Fix en afspraken

Deleted User - 24028

Guest
Wij zijn ook mee eens dat het en stab was en hebben toen dit te horen kwam gelijk Ajacied benaderd vanuit leiding via Vetus. Hij had allemaal verhalen gehoord en wou erachter komen hoe alles nu in mekaar steekt.


Wij vragen eerst hoe zit met stab (tot toen werd gedacht dat Ajacied het een stab vond omdat Abuser had aangevallen terwijl die NAP al lang was opgezegd), op het kata verhaal werd gelijk een NAP aangeboden voor dat dorp om dat ene level HQ op te bouwen. Als Ajacied dan verhaal doet gaan we hier gewoon serieus mee om, maar vinden zijn eis absurd. Een mb/betrokkenspeler maakt actie, wij stellen NAP voor vanuit die speler en later zelfs vanuit heel Fix voor paar dagen nog voelt het account zich te trots om gewoon te praten (zoals hij op eind ook zelf toegeeft) en dreigt hij constant met AF.

Dan is voor ons als leiding ook de maat vol en gaan we geen verdere tijd hier mee insteken als iemand zo publieksgeil is i.p.v. gewoon willen praten, want Ajacied heeft zoals je zelf kan lezen nooit normaal het gesprek gevoerd voor een oplossing, terwijl Fix water bij de wijn wou doen meermaals.

@warre
Allemaal goed en wel en op zich mooi dat jullie het als leiding op pakken.. Maar dat veranderd toch niks aan dat jullie liggen te discussieren via Pm over wat een gepaste vergoeding is en ondertussen jullie leden (Abuser vooral) gewoon verder gaan met aanvallen en zelfs dan pas ineens slagen om 2 dorpjes te pakken. Vergeet ook niet dat die man juist gestabt is en onder aanval ligt, niet de moment om met iemand een discussie aan te gaan...

Als jullie meteen NAP hadden afgekondigd van 2 dagen en onmiddellijk gestopt waren met aanvallen dan had je 2 dagen de tijd gehad om rustig te overleggen wat de gepaste vergoeding is. Gezien er op dat moment nog geen dorpen verloren waren zou het dan ook enkel gaan om die NAP verlangen tot bv een week of 1.5 week om het eerlijk te maken. Maar nu hebben jullie het gewoon allemaal veel moeilijker gemaakt voor jezelf, want als je nu de discussie er nog over verder gaat zetten dan komen de vragen "dat ene dorpje wil ik ook terug" wat terecht is want ik heb al uitgelegd dat dat een verlies is te danken aan de stab. En daaruit kom dan "ja en dat andere dorpje ook, want als ik dorpje A niet verloren had dan dorpje B".

Jullie halen weer een hele hoop shit op je kop omdat je niet gewoon tegen je leden hebt gezegd dat ze moesten stoppen met aanvallen...

Verder begrijp ik ajacied zijn reactie over een NAP ook. leuk als jullie die aanbieden, maar wie zegt dat mensen zich er aan houden (en dan heb ik het vooral over die GoldRulez) ? Aan het feit dat jij mijn duidelijke vragen daar over negeert maak ik op dat jullie van Fix uit geen druk hebben gezet op jullie BG stam om er voor te zorgen dat die speler zich er aan houd.
 

DeletedUser75965

Guest
Zoals gezegd wil ik alle bewijzen leveren in een interactief gesprek, niet via een forum waar 10% van de tekst wordt gelezen door de meeste spelers. Dit was ook informatief bedoeld. Dat jullie het niet wilde oplossen had ik al wel in de gaten toen Abuser ging aanvallen na op de hoogte gesteld te zijn van de stab en toen jullie al tot een conclusie waren gekomen dat het geen stab zou zijn, zonder überhaupt op mijn onderbouwingen te wachten.
 

DeletedUser75965

Guest
Als jullie meteen NAP hadden afgekondigd van 2 dagen en onmiddellijk gestopt waren met aanvallen dan had je 2 dagen de tijd gehad om rustig te overleggen wat de gepaste vergoeding is. Gezien er op dat moment nog geen dorpen verloren waren zou het dan ook enkel gaan om die NAP verlangen tot bv een week of 1.5 week om het eerlijk te maken. .

Exact dit. Moet iedereen toch kunnen begrijpen lijkt mij
 

DeletedUser77704

Guest
Allemaal goed en wel en op zich mooi dat jullie het als leiding op pakken.. Maar dat veranderd toch niks aan dat jullie liggen te discussieren via Pm over wat een gepaste vergoeding is en ondertussen jullie leden (Abuser vooral) gewoon verder gaan met aanvallen en zelfs dan pas ineens slagen om 2 dorpjes te pakken. Vergeet ook niet dat die man juist gestabt is en onder aanval ligt, niet de moment om met iemand een discussie aan te gaan...

Als jullie meteen NAP hadden afgekondigd van 2 dagen en onmiddellijk gestopt waren met aanvallen dan had je 2 dagen de tijd gehad om rustig te overleggen wat de gepaste vergoeding is. Gezien er op dat moment nog geen dorpen verloren waren zou het dan ook enkel gaan om die NAP verlangen tot bv een week of 1.5 week om het eerlijk te maken. Maar nu hebben jullie het gewoon allemaal veel moeilijker gemaakt voor jezelf, want als je nu de discussie er nog over verder gaat zetten dan komen de vragen "dat ene dorpje wil ik ook terug" wat terecht is want ik heb al uitgelegd dat dat een verlies is te danken aan de stab. En daaruit kom dan "ja en dat andere dorpje ook, want als ik dorpje A niet verloren had dan dorpje B".

Jullie halen weer een hele hoop shit op je kop omdat je niet gewoon tegen je leden hebt gezegd dat ze moesten stoppen met aanvallen...

Verder begrijp ik ajacied zijn reactie over een NAP ook. leuk als jullie die aanbieden, maar wie zegt dat mensen zich er aan houden (en dan heb ik het vooral over die GoldRulez) ? Aan het feit dat jij mijn duidelijke vragen daar over negeert maak ik op dat jullie van Fix uit geen druk hebben gezet op jullie BG stam om er voor te zorgen dat die speler zich er aan houd.

Krijgen 0% bewijs te zien van @ajacied413 (ook reacties hierachter praat hij er weer omheen). Wij willen eerst weten wat situatie is voor we mensen gaan laten stoppen. Anders kan ieder speler roepen: "Ik ben gestabt, nu stoppen met aanvallen en praten!" en zo een massa ondermijnen. Was een massa over 3 dagen en dag 1 was net geweest. Als Ajacied zelf gewoon praat ipv afkapt en ridicuul eisen gaat stellen en keer bewijzen had gepost was ik 1 van de eerste om iedereen te laten stoppen net als Vetus en Abuser. Maar tot op dag van vandaag nog 0 bewijs gezien, en nog steeds overal omheen kletsen als gaat over de afspraken die hij zelf verbreekt.

Wij hebben zoals al gezegd en bewezen gelijk Goldrulez te hebben aangesproken en laten stoppen toen we erachter kwamen en NAP laten aanbieden, dus kenbaar lees je ook over dat heen ;)
 

Deleted User - 24028

Guest
Krijgen 0% bewijs te zien van @ajacied413 (ook reacties hierachter praat hij er weer omheen). Wij willen eerst weten wat situatie is voor we mensen gaan laten stoppen. Anders kan ieder speler roepen: "Ik ben gestabt, nu stoppen met aanvallen en praten!" en zo een massa ondermijnen. Was een massa over 3 dagen en dag 1 was net geweest. Als Ajacied zelf gewoon praat ipv afkapt en ridicuul eisen gaat stellen en keer bewijzen had gepost was ik 1 van de eerste om iedereen te laten stoppen net als Vetus en Abuser. Maar tot op dag van vandaag nog 0 bewijs gezien, en nog steeds overal omheen kletsen als gaat over de afspraken die hij zelf verbreekt.
De stab was al confirmed volgens mij ? Van wat wil jij nog bewijs voor je een tijdelijke aanvalsstop kan uitspreken ??

Wij hebben zoals al gezegd en bewezen gelijk Goldrulez te hebben aangesproken en laten stoppen toen we erachter kwamen en NAP laten aanbieden, dus kenbaar lees je ook over dat heen ;)
Waar die geen gehoor aan heeft gegeven... Daar is ajacied vet mee ;)
 

DeletedUser77704

Guest
De stab was al confirmed volgens mij ? Van wat wil jij nog bewijs voor je een tijdelijke aanvalsstop kan uitspreken ??


Waar die geen gehoor aan heeft gegeven... Daar is ajacied vet mee ;)

De stab werd pas ruim dag later confirmed en is ons pas sinds gisteren/eergisteren duidelijk, toen we erachter kwamen heeft Vetus gelijk Ajacied benaderd. Er was tot toen geen enkel bewijs nog geleverd.

Nadat achter stab kwamen is vanuit Abuser Goldrulez gelijk aangesproken om te stoppen en sindsdien was hij gelijk gestopt met aanvallen. Na die aanvallen zijn er ook geen nieuwe vanuit Goldrulez gestuurt.

Je kent wat feiten Warre met niet alle ;)
 

DeletedUser78702

Guest
Als jullie meteen NAP hadden afgekondigd van 2 dagen en onmiddellijk gestopt waren met aanvallen dan had je 2 dagen de tijd gehad om rustig te overleggen wat de gepaste vergoeding is
Dan had Qua. 2 dagen de tijd gehad om Ajacied vol te gooien bedoel je :)
Meeste mobiele deff is gemold, er liggen gaten en dan gaan wij moeten stoppen met aanvallen omdat een 3de persoon begint met fakes te gooien en zo hun onderlinge NAP verbreekt?
Nee, Gold is in fout en heeft zich ondertussen verontschuldigd en NAP aangeboden. Het desbetreffende dorp waar -al dan niet terecht- clears en edels op liepen, moet en zal correct vergoed worden want dat kan inderdaad echt niet.

Dat jullie het niet wilde oplossen had ik al wel in de gaten toen Abuser ging aanvallen na op de hoogte gesteld te zijn van de stab en toen jullie al tot een conclusie waren gekomen dat het geen stab zou zijn, zonder überhaupt op mijn onderbouwingen te wachten.
Wij hebben en hadden hier niets mee te maken. Het ging toen enkel over fakes en jij begon direct met ik eis 2 weken NAP van heel Fix want GoldRuleZ stabt mij! Dat is te gek voor woorden man. Wij hebben meteen een pm naar Gold gestuurd om te stoppen met aanvallen, hij heeft pas gereageerd toen zen clears en edels op dat ene dorp liepen.
Dan hebben wij hem verplicht NAP aan jou aan te bieden en schade te vergoeden, wat niet meer dan normaal is.
 

Deleted User - 24028

Guest
Maar jongen toch, jou feiten zijn geen feiten. Ik had de vv, ik stuur naar mensen van Fix er iets over, die gooien het in de groep = moment dat er geweten is dat er een stab plaatsvond.

Op dat moment was er nog geen dorp verloren, en ER NA zijn zowel gold als Abuser rustig verder gegaan met aanvallen sturen.

Dus stop met zeveren...
 

DeletedUser75965

Guest
er is meer dan genoeg bewijs doorgestuurd dat er een stab heeft plaatsgevonden en dat Abuser na het horen van de stab verder is gaan aanvallen. Dat jullie nooit de intentie hebben gehad om de aanvallen te stoppen blijkt duidelijk uit het feit dat de aanvallen constant door zijn gegaan, ook nu nog.

@ Abuser. Waarom zou ik op jou verder in gaan als je niet eens eerlijk durft toe te geven dat er voor de stab geen enkel gat lag en dat je er niet door kwam.

Voor degene die bewijs willen kan ik via berichten (niet hier) aantonen dat er ruim meer front attack van Abuser weg was dan front def van mijn account.
Fix kan dan met berichten proberen aan te tonen dat er meer front def weg was VOOR DE STAB.
Ik kan jullie hier ook zeggen dat jullie nooit bewijs kunnen hebben dat er 3 of meer clears nog liepen op het moment dat GoldRulez begon aan te vallen, omdat die er simpelweg gewoon niet liepen. Jullie stellen dat de aanvallen nog wel op gang waren, dan moet het niet moeilijjk zijn om een aantal clears te posten waarvan te zien is dat die gestuurd waren VOOR de stab en aankwamen NA de stab.

Mijn bewijzen komen er aan, heb geduld.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
743
er is meer dan genoeg bewijs doorgestuurd dat er een stab heeft plaatsgevonden en dat Abuser na het horen van de stab verder is gaan aanvallen. Dat jullie nooit de intentie hebben gehad om de aanvallen te stoppen blijkt duidelijk uit het feit dat de aanvallen constant door zijn gegaan, ook nu nog.

Er is letterlijk geen enkel stukje bewijs geleverd. Dus stop.met liegen en stop met kijken hoe lang je neus is. In pm's tussen ons die te lezen zijn ZIE je dat ik meermaald heb moeten vragen om verhaal. Eerst kom je met: geef me deze vergoeding en ik ga niet naar AF. De feiten zul je daar wel lezen... komaan dude
 

DeletedUser77704

Guest
Maar jongen toch, jou feiten zijn geen feiten. Ik had de vv, ik stuur naar mensen van Fix er iets over, die gooien het in de groep = moment dat er geweten is dat er een stab plaatsvond.

Op dat moment was er nog geen dorp verloren, en ER NA zijn zowel gold als Abuser rustig verder gegaan met aanvallen sturen.

Dus stop met zeveren...

De volgende dag is jouw pm pas bekend geworden en toen is ook Gold gestopt met aanvallen jongen :)
 

Deleted User - 24028

Guest
Wat een gezeik allemaal... het is toch zo simpel als maar zijn kan:

Fix is op de hoogte dat er een stab heeft plaats gevonden op het target dat zij aanvielen door een BG van hun en kiest er voor om gewoon verder aan te vallen ipv de aanvallen te staken en de situatie eerst op te lossen.

Dat is niet wat een stam met een beetje niveau zou doen in deze situatie, einde discussie. De rest vecht je maar uit zonder mij...
 

DeletedUser78702

Guest
@ Abuser. Waarom zou ik op jou verder in gaan als je niet eens eerlijk durft toe te geven dat er voor de stab geen enkel gat lag en dat je er niet door kwam.
Mooi, ik wacht geduldig af op je bewijs. Ben zeer benieuwd! Vergeet ook zeker niet alle rapportjes te posten met muur 0, want ja dat zie ik zeker en vast als gaten.
Wat jij eigenlijk beweert is dat er 21/01 23:59u geen enkel gat lag en 22/01 08:00u plots overal gaten lagen doordat Gold fakes begon te sturen die nacht?
 

DeletedUser75965

Guest
Je blijft maar niet begrijpen dat ik er gewoon klaar was met de manier waarop Fix dit wilde oplossen, door dus door te gaan met aanvallen (Abuser), door te zeggen dat stamloyaliteit boven afspraken staat (GoldRulez). Hier van is gewoon bewijs geleverd Vettus.
Als jij dan al een conclusie klaar hebt dat het geen stab is, je leden door laat aanvallen en stelt dat er MAX 3-4 dagen nap kan worden gegeven, dan heb ik 0 vertrouwen in een oplossing. Moet je kunnen begrijpen
 

DeletedUser77704

Guest
Wat een gezeik allemaal... het is toch zo simpel als maar zijn kan:

Fix is op de hoogte dat er een stab heeft plaats gevonden op het target dat zij aanvielen door een BG van hun en kiest er voor om gewoon verder aan te vallen ipv de aanvallen te staken en de situatie eerst op te lossen.

Dat is niet wat een stam met een beetje niveau zou doen in deze situatie, einde discussie. De rest vecht je maar uit zonder mij...

Sinds wanneer loop je weg van zo'n gesprek? Noem me een situatie waar dit in praktijk zo heeft gewerkt? Dat mensen die al bezig waren stoppen doordat iemand anders buiten stam een NAP verbreekt terwijl daar oplossing word geboden en er gelijk door die persoon word gestopt nadat dit bekend is bij de aanvallende partij.
 

DeletedUser75965

Guest
Mooi, ik wacht geduldig af op je bewijs. Ben zeer benieuwd! Vergeet ook zeker niet alle rapportjes te posten met muur 0, want ja dat zie ik zeker en vast als gaten.
Wat jij eigenlijk beweert is dat er 21/01 23:59u geen enkel gat lag en 22/01 08:00u plots overal gaten lagen doordat Gold fakes begon te sturen die nacht?

Ik wil zeker beweren dat er op 21/01 om 23:59 geen enkele kans was voor jou om de dag erna een dorp te pakken. Dat was je immers met hulp van 6 anderen de dag ervoor ook al niet gelukt en lukte je pas na vele uren inactiviteit. Ik zal de rapporjtes laten zien van welke front clears en front def van jou gesloopt waren, laat jij maar zien op welk dorp je enigszins een kans gehad denkt te hebben als er nog actief was gedefft en er geen focus op het oostfront had hoeven te zijn.

Op 22/01 om 08:00 heb ik geen idee of er toen al gaten lagen, vanaf 22/01 5:38 heb ik geen enkele defensieve actie meer verricht (tot op dit moment). Vanaf toen was het niet zichtbaar of de aanvallen van GoldRulez fakes of clears waren. Je kan het fakes blijven noemen, het waren gewoon aanvallen zonder zichtbaarheid, wat door de nap logisch was.
 

Deleted User - 24028

Guest
Sinds wanneer loop je weg van zo'n gesprek? Noem me een situatie waar dit in praktijk zo heeft gewerkt? Dat mensen die al bezig waren stoppen doordat iemand anders buiten stam een NAP verbreekt terwijl daar oplossing word geboden en er gelijk door die persoon word gestopt nadat dit bekend is bij de aanvallende partij.
Sinds ik de discussie al lang gewonnen heb en iedereen met een beetje hersenen weet dat ik gelijk heb (inclusief een aantal van Fix). Heb geen zin om mensen die niet objectief kunnen discussieren verder te woord te staan over iets dat ver van mij af op de wereld gebeurd.
 

DeletedUser77704

Guest
Ik wil zeker beweren dat er op 21/01 om 23:59 geen enkele kans was voor jou om de dag erna een dorp te pakken. Dat was je immers met hulp van 6 anderen de dag ervoor ook al niet gelukt en lukte je pas na vele uren inactiviteit. Ik zal de rapporjtes laten zien van welke front clears en front def van jou gesloopt waren, laat jij maar zien op welk dorp je enigszins een kans gehad denkt te hebben als er nog actief was gedefft en er geen focus op het oostfront had hoeven te zijn.

Op 22/01 om 08:00 heb ik geen idee of er toen al gaten lagen, vanaf 22/01 5:38 heb ik geen enkele defensieve actie meer verricht (tot op dit moment). Vanaf toen was het niet zichtbaar of de aanvallen van GoldRulez fakes of clears waren. Je kan het fakes blijven noemen, het waren gewoon aanvallen zonder zichtbaarheid, wat door de nap logisch was.

Sinds wanneer worden aanvallen zonder zichtbaarheid fakes of clears genoemd? Je weet nog niet eens wat was.

Sinds ik de discussie al lang gewonnen heb en iedereen met een beetje hersenen weet dat ik gelijk heb (inclusief een aantal van Fix). Heb geen zin om mensen die niet objectief kunnen discussieren verder te woord te staan over iets dat ver van mij af op de wereld gebeurd.

Jij draaide de VV dus zover van je bed is het niet ;) Nergens is ook gezegd dat geen stab was, maar wij hebben gelijk opgetreden en naar oplossing gezocht maar zonder medewerking gaan wij daar niet verder over praten. Zeker aangezien de persoon in kwestie er enkel omheen praat en met 0 bewijs komt.
 

DeletedUser78702

Guest
Je blijft maar niet begrijpen dat ik er gewoon klaar was met de manier waarop Fix dit wilde oplossen, door dus door te gaan met aanvallen (Abuser), door te zeggen dat stamloyaliteit boven afspraken staat (GoldRulez).
Ja jongen, en Gold was gewoon klaar met de manier waarop jij hem behandelde. Hij voelde zich zelf genaaid en heeft daarom de beslissing genomen wat fakes eruit te gooien.
https://gyazo.com/99d25fa0d3ed51eb088f727bbf254f7f
Niet correct, dat weet ik, maar so be it. Kunnen wij helaas niks aan doen.

Fix is op de hoogte dat er een stab heeft plaats gevonden op het target dat zij aanvielen door een BG van hun en kiest er voor om gewoon verder aan te vallen ipv de aanvallen te staken en de situatie eerst op te lossen.
Doe die oogkleppen af en draai de rollen eens om.
Je houdt een massa op Trippey, sloopt veel deff en ziet veel gaten liggen, kortom de volgende dag ziet er mooi uit.
Die nacht beslist een BG van jou zonder jouw weten om fakes te gooien op Trippey als reactie omdat hij zich zelf gestabt voelt door Trippey. Ga jij daarom alles laten vallen, en 2 weken NAP aanbieden?
Nu kan je gemakkelijk zeggen: 'Ja natuurlijk, zo gaat het eenmaal.'
1. Dan geloof ik er niks van.
2. Dan bekijk je de zaken gewoon helemaal anders als ons. Gold stabt door fakes te gooien, Gold moet de gevolgen dragen. Abuser moet niet voor deze domme fout opdraaien als ze midden in een massa zitten.
 

Deleted User - 24028

Guest
Doe die oogkleppen af en draai de rollen eens om.
Je houdt een massa op Trippey, sloopt veel deff en ziet veel gaten liggen, kortom de volgende dag ziet er mooi uit.
Die nacht beslist een BG van jou zonder jouw weten om fakes te gooien op Trippey als reactie omdat hij zich zelf gestabt voelt door Trippey. Ga jij daarom alles laten vallen, en 2 weken NAP aanbieden?
Nu kan je gemakkelijk zeggen: 'Ja natuurlijk, zo gaat het eenmaal.'
1. Dan geloof ik er niks van.
2. Dan bekijk je de zaken gewoon helemaal anders als ons. Gold stabt door fakes te gooien, Gold moet de gevolgen dragen. Abuser moet niet voor deze domme fout opdraaien als ze midden in een massa zitten.

2 weken voor wat fakes ? neen dat niet. Wel zoiso 24 uur voor de fakes met onmiddellijke ingang en mijn Bg een serieus op de vingers tikken / verbieden dat die nog aanvalt.
Indien het om meer dan fakes gaat (wat hier het geval is) minstends een week tot 2 weken NAP met onmiddelijke ingang ja. Of een NAP van 24 uur met onmiddelijke ingang om dan samen tot een overeenkomt te komen.

Als jij dat niet gelooft tjah... Ik kom verder niet vaak in dit soort situaties, sluit namelijk geen BG's met random noob stammen in de rim ;)

Jij hebt voordeel gehaald uit Gold zijn aanvallen en stuurt gewoon lekker verder.. schaam je!
 
Bovenaan