- Reactiescore
- 1.075
Waar ik wel om kan lachen is hoe erg Fix elkaar tegenspreekt in bepaalde posts. Er zijn een aantal personen die binnen Fix. de leiding op zich nemen die (uiteraard) bij zo'n beschuldiging er als de kippen bij zijn, echter mist de communicatie onderling een beetje volgens mij. De een post namelijk dat er over enkel fakes gesproken wordt vanuit gold, de ander geeft juist toe dat er wel degelijk clears bij zaten. Make up your mind guys.
Om maar even in te gaan op deze hele larie aan posts wat hierboven gepost wordt, overduidelijk verhaal als je het mij vraagt. Gold schend de NAP en stabt daarbij ajacied. Abuser was schijnbaar op de hoogte van deze NAP & NAP schending en besluit hoe dan ook hier z'n profijt uit te halen en stelt voor aan gold om het zelf op te lossen(d.m.v. nap periode en gs vergoeding). Echter is het natuurlijk niet moreel verantwoord om ondanks die stab(die notabene door je BG gepleegd wordt) te profiteren. Een beetje man met morele waarden(die jullie schijnbaar beweren te hanteren) ziet in dat dit gewoon not-done is. In mijn ogen kun je profiteren van een stab(zelfs op de hoogte) evenals bestempelen als stabben. Het is in mijn ogen dan ook logisch dat naast de nap periode die Gold wordt voorgedragen, Fix of op z'n minst Abuser ook een stap terug doet, puur vanwege het misdaan van z'n bondgenoot.
Overigens wel komisch dat @JustInWebs weeral begint over het posten van bewijsmateriaal terwijl die allang voor z'n snuffert ligt. Ook hier raad ik je aan om gewoon eens objectief je mening te vormen in plaats van de feiten proberen te omzeilen d.m.v. larie.
Je kan natuurlijk ook de "feiten" nemen zoals ze op het AF gedropt worden en niet inzien dat oa de pm's een gehele plakboek is van verschillende datas en pms.
Overigens is de zaak goldrulez aaangepakt en heeft notabene ajacied zelf de afspraken met goldrulez verbroken door over de edellijnen te gaan edelen(ook het enige dorp die edels en clears kreeg) dat gold niet moest aanvallen, akkoord, hebben we ruim genoeg besproken met hem. Dat ajacied hier ook zeker fout zit en met niemand het gesprek wilt aangaan (meteen abuser/l0rs uitdagende en beledigende pms sturen en dan blokkeren) en bij degelijke gesprekken met ridicule eisen komen of 'anders gaat die naar het AF' , dat hij nu bijna geen compensatie heeft is hierin zijn eigen domme fout.
Maar dat spelers hier gewoon random bij betrokken worden zonder enige vorm van bewijs is nog het ergste.
Ik wacht nog steeds op de berichten van @ajacied413 waar Abuser aanvallen na die van goldrulez heeft geplaatst bijvoorbeeld. Een beetje nuance in dit topic is zeker nodig