Golden Awards van het jaar 2014

DeletedUser68973

Guest
Speler van het Jaar - Wie heeft in 2014 het meeste van zichzelf laten zien?
1- @Wilemwever@, draait al vanaf het begin mee in de top, heeft ook al onder vuur gelegen. Goed doorgekomen. Benieuwd hoe het verder zal lopen:cool:
2- Blacky, maand later begonnen en al snel zich een weg naar de top gewerkt. Indertijd ook op de proef gesteld geweest door Gas. Met dit nieuwe bazenteam erop en het huidige front dat ze hebben gaan ze nog voor spektakel zorgen:D
3- Rokade, oude en nieuwe team zijn gewoon uber:D Mooie dingen gezien in de strijd met Deathw1ng

Stam van het Jaar - Welke stam heeft/had dit jaar het meeste bereikt?
1- Mental, bestaan al het langst, in stamverband sterk. Op dit moment terechte nr. 1, maar dat kan snel veranderen.
2- Cyan, stam die bestond van het begin van de wereld en door van kwaad naar erger gaande ruzies en discussies ten onder gegaan. Had het graag anders gezien:(
3- Story, bestaat nog niet lang maar is naast Mental de stam met het meeste kans op het winnen de van de wereld.

Verdediger van het Jaar - Wie heeft dit jaar het beste standgehouden tijdens massa-aanvallen?
1- Cleonito, goed stand gehouden tussen Mental, wel jammer van de bb's
2- Deathw1ng, onderlinge strijd met Rokade hebben ze allebei mooi spannend gemaakt:D
3- Rokade, zelfde reden als hierboven

Aanvaller van het Jaar - Wie is dit jaar het aanvallende meesterbrein gebleken?
1- Repelsteeltje, gaat al lange tijd hard tegen Mental
2- Triador, om de 2 weken aanvallen is de shit:p Vooral tijdens de oorlog tegen Heinz. viel het me op
3- Archer Maximus, zelfde reden zo'n beetje als bij Triador

Leider van het Jaar - wie heeft zijn/haar stam dit jaar het beste weten te leiden?
1- Leiding Story, 3-delige leiding loopt uitstekend, veel verbeteringen gezien, zetten zich alledrie even hard in voor de stam. Geleerd van fouten uit het verleden. Credits to Glenn, Daniël en bakvis:D
2- Leiding Mental, weet niet hoe het eraan toe gaat binnen Mental dus weet ook niet of ik de leiding goed vind of niet:p
Ze staan op 2 omdat ik in Story zit en niet in Mental.
3- Leiding Cyan, in het begin Kevin die dit helemaal alleen op zich nam. Deed het naar mijn mening zeer goed totdat hij wat inactiever werd. Glenn en Auke kwamen hierna aan de leiding en ze deden het zeker niet slecht :) Alleen konden sommige dingen anders aangepakt worden. Maar uit die dingen hebben ze geleerd en dat is alleen maar positief voor de toekomst.

Forumposter van het Jaar - Wie had dit jaar de beste/leuke/meeste ontopic posts?
1- Grondie:cool::cool::cool::cool::cool:
2- Auri, spambuddy <3
3- Rupelsodaten, kan me meestal wel vinden in wat hij post:)

Stumper van het Jaar - Welke speler heeft het dit jaar, vanwege pech of gebrek aan skills, erg moeilijk gehad?
1- Weedish., account met enorm veel potentieel, helaas door stomme omstandigheden inactief is geworden en uiteindelijk gestopt.
2- Raven ser Kay, potentieel nr1 account, zelfde als Weedish. een beetje. Ook heel spijtig dat hij op bb is gegaan.
3- shood9988, knullig hoe hij op bb ging doordat hij 'faalde' cyan te leiden/redden. Spijtige zaak ook.

Beste moment van het Jaar - Wat is je het meeste bijgebleven van dit jaar?
1- Hokuz op bb:D:D:D
2- De aanval van Cabbie op tasa:D:D:D
3- Ik die in het begin ziek hard ownde:cool::cool::cool::cool:

Meest Veelbelovende Speler van 2014 - Met welke speler moeten we in 2015 serieus rekening mee houden?
1- Blacky, dat front en dat team = spektakel:D
2- @Willemwever@ belangrijke frontspeler binnen Mental, gaat het nog wel net halen tot in 2015 denk ik (hihihi:D)
3- ESCALATION, ben benieuwd wat ze story te bieden hebben in 2015, ik kijk er naar uit:)

Meest Veelbelovende Stam van 2014 - Met welke stam moeten we in 2015 serieus rekening mee houden?
1- Story, potentie en kwaliteit zijn zeker aanwezig, zeker in staat om in 2015 de grootmacht Mental neer te halen:D
2- Mental, zelfde als bij Story, alleen dat zij dan in staat zijn om aan Story flinke klappen uit te delen:p
3- Fresh., kan nog een gevaarlijke 3e hond worden lijkt me
 

DeletedUser73972

Guest
Al 2 keer een derde plaats als forumposter, its something :D
Thanx alleszins, vrolijk nieuwjaar en prettige kerst.
Its speeding time :D
 

DeletedUser73904

Guest
Klopt... voor de ondergetekende is het erg prettig om in aanvallend opzicht, niet te goede contacten te hebben met de 'vijand'. Dan ben ik op mijn best.

Ik ben van nature geen killer... en als ik aanval, aan het winnen ben en ik heb goede contacten met de tegenpartij, dan ga ik minder mijn best doen, omdat ik het zielig vind.

Zo heb ik wel eens met tenniswedstrijden met 6-0 / 5-0 en 30-0 voorgestaan... en dan zag ik dat mijn (vriendelijke) tegenstander, daar zichtbaar moeite mee had. Dan krijg ik medelijden (dat begint dan al eerder in de tweede set) en laat ik hem gewoon winnen. Voor mezelf weet ik dan, dat ik makkelijk had kunnen winnen en dat is genoeg. En dat heb ik overal... laat mij maar lekker nors overkomen, dan blijven ze tenminste weg uit mijn inbox, voor een vriendschappelijk praatje.

Op verdedigend gebied ligt dat anders... ik kan gezellie met iemand praatjes maken... en sta toch geen dorp af, dat is gewoon mijn eer te na.

Hmm, dat heb ik persoonlijk destijds gemerkt met wehavefun :p
 

DeletedUser72524

Guest
Speler van het Jaar - Wie heeft in 2014 het meeste van zichzelf laten zien?
1- Cabbie: een terechte nummer 1 die al een lange tijd laat zien dat cabbie en de nummer 1 positie bij elkaar horen. Heeft Door middel van vv's in begin periode aan mij laten zien dat ze kunnen deffen en laat de laatste tijd ook zien dat het aanvallend toppers zijn!
2- Fichtme* (Fist me): Henkie zegt dat dit zijn eerste account is maar volgens mij liegt ie. Doet het goed maakt diplomatiek soms grote fouten, maar staat wel verdient hoog. Plus de co's lijken mij een goede aanvulling voor henkie.
3- Videx: Videx heeft laten zien dat het wel tegen een tegen stootje kan en hebben het account weer teruggeknokt naar de positie waar ze horen en verwacht dat ze nog flink zullen groeien.

Stam van het Jaar - Welke stam heeft/had dit jaar het meeste bereikt?
1- Mental: stabiele stam met daarbij gedreven toppers, er wordt Door anderen geclaimd dat mental minder ervaring zou hebben.* Maar mental kent wel een solide en bovenal betrouwbaar team die voor elkaar willen vechten en waarvan niemand zichzelf boven de stam zet. (Behalve El Wever, maar dat is terecht want El Wever is een baas)
2- Cyan: Toch lang volgehouden, en groep werd voor een lange tijd bij elkaar gehouden ondanks de twee
3- Nilva: Jammer van de onenigheid anders was het waarschijnlijk de nummer 1 potentiële winnaar

Verdediger van het Jaar - Wie heeft dit jaar het beste standgehouden tijdens massa-aanvallen?
1- Triador, wss niet met zijn eigen account, maar vooral met vv's heeft het laten zien dat het een zieke baas is.
2- iCarly: Yentl heeft waarschijnlijk het langst onder aanval gelegen en moeten deffen met beperkte middelen. Waar hij het toch lang heeft volgehouden.
3- Cleonito, El wever, Nimue: hebben alle drie laten zien hoe je zo optimaal mogelijk kunnen stacken. Cleo en el wever hebben het heel het jaar laten zien enNimue het meest recent.

Aanvaller van het Jaar - Wie is dit jaar het aanvallende meesterbrein gebleken?
1- Biervertier
2- Triador
3- Casimodo
Simpelweg bepaald op ODA #luiheid

Leider van het Jaar - wie heeft zijn/haar stam dit jaar het beste weten te leiden?
1-* Triador in combinatie met .Simplicity. Twee baasjes waarvan de verschillende persoonlijkheden perfect aanvullen. Vergelijkend met yin en yang of pannenkoeken met stroop.
2- Glenn: Natuurlijk moeilijk te zeggen omdat hij nooit mijn leider is geweest. Maar het lijkt me een stabiele leider met bovenal veel structuur en vooral veel doorzettingsvermogen.
3- Leiding R_R: lieten goede massa's en slimme keuzes zien. Ondanks dat Daan rattenstreken leverde.

Forumposter van het Jaar - Wie had dit jaar de beste/leuke/meeste ontopic posts?
1- Grondie, genoeg gezegd
2- Rise Against: hij heeft veel hater,* maar reageert vooral de laatste tijd positief en vooral volwassen. chapeau
3- Ethnocentric: Kan ik wel altijd om lachen
Stumper van het Jaar - Welke speler heeft het dit jaar, vanwege pech of gebrek aan skills, erg moeilijk gehad?
1- Grasspeel: Was flink aan het groeien in pregame fase kenden volgens mij ook enorm veel spelers op 1 account, maar jammer ammer genoeg liepen ze allemaal weg na de eerste massa.
2- Hokuzpokuz op bb
3- Het stam hoppen van sommige nilva/dixie leden

Beste moment van het Jaar - Wat is je het meeste bijgebleven van dit jaar?
1- Het overleven van een half jaar een bijna 360° front met constant dreiging vanuit TFD en .R. En uiteindelijk het wegspelen van TFD in mijn eentje. Wellicht is dit een gebeurtenis die bijna niemand herrinert maar voor mij als Vestri Di Sumus is dit het moment van het Jaar.
2- De terugkomst van cyan 2.0 aka story die ervoor zorgde dat de wereld weer spannend werd
3- Fusie met R_R en het rekruteren van paar swaggers, was voor mij ook een hoogtepunt omdat dit gezellig en bovendien goeie spelers voor mental opleverde.

Meest Veelbelovende Speler van 2014 - Met welke speler moeten in 2015 serieus rekening mee houden?
1- Rise Against: Al vanaf begin mijn partner in crime en kent de skills nu hij ook de volwassenheid heeft denk ik dat het een stabiele speler wordt waar iedereen rekening mee moet houden.
2- Ollies Helden: Koala ' s gaan overnemen <3, Daan als architect van het account samen met sterke co's zijn het bazen
3- Kipopstokbeleid: Kippie lag al vanaf het begin bij me maar was een speler waar ik nooit hoogte van kon krijgen, er werd alleen gezegd dat hij een prima speler is en werd Door cyan af en toe opgehemeld. Nu ik bij hem in de stam zit weet ik dat kippie een topper is die in 2015 zal shinen.

Meest Veelbelovende Stam van 2014 - Met welke stam moeten we in 2015 serieus rekening mee houden?
1- Fresh, gevaarlijke outsider mag rekening mee gehouden worden
2 & 3- story of mental gelden allebei als belangrijkste pionnen voor 2015 op w37 en zullen de eind winnaar moeten bepalen.
 
Reactiescore
1.367
Sander, ik heb je geholpen met TFD he!
 

DeletedUser69389

Guest
Speler van het Jaar - Wie heeft in 2014 het meeste van zichzelf laten zien?
1- Cabbie: een terechte nummer 1 die al een lange tijd laat zien dat cabbie en de nummer 1 positie bij elkaar horen. Heeft Door middel van vv's in begin periode aan mij laten zien dat ze kunnen deffen en laat de laatste tijd ook zien dat het aanvallend toppers zijn!
2- Fichtme* (Fist me): Henkie zegt dat dit zijn eerste account is maar volgens mij liegt ie. Doet het goed maakt diplomatiek soms grote fouten, maar staat wel verdient hoog. Plus de co's lijken mij een goede aanvulling voor henkie.
3- Videx: Videx heeft laten zien dat het wel tegen een tegen stootje kan en hebben het account weer teruggeknokt naar de positie waar ze horen en verwacht dat ze nog flink zullen groeien.

Stam van het Jaar - Welke stam heeft/had dit jaar het meeste bereikt?
1- Mental: stabiele stam met daarbij gedreven toppers, er wordt Door anderen geclaimd dat mental minder ervaring zou hebben.* Maar mental kent wel een solide en bovenal betrouwbaar team die voor elkaar willen vechten en waarvan niemand zichzelf boven de stam zet. (Behalve El Wever, maar dat is terecht want El Wever is een baas)
2- Cyan: Toch lang volgehouden, en groep werd voor een lange tijd bij elkaar gehouden ondanks de twee
3- Nilva: Jammer van de onenigheid anders was het waarschijnlijk de nummer 1 potentiële winnaar

Verdediger van het Jaar - Wie heeft dit jaar het beste standgehouden tijdens massa-aanvallen?
1- Triador, wss niet met zijn eigen account, maar vooral met vv's heeft het laten zien dat het een zieke baas is.
2- iCarly: Yentl heeft waarschijnlijk het langst onder aanval gelegen en moeten deffen met beperkte middelen. Waar hij het toch lang heeft volgehouden.
3- Cleonito, El wever, Nimue: hebben alle drie laten zien hoe je zo optimaal mogelijk kunnen stacken. Cleo en el wever hebben het heel het jaar laten zien enNimue het meest recent.

Aanvaller van het Jaar - Wie is dit jaar het aanvallende meesterbrein gebleken?
1- Biervertier
2- Triador
3- Casimodo
Simpelweg bepaald op ODA #luiheid

Leider van het Jaar - wie heeft zijn/haar stam dit jaar het beste weten te leiden?
1-* Triador in combinatie met .Simplicity. Twee baasjes waarvan de verschillende persoonlijkheden perfect aanvullen. Vergelijkend met yin en yang of pannenkoeken met stroop.
2- Glenn: Natuurlijk moeilijk te zeggen omdat hij nooit mijn leider is geweest. Maar het lijkt me een stabiele leider met bovenal veel structuur en vooral veel doorzettingsvermogen.
3- Leiding R_R: lieten goede massa's en slimme keuzes zien. Ondanks dat Daan rattenstreken leverde.

Forumposter van het Jaar - Wie had dit jaar de beste/leuke/meeste ontopic posts?
1- Grondie, genoeg gezegd
2- Rise Against: hij heeft veel hater,* maar reageert vooral de laatste tijd positief en vooral volwassen. chapeau
3- Ethnocentric: Kan ik wel altijd om lachen
Stumper van het Jaar - Welke speler heeft het dit jaar, vanwege pech of gebrek aan skills, erg moeilijk gehad?
1- Grasspeel: Was flink aan het groeien in pregame fase kenden volgens mij ook enorm veel spelers op 1 account, maar jammer ammer genoeg liepen ze allemaal weg na de eerste massa.
2- Hokuzpokuz op bb
3- Het stam hoppen van sommige nilva/dixie leden

Beste moment van het Jaar - Wat is je het meeste bijgebleven van dit jaar?
1- Het overleven van een half jaar een bijna 360° front met constant dreiging vanuit TFD en .R. En uiteindelijk het wegspelen van TFD in mijn eentje. Wellicht is dit een gebeurtenis die bijna niemand herrinert maar voor mij als Vestri Di Sumus is dit het moment van het Jaar.
2- De terugkomst van cyan 2.0 aka story die ervoor zorgde dat de wereld weer spannend werd
3- Fusie met R_R en het rekruteren van paar swaggers, was voor mij ook een hoogtepunt omdat dit gezellig en bovendien goeie spelers voor mental opleverde.

Meest Veelbelovende Speler van 2014 - Met welke speler moeten in 2015 serieus rekening mee houden?
1- Rise Against: Al vanaf begin mijn partner in crime en kent de skills nu hij ook de volwassenheid heeft denk ik dat het een stabiele speler wordt waar iedereen rekening mee moet houden.
2- Ollies Helden: Koala ' s gaan overnemen <3, Daan als architect van het account samen met sterke co's zijn het bazen
3- Kipopstokbeleid: Kippie lag al vanaf het begin bij me maar was een speler waar ik nooit hoogte van kon krijgen, er werd alleen gezegd dat hij een prima speler is en werd Door cyan af en toe opgehemeld. Nu ik bij hem in de stam zit weet ik dat kippie een topper is die in 2015 zal shinen.

Meest Veelbelovende Stam van 2014 - Met welke stam moeten we in 2015 serieus rekening mee houden?
1- Fresh, gevaarlijke outsider mag rekening mee gehouden worden
2 & 3- story of mental gelden allebei als belangrijkste pionnen voor 2015 op w37 en zullen de eind winnaar moeten bepalen.


Leuk lijstje alleen dat van Nimue vind ik zelf onzin. Ik heb het grote genoegen om al vanaf de aankomst van de massa de aanval te mogen leiden vanaf Breuzzie. Dat de verliezen nu beperkt zijn heeft eerder te maken met andere zaken dan de deffskills van het account. Het account maakt grove fouten en dit terwijl het niet eens het main target was. Ik vraag me af waarom je deze speler dan toch in je lijstje durft te benoemen.;)
 

DeletedUser72524

Guest
Leuk lijstje Sander, hoe is het aan de playa del Vestri?:D

Het is nu 10 uur en al ruim boven de 30 graden, ben wel een beetje verbrand maar ja dat hoort erbij.

En ben er achter gekomen waarom Braziliaanse chicks zo mooi zijn, plastische chirurgie kost hier namelijk geen drol. Dus ik stel voor dat wij in Nederland hier subsidies op gaan gooien in plaats van onderwijs, zorg en alle andere onzinnige dingen
 

DeletedUser74358

Guest
Leuk lijstje alleen dat van Nimue vind ik zelf onzin. Ik heb het grote genoegen om al vanaf de aankomst van de massa de aanval te mogen leiden vanaf Breuzzie. Dat de verliezen nu beperkt zijn heeft eerder te maken met andere zaken dan de deffskills van het account. Het account maakt grove fouten en dit terwijl het niet eens het main target was. Ik vraag me af waarom je deze speler dan toch in je lijstje durft te benoemen.;)

Het feit dat er fouten worden gemaakt, geef ik inderdaad toe. Ja er kan zeker beter verdedigt worden maar vergeet niet dat wij het account nog niet lang kennen. Wij zitten er ongeveer sinds vrijdag op, toen begonnen de inco's met lopen als ik het goed heb? Zonder enig idee van ligging, tegenstanders of opbouw van het account moet je dan maar gaan deffen.. Not that easy ;)

Zelf vind ik het account best rommelig, moet veel aan gebeuren. Maar verdedigen is prio ;)

Jeroen
 

DeletedUser69389

Guest
Het feit dat er fouten worden gemaakt, geef ik inderdaad toe. Ja er kan zeker beter verdedigt worden maar vergeet niet dat wij het account nog niet lang kennen. Wij zitten er ongeveer sinds vrijdag op, toen begonnen de inco's met lopen als ik het goed heb? Zonder enig idee van ligging, tegenstanders of opbouw van het account moet je dan maar gaan deffen.. Not that easy ;)

Zelf vind ik het account best rommelig, moet veel aan gebeuren. Maar verdedigen is prio ;)

Jeroen

Voor dat korte tijdsbestek is het nog inderdaad acceptabel. ;) Maar voor mij als aanvaller is Breuzzie ook een relatief onbekend account. Dus dat streept elkaar wel weer af
 

DeletedUser74358

Guest
Voor dat korte tijdsbestek is het nog inderdaad acceptabel. ;) Maar voor mij als aanvaller is Breuzzie ook een relatief onbekend account. Dus dat streept elkaar wel weer af

Mwah, dat valt wel mee. Clears plan je gewoon makkelijk in. Jij weet wat je gaat sturen. Als verdediger weet jij niet wat er gaat komen, tenzij je een spy heb ofc. Dan is het zoeken waar nog def is, terwijl jij gewoon als onbekende fuxility gebruikt en zo je clears plant, optijd verstuurt en afwacht ;)
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Het is niet zo moeilijk? Je dodget alles en het front blok je. Meer is er vrijwel niet aan.
 

DeletedUser60969

Guest
Het is nu 10 uur en al ruim boven de 30 graden, ben wel een beetje verbrand maar ja dat hoort erbij.

En ben er achter gekomen waarom Braziliaanse chicks zo mooi zijn, plastische chirurgie kost hier namelijk geen drol. Dus ik stel voor dat wij in Nederland hier subsidies op gaan gooien in plaats van onderwijs, zorg en alle andere onzinnige dingen

Lekker man :cool:
 

DeletedUser74358

Guest
Het is niet zo moeilijk? Je dodget alles en het front blok je. Meer is er vrijwel niet aan.

Dat hebben wij ook gedaan hoor ;) Maar als je een acc niet goed kent, weet je niet waar je def vandaan kan toveren om bijvoorbeeld te snipen of toch een dorp te stacken. Alles dodgen = Boer naar de klote ;)
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Dus, je hebt de troepen toch? Wat maakt die boer dan uit. Die bouw je gewoon helemaal op.
 
Bovenaan