Golden Awards van het jaar 2014

DeletedUser60969

Guest
Leuk lijstje alleen dat van Nimue vind ik zelf onzin. Ik heb het grote genoegen om al vanaf de aankomst van de massa de aanval te mogen leiden vanaf Breuzzie. Dat de verliezen nu beperkt zijn heeft eerder te maken met andere zaken dan de deffskills van het account. Het account maakt grove fouten en dit terwijl het niet eens het main target was. Ik vraag me af waarom je deze speler dan toch in je lijstje durft te benoemen.;)
Vreemd dat jij trouwens deze post maakt, in jou lijstje staat Tasarinan. Had er nog op gereageerd maar heb er geen antwoord op gekregen volgens mij. Waarom is Tasarinan een goede deffer volgens jou dan? Die heeft nog niet eens een massa gehad...

Verdediger van het Jaar - Wie heeft dit jaar het beste standgehouden tijdens massa-aanvallen?
1- Cleonito
2- Tot nu toe ook Tasarinan
Alle 3 de bovenstaande mede vanwege de geringe stacks die ze hebben.

Cleonito had toch juist wel veel stacks?
En de opmerkingen van Tasarinan snap ik ook nog niet zo goed, want in principe hebben zij nog geen massa over zich heen gehad toch? Hoe kan je dan al een verdediger van het jaar zijn?:p
Clickie

Trouwens mijn lijstje volgt nog! :D
 

DeletedUser

Guest
Vreemd dat jij trouwens deze post maakt, in jou lijstje staat Tasarinan. Had er nog op gereageerd maar heb er geen antwoord op gekregen volgens mij. Waarom is Tasarinan een goede deffer volgens jou dan? Die heeft nog niet eens een massa gehad...



Er is er een aan de gang :p
 

DeletedUser69389

Guest
Het feit dat de boerderij gemold wordt, is gewoon klote. Lange bouwtijd en ik ben niet zo'n pp-verslinder die alles instant upped.

Geen pp verslinder? De berichten die ik zqg gaven anders aan. Binnen 2 uur een muur van 0 naar 20 is buiten sppeds niet mogelijk binnen tw...


Vreemd dat jij trouwens deze post maakt, in jou lijstje staat Tasarinan. Had er nog op gereageerd maar heb er geen antwoord op gekregen volgens mij. Waarom is Tasarinan een goede deffer volgens jou dan? Die heeft nog niet eens een massa gehad...




Uberhaupt het doorzettingsvermogen van Tasa. Daarnaast inderdaad vanuit het verleden.


:eek:
 
Reactiescore
1.075
wat maakt dit allemaal uit, er word gewoon redelijk gedeffed op nimue en wss slecht aanvallend gespeeld vanuit breuzzie beat it.
 

DeletedUser69389

Guest
wat maakt dit allemaal uit, er word gewoon redelijk gedeffed op nimue en wss slecht aanvallend gespeeld vanuit breuzzie beat it.

In hoeverre slecht? Er zijn 2 mooie dorpen veroverd. 3 dorpen veroverd, maar die net niet konden worden behouden. Voor de mate van hevigheid van de actie een keurig 1e resultaat.
 
Reactiescore
1.075
In hoeverre slecht? Er zijn 2 mooie dorpen veroverd. 3 dorpen veroverd, maar die net niet konden worden behouden. Voor de mate van hevigheid van de actie een keurig 1e resultaat.

2 dorpen op een hele massa is gewoonweg een mislukking. Je kan zeggen dat er veel troepen gesloopt zijn maar na de aanvalspauzes zijn die er gewoon weer. Dus ik zie niet in wat er goed is gebeurd deze massa:p op 2 dorpjes na
 

DeletedUser60969

Guest
Uberhaupt het doorzettingsvermogen van Tasa. Daarnaast inderdaad vanuit het verleden.

:eek:

Tuurlijk niet uit het verleden, want deze lijstjes worden slaan op W37 en daar heb jij je lijstje ook op gemaakt.
Dus hoezo perse dan Tasa en zijn doorzettingsvermogen?

Vind het vreemd dat je commentaar hebt op Nimue, terwijl je zelf Tasa noemt die geen massa heeft gehad :confused:
 

DeletedUser72274

Guest
Leuk lijstje alleen dat van Nimue vind ik zelf onzin. Ik heb het grote genoegen om al vanaf de aankomst van de massa de aanval te mogen leiden vanaf Breuzzie. Dat de verliezen nu beperkt zijn heeft eerder te maken met andere zaken dan de deffskills van het account. Het account maakt grove fouten en dit terwijl het niet eens het main target was. Ik vraag me af waarom je deze speler dan toch in je lijstje durft te benoemen.;)

Niet eens het main target :eek:.
Wat was dan het main target? Tommieboyy met 0 dorpen verlies? :eek:
 

DeletedUser69389

Guest
Niet eens het main target :eek:.
Wat was dan het main target? Tommieboyy met 0 dorpen verlies? :eek:

Tsja zoals door Netsky eerder is aangehaald was daar ook geen beginnen aan met al die huge sfacks.


En Grondie. In zijn situatie uberhaupt al gaan deffen is bewonderenswaardig. Amper deff, geen hulp en meer. Hij wist dat het zwaar werd. Menig speler in zijn situatie besluit dan op delete te gaan.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser60969

Guest
Tsja zoals door Netsky eerder is aangehaald was daar ook geen beginnen aan met al die huge sfacks.


En Grondie. In zijn situatie uberhaupt al gaan deffen is bewonderenswaardig. Amper deff, geen hulp en meer. Hij wist dat het zwaar werd. Menig speler in zijn situatie besluit dan op delete te gaan.

Klopt, vooral dat Tasa ook doorgaat na zijn straf + ligging is te respecteren.
Maar dan snap ik nog niet waarom je Tasa als top deffer hebt, amper deff en geen hulp maar heeft geen massa :p
 

DeletedUser

Guest
Hier mijn lijstje, wil toch even vermelden dat ik deze lijst misschien toch wat meer invul vanuit een Cyan/Story bril wat ook wel logisch is, weet ook niet alles van wat er zich binnen Nilva, Mental etc. heeft afgespeeld dus don't blame daarvoor. Heb het toch nog zo objectief mogelijk proberen in te vullen.

Speler van het Jaar - Wie heeft in 2014 het meeste van zichzelf laten zien?
1- Rokade: En nee dit is niet om huidige team, maar om het oude team dat destijds in Nilva zat. Geweldig team, heb ze bezig gezien tegen Deathw1ng, de beste die ik tot nog toe gezien heb op W37. Het huidige team doet het natuurlijk ook geweldig.
2- Repelsteeltje.: Sinds Richard en Michel dit account runnen heb ik meerdere geweldige solo actie's gezien waarbij ze dikke winsten maakten, toppers!
3- Ik wil hier geen account neerzetten maar 2 personen, namelijk Henkie (Fichtme) en Carsten (Rumpelstiltskin): Het is voor beiden hun 1ste wereld, en het dan zo geweldig doen. Respect!

Stam van het Jaar - Welke stam heeft/had dit jaar het meeste bereikt?
1- Mental: Meest stabiele stam, vooral diplomatisch zeer sterk geweest en hebben het ook goed gedaan tegen Heinz.
2- Cyan: Wat was dat een mooi stam op het begin, had het er enorm naar mijn plezier. Jammer dat het alsmaar slechter ging en ze uiteindelijk viel.
3- Story: Leuke stam met enorm veel kwaliteit, heeft nog niet veel laten zien en het is ook nog een vrij nieuwe stam, maar enorm veel potentie.

Verdediger van het Jaar - Wie heeft dit jaar het beste standgehouden tijdens massa-aanvallen?
1- Cleonito: Niemand die zo erg onder vuur heeft gelegen als Gerry, ondanks dat nooit opgegeven en zelfs toen hij stamloos was zonder stamdeff bleef hij (ondanks erge verliezen) staande. Ik heb enorm respect gekregen voor deze man.
2- @willemwever@: Al een hele lange tijd een lastig front (sinds de val van maori), tot op heden van vandaag nooit echt in de problemen geweest.
3- Tja, ik vond dit een lastige. Denk toch maar Deathw1ng: deed het tegen Nilva met zijn enorme front toch wel netjes.

Aanvaller van het Jaar - Wie is dit jaar het aanvallende meesterbrein gebleken?
1- Repelsteeltje.: Staat 70 dorpen voor op Mental, zegt eigenlijk al genoeg
2- Rokade: Heb hem bezig gezien tegen Deathw1ng (heb er vv voor gedaan), echt een van de beste time’ers die ik ooit heb gezien.
3- Triador/biervertier: Puur op basis van ODA rang, ze hebben beiden altijd aan de top gestaan. Ken ze verder niet goed en weet ook niet veel over hun actie’s.


Leider van het Jaar - wie heeft zijn/haar stam dit jaar het beste weten te leiden?
1- Leiding Mental, hebben Mental tot een stabiele stam gemaakt die hoogstwaarschijnlijk vanaf het begin tot het eind zal voortbestaan. Goed gedaan!
2- Glenn, wat heb ik een respect voor deze man gekregen, hoe hij Story weer heeft kunnen opbouwen nadat hij Cyan ook lang had geleid. Klasse gewoon!
3- Leiding van R_R, Daan en Matthias hebben altijd het beste voor R_R gedaan en had toch wel respect voor deze 2 heren ondanks dat R_R naar Mental ging en zijn BG achterliet.

Forumposter van het Jaar - Wie had dit jaar de beste/leuke/meeste ontopic posts?
1- Tompeter: Naar mijn mening de beste P&P’er van W37
2- Triador: Ben het vaak niet eens met wat hij zegt, maar na Tompeter naar mening wel de beste P&P’er
3- Ethnocentric: Domme spammer dat je bent! Je vrolijkt het AF daarmee wel leuk op, vandaar je 3e plaats.

Stumper van het Jaar - Welke speler heeft het dit jaar, vanwege pech of gebrek aan skills, erg moeilijk gehad?
1- Hokuzpokuz: Leek een goede leider binnen Nilva, totdat al zijn leden leavden vanwege hem. Vervolgens op grijs gegaan.
2- Shood9988: Jammer van de delete, mede-oorzaak van de val van Cyan en daarom dus jouw nominatie hier.
3- Tide: Man man wat ben jij genaaid, prachtig account opgebouwd en dat allemaal teniet zien gaan door een domme fout van een ex-co. Doodzonde!

Beste moment van het Jaar - Wat is je het meeste bijgebleven van dit jaar?
1- Val van Cyan: Erg wereldveranderend geweest en ook een dieptepunt voor mezelf
2- Oprichting Story: Voor mij een soort van wederopstanding geweest na een lange inactieve periode
3- De tijd dat ik nummer 1 heb mogen staan op W37, puur persoonlijk dit. Voor het eerst eens nummer 1 staan blijft speciaal, en de manier waarop maakt het extra speciaal.

Meest Veelbelovende Speler van 2014 - Met welke speler moeten in 2015 serieus rekening mee houden?
1- Blacky: Nieuw team met toppers! Houd rekening met ze!
2- Repelsteeltje: Sterke spelers die zich hebben bewezen in 2014 en dat zullen ze in 2015 weer doen.
3- @willemwever@: Lijkt me een sterk team, zal voor Story lastig worden dit account te kunnen breken ondanks zijn enorme front.

Meest Veelbelovende Stam van 2014 - Met welke stam moeten we in 2015 serieus rekening mee houden?
1- Mental: Bleek toch de meest stabiele van de originele top 3 (Mental, Nilva en Story), daarom ook de verdiende nummer 1 (voor nu :p)
2- Story: Stam met veel potentie, zal een leuke strijd worden tussen Mental en Story
3- Fresh: Wordt gezien als de mindere maar ook met Fresh moet zeker rekening gehouden worden, ze zouden zomaar een beslissende factor kunnen worden of een 3e grootmacht kunnen worden.


Ik wil bij deze gelegenheid ook even iedereen bedanken die voor deze mooie tijd op W37 heeft bijgedragen, W37 vind ik ondanks alles toch een enorm leuke wereld geworden en dit was voor mij een prachtig jaar qua tw. Hopelijk wordt 2015 nog beter met een leuke oorlog (Mental vs Story) in het geschied!
 

DeletedUser73972

Guest
Hier mijn lijstje, wil toch even vermelden dat ik deze lijst misschien toch wat meer invul vanuit een Cyan/Story bril wat ook wel logisch is, weet ook niet alles van wat er zich binnen Nilva, Mental etc. heeft afgespeeld dus don't blame daarvoor. Heb het toch nog zo objectief mogelijk proberen in te vullen.


Ik wil bij deze gelegenheid ook even iedereen bedanken die voor deze mooie tijd op W37 heeft bijgedragen, W37 vind ik ondanks alles toch een enorm leuke wereld geworden en dit was voor mij een prachtig jaar qua tw. Hopelijk wordt 2015 nog beter met een leuke oorlog (Mental vs Story) in het geschied!


Niets mis met je lijstje, maar die 2 kanttekstjes vond ik wel het mooiste eigenlijk :p
Waar ik vooral het 2de deeltje wil benadrukken,

Iederen zit te klagen over W37 laag niveau, W37 haat forum, W37 saaie wereld, en nog andere dingen,
maar ik vind dit de meest interessante/meest intrigerende wereld die ik al gespeeld heb (nu niet dat die collectie aan werelden oneindig groot is bij mij), niet op skills niveau, maar puur op verschuivingen die bijna wekelijks voorkomen. Een favoriet in de oorlog is er nog niet (nuja nog niet voor de neutrale lezer, ik weet dat mental gewoon de wereld gaat winnen :cool:)... het ene moment denk je dat er een favoriet is, een week later is die al in een hoekje geduwd.

Hierbij dus ook een bedankje voor jou auke aangezien jij al de rest hier al hebt bedankt buiten jezelf :D
 

DeletedUser74506

Guest
Hier mij lijstje uit mij kleine kennis



Speler van het Jaar - Wie heeft in 2014 het meeste van zichzelf laten zien?
1-Te weining tijd voor om te bepalen
2-
3-

Stam van het Jaar - Welke stam heeft/had dit jaar het meeste bereikt?
1-Mental , deze stam is op benen gebleven en heeft vooral diplomatiek veel werk verricht
2-Story , Story is net nieuw maar na de val van cyan zie je toch dat groep zich aardig herpakt.
3- heb eigenlijk maar een top 2 :D

Verdediger van het Jaar - Wie heeft dit jaar het beste standgehouden tijdens massa-aanvallen?
1-Cleonito , uit de verhalen die ik heb gehoord had die zich zeer staande gehouden (niet met al te weining verliezen ) maar je moet het toch maar doen
2-Willemwever (el wever zoals hij hier bekent staat) , ik denk dat elke degelijke speler weet waarom hij hier thuis hoort
3-Geen

Aanvaller van het Jaar - Wie is dit jaar het aanvallende meesterbrein gebleken?
1-
2-
3-

Leider van het Jaar - wie heeft zijn/haar stam dit jaar het beste weten te leiden?
1-Traidor , deze man staat veel klaar voor ze stam en spent er veel tijd in daar moet je toch enige respect naar tonen
2-Glenn , gewoon een hele aardige kerel en ook die de stam leidt in een goede manier is zeker dit plekje meer dan verdient waard
3-

Forumposter van het Jaar - Wie had dit jaar de beste/leuke/meeste ontopic posts?
1-Korneel (Ethnocentric) , veel humor ik vind dat juist leuk , je hoor juist te lachen op een spel
2-Tompeter , een mooi P&P poster , zeer genoten van dat verhaal over story , mental
3-Geen nummer 3

Stumper van het Jaar - Welke speler heeft het dit jaar, vanwege pech of gebrek aan skills, erg moeilijk gehad?
1-Hokuzpokuz , bb gegaan naar de val van ze stam simpel .
2-Geen 2de te weinig kennis nog
3-Geen 3de te weinig kennis

Beste moment van het Jaar - Wat is je het meeste bijgebleven van dit jaar?
1-Val van cyan , ik hoorde het opeens en keek zo ja het was waar , cyan was gevallen :eek:
2-
3-

Meest Veelbelovende Speler van 2014 - Met welke speler moeten in 2015 serieus rekening mee houden?
1-Blacky , dit account zit met toppers (srry van de ego maar ja ik spreek mijn mening) maar denk dat ze zeer gevaarlijk kunnen zijn
2-Rise Against , het is niet dat hij erg hoog staat aangeschreven (volgens mij) maar ik denk dat hij best nog verassend uit de hoek kan komen
3-Cabbie , ik heb niet veel van deze speler nog gezien maar hij is de nummer 1 en ik denk dat hij nog veel schade kan aanrichten

Meest Veelbelovende Stam van 2014 - Met welke stam moeten we in 2015 serieus rekening mee houden?
1-Story , simpel net nieuw en vol met kracht dat is dus zeker een gevaar
2-Mental , bestaat al een tijdje maar staat op nummer 1 en hun zullen er alles aan doen om die positie te behouden lijkt mij
3-

Lege ruimten of er staat geen nummer 2 / 3 is omdat ik nog niet een volledig jaar speel op w37.
Dit is dus eigenlijk een lijstje van een beggenling binnen w37 :p
 
Reactiescore
1.367
Je spelers van de toekomst zal voornamelijk door het komende front met mij en blacky
 
Reactiescore
1.367
:)
 

DeletedUser

Guest
Dat cabje op terechte nummer 1 is zo belachelijk lachwekkend :eek: Zie je ook meteen weer wie op een echte wereld heeft gespeeld en wie niet.
 

DeletedUser74506

Guest
Dat cabje op terechte nummer 1 is zo belachelijk lachwekkend :eek: Zie je ook meteen weer wie op een echte wereld heeft gespeeld en wie niet.

Aan interns geef ik je idd gelijk maar heeft zo 800 tal dorpen dat is wat ik meer als een gevaar zie :D
 
Bovenaan