DeletedUser77704
Guest
Als je wilt praten snap ik die sneer op einde niet
Lijkt me een eerlijke deal als jij dat allemaal volledig kan bewijzen... vraag me echter af hoe je van plan bent dat te doen.Ik heb Fix nogmaals via pm gevraagd om interactief te praten.
Ik zal mijn voorstel aanpassen naar: alle dorpen teruggeven en 2 weken nap (ALS ik kan aantonen dat er een duidelijk stab heeft plaatsgevonden en ALS ik kan aantonen dat Abuser wist van de nap, wist van de stab en hier gebruik van heeft gemaakt.
Jullie blijven dan het voordeel van een enorm troepenverlies houden, wat mij een prachtige winst lijkt uit een stab.
@ Abuser, met dit voorstel heb jij ook direct de kans om te bewijzen dat je dorpen van mij kunt pakken ipv een vv die speelt vanwege de stab. Durf je dit aan?
Veel tekst weeral, maar geen enkel bewijs... Sorry maar ik kan zelfs niet langer negeren dat jij gewoon weigert om bewijs te tonen. Berichten zijn plotseling verdwenen. Pm's zijn te lang waardoor ze niet gepost worden en er wordt dan maar een eigen interpretatie van gemaakt. Eerst beweer je alles te kunnen bewijzen en tot nu toe zie ik daar niks van. Ik begin te twijfelen of jij wel zo recht in je schoenen staat als je heel de tijd doet uitschijnen...Rapportjes doorsturen gaat niet lukken. Alles voor 22 jan 17:00 is verwijderd.
PM met Gold is erg lang, die zal duidelijkheid verschaffen over de stab richting mij en ook over wat jullie een stab van mij op hen noemen.
Voor wie de volledige pm wilt ontvangen geef maar even aan via pm of hier.
Ik heb em net zelf helemaal terug gelezen en hier even een samenvatting. Worden ook dagen niet genoemd waarin wel is gesproken, die waren minder relevant maar kan iedereen die de pm ontvangt er uiteraard bij posten.
Korte samenvatting:
Op advies van Abuser ben ik op 2 januari gaan praten met GoldRulez over wie wat zou kunnen edelen. Wij zijn toen op 5 januari overeengekomen dat ik 6 dorpen van de stam EER kon pakken en GoldRulez de rest.
Op 7 januari vroeg GoldRulez mij om te fuseren, waar ik op reageerde dat ik dat voorlopig in elk geval niet zag zitten. Op 8 januari zei hij zelf de edelijnen op.
Op 10 januari wilde hij het voorstel wel weer aangaan, maar dan wel dat hij de dorpen er boven ook zou mogen pakken. Ik zei dat ik er over na zou denken, waarna ik heb gereageerd dat het ik dacht dat het goed was om ons op die dorpen te focussen, er is niets meer afgesproken.
Op 13 januari sluiten wij een nap met opzegtermijn voor 10 dagen.
Op 16 januari vertel ik GoldRulez dat Abuser en daarmee Fix mij de oorlog hebben verklaard. GoldRulez verklaard mij dezelfde dag nog wij contact zullen houden en dat zij de nap niet verbreken.
18 januari lag er een open kans op 424|424. De speler van het dorp (Wacht1) was al een paar dorpen verloren, ik heb gescout en zag dat het dorp gecleard was. Het dorp ligt een stuk dichter bij mijn cluster dan bij die van GoldRulez en aangezien EER al een dorpje van die speler had gepakt (en later nog een ander), heb ik gelijk een trein gestuurd en het dorp gepakt.
We spreken er nog dezelfde dag over en ik heb het hem uitgelegd waarom ik het dorp heb gepakt en heb hem aangeboden om het andere dorp van Wacht1 voor hem te clearen. Hij zei dat het niet uit maakte en bedankte voor de clear en zei dat hij die in de toekomst wilde pakken.
22 januari in de nacht valt hij me aan.
Bram heeft mij btw nooit aangevallen. Heb ik ook niet gezegd of genoemd.Op Bram en op de 'stab' van mij op GoldRulez na denk ik dat Clusterfuckx aardig samengevat heeft wat er gebeurd is afgelopen weken.
Bram heeft mij ook niet genaaid met de stamhop naar FIx, wij zijn gewoon netjes een nap overeengekomen en no hard feeling.
Fix heeft mij trouwens ook niet echt gestabt, behalve dan door de aanvallen niet te staken na het horen van de stab. Dat zij besloten om mij aan te vallen omdat ik zelf niet wilde stabben denk ik niet. Ik denk dat ze geen geduld hadden om een samenwerking te bespreken. Ze wilden alleen samenwerken als ik zou fuseren, wat ik heb afgeslagen. Abuser zei de nap op en zei dat het aanbod om in Fix te spelen nog open zou staan tot de strijd zou zijn begonnen. Hier ben ik uiteraard niet meer op ingegaan. Ik zie het niet als stab dat zij daardoor kozen om dan maar oorlog te hebben, meer als een keuze.
Bram heeft ajacied niet aangevallen , net als dave mustaine doe nap met qua aanging. Bram heeft werkelijk 0 fouten gemaakt hoe erg je ook wilt beweren van wel.
De opzegtermijn van een nap schenden is geen fout ? In jou ogen niet maar heb je al ooit eens in je leven de waarheid verteld volgens mij niet.
@warre,
Excuus als je me verkeerd begrijpt over de vv's.
Ik bedoeld dat de dorpen verloren zijn gegaan door de stab. Een vv kent mijn account niet, is er niet op voorbereid en moet overhaast inspringen terwijl de aanvallen allang lopen en niet eens alles getagged was.
Ik heb Schedel, naar wie ik de vv als eerste heb gestuurd enorm bedankt voor het overhaast overnemen van de vv.
Berichten van GoldRulez zijn er idd nog. Zeg even wie je ingame bent dan stuur ik ze door, net als de volledige PM van 73 berichten. Daarin zal je lezen dat elk punt van de samenvatting waar is.
GoldRulez kan je bevestigen dat er geen enkel bericht mist met 73 berichten.
Ik ga hier geen 73 berichten posten, dat snap je denk ik zelf ook als je ziet hoe weinig er van gelezen wordt. IEDEREEN mag de volledige PM opvragen.
Bewijs dat Abuser wist van de nap is het feit dat hij mij er zelf op heeft gewezen om met GoldRulez samen te werken (ook dit wordt bewezen in de pm met Gold)
Verder gaf Abuser dit in dit topic nog ergens ZELF toe
Als je deze stukjes even leest lijkt het me duidelijk dat Abuser op de hoogte was van de samenwerking.
ajacied413 op 13.01. om 14:54 uur
nog geen fusie* in eerste zin
ajacied413 op 13.01. om 14:53 uur
Voorlopig nog een fusie Nils, wie weet later maar op dit moment echt nog niet.
Ik stel graag voor om het nap tussen ons te verlengen, zo hebben jullie evengoed een safe aan deze kant.
Als daar in Fix geen geduld voor is dan zullen jullie mn dorpen moeten proberen over te nemen.
Ik kies liever voor het nap, voornamelijk ook vanwege het goede contact met GoldRulez en met wellicht later mogelijkheden tot van alles (inc fusie).
Abuser![]()
op 13.01. om 14:50 uur
Fix en Qua. zijn al enige tijd in oorlog
Feit is ook dat je rechtstreeks front met Fix en maar voor een klein deeltje met Qua (pjvo)
Aangezien jij in de RIM achter ons ligt, lig je heel verleidelijk aangezien dit een enorme safe creeert.
Ik stel je voor om te fuseren zodat je mee in Fix kan komen spelen en misschien zelfs op Abuser, moet ik even voorstellen aan men co's indien je hier in geinteresseerd bent.
Nils | Team Abuser
ajacied413 op 13.01. om 14:42 uur
Optie om te fuseren wordt steeds realistischer op deze manier natuurlijk, maar voorlopig zie ik daar nog geen voordelen in.
Ik mag dan wel alleen liggen, maar op dit moment is mn ligging wel prima. Mochten Fix of Qua besluiten in oorlog te willen gaan dan heb ik er wel vertrouwen in dat ik mij prima alleen kan redden door simpel het nap met de andere partij intact te houden.
Alleen mochten jullie besluiten samen aan te vallen wordt het erg lastig, maar de kans dat Fix en Qua gaan samenwerken op mij schat ik erg klein in. En anders, so be it, deffen is 1 van de leukste dingen aan tw
Met GoldRulez is het contact goed, dus ik zie ook geen reden om iets aan deze manier van samenwerken te veranderen en rustig te kijken wat de toekomst brengt.
Hoe staan jullie er momenteel in dan?
Abuser![]()
op 13.01. om 14:17 uur
Nu lig je écht wel alleen :/
Nog steeds geen zin om te fuseren?
Nils | Team Abuser
Voor de spelers die denken, ik vraag er maar niet om zo kan ik altijd blijven zeggen: Dit is geen bewijs.
Ik heb de volledige PM met GoldRulez naar iemand uit Fix, iemand uit Qua en iemand uit Modus gestuurd.
Ik hoor het graag als er iets uit de samenvatting niet waar is
Dit heb ik doorgestuurd naar Abuser toen GoldRulez begon met aanvallen.
ajacied413 op 22.01. om 07:04 uur
fyi
Deze mededelingen werden door ajacied413 doorgestuurd.
GoldRuleZ![]()
op 16.01. om 11:47 uur
Jaa ik zal het ook nog even aankijken komende tijd!!
Is goed wij zullen ons contact gewoon aanhouden en de NAP niet verbreken
Plan voor de dorpjes van hoezozinloos enzo komt voor het weekend!
Gr Max
Op dat moment wist Abuser dan toch gewoon dat er een stab was.
Maakt dat uit dat de stab al is geweest dan? Abuser gaat vanaf dan toch rustig beginnen/door met aanvallen. Dat doe je gewoon niet als je weet dat een bg een stab plaatst en je wist dat er een samenwerking was.
Of hij hem heeft aangespoord doet er weinig toe lijkt mij. Hij zou de verantwoordelijkheid horen te nemen om hier geen gebruik van te maken. Zoals anderen volgens mij ook al aangaven is dat niet meer dan normaal dat je die verantwoordelijkheid neemt zodra je weet van de stab.
ajacied413 02.01.19 20:34
He GoldRulez,
Ik heb net even met Abuser gesproken over een mogelijke samenwerking.
In principe zijn we er uit, alleen het gebied wat ik wil edelen (de rim) ligt ook op jou planning hoorde ik.
Als wij daar samen uit komen wie er waar gaat edelen dan is de samenwerking rond.
Zie jij er wat in om hier afspraken over te maken en zo ja, hoe wil je dat regelen?
Mvg,
Bart
GoldRuleZ 02.01.19 21:07
Hey,
Ik kom hier zsm op terug! Spreek je snel.
Mvg Max team GoldRuleZ
ajacied413 02.01.19 21:08
Is goed!
GoldRuleZ 03.01.19 17:47
Hadden jullie hier nog een bepaald iets mee in gedachten?
Wij zelf willen sowieso een groot cluster maken links naast jullie dorpen, willen binnenkort die kant op hebben nog 1 dorp zuidelijker in de rim nodig en dan pakken we dorpen van [PLAYER]hoezozinloos[/PLAYER] en stamgenoten van hem eromheen. Vanaf daar kunnen we wel afspraken maken over de ligging etc?
Mvg
Max team GoldRuleZ
ajacied413 03.01.19 18:34
Ik heb een kaartje gemaakt. Die kan ik via skype delen als je dat hebt en wilt.
Mijn gedachte is om Dave eerst weg te spelen, daar ben ik nu wel klaar mee.
Ik denk dat het goed is om gewoon beide goed te kunnen groeien, zodat we beide het front van Abuser met Qua kunnen prestacken vanaf wanneer Dave weg is.
Bart
GoldRuleZ 04.01.19 01:32
Ik heb helaas geen Skype, via wapp mag je mij het kaartje wel sturen of via mail?
De dorpen links naast jou kun je dus dan niet pakken, daar wou ik een cluster van 8-10 dorpen maken om vervolgens vanaf daar inderdaad mee te helpen met dave.
Vanaf dan kunnen we wel werken met kleinere tussenclusters, door elkaar heen om ons daarna ergens te vestigen iets verder in de Rim en vanaf daar ook richting qua etc te gaan (richting de kern). Dit besluit straks is natuurlijk wel afhankelijk van spelverloop tzt
Max team GoldRuleZ
ajacied413 04.01.19 01:33
Kom ik morgen even op terug, ga nu net pitten!
GoldRuleZ 04.01.19 01:37
Is goed!! Ik ga ook pitten
ajacied413 04.01.19 18:22
Ik zou graag een paar dorpen vlak links van mij nog willen om mn cluster mooi te krijgen.
Voor jij daar echt ligt is Dave al wel weg vermoed ik. Laten we anders even aankijken hoe het er over een paar weken voor staat, als Dave voor het eerst is aangevallen en als jij al wat van Eerlijk hebt overgenomen.
Moet denk ik voor beide genoeg ruimte zijn om nog groot te worden. en anders zijn er altijd oplossingen!
Bart
GoldRuleZ 04.01.19 21:56
Welke dorpen gaat het om die je wil links van jou?
Wel handig om even te weten anders heeft de samenwerking sowieso geen nut?
Gr Max
ajacied413 04.01.19 21:59
Meest rechtste 3 van hoezozinloos en meest rechtste 3 van Elrick.
Die liggen mooi op een lijn om clusters af te scheiden. Genoeg dorpen ook nog links van.
Dat duurt denk ik al even, van daar uit kunnen we verder kijken. Voor door elkaar groeien met kleinere tussenclusters sta ik zeker voor open als er een moment komt dat dat voor beide voordelig is.
Zijn die 6 dorpen iets waar je je in kunt vinden?
Bart
GoldRuleZ 05.01.19 21:57
Hey,
Jij bedoeld dus van hoezo zijn dorp 004,005 en 007, en van elrick 004,005 en 001?
Gr Max
ajacied413 05.01.19 21:58
Yes, dan kan jij de rest van EER pakken. Ik heb sinds vandaag iemand van Qua naast me gekregen die Dave aan het internen is.
GoldRuleZ 05.01.19 22:06
Die verdeling lijkt me eerlijk, jij Hoofddorp van elrick ik die van hoezo. Dan word dat de scheidingslijn voor nu en dan zien we met 1/2 weken wel hoe het ervoor staat!!
Jaa zag het, had dit wel voorspeld maar hoopte op wat anders, qua komt ook hier al dichtbij zeker voor jou dus!!
Hoe is het binnen jullie stam dan, goede samenwerking enzo?
ajacied413 05.01.19 22:08
Top, doen we dat!
Ja ze liggen nu kort op me. Denk dat t over een week of 2 als hun clears daar klaar staan, om wat preventieve def te hebben staan in 1 of 2 dorpen.
Ik probeer morgen dorp van Dave links van me te pakken als het niet gestacked staat.
ajacied413 05.01.19 22:09
De stam is een beetje verdeeld sinds Dave weg is. Weinig op het forum. Ik spreek alleen Bram via pm. Hij gaat als het goed is morgen ook wat van Dave proberen te pakken.
GoldRuleZ 05.01.19 22:13
Waarom is dave überhaupt weg gegaan dan dat is mij nog niet helemaal duidelijk, dacht dat hij juist met bram beetje samen speelde enzo?
ajacied413 05.01.19 22:16
Ik speelde ook met hem samen.
Hij was het niet eens met mijn advies om niet impulsief met halve clears aan te vallen en te wachten tot iedereen klaar was voor een serieuze aanval. Hij verwijderde dat van het forum en ff later bevelen delen, vrienden en verliet nog ff later de stam zonder wat tegen iemand te zeggen.
Heb zelf sinds toen ook niet meer van hem gehoord, sta volgens mij nog steeds geblokkeerd.
Hij had ff daarvoor met een ander stamlid al hetzelfde gedaan.
Geen idee waarom om eerlijk te zijn, iedereen vind t nogal raar.
GoldRuleZ 05.01.19 22:18
Okeoke apart gedoe, naja niks geen energie meer aan verspillen in ieder geval
Spreken elkaar, gr
ajacied413 05.01.19 22:19
Alle energie op zijn dorpen overnemen
Jammer alleen dat ik er eigenlijk nog niet helemaal klaar voor sta en dat zn dorpen al geinterd worden.
GoldRuleZ 07.01.19 13:19
jaman is net een paar dagen te vroeg begonnen, als ze het nou een week hadden uitgesteld was perfect geweest ;p
GoldRuleZ 07.01.19 13:33
Wat dacht je van een fusie?
Stel we gaan samen spelen op GoldRuleZ met zijn drieën?
Ieder houdt dan zijn eigen dorpen onder controle en kunnen dan 24/7 nog vaker online zijn, plus je hebt dan het geouwehoer niet van te weinig plaats in de rim enzo, zag dat trippey mouse aan het eind van dotrpen in het noorden ook al alles heeft geclaimed want hij wil vanuit daar richting qua gaan...
Ik hoor het wel of je hier iets in ziet?
Mvg Max
GoldRuleZ 07.01.19 13:42
** Trippey mouse aan het eind van jou dorpen in het noorden **
ajacied413 07.01.19 15:23
Heeft tripple al meer edels lopen daarheen dan? K zie dat ie een dorp heeft gepakt van een stamlid dat ik aan het internen ben, beetje onhandig als we dezelfde dorpen pakken
GoldRuleZ 07.01.19 15:33
Ik kan zijn bevelen verder niet zien alleen claims en of die online is..
De fusie, zie je daar wat in?
Ik denk als we onze accounts zouden kunnen bundelen we een sterke speler in de RIM zijn, mocht je dit niet willen, geen probleem hoor is alleen een mogelijke oplossing.
Maar met alle respect, weet niet hoe de toekomst er dan uit gaat zien. Met mij links van jou, Abuser onder en rechts van jou en Trippey boven jou word het wel erg krap lijkt mij?
Gr Max
ajacied413 07.01.19 16:27
Fusie moet ik eens rustig naar kijken via laptop.
Tripple boven Pjvo lijkt me sws niet erg verstandig eigenlijk, dan heeft hij 2 lastige fronten die veel def nodig hebben en ook nog eens erg ver uit elkaar liggen..
ajacied413 07.01.19 18:58
He, even terugkomend op je vraag voor de fusie.
Qua ruimte is het inderdaad wat krap, maar ik zie weinig goeds in een frontt account met Qua over te laten nemen, net nu Qua zich in de rim probeert te vestigen. Mijn front met Qua staat al vol troepen, waar zij nog moeten beginnen met opbouwen. Dat voordeel zouden we verliezen met een fusie.
Wat betreft Trippie vind ik het een aparte keuze. Hij heeft al een groot front, met 2 clustertjes. Hij kan beter ergens een cluster gaan opbouwen waar hij niet direct front heeft met Qua.
ajacied413 07.01.19 19:33
Zou je misschien wat defence voor 437|417 kunnen missen om daar preventief te stallen? Wil mn eigen def zo veel mogelijk mobiel houden voor mn cluster, dit dorp ligt gevaarlijk dicht bij Pjvo.
GoldRuleZ 08.01.19 01:23
Ik kom hier morgen even op terug, sorry vanavond ff geen tijd gehad om te antwoorden!!
Gr Max