Fix en afspraken

Reactiescore
967
Een redelijke reactie vanaf fix's kant als je het mij vraagt. Het enige wat ik niet begrijp is waarom die vv bij de termen wordt gegooid. Wat is het probleem dat Qua. vv uren draait? Mochten ze willen profiteren van ajacied, hadden ze dit allang kunnen doen. Die restrictie gaat daar geen verandering in maken. Als Qua. echt wilt internen doen ze dit wel tijdens die NAP periode of nu ze die vv zelf hebben. Beetje rare redenatie als je het mij vraagt.
Begint er bijna op te lijken alsof jullie bang zijn dat wanneer het account onder vv staat er geen winsten geboekt kunnen worden.
 
Reactiescore
743
Een redelijke reactie vanaf fix's kant als je het mij vraagt. Het enige wat ik niet begrijp is waarom die vv bij de termen wordt gegooid. Wat is het probleem dat Qua. vv uren draait? Mochten ze willen profiteren van ajacied, hadden ze dit allang kunnen doen. Die restrictie gaat daar geen verandering in maken. Als Qua. echt wilt internen doen ze dit wel tijdens die NAP periode of nu ze die vv zelf hebben. Beetje rare redenatie als je het mij vraagt.
Begint er bijna op te lijken alsof jullie bang zijn dat wanneer het account onder vv staat er geen winsten geboekt kunnen worden.

Doordat Ajacied momenteel weinig troepen heeft en we er zo doorheen kunnen beuken en Qua hiervan af weet gaan ze die kans ongetwijfeld grijpen. Ajacied zal de NAP tijd zelf moeten spelen. Zodra de NAP erop zit mag en kan hij doen en laten wat die wil. Dan kunnen wij vanuit Fix weer losgaan als we dat wensen en kan qua het nodige doen ons te stoppen/ajacied te internen. Als ajacied besluit te stoppen tijdens de NAP lijkt het mij ook wel logisch dat de NAP wegvalt.

De NAP vanuit Gold van 2 weken blijft ook staan (dit pas van zodra er bewijs etc is afgeleverd ofc).
 

DeletedUser75965

Guest
Ik stel toch voor om dat bewijs in een gesprek te leveren?
Dat is de hele bedoeling van het gesprek juist.

Ik heb het idd niet gelezen omdat ik sinds de aanvallen niet online ben geweest.

Ik stel in elk geval een gesprek voor waarin we open minded kijken naar elk probleem en elkaar beide bewijs kunnen leveren van statements die gemaakt zijn. Ik hoor wel of jullie dat willen aangaan.
 

DeletedUser75965

Guest
Ik heb jullie ook gezegd verder te spelen als er een oplossing komt, anders zie ik daar weinig nut van in en mogen jullie mn account overnemen.

Het is aan jullie of jullie liever een tegenstander hebben of een inactief account willen overnemen. Nu ik een voorstel tot gesprek heb gedaan (zonder vooraf een conclusie te trekken) kan je in elk geval niet meer zeggen dat ik niet gepoogd heb dit op te lossen en is het aan jullie om te laten zien of jullie dit ook willen.
 
Reactiescore
743
Ik stel toch voor om dat bewijs in een gesprek te leveren?
Dat is de hele bedoeling van het gesprek juist.

Ik heb het idd niet gelezen omdat ik sinds de aanvallen niet online ben geweest.

Ik stel in elk geval een gesprek voor waarin we open minded kijken naar elk probleem en elkaar beide bewijs kunnen leveren van statements die gemaakt zijn. Ik hoor wel of jullie dat willen aangaan.

We vragen al sinds het begin om bewijs. Het "nut" hiervan heeft niks te maken met bewijs sturen.. Stuur het dan toch gewoon? Zo moeilijk is het niet. Ik probeer al 2 dagen met je te praten, je zegt meermaals je moeite er niet in te willen steken in pm en dat je wel gewoon naar het AF gaat en daar je verhaal gaat doen. Je zegt geen tijd te hebben maar zit wel als 2 dagen vol op het AF te reageren?
Je argument is niet correct (weeral).

Bewijs van wat? Die schending is meermaals bevestigd door jouw stamgenoten notabene

Bewijs dat Gold clears stuurde en geen fakes. Ook bewijs over dat wij (fix. zijnde) hun hebben GEDWONGEN de NAP met ajacied te verbreken/de stab te plegen.

Hij wilde hiermee persé naar het af komen en rukt berichten volledig uit context zodat het idd lijkt op een "georganiseerde" stab.

Vanuit Fix. staat ons aanbod. Nu willen we resultaat zien. Ik ga hier geen 5de dag achteraan zitten. Dit is al dag 4 dat ik achter de bewijzen/het volledig verhaal aanzit.
 

DeletedUser75965

Guest
We vragen al sinds het begin om bewijs. Het "nut" hiervan heeft niks te maken met bewijs sturen.. Stuur het dan toch gewoon? Zo moeilijk is het niet. Ik probeer al 2 dagen met je te praten, je zegt meermaals je moeite er niet in te willen steken in pm en dat je wel gewoon naar het AF gaat en daar je verhaal gaat doen. Je zegt geen tijd te hebben maar zit wel als 2 dagen vol op het AF te reageren?
Je argument is niet correct (weeral).


Ajaciedtw op Skype. Heb je vanavond nog al je bewijs wat je wilt. Ik ga dat niet vanuit hier sturen want het is me maar van enkele zaken duidelijk waarvan bewijs je wilt.
 
Reactiescore
967
Bewijs dat Gold clears stuurde en geen fakes. Ook bewijs over dat wij (fix. zijnde) hun hebben GEDWONGEN de NAP met ajacied te verbreken/de stab te plegen.

Ook dit is al meermaal bevestigd door stamgenoten van je. Wat let je om gewoon die NAP in te laten gaan. Het is wel gemakkelijk om aan te halen dat ajacied niet openstaat voor onderhandelingen per pm, maar ik zie Fix hier anders ook een lastige houding hebben.
 

DeletedUser78702

Guest
Ik vind iedereen hier een lastige houding hebben :rolleyes:
Zo dus nu krijgt Qua. rustig de tijd om heel Ajacied vol te stacken terwijl ze op deze moment zen laatste troepen doodlopen op ons. Iedereen blij? :)
 
Reactiescore
743
Ook dit is al meermaal bevestigd door stamgenoten van je. Wat let je om gewoon die NAP in te laten gaan. Het is wel gemakkelijk om aan te halen dat ajacied niet openstaat voor onderhandelingen per pm, maar ik zie Fix hier anders ook een lastige houding hebben.

De "lastige" houding is omwille van dit hier op te moeten lossen terwijl ik veel moeite heb gedaan zowel intern als via ajacied de waarheid te krijgen. Ajacied doet zelf zeer moeilijk. Ingame reageert hij niet/nauwelijks en hier zegt hij dat hij alle moeite gedaan heeft. Ik vraag om verhaal, reactie:
Als je het buiten het AF wilt houden heb ik een counter voorstel voor je.

2 weken nap en Abuser staat 2 dorpen af, het dorp wat hij veroverd heeft en het dorp er onder.
ajacied413 op 22.01. om 23:16 uur
Ik heb het vannacht proberen op te lossen toen ik wakker werd van deze onzin. De reactie op het schenden van het nap was:
Author heeft het volgende geschreven:

Sorry man klopt, maar ben ook loyaal aan de stam..

Daarna vielen ze allemaal rustig verder aan.
Erg zwak, vooral doordat het direct nadat aanvallen met 5 man gefaald waren. Dit was voor mij een reden om alles op negeren te gooien en rustig te gaan pitten.

Dat kata gedoe is voor mij nooit een punt geweest, dat kan gebeuren.

Hierna reageert hij nadat ik zijn voorstel weiger, mede omdat ik van hem nog 0,0 verhaal kreeg:
Dan zijn we uitgepraat lijkt me.

Begrijp niet helemaal dat je eerst meer duidelijkheid vraagt voor je een vergoeding aanbiedt en vervolgens zonder te wachten op deze verduidelijking het voorstel van tafel gooit.

Ik zal binnenkort dan deze duidelijkheid aan iedereen verschaffen.
 
Reactiescore
3.457
Reactiescore
743
Geloof je je stamgenoot niet? :p

1: Inge, ga ergens anders de moraalridder uithangen. Zeker na wat ik al over jou gehoord heb. Je speelt hier niet, je komt alleen moddergooien, dus vind ik dat je ergens anders de moeial maar mag gaan uithangen.
2: Er word zowel gezegd dat ie clears stuurt, en dat hij enkel fakes stuurt. Zodra ik het daadwerkelijk zie trek ik mijn conclusies. Plus dat zijn niet de enige bewijzen die ik wil zien.
 
Reactiescore
3.457
Je post op een openbaar forum,hoezo mag je dan niet reageren?

Mijn vraag is heel normaal lijkt mij.
Je stamgenoot geeft aan dat hij op de hoogte is van het feit dat er clears en edels zijn gestuurd,hoezo dan nog bewijs tonen?
Vertel mij maar waar ik met modder gooi
 
Reactiescore
743
Je post op een openbaar forum,hoezo mag je dan niet reageren?

Mijn vraag is heel normaal lijkt mij.
Je stamgenoot geeft aan dat hij op de hoogte is van het feit dat er clears en edels zijn gestuurd,hoezo dan nog bewijs tonen?
Vertel mij maar waar ik met modder gooi

Ik wil het met EIGEN ogen zien. Lijkt me normaal toch?
 
Reactiescore
743
Nee, je wil het net zo lang doodzwijgen tot mensen het vergeten. Hou toch op lapzwans.

Ga jij nog maar even illegale dingen doen. Ik wil de bewijzen, heb ze intern gevraagd. zeggen dat deze er niet zijn. Ik wacht af op Ajacied (al 4 dagen) dus ik wil niks doodzwijgen. ik wil het oplossen.
 
Bovenaan