftewel wel weerlegd zijn, maar toch hergebruikt worden (alsof je tegenspreker nu ineens een andere mening heeft) of gewoon nooit weerlegd worden. Waar ik, als neutraal toeschouwer me enorm aan erger. Natuurlijk doet story hetzelfde als mental en zet ze meer leden van haar stam in haar lijst dan andersom, omdat ze die beter kent, en omdat het toch te belachelijk voor woorden moest zijn om de vijand meer te vermelden in een gelijkopgaande oorlog? Voor de mensen die hier nog vragen bij hebben, verwijs ik door naar deze site.

Wat 187 betekent, zie ik amper vv's aangeboden worden, terwijl er toch veel naar gevraagd wordt. Verder spreek je Netsky wel behoorlijk tegen, want dat Bertha kan deffen geloof ik best, hoewel ik het vele malen logischer had gevonden moest daar een andere naam staan, maar aangezien 187, terwijl het weinig gevv'd wordt vanuit onze stam, daar een enorm front bij heeft, kan het blijkbaar toch wel iets?

Edit: zie ik dat er al 30 mensen voor me hebben gepost, wat 'm wat minder relevant maakt. sorry boys
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser66129

Guest
Verdediger , vvers van cleo, cleonito heeft laten we zegen niet echt vaak vv weggeven, dat is heel zelden gebeurd dus vind dit onterechte opmerking, voor de rest kan ik het vinden in aantal punten.
 
Reactiescore
1.367
Verdediger , vvers van cleo, cleonito heeft laten we zegen niet echt vaak vv weggeven, dat is heel zelden gebeurd dus vind dit onterechte opmerking, voor de rest kan ik het vinden in aantal punten.

Dan zijn het de co's van cleo geweest, maar iig respect dat ze daar door spelen
 
Reactiescore
1.367

DeletedUser10058

Guest
Speler van het Jaar - Wie heeft in 2014 het meeste van zichzelf laten zien?
1- Something Unique
2- Cleonito
3- Casimodo

Stam van het Jaar - Welke stam heeft/had dit jaar het meeste bereikt?
1- Mental (Ze houden het immers vele malen langer vol dan ik op voorhand gedacht had)
2- HZR (Omdat lol ook bij het spel hoort, deze heren/dames weten tenminste was dat inhoudt)
3- 187 (Ik ken ze niet, ik hoor niet veel van ze, maar ze staan nog altijd in de top 10. Chapeau!)

Verdediger van het Jaar - Wie heeft dit jaar het beste standgehouden tijdens massa-aanvallen?
1- Cleonito ('nuf said)
2- Triador (Ik geloof dat het hier al eens gezegd is, maar op al die vv's zo verdedigen, well done!)
3- Masterz0r (Om m'n ego een beetje hoog te houden :eek:)

Aanvaller van het Jaar - Wie is dit jaar het aanvallende meesterbrein gebleken?
1- Blow me Kisses (Ik kan hier alleen uit persoonlijke ervaring spreken, en deze meneer heeft het me lastig genoeg gemaakt :p)
2- King of Love (Om dezelfde reden als BMK)
3-

Leider van het Jaar - wie heeft zijn/haar stam dit jaar het beste weten te leiden?
1- Elke leider heeft zijn of haar goede en slechte kwaliteiten. Hier dus vanuit mij geen top 3.
2-
3-

Forumposter van het Jaar - Wie had dit jaar de beste/leuke/meeste ontopic posts?
1- Casimodo
2- Grondie
3- Rupelsoldaten

Stumper van het Jaar - Welke speler heeft het dit jaar, vanwege pech of gebrek aan skills, erg moeilijk gehad?
1- Trigis (Geen gebrek aan skills, maar met zo veel aanvallen op een niet al te groot account, wordt het simpelweg erg moeilijk)
2- Masterz0r (Noem ik mezelf toch weer :eek:. Ok, ik ben wel een noob, maar ook ik heb het niet gemakkelijk gehad tussen KoL en BMK in :p)
3-

Beste moment van het Jaar - Wat is je het meeste bijgebleven van dit jaar?
1- De val van een aantal grote stammen
2- Fusie RED. & Fresh
3- Het terugkeren van de originele Casimodo (geen haat aan de rest op het account)

Meest Veelbelovende Speler van 2014 - Met welke speler moeten we in 2015 serieus rekening mee houden?
1- Tasarinan
2- Giacomo
3- King of Love
4- Blow me Kisses

Meest Veelbelovende Stam van 2014 - Met welke stam moeten we in 2015 serieus rekening mee houden?
1- Mental
2- Story
3- Fresh
 
Reactiescore
1.367
Waren ook niet echt de co's, Gerry zelf heeft er echt veel tijd ingestoken

Diezelfde die ziek was, overspannen was, in het ziekenhuis lag etc.?
 

DeletedUser65242

Guest
Voor zover ik repel ken (als nog altijd dezelfde op repel spelen als eerst, heb nog nooit tegen ze gesproken, gewoon omdat ik me liever onthoud van het Af - ben een slechte moddergooier) geloof ik wel dat ze het besef hebben dat hun aanvallen een begin waren, maar dat ze op grote schaal nog niet zo veel bereikt hebben. Zo zie ik er buiten Netsky (wat ik wel kan begrijpen want een mens wil waardering voor zijn werk, dus opscheppen over iets wat je zelf bereikt zit gewoon in het mensbestaan) de andere 2 spelers (geloof dat het er 2 waren) zie ik ook niet hun prestaties ophemelen. Net zoals cleo te veel clears kreeg om te blokken waren hun tegenstanders te passief en blokten ze ook niet - wat natuurlijk een fout van mental is.

Ik snap best dat die jou in de top 3 plaatst van aanvallers, je hebt je immers aanvallend wel redelijk bewezen. Enkel is het grote verschil bij jou aanval op Cleo en die van ons op Weet nie/Tommieboyy. Dat wij altijd tegen 2 front spelers hebben gespeeld (Eerder Weet nie en tommie, nu Tommie en lucifertje). In jou geval speel jij tegen cleo, terwijl Cleo nog 4 andere Mental front spelers heeft.

Ook had Cleonito destijds dat hij veel verloor, amper def. (hij zat toen nog bij mij en UTS in de stam). Misschien dat vandaar enkele spelers binnen Story mij als aanvaller van het jaar kiezen en niet spelers als jij. Alhoewel ik jou wel sowieso in mijn top 5 zou zetten (maar mijn lijstje volgt later wel een keer).

Ten minste ik neem aan dat je Archer bent :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser81928

Guest
wat een gezeur hier, geen van beide stammen (mental en story) hebben het eerlijk gespeeld tot nu toe naar elkaar toe. Of het erbij hoort idk, je kan het tactiek noemen. 1 ding is alvast zeker, de wereld kwaliteit word er allesbehalve beter op.

Behalve jij dan wat maakt dat story niet eerlijk heeft gespeeld.
 

DeletedUser81928

Guest
En veel kan je van die riseagainst zeggen maar tnx voor de nominaties
 
Reactiescore
57
Speler van het Jaar - Wie heeft in 2014 het meeste van zichzelf laten zien?
1- Triador, qua spelerskwaliteiten en invloed heeft als je een individu moet benoemen Triador toch zeker het meeste laten zien
2- Fichtme, opgeleid door de één van de beste spelers van W37 (geintje toch). Al heeft hij zijn fouten gemaakt iemand die altijd het spel zo eerlijk en sociaal mogelijk zal blijven spelen. Wat aan de andere kant ook weer een minpunt is, want qua echte ingame prestaties mag hij nog wat meer laten zien op 37.
3- Raven ser Kay, potentieel waardige rang 1 speler die jammer genoeg op delete ging

Na het doorkijken van de top 25 om hier spelers voor te vinden, vond ik het nog best lastig om een waardige personen te vinden..

Stam van het Jaar - Welke stam heeft/had dit jaar het meeste bereikt?
Er zijn drie stammen die deze wereld gevormd hebben tot waar ze nu is al je kijkt over het afgelopen jaar, geen lastige keuze
1- Mental, op 1. hier omdat ze nog steeds sterk staan
2- Nilva/Dixie
3- Cyan/Story (ja ik zie Story als Cyan 2.0)

Verdediger van het Jaar - Wie heeft dit jaar het beste standgehouden tijdens massa-aanvallen?
1- cleonito
2- @willemwever@
3- IYentl

Ik denk dat dit de spelers zijn die de meest sheit over zich heen hebben gehad, en daar redelijk mee om zijn gegaan.

Aanvaller van het Jaar - Wie is dit jaar het aanvallende meesterbrein gebleken?
1- Triador, weet niet of ik dit toe moet lichten..
2- oude team (en misschien ook wel de nieuwe speler) op Rokade, hebben denk ik het mooiste time en aanvalswerk op W37 laten zien
3- oude spelers Something Unique, waren erg goede aanvallers

Leider van het Jaar - wie heeft zijn/haar stam dit jaar het beste weten te leiden?
1- .Simplicity, ondanks dat ik het niet eens ben met al zijn keuzes, zit hij stevig in het zadel en heeft een stabiele stam weten te creëren. Speelt het diplomatieke spelletje prima.
2- Rumpel/Glenn, hij regelt het allemaal wel
3- Niemand. (stem niet op mezelf)

Bovenstaande twee hebben de grootste invloed gehad op W37 qua stamleiding. Of ze dat ook echt enorm goede leiders maakt is een tweede punt.

Forumposter van het Jaar - Wie had dit jaar de beste/leuke/meeste ontopic posts?
1- Triador, kan wel eens scherpe posts hebben
2- Shood998, welbespraakt, inhoudelijk soms misschien wat minder
3- Weet verder eigenlijk niemand te noemen die echt goede P&P maakt.

Stumper van het Jaar - Welke speler heeft het dit jaar, vanwege pech of gebrek aan skills, erg moeilijk gehad?
1- Hokuzpokie. Door het gebrek aan social skills heeft deze knul het absoluut moeilijk gehad hehe
2- leiding Cyan, gebrek aan visie en skills om Cyan vorm te geven en uiteindelijk bij elkaar te houden. Gecombineerd met een flinke dosis pech (lees ego's in de stam)
3- Leiding Dixie (/ikzelf), jammer dat deze stam niet werkte. Een hoop factoren to blame, ligt schuld bij een hoop individuen, maar ben zelf ook niet foutloos geweest.

Ik vat dit niet direct op als stumper, maar meer als een een hoop pech of soms niet toereikende skills.

Beste moment van het Jaar - Wat is je het meeste bijgebleven van dit jaar?
1- Unique, was een schitterende stam en tijd :D
2- val van Cyan, was toch meui
3- delete van Hokuz

Meest Veelbelovende Speler van 2014 - Met welke speler moeten in 2015 serieus rekening mee houden?
1- Tasarinan, ik hoop dat deze meneer vuurwerk gaat laten zien in zijn strijdt met Cabbie
2- Videx, spelers van dit account moeten wat gaan verzinnen met het oprukkende Fresh naderende
3- Fichtme, blijft hij in Story of niet? :D

Meest Veelbelovende Stam van 2014 - Met welke stam moeten we in 2015 serieus rekening mee houden?
1. Story & Mental - gevestigde orde al
2. Fresh. De grote outsider op het moment.
3. HZR. Gekke boys
 
Bovenaan