Fix en afspraken

DeletedUser79332

Guest
Feit: Gold stabt Ajax. Hier moeten beide partijen een oplossing voor vinden.
Feit: Abuser is op de hoogte van de NAP tussen Gold en Ajax. Abuser verstuurd aanvallen, geen probleem, maar zodra hun weten dat een BG lid een stab pleegt hadden hun de aanvallen moeten stoppen. Al dat gezeur over veel deff gesloopt, muren kapot, geiten gemolken, eieren geraapt etc etc doet er niet toe. En dit weten jullie zelf ook wel, dus zoek geen uitwegen om jullie handelen wat eerlijker te maken.
Iemand die andere wilt wijzen op vuil/smerig spel doet dit zelf ook door middel van je voordeel te halen van een stab van iemand anders. Die toevallig ook nog is een BG is van je.

Dus nee, geen stab van Abuser, maar die hadden dit zeker anders kunnen oplossen wat moreler was geweest en imo had gemoeten!
 

DeletedUser79879

Guest
Zoals ik het nu zie:

- Ajacied heeft Gold 'gestabt' door de edellijnen niet aan te houden.
- Bram 'stabt' pjvo door de NAP opzegtermijn van 10 dagen te negeren.
- Bram 'stabt' Ajacied door de NAP op te zeggen zonder overleg en daarna de stam te verlaten, valt vervolgens Ajacied aan.
- Trippey stuurde meerdere berichten naar Ajacied om er voor te zorgen dat hij zou stabben. (Niet houden aan de opzeg termijn van de NAP)
- Fix stabt Ajacied, omdat ajacied niet wilde stabben mag hij zelf ge edelt worden. (logica)
- Gold stabt ajacied door ondanks hun NAP toch aan te vallen. (achteraf komt er een excuus over edellijnen om het maar goed te praten)
- Gold en Abuser hebben tegelijk aanvallen lopen, waardoor def gesplit moest worden en dus een nadeel ten opzichte van Ajacied.
- Abuser en Ajacied zijn in overleg over een vergoeding voor de stab(s) en komen er niet uit, ondertussen blijven aanvallen gewoon lopen. imho echt niet netjes, zo kan ik ook wel in overleg gaan, gewoon zorgen dat je er nooit uitkomt, want dan kan je blijven aanvallen.
- Ajacied is er klaar mee en zet het op het forum. Heel Fix ontploft en probeert het goed te praten.

Aldus:

Niet netjes van beide kanten hier en daar. Maar take the blame en bied je excuses aan voor het nare spel hier. Alles word goed gepraat alsof het dan wel mag.

PS. Hoe je kan zeggen dat Bram niet gestabt heeft kan ik niet begrijpen, verneukt letterlijk de diplomatiek van een stam, hopt van stam, en stabt de oude stam. En dit allemaal in dezelfde week. Bah, heel vies. In mijn ogen de enige echte stab die er is gebeurd!
 
Reactiescore
1.075
Bram heeft ajacied niet aangevallen , net als dave mustaine doe nap met qua aanging. Bram heeft werkelijk 0 fouten gemaakt hoe erg je ook wilt beweren van wel.
 

DeletedUser75965

Guest
Rapportjes doorsturen gaat niet lukken. Alles voor 22 jan 17:00 is verwijderd.

PM met Gold is erg lang, die zal duidelijkheid verschaffen over de stab richting mij en ook over wat jullie een stab van mij op hen noemen.
Voor wie de volledige pm wilt ontvangen geef maar even aan via pm of hier.

Ik heb em net zelf helemaal terug gelezen en hier even een samenvatting. Worden ook dagen niet genoemd waarin wel is gesproken, die waren minder relevant maar kan iedereen die de pm ontvangt er uiteraard bij posten.

Korte samenvatting:
Op advies van Abuser ben ik op 2 januari gaan praten met GoldRulez over wie wat zou kunnen edelen. Wij zijn toen op 5 januari overeengekomen dat ik 6 dorpen van de stam EER kon pakken en GoldRulez de rest.
Op 7 januari vroeg GoldRulez mij om te fuseren, waar ik op reageerde dat ik dat voorlopig in elk geval niet zag zitten. Op 8 januari zei hij zelf de edelijnen op.
Op 10 januari wilde hij het voorstel wel weer aangaan, maar dan wel dat hij de dorpen er boven ook zou mogen pakken. Ik zei dat ik er over na zou denken, waarna ik heb gereageerd dat het ik dacht dat het goed was om ons op die dorpen te focussen, er is niets meer afgesproken.
Op 13 januari sluiten wij een nap met opzegtermijn voor 10 dagen.
Op 16 januari vertel ik GoldRulez dat Abuser en daarmee Fix mij de oorlog hebben verklaard. GoldRulez verklaard mij dezelfde dag nog wij contact zullen houden en dat zij de nap niet verbreken.
18 januari lag er een open kans op 424|424. De speler van het dorp (Wacht1) was al een paar dorpen verloren, ik heb gescout en zag dat het dorp gecleard was. Het dorp ligt een stuk dichter bij mijn cluster dan bij die van GoldRulez en aangezien EER al een dorpje van die speler had gepakt (en later nog een ander), heb ik gelijk een trein gestuurd en het dorp gepakt.
We spreken er nog dezelfde dag over en ik heb het hem uitgelegd waarom ik het dorp heb gepakt en heb hem aangeboden om het andere dorp van Wacht1 voor hem te clearen. Hij zei dat het niet uit maakte en bedankte voor de clear en zei dat hij die in de toekomst wilde pakken.

22 januari in de nacht valt hij me aan.


Bram heeft mij btw nooit aangevallen. Heb ik ook niet gezegd of genoemd.
Bram heeft mij ook niet genaaid met de stamhop naar FIx, wij zijn gewoon netjes een nap overeengekomen en no hard feeling.

Op Bram en op de 'stab' van mij op GoldRulez na denk ik dat Clusterfuckx aardig samengevat heeft wat er gebeurd is afgelopen weken.

Fix heeft mij trouwens ook niet echt gestabt, behalve dan door de aanvallen niet te staken na het horen van de stab. Dat zij besloten om mij aan te vallen omdat ik zelf niet wilde stabben denk ik niet. Ik denk dat ze geen geduld hadden om een samenwerking te bespreken. Ze wilden alleen samenwerken als ik zou fuseren, wat ik heb afgeslagen. Abuser zei de nap op en zei dat het aanbod om in Fix te spelen nog open zou staan tot de strijd zou zijn begonnen. Hier ben ik uiteraard niet meer op ingegaan. Ik zie het niet als stab dat zij daardoor kozen om dan maar oorlog te hebben, meer als een keuze.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser79879

Guest
Bram heeft pjvo aangevallen binnen de 10 dagen na de opzegging van de NAP, of telt het niet meer als je snel van stam hopt?
 

Deleted User - 24028

Guest
Ik heb Fix nogmaals via pm gevraagd om interactief te praten.

Ik zal mijn voorstel aanpassen naar: alle dorpen teruggeven en 2 weken nap (ALS ik kan aantonen dat er een duidelijk stab heeft plaatsgevonden en ALS ik kan aantonen dat Abuser wist van de nap, wist van de stab en hier gebruik van heeft gemaakt.

Jullie blijven dan het voordeel van een enorm troepenverlies houden, wat mij een prachtige winst lijkt uit een stab.

@ Abuser, met dit voorstel heb jij ook direct de kans om te bewijzen dat je dorpen van mij kunt pakken ipv een vv die speelt vanwege de stab. Durf je dit aan?
Lijkt me een eerlijke deal als jij dat allemaal volledig kan bewijzen... vraag me echter af hoe je van plan bent dat te doen.

Die laatste zin is wel zeer onrespectvol.. een handvol mensen willen je vv doen terwijl jij gaat ragequitten en dan ga je hier even neerzetten dat het die vv's hun schuld is dat er dorpen verloren zijn gegaan.. man man man.

Rapportjes doorsturen gaat niet lukken. Alles voor 22 jan 17:00 is verwijderd.

PM met Gold is erg lang, die zal duidelijkheid verschaffen over de stab richting mij en ook over wat jullie een stab van mij op hen noemen.
Voor wie de volledige pm wilt ontvangen geef maar even aan via pm of hier.

Ik heb em net zelf helemaal terug gelezen en hier even een samenvatting. Worden ook dagen niet genoemd waarin wel is gesproken, die waren minder relevant maar kan iedereen die de pm ontvangt er uiteraard bij posten.

Korte samenvatting:
Op advies van Abuser ben ik op 2 januari gaan praten met GoldRulez over wie wat zou kunnen edelen. Wij zijn toen op 5 januari overeengekomen dat ik 6 dorpen van de stam EER kon pakken en GoldRulez de rest.
Op 7 januari vroeg GoldRulez mij om te fuseren, waar ik op reageerde dat ik dat voorlopig in elk geval niet zag zitten. Op 8 januari zei hij zelf de edelijnen op.
Op 10 januari wilde hij het voorstel wel weer aangaan, maar dan wel dat hij de dorpen er boven ook zou mogen pakken. Ik zei dat ik er over na zou denken, waarna ik heb gereageerd dat het ik dacht dat het goed was om ons op die dorpen te focussen, er is niets meer afgesproken.
Op 13 januari sluiten wij een nap met opzegtermijn voor 10 dagen.
Op 16 januari vertel ik GoldRulez dat Abuser en daarmee Fix mij de oorlog hebben verklaard. GoldRulez verklaard mij dezelfde dag nog wij contact zullen houden en dat zij de nap niet verbreken.
18 januari lag er een open kans op 424|424. De speler van het dorp (Wacht1) was al een paar dorpen verloren, ik heb gescout en zag dat het dorp gecleard was. Het dorp ligt een stuk dichter bij mijn cluster dan bij die van GoldRulez en aangezien EER al een dorpje van die speler had gepakt (en later nog een ander), heb ik gelijk een trein gestuurd en het dorp gepakt.
We spreken er nog dezelfde dag over en ik heb het hem uitgelegd waarom ik het dorp heb gepakt en heb hem aangeboden om het andere dorp van Wacht1 voor hem te clearen. Hij zei dat het niet uit maakte en bedankte voor de clear en zei dat hij die in de toekomst wilde pakken.

22 januari in de nacht valt hij me aan.


Bram heeft mij btw nooit aangevallen. Heb ik ook niet gezegd of genoemd.
Bram heeft mij ook niet genaaid met de stamhop naar FIx, wij zijn gewoon netjes een nap overeengekomen en no hard feeling.

Op Bram en op de 'stab' van mij op GoldRulez na denk ik dat Clusterfuckx aardig samengevat heeft wat er gebeurd is afgelopen weken.

Fix heeft mij trouwens ook niet echt gestabt, behalve dan door de aanvallen niet te staken na het horen van de stab. Dat zij besloten om mij aan te vallen omdat ik zelf niet wilde stabben denk ik niet. Ik denk dat ze geen geduld hadden om een samenwerking te bespreken. Ze wilden alleen samenwerken als ik zou fuseren, wat ik heb afgeslagen. Abuser zei de nap op en zei dat het aanbod om in Fix te spelen nog open zou staan tot de strijd zou zijn begonnen. Hier ben ik uiteraard niet meer op ingegaan. Ik zie het niet als stab dat zij daardoor kozen om dan maar oorlog te hebben, meer als een keuze.
Veel tekst weeral, maar geen enkel bewijs... Sorry maar ik kan zelfs niet langer negeren dat jij gewoon weigert om bewijs te tonen. Berichten zijn plotseling verdwenen. Pm's zijn te lang waardoor ze niet gepost worden en er wordt dan maar een eigen interpretatie van gemaakt. Eerst beweer je alles te kunnen bewijzen en tot nu toe zie ik daar niks van. Ik begin te twijfelen of jij wel zo recht in je schoenen staat als je heel de tijd doet uitschijnen...

Ik zit dan ook nog met de volgende zaken:
- Aanvallen van gold op 424|424 kwamen aan op 22ste na 17 uur als men geheugen me niet in de steek laat, die berichten zijn er dus nog, graag posten.
- Post de volledige Pm communicatie met gold zodat mensen hun eigen mening / samenvatting kunnen vormen.
- Waar zijn je bewijzen dat Abuser wist van de NAP ?
 

DeletedUser22896

Guest
Bram heeft ajacied niet aangevallen , net als dave mustaine doe nap met qua aanging. Bram heeft werkelijk 0 fouten gemaakt hoe erg je ook wilt beweren van wel.

De opzegtermijn van een nap schenden is geen fout ? In jou ogen niet maar heb je al ooit eens in je leven de waarheid verteld volgens mij niet.
 
Reactiescore
1.075
De opzegtermijn van een nap schenden is geen fout ? In jou ogen niet maar heb je al ooit eens in je leven de waarheid verteld volgens mij niet.

Is je nap tijdens die opzegtermijn lopen cf'en dan geen schending? Lijkt me wel. Helemaal terecht dus dat Bram eerder heeft ingegrepen.
 

DeletedUser75965

Guest
@warre,

Excuus als je me verkeerd begrijpt over de vv's.
Ik bedoeld dat de dorpen verloren zijn gegaan door de stab. Een vv kent mijn account niet, is er niet op voorbereid en moet overhaast inspringen terwijl de aanvallen allang lopen en niet eens alles getagged was.

Ik heb Schedel, naar wie ik de vv als eerste heb gestuurd enorm bedankt voor het overhaast overnemen van de vv.

Berichten van GoldRulez zijn er idd nog. Zeg even wie je ingame bent dan stuur ik ze door, net als de volledige PM van 73 berichten. Daarin zal je lezen dat elk punt van de samenvatting waar is.
GoldRulez kan je bevestigen dat er geen enkel bericht mist met 73 berichten.
Ik ga hier geen 73 berichten posten, dat snap je denk ik zelf ook als je ziet hoe weinig er van gelezen wordt. IEDEREEN mag de volledige PM opvragen.

Bewijs dat Abuser wist van de nap is het feit dat hij mij er zelf op heeft gewezen om met GoldRulez samen te werken (ook dit wordt bewezen in de pm met Gold)
Verder gaf Abuser dit in dit topic nog ergens ZELF toe
Als je deze stukjes even leest lijkt het me duidelijk dat Abuser op de hoogte was van de samenwerking.

ajacied413 op 13.01. om 14:54 uur
nog geen fusie* in eerste zin
ajacied413 op 13.01. om 14:53 uur
Voorlopig nog een fusie Nils, wie weet later maar op dit moment echt nog niet.

Ik stel graag voor om het nap tussen ons te verlengen, zo hebben jullie evengoed een safe aan deze kant.

Als daar in Fix geen geduld voor is dan zullen jullie mn dorpen moeten proberen over te nemen.

Ik kies liever voor het nap, voornamelijk ook vanwege het goede contact met GoldRulez en met wellicht later mogelijkheden tot van alles (inc fusie).
120996_thumb
Abuser op 13.01. om 14:50 uur
Fix en Qua. zijn al enige tijd in oorlog :)
Feit is ook dat je rechtstreeks front met Fix en maar voor een klein deeltje met Qua (pjvo)
Aangezien jij in de RIM achter ons ligt, lig je heel verleidelijk aangezien dit een enorme safe creeert.

Ik stel je voor om te fuseren zodat je mee in Fix kan komen spelen en misschien zelfs op Abuser, moet ik even voorstellen aan men co's indien je hier in geinteresseerd bent.

Nils | Team Abuser
ajacied413 op 13.01. om 14:42 uur
Optie om te fuseren wordt steeds realistischer op deze manier natuurlijk, maar voorlopig zie ik daar nog geen voordelen in.

Ik mag dan wel alleen liggen, maar op dit moment is mn ligging wel prima. Mochten Fix of Qua besluiten in oorlog te willen gaan dan heb ik er wel vertrouwen in dat ik mij prima alleen kan redden door simpel het nap met de andere partij intact te houden.
Alleen mochten jullie besluiten samen aan te vallen wordt het erg lastig, maar de kans dat Fix en Qua gaan samenwerken op mij schat ik erg klein in. En anders, so be it, deffen is 1 van de leukste dingen aan tw :)

Met GoldRulez is het contact goed, dus ik zie ook geen reden om iets aan deze manier van samenwerken te veranderen en rustig te kijken wat de toekomst brengt.

Hoe staan jullie er momenteel in dan?
120996_thumb
Abuser op 13.01. om 14:17 uur
Nu lig je écht wel alleen :/
Nog steeds geen zin om te fuseren?

Nils | Team Abuser
https://nl64.tribalwars.nl/game.php?village=12295&screen=info_player&id=487752687
 

Deleted User - 24028

Guest
Plaats die berichten doormiddel van screens maar gewoon hier op het forum. Net zoals je de berichten hier kan plaatsen door ze te exporteren (screenen is nogal moeilijk maar zoals je nu doet is onoverzichtelijk), gewoon heel het gesprek via mededeling exporteren en dan hier posten in een spoiler. Als iemand dan in twijfel trekt of je kopie wel juist is kan die zelf een doorgestuurde versie ingame aanvragen.
 

DeletedUser77704

Guest
@warre,

Excuus als je me verkeerd begrijpt over de vv's.
Ik bedoeld dat de dorpen verloren zijn gegaan door de stab. Een vv kent mijn account niet, is er niet op voorbereid en moet overhaast inspringen terwijl de aanvallen allang lopen en niet eens alles getagged was.

Ik heb Schedel, naar wie ik de vv als eerste heb gestuurd enorm bedankt voor het overhaast overnemen van de vv.

Berichten van GoldRulez zijn er idd nog. Zeg even wie je ingame bent dan stuur ik ze door, net als de volledige PM van 73 berichten. Daarin zal je lezen dat elk punt van de samenvatting waar is.
GoldRulez kan je bevestigen dat er geen enkel bericht mist met 73 berichten.
Ik ga hier geen 73 berichten posten, dat snap je denk ik zelf ook als je ziet hoe weinig er van gelezen wordt. IEDEREEN mag de volledige PM opvragen.

Bewijs dat Abuser wist van de nap is het feit dat hij mij er zelf op heeft gewezen om met GoldRulez samen te werken (ook dit wordt bewezen in de pm met Gold)
Verder gaf Abuser dit in dit topic nog ergens ZELF toe
Als je deze stukjes even leest lijkt het me duidelijk dat Abuser op de hoogte was van de samenwerking.

ajacied413 op 13.01. om 14:54 uur
nog geen fusie* in eerste zin
ajacied413 op 13.01. om 14:53 uur
Voorlopig nog een fusie Nils, wie weet later maar op dit moment echt nog niet.

Ik stel graag voor om het nap tussen ons te verlengen, zo hebben jullie evengoed een safe aan deze kant.

Als daar in Fix geen geduld voor is dan zullen jullie mn dorpen moeten proberen over te nemen.

Ik kies liever voor het nap, voornamelijk ook vanwege het goede contact met GoldRulez en met wellicht later mogelijkheden tot van alles (inc fusie).
120996_thumb
Abuser op 13.01. om 14:50 uur
Fix en Qua. zijn al enige tijd in oorlog :)
Feit is ook dat je rechtstreeks front met Fix en maar voor een klein deeltje met Qua (pjvo)
Aangezien jij in de RIM achter ons ligt, lig je heel verleidelijk aangezien dit een enorme safe creeert.

Ik stel je voor om te fuseren zodat je mee in Fix kan komen spelen en misschien zelfs op Abuser, moet ik even voorstellen aan men co's indien je hier in geinteresseerd bent.

Nils | Team Abuser
ajacied413 op 13.01. om 14:42 uur
Optie om te fuseren wordt steeds realistischer op deze manier natuurlijk, maar voorlopig zie ik daar nog geen voordelen in.

Ik mag dan wel alleen liggen, maar op dit moment is mn ligging wel prima. Mochten Fix of Qua besluiten in oorlog te willen gaan dan heb ik er wel vertrouwen in dat ik mij prima alleen kan redden door simpel het nap met de andere partij intact te houden.
Alleen mochten jullie besluiten samen aan te vallen wordt het erg lastig, maar de kans dat Fix en Qua gaan samenwerken op mij schat ik erg klein in. En anders, so be it, deffen is 1 van de leukste dingen aan tw :)

Met GoldRulez is het contact goed, dus ik zie ook geen reden om iets aan deze manier van samenwerken te veranderen en rustig te kijken wat de toekomst brengt.

Hoe staan jullie er momenteel in dan?
120996_thumb
Abuser op 13.01. om 14:17 uur
Nu lig je écht wel alleen :/
Nog steeds geen zin om te fuseren?

Nils | Team Abuser

Warre = Schedel
 

DeletedUser75965

Guest
Voor de spelers die denken, ik vraag er maar niet om zo kan ik altijd blijven zeggen: Dit is geen bewijs.

Ik heb de volledige PM met GoldRulez naar iemand uit Fix, iemand uit Qua en iemand uit Modus gestuurd.

Ik hoor het graag als er iets uit de samenvatting niet waar is
 

DeletedUser77704

Guest
Voor de spelers die denken, ik vraag er maar niet om zo kan ik altijd blijven zeggen: Dit is geen bewijs.

Ik heb de volledige PM met GoldRulez naar iemand uit Fix, iemand uit Qua en iemand uit Modus gestuurd.

Ik hoor het graag als er iets uit de samenvatting niet waar is

Volgens mij is nooit ontkent dat Abuser niet van NAP wist? Enkel niks over de stabactie die Gold uitvoerde. Wist niet beter dat Gold geen NAP meer had omdat aanviel. Jij beweert dat hij dit wel wist dus daar wilt men bewijs van. Want zoals al sinds begin zeggen handelde Gold uit zichzelf dus benieuwd naar brwijs waaruit blijkt dat dit niet klopt.
 

DeletedUser75965

Guest
Dit heb ik doorgestuurd naar Abuser toen GoldRulez begon met aanvallen.

ajacied413 op 22.01. om 07:04 uur
fyi

Deze mededelingen werden door ajacied413 doorgestuurd.
9.jpg
GoldRuleZ op 16.01. om 11:47 uur
Jaa ik zal het ook nog even aankijken komende tijd!!

Is goed wij zullen ons contact gewoon aanhouden en de NAP niet verbreken ;)

Plan voor de dorpjes van hoezozinloos enzo komt voor het weekend!

Gr Max


Op dat moment wist Abuser dan toch gewoon dat er een stab was.
 

DeletedUser77704

Guest
Dit heb ik doorgestuurd naar Abuser toen GoldRulez begon met aanvallen.

ajacied413 op 22.01. om 07:04 uur
fyi

Deze mededelingen werden door ajacied413 doorgestuurd.
9.jpg
GoldRuleZ op 16.01. om 11:47 uur
Jaa ik zal het ook nog even aankijken komende tijd!!

Is goed wij zullen ons contact gewoon aanhouden en de NAP niet verbreken ;)

Plan voor de dorpjes van hoezozinloos enzo komt voor het weekend!

Gr Max


Op dat moment wist Abuser dan toch gewoon dat er een stab was.

Toen was de stab toch al eigenlijk geweest? (aanvallen waren verzonden?) dan is toch nooit stab van Abuser? of dat hij heeft aangespoord.
 

DeletedUser75965

Guest
Maakt dat uit dat de stab al is geweest dan? Abuser gaat vanaf dan toch rustig beginnen/door met aanvallen. Dat doe je gewoon niet als je weet dat een bg een stab plaatst en je wist dat er een samenwerking was.

Of hij hem heeft aangespoord doet er weinig toe lijkt mij. Hij zou de verantwoordelijkheid horen te nemen om hier geen gebruik van te maken. Zoals anderen volgens mij ook al aangaven is dat niet meer dan normaal dat je die verantwoordelijkheid neemt zodra je weet van de stab.
 

DeletedUser77704

Guest
Maakt dat uit dat de stab al is geweest dan? Abuser gaat vanaf dan toch rustig beginnen/door met aanvallen. Dat doe je gewoon niet als je weet dat een bg een stab plaatst en je wist dat er een samenwerking was.

Of hij hem heeft aangespoord doet er weinig toe lijkt mij. Hij zou de verantwoordelijkheid horen te nemen om hier geen gebruik van te maken. Zoals anderen volgens mij ook al aangaven is dat niet meer dan normaal dat je die verantwoordelijkheid neemt zodra je weet van de stab.

Jij beweerde tot daarnet de hele tijd dat het bewust was opgezet en noemde Abuser stabber, zei ook dat je daar bewijs voor had?
 

DeletedUser75965

Guest
Hier het eerste deel

ajacied413 02.01.19 20:34
He GoldRulez,
Ik heb net even met Abuser gesproken over een mogelijke samenwerking.
In principe zijn we er uit, alleen het gebied wat ik wil edelen (de rim) ligt ook op jou planning hoorde ik.
Als wij daar samen uit komen wie er waar gaat edelen dan is de samenwerking rond.
Zie jij er wat in om hier afspraken over te maken en zo ja, hoe wil je dat regelen?
Mvg,
Bart
GoldRuleZ 02.01.19 21:07
Hey,
Ik kom hier zsm op terug! Spreek je snel.
Mvg Max team GoldRuleZ
ajacied413 02.01.19 21:08
Is goed!
GoldRuleZ 03.01.19 17:47
Hadden jullie hier nog een bepaald iets mee in gedachten?
Wij zelf willen sowieso een groot cluster maken links naast jullie dorpen, willen binnenkort die kant op hebben nog 1 dorp zuidelijker in de rim nodig en dan pakken we dorpen van [PLAYER]hoezozinloos[/PLAYER] en stamgenoten van hem eromheen. Vanaf daar kunnen we wel afspraken maken over de ligging etc?
Mvg
Max team GoldRuleZ
ajacied413 03.01.19 18:34
Ik heb een kaartje gemaakt. Die kan ik via skype delen als je dat hebt en wilt.
Mijn gedachte is om Dave eerst weg te spelen, daar ben ik nu wel klaar mee.
Ik denk dat het goed is om gewoon beide goed te kunnen groeien, zodat we beide het front van Abuser met Qua kunnen prestacken vanaf wanneer Dave weg is.
Bart
GoldRuleZ 04.01.19 01:32
Ik heb helaas geen Skype, via wapp mag je mij het kaartje wel sturen of via mail?
De dorpen links naast jou kun je dus dan niet pakken, daar wou ik een cluster van 8-10 dorpen maken om vervolgens vanaf daar inderdaad mee te helpen met dave.
Vanaf dan kunnen we wel werken met kleinere tussenclusters, door elkaar heen om ons daarna ergens te vestigen iets verder in de Rim en vanaf daar ook richting qua etc te gaan (richting de kern). Dit besluit straks is natuurlijk wel afhankelijk van spelverloop tzt ;)
Max team GoldRuleZ
ajacied413 04.01.19 01:33
Kom ik morgen even op terug, ga nu net pitten!
GoldRuleZ 04.01.19 01:37
Is goed!! Ik ga ook pitten :p
ajacied413 04.01.19 18:22
Ik zou graag een paar dorpen vlak links van mij nog willen om mn cluster mooi te krijgen.
Voor jij daar echt ligt is Dave al wel weg vermoed ik. Laten we anders even aankijken hoe het er over een paar weken voor staat, als Dave voor het eerst is aangevallen en als jij al wat van Eerlijk hebt overgenomen.
Moet denk ik voor beide genoeg ruimte zijn om nog groot te worden. en anders zijn er altijd oplossingen!
Bart
GoldRuleZ 04.01.19 21:56
Welke dorpen gaat het om die je wil links van jou?
Wel handig om even te weten anders heeft de samenwerking sowieso geen nut?
Gr Max
ajacied413 04.01.19 21:59
Meest rechtste 3 van hoezozinloos en meest rechtste 3 van Elrick.
Die liggen mooi op een lijn om clusters af te scheiden. Genoeg dorpen ook nog links van.
Dat duurt denk ik al even, van daar uit kunnen we verder kijken. Voor door elkaar groeien met kleinere tussenclusters sta ik zeker voor open als er een moment komt dat dat voor beide voordelig is.
Zijn die 6 dorpen iets waar je je in kunt vinden?
Bart
GoldRuleZ 05.01.19 21:57
Hey,
Jij bedoeld dus van hoezo zijn dorp 004,005 en 007, en van elrick 004,005 en 001?
Gr Max
ajacied413 05.01.19 21:58
Yes, dan kan jij de rest van EER pakken. Ik heb sinds vandaag iemand van Qua naast me gekregen die Dave aan het internen is.
GoldRuleZ 05.01.19 22:06
Die verdeling lijkt me eerlijk, jij Hoofddorp van elrick ik die van hoezo. Dan word dat de scheidingslijn voor nu en dan zien we met 1/2 weken wel hoe het ervoor staat!!
Jaa zag het, had dit wel voorspeld maar hoopte op wat anders, qua komt ook hier al dichtbij zeker voor jou dus!!
Hoe is het binnen jullie stam dan, goede samenwerking enzo?
ajacied413 05.01.19 22:08
Top, doen we dat!
Ja ze liggen nu kort op me. Denk dat t over een week of 2 als hun clears daar klaar staan, om wat preventieve def te hebben staan in 1 of 2 dorpen.
Ik probeer morgen dorp van Dave links van me te pakken als het niet gestacked staat.
ajacied413 05.01.19 22:09
De stam is een beetje verdeeld sinds Dave weg is. Weinig op het forum. Ik spreek alleen Bram via pm. Hij gaat als het goed is morgen ook wat van Dave proberen te pakken.
GoldRuleZ 05.01.19 22:13
Waarom is dave überhaupt weg gegaan dan dat is mij nog niet helemaal duidelijk, dacht dat hij juist met bram beetje samen speelde enzo?
ajacied413 05.01.19 22:16
Ik speelde ook met hem samen.
Hij was het niet eens met mijn advies om niet impulsief met halve clears aan te vallen en te wachten tot iedereen klaar was voor een serieuze aanval. Hij verwijderde dat van het forum en ff later bevelen delen, vrienden en verliet nog ff later de stam zonder wat tegen iemand te zeggen.
Heb zelf sinds toen ook niet meer van hem gehoord, sta volgens mij nog steeds geblokkeerd.
Hij had ff daarvoor met een ander stamlid al hetzelfde gedaan.
Geen idee waarom om eerlijk te zijn, iedereen vind t nogal raar.
GoldRuleZ 05.01.19 22:18
Okeoke apart gedoe, naja niks geen energie meer aan verspillen in ieder geval
Spreken elkaar, gr
ajacied413 05.01.19 22:19
Alle energie op zijn dorpen overnemen :p
Jammer alleen dat ik er eigenlijk nog niet helemaal klaar voor sta en dat zn dorpen al geinterd worden.
GoldRuleZ 07.01.19 13:19
jaman is net een paar dagen te vroeg begonnen, als ze het nou een week hadden uitgesteld was perfect geweest ;p
GoldRuleZ 07.01.19 13:33
Wat dacht je van een fusie?
Stel we gaan samen spelen op GoldRuleZ met zijn drieën?
Ieder houdt dan zijn eigen dorpen onder controle en kunnen dan 24/7 nog vaker online zijn, plus je hebt dan het geouwehoer niet van te weinig plaats in de rim enzo, zag dat trippey mouse aan het eind van dotrpen in het noorden ook al alles heeft geclaimed want hij wil vanuit daar richting qua gaan...
Ik hoor het wel of je hier iets in ziet?
Mvg Max
GoldRuleZ 07.01.19 13:42
** Trippey mouse aan het eind van jou dorpen in het noorden **
ajacied413 07.01.19 15:23
Heeft tripple al meer edels lopen daarheen dan? K zie dat ie een dorp heeft gepakt van een stamlid dat ik aan het internen ben, beetje onhandig als we dezelfde dorpen pakken
GoldRuleZ 07.01.19 15:33
Ik kan zijn bevelen verder niet zien alleen claims en of die online is..
De fusie, zie je daar wat in?
Ik denk als we onze accounts zouden kunnen bundelen we een sterke speler in de RIM zijn, mocht je dit niet willen, geen probleem hoor is alleen een mogelijke oplossing.
Maar met alle respect, weet niet hoe de toekomst er dan uit gaat zien. Met mij links van jou, Abuser onder en rechts van jou en Trippey boven jou word het wel erg krap lijkt mij?
Gr Max
ajacied413 07.01.19 16:27
Fusie moet ik eens rustig naar kijken via laptop.
Tripple boven Pjvo lijkt me sws niet erg verstandig eigenlijk, dan heeft hij 2 lastige fronten die veel def nodig hebben en ook nog eens erg ver uit elkaar liggen..
ajacied413 07.01.19 18:58
He, even terugkomend op je vraag voor de fusie.
Qua ruimte is het inderdaad wat krap, maar ik zie weinig goeds in een frontt account met Qua over te laten nemen, net nu Qua zich in de rim probeert te vestigen. Mijn front met Qua staat al vol troepen, waar zij nog moeten beginnen met opbouwen. Dat voordeel zouden we verliezen met een fusie.
Wat betreft Trippie vind ik het een aparte keuze. Hij heeft al een groot front, met 2 clustertjes. Hij kan beter ergens een cluster gaan opbouwen waar hij niet direct front heeft met Qua.
ajacied413 07.01.19 19:33
Zou je misschien wat defence voor 437|417 kunnen missen om daar preventief te stallen? Wil mn eigen def zo veel mogelijk mobiel houden voor mn cluster, dit dorp ligt gevaarlijk dicht bij Pjvo.
GoldRuleZ 08.01.19 01:23
Ik kom hier morgen even op terug, sorry vanavond ff geen tijd gehad om te antwoorden!!
Gr Max
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser75965

Guest
Hier het eerste deel, was te veel tekens voor 1 bericht.
ajacied413 08.01.19 10:20
Def trouwens nog niet echt nodig. Is nog even een nap met qua
GoldRuleZ 08.01.19 12:51
De fusie zou ik strekken over een periode van 6-8 weken, heel geleidelijk aan dorpen die leeg komen te staan pas dan overnemen, anders is het sowieso zonde van de troepen. Dus wanneer een dorp zijn clear dood loopt of alle def ter os verloren heeft, dan pas overnemen.
De ruimte is namelijk echt gering, vooral ook nog als jij naar links komt dan blijft er voor ons sowieso geen plek over en zijn we ingesloten.
Een fusie als je dat niet ziet zitten hoeft niet is geen probleem, echter zou ik dan liever hebben dat je in jou lijn blijft, en misschien nog iets naar rechtsboven?
Dan Elrick en Hoezozinloos aan ons gunt en dan worden die dorpen de grens en kijk ik tzt wel even of ik een jump ergens heen maak of iets dergelijks.
Had je nog def nodig in dat dorp? En hoeveel populatie def wil je eventueel?
ajacied413 08.01.19 13:20
Ik denk dat t handig is om eerst even aan te kijken hoe alles er over een paar weken voor staat.
Trippie probeert zich ook hier te vestigen, al is de kans natuurlijk groot dat hij dat niet gaat kunnen behouden, dat zou al voor extra ruimte zorgen.
Fusie lijkt me daarom sws nog niet direct handig. Mochten we daar uiteindelijk wel voor kiezen, wat zie jij als voordelen om dat op Goldrulez te doen? Qua ligging en troepenverlies zou mijn account logischer zijn.
Maar dat is iets voor later om het over te hebben denk ik
GoldRuleZ 08.01.19 15:36
Geen probleem kunnen het in de toekomst ooit wellicht nog wel een keer over een fusie hebben, hoeft wat ons betreft ook niet perse.
Graag willen wij wel een duidelijke grens dan trekken, waar [coord]430|427[/coord] de grens lijn word in onze ogen, alles rechts daarvan zullen wij niet komen, en alles links daarvan willen wij graag voor onze rekening nemen. Die grens doortrekken tot aan het eind van de rim in het noorden. zo blijft er voor ons beide genoeg ruimte de komende tijd?
Mee eens of?
ajacied413 08.01.19 18:33
Zo kan ik nog 1 dorp edelen?
We waren 3 dagen geleden nog tot een mooi en heel stuk eerlijker akkoord gekomen. Jij hebt hier al een flink aantal meer dorpen dan ik.
Intussen blokkeert Trippie mij ook vanaf rechts, dus nog meer nadelig schuiven is voor mij niet mogelijk.
GoldRuleZ 09.01.19 01:06
Door alle huidige ontwikkelingen zien wij in dat er gewoon echt weinig ruimte over blijft, als we dan de lijn 1 lijn opschuiven, dus dat het Hoofddorp van [PLAYER]Elrick[/PLAYER] die lijn de grens word, dan komen we er voor de komende tijd wel uit? Jij dus zijn 004 en 005 zo uit het hoofd erbij, en in die lijn zitten daarboven en onder nog wat toekomstige dorpjes voor jou? Vind je die lijn beter? Betekend dat wij dan wel alle dorpen van [PLAYER]hoezozinloos[/PLAYER] willen hebben.
Anders zitten wij ook helemaal vast, en valt er na 10 dorpen niks meer te pakken..?
Gr Max
ajacied413 09.01.19 01:14
Voor mij toch hetzelfde? Trippie sluit mij in aan mn rechterkant en links kan ik dan ook niks meer. Laten we het dan gewoon voor nu even aankijken en beide pakken wat we kunnen. Liggen voor nu nog zat dorpen om beide te groeien.
GoldRuleZ 09.01.19 10:58
Hmm oneens, jij zit in een andere positie dan ons voor zover ik weet...
Maar goed we kunnen voor als nog hoofddorp van [player]Elrick[/player] als scheidingslijn nemen, blijf je bij je mening dat je dat niet goed vind, geen probleem maar dan geef ik in ieder geval door dat ik er niet uit ben gekomen met je.
ajacied413 09.01.19 11:14
Geef dat voor nu dan maar door idd.
Jammer dat de gemaakte afspraak van pas een paar dagen terug teniet wordt gedaan.
Hiermee hadden we beide een prima oplossing, waarin ik jou een goed stuk meer gaf dan mijzelf.
GoldRuleZ 09.01.19 12:02
Die beslissing is idd 3/4 dagen geleden genomen toen de RIM er nog anders uit zag, met trippey en qua. die er bij zijn gekomen moet je ook begrijpen dat er nu andere beslissingen gemaakt moeten worden.
Stel ik zeg is goed doen onze oude beslissing, in eerste instantie was daar niks mee aan de hand en zou ik een jump kunnen maken. Maar nu is ook daar al wat bezet, stel jij neemt die dorpen er nog bij, waar moet ik dan heen? Voor hooguit komende 10 dorpen is er genoeg plek daarna zitten we beide vast.. ?
ajacied413 09.01.19 12:11
Die verandering van Qua/Trippie is op korte termijn voor mij nadeliger dan voor jou, je snapt dan denk ik ook dat ik de afspraken aan de west kant niet ook nog eens in mn nadeel kan verschuiven, voor mij zijn er dan nog een stuk minder dan 10 dorpen over voordat ik vast lig.
Ik vermoed ook dat Trippie daar niet echt voor lang zal liggen. Erg dom van hem om zn (al erg zwakke ‘cluster’) nog meer te verzwakken door deze zeer opmerkelijke jump
GoldRuleZ 09.01.19 22:57
het verhaal van trippey ben ik mee eens, is zijn keuze als ik in zijn schoenen stond had ik niet hetzelfde gedaan.
Verder snap ik je standpunt, maar daar kan ik ook niet veel mee. Stel ik zou zeggen kom mijn edellijn maar in zit ik straks ook met een probleem, binnen 1-3 weken zitten we vast. Terwijl als jij niet mijn edellijn in komt ik nog genoeg dorpen heb om komende 4-6 weken goed verder te groeien...
Hoop dat je mij ook snapt?
Gr
ajacied413 09.01.19 23:05
Ja ik snap jou ook zeker. Het wordt ons eigenlijk lastig gemaakt door de move van Trippie. Had hij die niet gemaakt dan was het voor ons beide een stuk prettiger geweest.
Ben het niet helemaal met je eens dat we over 1-3 weken al vast liggen. EER is zeker niet binnen 1 week weg. In 3 weken kan een hoop gebeuren, maar ik schat de kans redelijk in dat er dan nog steeds wel wat dorpen over zullen zijn.
Ben het wel zeker met je eens dat we hoe dan ook een keer tegen het probleem van te weinig ruimte aan gaan lopen.
Ik schat de kans zelf redelijk groot in dat Trippie eerder, of bijna tegelijk, verslagen zal zijn als dat wij hier aan ruimte te kort zullen raken.
Vind het zelf ook jammer dat de samenwerking (in elk geval voor nu even) niet door kan gaan. Maar de wereld is nog jong.
Bart
GoldRuleZ 10.01.19 09:56
Jaa true Trippey en Qua hebben onze plannen sowieso gedwarsboomd!!
Om toch tot een goede oplossing te komen voor nu, wou ik dan graag de 1e overeenkomst weer laten gelden, dus jij die 3 dorpen van [player]Elrick[/player] zo uit mijn hoofd zijn 001, 004 en 005. En die 3 rechtse dorpen van [player]Hoezozinloos[/player] zo uit me hoofd zijn 004, 005 en 007?
De andere dorpen links en iets linksboven daarvan neem ik dan graag wel voor mijn rekening. Na al deze dorpen kijken we wel verder, oke?
Verder wou ik graag tegelijk aanvallen, dus wij het hoofddorp van hoezozinloos en jij het hoofddorp van Elrick. Als we zorgen dat ze tegelijk aangevallen worden halveren we sowieso de os en def al lijkt me?
Gr Max
ajacied413 10.01.19 10:33
Kom ik na mn werk ff op terug. Gezamenlijk aanvallen lijkt me sws verstandig.
ajacied413 10.01.19 23:22
Ik denk idd dat het goed is om ons nu even te focussen op de dorpen die we hebben afgesproken. Laten we even aankijken hoe snel dat gaat en of er weerstand wordt geboden. Ik zal in elk geval ook wel wat bb's gaan pakken om mn cluster sterker te maken, dus dat scheelt ook al weer iets.
GoldRuleZ 11.01.19 00:05
Is goed dan doen we het komende tijd zo, beter dat we er op deze manier alsnog uit zijn gekomen!
Met goede communicatie denk ik dat we een heel eind komen!!
Gr Max
ajacied413 11.01.19 00:06
Dat denk ik ook zeker.
Er gaat ook nog genoeg gebeuren deze wereld, dus er komen nog zeker kansen.
GoldRuleZ 11.01.19 14:18
Heb jij al enig idee wanneer je hoofddorp van Elrick erbij wil pakken?
Ik dacht als we ergens begin volgende week doen, maandag of dinsdag ofzo, dan tegelijk clears en edels laten lopen, en wat fakes op stamgenoten van hem dan kunnen we daar een begin maken in dat gebied? ;)
ajacied413 11.01.19 16:00
Begin volgende week ben ik erg druk, weet niet of ik er dan aan toe ga komen. Zullen afspreken om zondag even wat in te plannen? Ik denk dat t voor mij beter uit komt om eind volgende week ergens aan te vallen.
We houden contact
GoldRuleZ 11.01.19 16:07
Zondag een plan maken bedoel je? eind volgende week is wat ons betreft ook goed!
ajacied413 11.01.19 16:46
Ja zondag planning maken. Kunnen we dan even kijken wat voor beide goed uit komt.
ajacied413 12.01.19 15:22
T noobje Trippie is inmiddels alweer verslagen aan mijn rechterkant.
Zonde dat hij de dorpen aan Qua heeft gegeven in plaats van ze door mij te laten overnemen.
Erg vervelend dat dat soort noobs het voor ons verpesten.
GoldRuleZ 12.01.19 22:37
Ach ik zie het idd!!
Ja qua komt wel erg dichtbij op deze manier
ajacied413 12.01.19 22:39
Tja, had ie beter mij die dorpen kunnen laten pakken in plaats van zonder overleg zelf te gaan edelen op een voor hem onmogelijke positie.
GoldRuleZ 12.01.19 22:42
Jaa zei ik al vanaf begin!!
Komt op deze manier wel ruimte voor ons, om samen met abuser enzo tegen qua te gaan!!
ajacied413 12.01.19 22:44
Vandaag paar kleintjes boven mij aangevallen zodat ik daar zelf de rim heb voordat er weer iemand anders ligt, pjvo of miss dat trippie denkt dat het wel handig is om nog een poging te wagen zich hier te vestigen.
2x -23% geluk gehad helaas, dus mn clears zijn wat meer verzwakt dan gedacht. Ik denk dat het eerder de maandag na volgend weekend pas wordt dat mn clears weer goed klaar staan.
Verwacht dat EER ook nog wel wat def zal hebben aangezien Elrick al eerder zn 2e dorpje had dan ik. Gok ook dat ze vrijwel full def zullen spelen, dus wil wel met full clears aanvallen.
Voor om op Qua te gaan kijk ik eerst eens hoe het allemaal loopt komende tijd. Fix weet nog niet of ze willen samenwerken en daar is ook al even niet meer over gesproken.
Voorlopig richt ik me er op om rustig door te groeien en aan te kijken wat er allemaal gebeurd.
GoldRuleZ 12.01.19 23:51
Is goed, wellicht dat wij dan al een eerste poging doen, om ons te helpen zou je wel fakes kunnen sturen op tegen die tijd doorgegeven dorpen? Stuk of 10-20?
Weet niet hoe je qua stam zit, of je nog goed zit of niet?
Misschien kun je evolve joinen, wij hebben sowieso samenwerkingsverband en eventuele doorgroei mogelijkheden.
Zou eens een balletje op kunnen werpen of dat goed is!!
Mvg Max
ajacied413 12.01.19 23:56
Ja hoor fakes moet zeker kunnen.
Met de stam gaat t niet zo lekker nee. Bram gaat ook snel de verlaten voor Fix. En er zijn er ook net een paar naar een mb stam van Qua gegaan.
Voorlopig voel ik me wel veilig. Zie dus in elk geval geen haast voor een stam switch en wil ook nog even afwachten wat anderen doen. In tussen tijd kan ik mooi mn stam prestige nog opmaken voor wat extra grondstoffen.
ajacied413 13.01.19 15:13
Aangezien we nog geen officieel nap hebben. Zou je die willen afsluiten?
Ik zou graag een opzegtermijn van 10 dagen zien als jij dat ook goed vind?
Is denk ik meer voor formaliteit dan dat het echt wat uitmaakt, want volgens mij gaan we elkaar toch niet zo snel aanvallen :p Maar dan is t maar ff zeker en duidelijk.

Bart
GoldRuleZ 13.01.19 16:19
Yess zeker NAP is akkoord. 10 dagen opzegtermijn is goed, je bedoeld daarmee mochten we hem beeindigen 10 dagen sowieso elkaar met rust laten of nu 10 dagen opzegtermijn daarna helemaal officieel!
Denk dat wij samen richting the end game gaan uiteindelijk, althans dat is wel het slimst om te doen zoals het er nu uit ziet ;)
Toch kun je als nog onze stam joinen, the invite staat nog steeds en denk dat niemand daar een probleem mee zou hebben. Zou alles wel een stuk makkelijker maken! ;)
Max - GoldRuleZ
ajacied413 13.01.19 16:20
Het eerste, als we het toch ooit besluiten op te zeggen, dat we elkaar dan sws nog 10 dagen met rust laten.
Ik denk over de stam change nog even na. Eerste week in elk geval nog niet.
Wil ook even zien of Trippie helemaal weg wordt gespeeld hier.
Ik hou de stam in elk geval in gedachten! Thanks voor t aanbod.
Bart
GoldRuleZ 13.01.19 16:29
Okee is goed qua stam betreft, denk er maar over na en laat maar weten wat je besluit!
En is goed mochten we hem opzeggen sowieso 10 dagen elkaar met rust laten dus!
Gr Max
GoldRuleZ 15.01.19 14:12
Hey,
Hoe ver ben jij ermee? Enige kans dat we toch samen gaan aanvallen en edelen eind deze week of dit weekend?
Of gaat je dat niet lukken en kun je alleen fakes sturen?
Gr Max
ajacied413 15.01.19 16:16
Denk dat ik einde van de week nog net niet klaar sta.
Wil eigenlijk ook even Abuser afwachten op hij t nap wilt verlengen. Is voor mij niet zo handig als ik eerst mn clears opmaak en vervolgens door Abuser wordt aangevallen. Dan hou ik liever mn clears voor nu nog even mobiel en pak ik dorpje voor dorpje.
Misschien dat ik vast wat dorpjes van EER ga pakken die ze tussen mijn cluster hebben overgenomen afgelopen tijd.
Fakes kan ik natuurlijk sws mee helpen.
GoldRuleZ 15.01.19 17:07
Hmm okee begrijpelijk, dan moet ik helaas alleen beginnen met edelen eind deze week!
geen probleem wacht het maar ff af met abuser, wel fijn dat je zou willen meewerken ivm fakes.
definitieve datum en tijden zal ik nog doorgeven, jou looptijden zijn alleen aardig kort he, dus daar moet ik wel even rekening mee houden ;)
Gr
ajacied413 15.01.19 19:38
Is goed, geef maar door als je meer weet!
ajacied413 16.01.19 09:02
Abuser en fix hebben me gister avond de oorlog verklaard.
Beetje apart dat een uur ervoor ik nog een invite kreeg van Wife is Life om een definitieve samenwerken aan te gaan met eigen edel gebied.
Wordt blijkbaar erg weinig met de hele stam besproken binnen Fix. Lijken wel allemaal kleine losse groepjes binnen een stam.
GoldRuleZ 16.01.19 11:21
Ach meen je niet? Heb ik inderdaad niet echt meegekregen...
En nu? Samenwerkingsverband is dus helemaal van de tafel?
Gr Max
ajacied413 16.01.19 11:39
Geen idee, lijkt het wel op.
Al denk ik dat t nog even aankijken wordt komende tijd. Ik denk dat er een goede kans is dat Fix binnen korte tijd uit elkaar zal vallen. Ze verliezen al op meerdere fronten de oorlog en de communicatie intern is blijkbaar ook niet al te best. Gebeurd erg vaak dat een stam uit elkaar valt als het enige tijd zo gaat.
Laten wij voor nu t contact nog maar gewoon zo houden. Gaat denk ik nog een hoop veranderen op deze nog jonge wereld
GoldRuleZ 16.01.19 11:47
Jaa ik zal het ook nog even aankijken komende tijd!!
Is goed wij zullen ons contact gewoon aanhouden en de NAP niet verbreken ;)
Plan voor de dorpjes van hoezozinloos enzo komt voor het weekend!
Gr Max
GoldRuleZ 18.01.19 12:05
Hey,
Dacht dat je niet zomaar dorpjes zou pakken richting links, misschien even overleggen voordat je zelf dingen zou ondernemen?
Zie dat je [coord]424|424[/coord] hebt gepakt, deze stond echter hoog op mijn lijstje, na 1-2 dorpjes van hoezozinloos was dit het eerste target geweest...
Gr Max
ajacied413 18.01.19 12:31
He sorry zag het vannacht opeens dat hij veel dorpen verloren had, wilde t snel pakken voordat EER dit dorp ook zou hebben, wordt anders alleen maar lastiger op hen.
Ik kan een clear op de andere van Wacht1 sturen voor jou dat jij er edels achter kunt zetten?
GoldRuleZ 18.01.19 13:48
Okee naja geeft niet zag het zelf idd ook, kreeg 4 berichten met geclaimed dorp overgenomen!!
Oh nee dankje hoeft niet pak dat dorp in de toekomst nog wel een keer ;)
[/quote]
 
Bovenaan